Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 0.41):

Årdalsdialekt. Frå ei bittelita bygd i Sogn. 

Anonymkode: ccb3f...657

Synes hun har så fin dialekt

Anonymkode: 5fdb5...9d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 14.31):

gøy med drama altså, mem så slem Andreas er som gjør ting i den hensikt med å såre andre for å lage drama. hadde aldri ville hatt en slik type "venn". 

Anonymkode: d8c45...ca6

Ikke bedre at han frekk nok til å kommentere ''Åh vennen 💓'' på et klipp Rød.løper har lagt ut av Helene på insta. Når man sitter på sync og forteller i vei hvordan man har jobbet for at det skulle skje noe, gliser og utrykker hvor fornøyd han var over utfallet er det nesten kvalmt at han fortsatt prøver å leke bestevennen hennes. Venner går ikke aktivt inn for å såre hverandre med vilje🤢

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det ikke ny episode i går? 

Anonymkode: a0c6d...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bifile som kom inn... Jonas? Hvilken dame vil være med en så feminin mann? 

Ulrik er en egoistisk, sleio drittsekk. Han mister jo alle sperrer så fort han tar en slurk alkohol. Han surfer på at han ser så snill og uskyldig ut. Lurer på hvor mange knuste pikehjerter han har lagt bak seg. 

Stemmen til Karoline er så tilgjort. Jeg sitter bare og lurer på hvordan stemmen hennes egentlig høres ut. 

Helene burde ikke være med på slike programmer. Den usikkerheten hun sliter med blir bare verre og verre for hver gang hun er med. Hun blir jo ødelagt ift forhold resten av livet og hun utsetter seg selv for det frivillig. Victoria er i samme kategori, brent etter tidligere deltagelser. Om ikke Mario behandler henne pent fremover så blir hun også ødelagt. Virker nesten som om deltagelse i slike programmer er en form for selvskading ift egen psyke/kjærlighetsrelasjoner/sex. 

Anonymkode: 814bd...1e9

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i dagen episode så fikk  Andreas  det for seg at man skulle vise litt respekt og oppføre seg og ikke lage så mye drama. Oh the irony! 

Var jammen en hektisk episode der mange dro og mange nye.  

 

Anonymkode: d8c45...ca6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, og kjæresten min som mener at Ulrik representerer den typiske mann. Jeg håper da for all del ikke det stemmer. 
I den gjengen der er det nok mange som kommer til å slite med å fungere i et seriøst-forhold, om de nå er interesserte i det. 
Er så fjernt fra da jeg var i 20-årene, og det er ikke sååååå lenge siden heller, liksom. Mye bruk og kast og usunne relasjoner. 
 

Anonymkode: 00b62...be3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om Victoria og Mario er sammen på utsiden? 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilket merke den beige dunjakka Mario har på seg i sync er?

Anonymkode: c8d68...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke Victoria og Ulrik et helsikes drama i sesong 2? Eller blander jeg folk nå? Det har jo ikke blitt nevnt med et eneste ord, synes det er litt rart. I og med at eksene som kommer inn av og til bare er one night stands.

Anonymkode: defce...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde ikke Victoria og Ulrik et helsikes drama i sesong 2? Eller blander jeg folk nå? Det har jo ikke blitt nevnt med et eneste ord, synes det er litt rart. I og med at eksene som kommer inn av og til bare er one night stands.

Anonymkode: defce...2a6

Var vel Siv og Ulrik som hadde drama seg i mellom. Victoria laga vel mest drama med Daniel om jeg husker riktig? Og Richard? 

Anonymkode: 1e49f...b60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Var vel Siv og Ulrik som hadde drama seg i mellom. Victoria laga vel mest drama med Daniel om jeg husker riktig? Og Richard? 

Anonymkode: 1e49f...b60

Stemmer

Anonymkode: 1f955...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen som vet hvilket merke den beige dunjakka Mario har på seg i sync er?

Anonymkode: c8d68...243

Skulle spørre om det samme, med den hvite og rosa (og turkise) jakka med masse mønster på i de første episodene. Vil se den på mannen min 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Var vel Siv og Ulrik som hadde drama seg i mellom. Victoria laga vel mest drama med Daniel om jeg husker riktig? Og Richard? 

Anonymkode: 1e49f...b60

Richard og Ulrik ser prikk like ut. 

Anonymkode: 8b6a6...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd med Ulrik? Han ser jo ut som halve mannen han var på den første EXOTB. Gått kraftig ned i vekt eller noe, halve ansiktet virker "borte".

Anonymkode: 2cee8...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Var vel Siv og Ulrik som hadde drama seg i mellom. Victoria laga vel mest drama med Daniel om jeg husker riktig? Og Richard? 

Anonymkode: 1e49f...b60

Sånn var det, takk! Richard var en fyr ja.

Anonymkode: defce...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler ikke at Mariell passer helt inn der? Ligger på rommet og surmuler for at hun ikke er festens midtpunkt. 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 17.13):

Hva har skjedd med Ulrik? Han ser jo ut som halve mannen han var på den første EXOTB. Gått kraftig ned i vekt eller noe, halve ansiktet virker "borte".

Anonymkode: 2cee8...6ef

Ser ut som han bruker svart eyeliner, ikke pent 

Anonymkode: 05946...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 17.13):

Hva har skjedd med Ulrik? Han ser jo ut som halve mannen han var på den første EXOTB. Gått kraftig ned i vekt eller noe, halve ansiktet virker "borte".

Anonymkode: 2cee8...6ef

Ser uansett bedre ut nå syns jeg. 

Anonymkode: afb10...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er kjedelige episoder. 

Sandra, eksen til Christian sier jo at hun og Caroline var bestevenner og skulle flytte sammen. Rart hun ikke kjenner til Christian da? Virket som det var første gang de møttes? Forstår ikke greia? 

Anonymkode: d8c45...ca6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...