Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen


Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Min chart

funka det tro? Fikk ikke opp det du skrev @Amatariel, så jeg bare tok noe 🤣

jaa, så gøy at den endelig ble positiv. Så begge strekene allerede etter 1.5min, så var veldig spennende! Tenkte ta en til i kveld, og i morgen tidlig, og frem til negativ. Når kan jeg regne med at temp øker? Og er det da sånn at tempen skal holde seg økt over en lengre periode? Oooo, så spennende 🤭

@Atticmess ja, kjempegøy! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 fingrene for deg også 😁

Endret av Sommerfuul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei den linken din førte bare til denne dagboksiden din her. Mulig det er annerledes i mobilappen. Skal vi se... Om du trykker på strekmenyen og velger Share chart, så kan du trykke på create/preview home page. Der står et tall som din personlige URL. Det skal stå bak adressen, slik som min er https://www.fertilityfriend.com/home/644175

Tempen øker ikke før egget har sluppet, så det kan ta litt tid. Jeg har ofte EL på natten, og den morgenen er det for tidlig for å registrere tempeøkning, så den kommer først dagen etter. Trykke gjerne på linken min over her og se forskjellige charter nedover som eksempler. Når man har fått minst tre høye temperaturer så setter FF kryss.
Håper du slipper positiv test i mange dager nå!! Når man først har fått det så vil man bare ha den negativ igjen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min chart nå @Amatariel😅

 

Ok, blir spennende å sjekke temp den neste uken da. Krysser fingrene for rask negativ test igjen ja. :)

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD18, hadde en utrolig dårlig natt, vært mye våken, hadde mareritt i 4 tiden, så våknet og slet med å sovne igjen, derfor tidlig temping.

Skal ta ny el-test i 17 tiden da den til morran i dag er litt usikker. Men har ekstremt såre/ømme nippler nå, og gode murringer fortsatt. Så kjennes ut som eggløsning er her hvert øyeblikk. 🤞🏻🤞🏻

I dag gikk jeg tur med ei venninne med baby på en mnd, var utrolig hyggelig, og blir ikke mindre babysyk av en liten nydelig knott :)

I følge Premom var el peak i går, og derfor el satt til i dag, men blir spennende videre med temping og ny test etterpå.

Screenshot_20210304_073252.jpg

PhotoCollage_20210304_073206499.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om testen blir negativ i ettermiddag igjen ja! ☺️ Og hvordan tempen oppfører seg i dagene fremover.

Tenk så moro om det bare blir èn dag forskjell på oss i dpo-land! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en ny test rett istad, for da var det godt over 3t siden forrige dotur, og lite drikke, og den var klart negativ. Så da er det ikke tvil. - Så woho!! 🥳🤣 Da er vel eggløsning i dag eller i morgen tro? Så gøy! Nå skjer det ting, haha! Så da er det bare å 🤞🏻🤞🏻 for at det sitter, blir nok en runde til i kveld, men har ikke stått på mangel av aksjer de siste dagene iallefall :)

ja, blir moro hvis vi er så likt i løypa 😁

IMG_20210304_142321.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (13 minutter siden):

Da er vel eggløsning i dag eller i morgen tro?

Jaa! Gøy! 😁 så deilig at du har kort LH-topp! I desember hadde jeg seriøst positiv EL-test i fire dager. Det er bare irriterende. Da blir det EL i dag eller i morgen, sannsynligvis ja. Akkurat når vil tempen din kunne bekrefte om noen dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Premom er jeg nå på dpo1. Fortsatt veldig såre/ømme nipler, men krampene har gitt seg, og godt er det.

Sover ekstremt dårlig. Lå våken fra 04-05 isj. 4. Dagen på rad nå. Slitsomt.. tok dog likevel temp rett før kl 7 da jeg våknet igjen og rett før jeg stod opp, så usikker om den bør telles med. Er iallefall et greit hopp opp, og høyeste hittil etter start av temping 🤞🏻

Tok også ny el test på morgenurin, negativ som bare det :)

Screenshot_20210305_075349.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg gjorde i morges var å klikke meg inn på charten din! 😊 Herlig hopp! Selv om den kan være utilregnelig, men fint å ha den med uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 timer siden):

Første jeg gjorde i morges var å klikke meg inn på charten din! 😊 Herlig hopp! Selv om den kan være utilregnelig, men fint å ha den med uansett.

Så koselig! ☺️

Sliter fortsatt med søvn, i går krasjet kroppen rett og slett. Trøtt, sliten, føler meg fyllesjuk..

Er nå dpo2, og tempen har steget bittelitt til. Men så våkner jeg jo X antall ganger per natt, så vi får se hva som skjer videre med tempen. Fortsatt såre brystvorter, og ingen kramper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok kryss i morgen med disse tempene her 😊 Du får bruke lørdagen til å slappe av og ta vare på kroppen :hug:

Hvorfor tar du EL-tester fortsatt forresten? Det trenger du vel ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dpo4, i natt våknet jeg til med det som kjentes akkurat ut som ligamentsmerter i høyre side, varte et par minutter også var det helt borte. Kan umulig være eventuelt festesmerte siden jeg bare er dpo4. Men var en rar opplevelse. Ellers merker jeg ikke noe annet, såre brystvorter har forsvunnet, ingen murringer ect.

