Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen

Sommerfuul

Anbefalte innlegg

CD8, fortsatt lite å melde 🤭

Merker at det er lettere denne syklusen, tida går fortere, og jeg er ikke like oppslukt. Eneste jeg gjør foreløpig er temping og sjekke hvilepuls.

To dager igjen til starting av el testing. Har fått testene i posten, så alt er klart 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med EL-testene? Ser på charten at de har vært negative frem til i går (samme her), men har de økt noe i styrke hos deg i håp om at den snart blir positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel har hittil kun tatt to tester, og de er klart sterkere enn forrige pp, men har nå mer fokus på mer konsentrert urin, så kan være det også.

Hadde el på cd18 forrige gang, så regner egentlig med noe liknende nå også, merker iallefall ikke noenting enda (hadde jo masse murringer, ømme pupper ol sist).

Screenshot_20210330_141411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (21 minutter siden):

de er klart sterkere enn forrige pp, men har nå mer fokus på mer konsentrert urin, så kan være det også.

Det høres bra ut da! Hjelper absolutt med konsentrert urin. Satser på at ikke EL er langt unna for deg :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD16, begynner å skje ting nå. Murringer i går og i dag, mer oppblåst, ømme brystvorter begynte i går, kviser i går og i dag, samt støl-følelse nederst. Hvilepuls har økt fra 49/50 til 52. Trenger ikke bety noe, men gøy å følge med på. Den økte noen hakk forrige el faktisk.

Hadde el på cd18 forrige pp, så er lov å håpe på samme denne gangen. 

Ellers er el testen fortsatt negativ. Men hadde kort positiv forrige gang, så regner ikke med noe annet denne gangen. (Gikk fra negativ på morgen til positiv på ettermiddag cd17, nesten positiv morgen cd18, og negativ ettermiddag cd18. Har begynt å teste 2x om dagen nå iallefall. Ellers er tempen veldig fin. I starten var den helt jojo, men de siste dagene relativt stabil. Var litt sånn forrige gang og. Den høye tempen forrige helg var alkohol dagen før.

Men, denne pp føler jeg ikke at er helhjertet fra min side, altså, jeg temper, tester og vi legger inn aksjer, men jeg er likevel lunken, nettopp pga eventuell termin midt i romjula (og jeg tenker at jeg ikke vil "ødelegge" jula for de jeg har fra før, jula er magisk for barna, da vil jeg ikke risikere å ligge på sykehuset å føde liksom, gå glipp av magien, følelsen og synet av barna mine. Og at jeg ikke har så lyst på barn med bursdag oppi jula. Kanskje teit tangegang, men sånn tenker jeg ) derfor passer neste pp enda bedre, januar er fint! 🤣

Tror også jeg har nevnt de tankene tidligere. Og er nok fjernt for noen 🤭

Uansett... Så gleder jeg med til dpo land, bedre sted å være. Og jeg gleder meg til jeg blir ferdig med temping, for jeg våkner tidlig og første jeg tenker er temp, og det er litt slitsomt. Men samtidig gøy å følge med på da.

Screenshot_20210403_074903.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det skje noe spennende snart ja :duskedame: Blir spennende å følge med temp og test de nærmeste dagene.

Jeg syns ikke tankene dine ang. romjulen er teit, så jeg skjønner at du er litt lunken. Det er lov å ikke ønske barn midt oppi jula, for den er som du sier ganske magisk fra før av. Jeg ville egentlig hatt samme tanker som deg hadde det ikke vært for at jeg veldig sterkt ønsker et barn født i 2021, og at dette er min tredje siste pp noensinne. Så for meg haster det. Og så har jeg allerede et barn født i romjulen :icon_lol: Det gjør både at jeg jo vet at det går helt fint, men også at jeg tenker at jeg hadde jo ikke trengt å få to, hehe. Men ønsket om å få barn er sterkere enn når det er. Men ville bare si at jeg skjønner deg, og tankene dine er lov å ha :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD18, hadde håpet på el før dette, men nå skjer det ting iallefall! I dag har jeg endelig el slim (i går var den veldig tyntflytende) og testen er neeeesten positiv, så da satser jeg på knall positiv i ettermiddag! 🤞🏻 Gleder meg til å komme over til dpo land, trives bedre der 🤭

Ellers: el slim, ømme brystvorter, murringer i korsryggen og foran, kviser, hodepine.

IMG_20210405_074522_edit_523778006258616.jpg

Screenshot_20210405_080927.jpg

Screenshot_20210405_081328.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ingen tvil - her skjer det noe! 😁 Vil også tro at EL-testen blir positiv senere i dag. Kom igjen påskeegget! :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, påskeegget kommer det @Amatariel😁🤭

Streken var sterkere enn kontrollstreken allerede etter 1 min var gått, veldig gøy! Får se om jeg tar en ny i kveld, eller drøyer til i morgen tidlig. Spennende spennende!

