Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen


Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD8 og i dag kom tempmåler i posten, så da starter jeg å tempe fra i morgen.

Vi skal bort fra i morgen ettermiddag til onsdag kveld, så usikker på om jeg får startet med el test på onsdag eller venter til torsdag. Blir nok mest sannsynlig å vente til torsdag når vi er vel hjemme igjen, men temp kan jeg gjøre uansett.

Så mye for rolig første pp 🤫 

Sånn formmessig sliter jeg fortsatt med hodepine, men nå er det nok mer spenningshodepine, for kjenner det godt i nakken, bruker stadig rispose, og strekker på nakken, så håper det gir seg snart. Er fryktelig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD9 og tatt min første temp i dag.

Det blir ikke overnatting i natt likevel, men forskjøvet til i morgen. Så tar med el test uansett for blir CD11 på torsdag, og greit å starte sjekk da. (Starte og starte, har testa i noen dager allerede faktisk. Men rimelig små streker) 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er i gang med temping! 😄 Føles godt å gjøre noe. Bruker du fertilityfriend eller noe annet for å registrere temp i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel ja, gøy å gjøre "noe" under ventetida. Fytti som dagene snegler seg avgårde. Vil tro dpo også snegler avgårde...

Bruker både FF app og Premom :) liker at det er bilder av el testene i premom. Har ikke funnet ut om det går i FF. Men liker charten i FF 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premom er nok mest moderne ja, og kan det med bilder. Den funksjonen har nok ikke FF. Men FF har super chart og andre finesser ja 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det? 😊 Er du igang med el-tester og slikt?

Morsomt at du er i gang med temping! Jeg også bruker både premom og FF. Personlig heller jeg nok litt mot FF, Liker charten her best. Liker bildefunksjonen til premom, men satser på at jeg etterhvert blir like god til å tolke T/C raten, så da kan jeg legge inn de verdiene i FF. Skal innrømme at nå har jeg faktisk hele 4 apper 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Atticmess ja, har el testet i noen dager allerede 🙈 4 apper ja, litt å holde styr på 🤭

CD13 i dag, og nå starter det å skje noe med el test. Den er negativ, men streken er godt synlig, det har den ikke vært de andre dagene. Spennende!

IMG_20210227_175432.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (1 time siden):

@Atticmess ja, har el testet i noen dager allerede 🙈 4 apper ja, litt å holde styr på 🤭

CD13 i dag, og nå starter det å skje noe med el test. Den er negativ, men streken er godt synlig, det har den ikke vært de andre dagene. Spennende!

IMG_20210227_175432.jpg

Oo så gøy! Jeg er to dager bak deg og er også i gang med EL-testing, men ikke noe spennende på min enda. Gøy å se på din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD14 tok en el test på morgenurin, det var omtrent null strek, så skal teste igjen i ettermiddag. Men har ikke antydning til el slim osv enda heller.

Har en del murringer, hatt de siste 3 dagene, men kan også være pga mye :sengekos: 🤭

Ellers er temp grei igjen. Sprika litt, men har både sovet borte, vært veldig aktiv/stresset onsdag og torsdag, så er kanskje naturlig..

Screenshot_20210228_103250.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD15 - Tja, skjer svært lite. Fortsatt ikke tegn til el, testene er omtrent blenda. Fortsatt murringer i eggstokker/livmor.

Tempen gikk litt lavere i dag, så hittil laveste måling med 36.46. øm/støl i magen, har ikke gjort noe for å tilsi det, men. Noe slitsomt å lete etter tegn til el. Ganske altoppslukende. Vil bare bli ferdig og komme over i dpo 🤣

Fortsetter det sånn her må jeg ut å kjøpe enda flere tester, og jeg er bare på pp1..... 🙈 Positive er at hverdagen er tilbake igjen, og da går dagene litt raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være prøver, spesielt i koronatid, er utfordrende for tålmodigheten!  Hadde hjulpet litt om man kunne bruke tiden på noe gøy og sosialt også, men neeeida. Må tro og håpe at egget ditt er rett rundt hjørnet :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD16, murrer fortsatt en del der nede, og nå fått ganske ømme brystvorter. El test er blenda negativ. Kvalmebølger. Altså. Blæ!! Frustrerende! Temp er relativt stabil.

Tester to ganger om dagen, morgenurin og mellom 16-20, men er omtrent ikke strek på noen av de.

Jaja, får bare jakte videre på el 🤣🤷🏼

Screenshot_20210302_073237.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, fortsett slik! Dette egget kan ikke slippe unna. På et tidspunkt må det komme... bra dere er flink med jevnlig sex :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du link til charten din? Hadde vært kjekt å kunne følge med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Har du link til charten din? Hadde vært kjekt å kunne følge med 😊

Um. Aner ikke hvordan jeg deler fra appen? Men du!! Se på denne testen, synes den ser veldig positiv ut? 😱😱 De er også enda sterkere på ekte.

Hadde masse el slim den ene gangen på do til morran, men ikke noe siden. Kan ikke helt tro dette. Helt plutselig synlig strek 🤭

IMG_20210303_171800.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa se der!! Der ble den helt plutselig positiv ja!! Er så herlig når sånt skjer! :nori: Ingen tvil der, EL rett rundt hjørnet! Så gøy at det ble rett etter meg da.

For å legge ut link til charten din her så går du på Sharing og Get code. Helt øverst får du Your charting home page web adress. Det er den linken du kan kopiere inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv el-test! Den ser jo veldig bra ut 😁 Håper jeg kan følge etter dere i dpo-land snart 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...