Formen og søvnen har de siste to dagene dog blitt bedre, så humør er også bedre, og mer energi igjen, deilig!

Jeg trodde dagene før el skulle gå sakte, men jaggu går dpo dagene like sakte, kløøør etter å starte testing 🤣 mannen er søt da, sååå sikker på at den satt, for det kjentes sånn ut, sa han 😅

Screenshot_20210308_114413.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi så morsomt om mannen får rett da! At han kjente soldaten banet seg vei og fant frem dit den skulle :fnise:
Jammen bra vi er mange som er like langt i dpo-land her nå ja, for det er jammen kjedelig å vente. Hjelper litt at vi er flere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det hørtes ut som noe min kunne sagt 😂 

masse lykke til i disse dpo-dagene!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (12 timer siden):

Hihi så morsomt om mannen får rett da! At han kjente soldaten banet seg vei og fant frem dit den skulle :fnise:
Jammen bra vi er mange som er like langt i dpo-land her nå ja, for det er jammen kjedelig å vente. Hjelper litt at vi er flere :klemmer:

Hehe, ja, hadde vært moro hvis den satt nå, meen så er jo mannen av den typen at "han har lest at folk blir gravide under mensen" type, og tror det er veldig fort gjort å bli gravid, det med temping, testing osv er litt unødvendig for det er jo så "lett" å treffe 🤭 prøver å jenke han litt ned til realiteten, men ikke så lett, for google sier jo 🤣 men han synes det er gøy å høre om tempen, tester osv, selv om han ikke forstår alt.

Ja, ser vi er flere som er på ca dpo, jeg er inne å leser flere tråder (dårlig på å levne tegn), og det er sååå spennende å følge med på alle 😁

Snurrepurre skrev (9 timer siden):

Haha! Det hørtes ut som noe min kunne sagt 😂 

masse lykke til i disse dpo-dagene!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Haha, de er morsomme de mennene våre 🥰 takk takk! 🤞🏻

 

Dpo5 nå, hatt murringer i magen siden i går ettermiddag (kjenner det også i korsryggen nå), snakk om å analysere alt av symptomer liksom 🤭 en av de første symptomene jeg hadde med de 3 andre (bortsett fra at jeg visste det før jeg hadde positiv test) var kynnere i livmora etter orgasme. I starten fikk jeg vondt i livmora. Men så slet jeg også med ubehagelige kynnere rimelig tidlig fra nr 2. Så blir spennende om det slår ut likt denne gangen, når/hvis spira sitter 🤞🏻

Ellers synes jeg kroppen er så utrolig fascinerende!! Da ift temping. Hadde jo aldri hørt om eller tenkt på det før nå, og at den gjør akkurat som den skal, og at det liksom er universelt for "alle" kvinner. Jeg bare synes det er så utrolig gøy å tenke på, og ikke minst: følge med på!

Screenshot_20210309_063226.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager nå da 😁 Morsomt at mannen har googlet seg fram til hvor enkelt det vil gå da 🙈 Jeg føler kanskje vi damene gjør det motsatte, googler oss fram til alt som kan være galt og gå galt 😅 Vi får håpe mannen har rett denne gangen da 🤞😁

Gleder meg til å høre om kroppen gir noen liknende signaler som tidligere. Og helt enig angående tempingen, så interessant at det funker på den måten. Og veldig gøy å følge med på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (2 timer siden):

Dpo5 nå, hatt murringer i magen siden i går ettermiddag (kjenner det også i korsryggen nå), snakk om å analysere alt av symptomer liksom 🤭 en av de første symptomene jeg hadde med de 3 andre (bortsett fra at jeg visste det før jeg hadde positiv test) var kynnere i livmora etter orgasme. I starten fikk jeg vondt i livmora. Men så slet jeg også med ubehagelige kynnere rimelig tidlig fra nr 2. Så blir spennende om det slår ut likt denne gangen, når/hvis spira sitter 🤞🏻

Ja er det ikke rart det der! Jeg kan vedde på at dersom vi ikke hadde vært prøvere nå ( i fjor på denne tiden f.eks var jeg ikke det) så ville vi aaaldri ha kjent disse murringene og "tegnene". Vi er nok eksperter på å kjenne etter hver minste ting nå som vi er i dpo-land og ønsker å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker tilbake til da jeg gikk uten prevensjon (er ikke så lenge siden), og hadde jo mensmurringer ol faktisk ganske mange dager i løpet av en syklus, så er jo i og for seg ikke noe annerledes nå.

Dpo 6, hadde veldig menssmerter foran og i korsryggen i går, såpass at jeg måtte til med rispose. I dag kjenner jeg ingenting foran, men er øm i korsryggen. Ikke noe øm i puppene/brystvortene, men vi synes det ser ut som nipplene har blitt noe større, og mer blåaktig når de er stive 🤷🏼

Jeg har allerede begynt å teste på morgenurin, bare for det jeg er veldig utålmodig, spent, har mange tester, og ja, for det jeg kan 🤣🤣 vet jo at det er alt for tidlig, men why not. Har jeg noe å gjøre i denne ventetiden i det minste. Tempen er fin fortsatt. 

Screenshot_20210310_083412.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...