IMG_20210405_162459_edit_543529017539978.jpg

Screenshot_20210405_162609.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart svar det der ja! Når den blir sånn positiv så ville jeg egentlig ikke testet før i morgen ettermiddag igjen. Du ser selvsagt selv, men slik pleier jeg å gjøre det. Svaret på test i kveld/morgen tidlig vil jo egentlig ikke gi et svar. Men det vil en test på ettermiddagen gi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok. Denne gangen ser det ut som positiv el er i dag til morran, CD19. Og negativ nå? (Var jo klart mest konsentrert urin til morran, men)

Hatt el smerter siden jeg våkna i dag, klassiske el symptomer som forrige pp, så aner ikke om den var i dag eller hva. Tempen gikk faktisk opp i dag og, etter å ha vært stabil nå i 8-9 dager. Virkelig ikke klok på hva kroppen driver med nå altså. Alt var så klokkeklart forrige gang 🤣

Får vel bare vente å se fremover hva som skjer videre med temp osv.

Screenshot_20210406_170242.jpg

Screenshot_20210406_170300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ettermiddagens test også ser positiv ut, egentlig. Hadde jeg fått en sånn så hadde jeg i alle fall tolket det som det (jeg ville testet med en digital fordi jeg var usikker egentlig, og den tror jeg hadde smilt på dette). Skjønner ikke hvorfor den appen setter den så lavt som 0,62. Så jeg ville kanskje gjettet at du har EL i natt eller i morgen. Blir interessant å se hva tempen sier i dagene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD20 og testen er endelig negativ. Har ikke symptomer på eggløsning i dag, som jeg hadde i går, så aner ikke jeg 🤷🏻‍♀️ tempen er fortsatt "høy". Oh well. Får bare vente og se...

Screenshot_20210407_084132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra testen er negativ! Jeg pleier å ha de sterkeste symptomene på EL (murring, stikking) i forkant av EL. Blir interessant å se om tempen setter kryss i går eller i dag 🤗 Uansett så blir det dpo-land på deg nå! Så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 7.4.2021 den 9.05):

[...]Blir interessant å se om tempen setter kryss i går eller i dag 🤗

Ja, FF satte jo som kjent kryss på CD18, mens Premom satte kryss på CD20. Så overridet FF.

Så i dag er jeg 5 DPO, lite symptomer. Murringer i korsrygg og foran nå og da. Øm i venstre pupp, ikke brystvorta, men i kjertlene (vært siden eggløsning). I dag hadde jeg plutselig masse utflod, sånn at jeg måtte bytte undertøy, og det er nytt for meg. Men ellers føler jeg ikke at det har klaffet denne gangen heller.

Tenkte ta test på fredag, da er jeg 9 dpo, klarer nok ikke vente lenger enn til da 🤭

Jeg drakk på lørdag, derfor høy temp i går, men eller er den veldig stabil.

Screenshot_20210412_113827.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til videre utover i dpo-land! :klemmer: Blir veldig spennende med testing til helga 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo; hatt lite symptomer annet enn ømme bryst og brystvorter. Kvalm av og på, men hadde et par av de bølgene forrige pp også. Ellers har jeg hatt mye murringer i dag, og direkte smerter i høyre side, sånn typ vonde menssmerter. Håpe det roer seg snart, kjipt å gå med vonde murringer i én uke frem til mensen liksom. Er også veldig emosjonell, tyr lett til tårer av både glede og triste ting (serier 🤭🙈) har egentlig følelsen av at det har klaffet denne pp. Men tester i morgen.

Jo, også gikk tempen opp i dag, fra å ha vært veldig stabil, så spennende å følge med videre på den. 

Lørdag forrige uke drakk jeg, så derfor høy temp søndagen, men ellers stabil.

Screenshot_20210415_205504.jpg

Screenshot_20210415_205538.jpg

Endret av Sommerfuul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo - Jeg er gravid! Så mye følelser. Termin 1.1.22.

Må få summet meg nå 🤣

Testene er kjempesvake, så hadde faktisk ikke trua på digital, men jaggu!

Synes jeg så en kjempesvak strek i går på tidligtest (øverste på bildet), men slo det fra meg som skyggestrek. Nr 2 og 3 tok jeg på noe utvannet morgenurin i dag, men så ikke strek før den var tørket, så klinket til med mer konsentrert urin på de siste. Og det er ikke skyggestrek 🤣

Jeg hadde det på følelse denne PP, hatt mye vonde murringer i går, og vonde ligamentsmerter da jeg snudde meg/reiste meg fra sofaen fort.

Åååå. Jeg kan ikke tru dette!

IMG_20210417_112306_edit_219955660520601.jpg

IMG_20210417_112633_edit_220017055763821.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positiv test 😁 Og herlig med termin 1/1, det blir jo veldig spennende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...