Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er skikkelig bra startcast, jeg! 🤩 Digger både Yasmin, Johannes, Victoria, Helene, Moccababe og Ulrik. Hehe, sett mye reality...🙈 

Men Mario er jeg skikkelig lei av! Hvorfor er han med??

Anonymkode: cee60...6d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke se på det pisset! Nesten alle er gamle deltakere i et eller annet program og lever livet på nett... Gad for noen heliumnaut!

Anonymkode: 3f381...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har det begynt? Hvor? Er det på betalkanal?

Anonymkode: 0d3ac...020

Det starter 25. februar! Vet ikke hvor men

Anonymkode: 5ac09...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på klippet som ble lagt ut idag at svenske Bettina kommer inn også.

Anonymkode: 5ac09...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første episode er ute! Blir dere kvinner rabiate hvis dere får utført det trikset Marius beskrev på dere?

Anonymkode: 97690...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første episode er ute! Blir dere kvinner rabiate hvis dere får utført det trikset Marius beskrev på dere?

Anonymkode: 97690...0c0

Rabiat og rabiat... Er jo deilig å bli knulla hardt? Ville ikke blitt knulla av han da... 

Hva syns dere? Jeg digger Moccababe, hun er så harry at hun blir kul. Og den eneste dama jeg har sett i EOTB som faktisk er selvsikker og stødig. 

Anonymkode: 1e49f...b60

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene må jo være litt kort, når hun sier at hun ikke liker fuckboys og melder seg på ex on tye beach for å finne drømmemannen 😂

Hva i helvete forventer hu? Selvsagt er det kun fuckboys som blir tiltrukket av dette søppelkonseptet.

Da blir det for dumt å klage over at hun ikke liker fuckboys. Er det mulig å bli mer blåst?

 

Anonymkode: bf1a9...97c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo de samme folkene som er med i omtrent alle realityprogram i Norge, iallfall i denne sjangeren. Tyder på at det er en liten gjeng som stadig ønsker å drite seg ut på TV (all PR er god PR), og at heldigvis de aller fleste norske unge voksne tar bedre valg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballmamma skrev (44 minutter siden):

Er jo de samme folkene som er med i omtrent alle realityprogram i Norge, iallfall i denne sjangeren. Tyder på at det er en liten gjeng som stadig ønsker å drite seg ut på TV (all PR er god PR), og at heldigvis de aller fleste norske unge voksne tar bedre valg. 

Tror du tar feil her, de har nok mer enn nok å velge fra. Tror de gjør det mer spennende fordi det kan være interessant å ha "kjendiser" med i disse programmene, det gjør det mer populært. Det er ikke så enkelt som at det er lite utvalg.

Anonymkode: 97690...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 17.51):

Skal ikke se på det pisset! Nesten alle er gamle deltakere i et eller annet program og lever livet på nett... Gad for noen heliumnaut!

Anonymkode: 3f381...cd1

Aldri skjønt hvorfor folk skal gå inn på tråder til programmer for å proklamere at dette skal de ikke se på. Hva er vitsen? Det gir overhodet ingenting til tråden.

Det er litt som om jeg skulle vandret inn hos noen som fikk pianotimer og si til dem at jeg personlig er ikke interessert i å få pianotimer.

Anonymkode: 15e46...c63

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rabiat og rabiat... Er jo deilig å bli knulla hardt? Ville ikke blitt knulla av han da... 

Hva syns dere? Jeg digger Moccababe, hun er så harry at hun blir kul. Og den eneste dama jeg har sett i EOTB som faktisk er selvsikker og stødig. 

Anonymkode: 1e49f...b60

Men han har 18 cm kjøttstykke, synes du det er bra?

Anonymkode: 97690...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem syns dere er kjekkest der inne damer? 

Anonymkode: e2850...11e

Ingen av de, sleske og selvsentrerte fuckboys, ikke kjærestemateriale noen av dem.

Anonymkode: bf1a9...97c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går denne kun på Discovery pluss? Ikke vanlig tv?

Anonymkode: 8b6a6...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... takler ikke mario eller marius.. ikke ulrik heller forsåvidt, men de to førstenevnte er sånne type gutter som leker tøffere og mer selvsikre enn de egentlig er. Det LYYYYSER jo igjennom

jaja ellers kan dette bli en interessant sesong 👍

Anonymkode: bfb1d...d6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ahhh... takler ikke mario eller marius.. ikke ulrik heller forsåvidt, men de to førstenevnte er sånne type gutter som leker tøffere og mer selvsikre enn de egentlig er. Det LYYYYSER jo igjennom

jaja ellers kan dette bli en interessant sesong 👍

Anonymkode: bfb1d...d6c

 

Men du må ikke glemme at Marius har 18 cm kjøttstykke.

Anonymkode: 97690...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putetv. Litt gøy også, men klarer ikke se sjarmen til noen av disse guttene. Skjønner spesielt ingenting av Ulrik eller Marius sitt dametekke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Lawyam said:

Putetv. Litt gøy også, men klarer ikke se sjarmen til noen av disse guttene. Skjønner spesielt ingenting av Ulrik eller Marius sitt dametekke.

Digg å pule litt sier gutta til tv2, og røper at det i denne sesongen blir mye rimming og handjobs. 

Han Mario husker jeg fra i fjor når han dreit seg ut avbildet på den ene festen etter den andre når restriksjonene var som strengest. 

Kjenner jeg blir provosert på vegne av alle oss som ikke har vært på en eneste fest på ett år, og som lydige har holdt oss hjemme. Og så kommer han der og sier at det var godt å få bli med på dette programmet igjen fordi Coronaen tok på. 

Han fikk også beskjed av legen sin at han pga sykdommen sin ble FRARÅDET til å delta på Ex on the Beach nå, men at han måtte ta det valget selv. Da ble valget enkelt. 

"– Jeg vil ikke at den skal styre livet mitt, jeg vil ikke sitte hjemme å syntes synd på meg selv, da vil jeg heller gjøre det jeg vil så får den heller komme, forteller han."

Hvor gamle er egentlig dere som sitter og ser på dette tullet her? 

Anonymkode: 6efc8...de5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hvor gamle er egentlig dere som sitter og ser på dette tullet her? 

Anonymkode: 6efc8...de5

33 :popcorn:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...