Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Malika skrev (På 26.2.2021 den 21.33):

Den eneste som har vært interessant på Ex on the Beach er Henrik Borg  og Adrian Sellevold, og jeg likte ståpåviljen til Mario i 71 grader. Likte også Synnøve som nå er mor og har samboer. 

Hun Helene Hima... Null integritet og snakker kun om hvor prinsesse og pen hun er. Og lar seg nesten-knulle av en føkkboy første kvelden etter å ha utbasunert at føkkboys liker hun ikke. Spiller hun en rolle?

Synes Ulrik er verst, makan til horete mann

Anonymkode: e7832...a5c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gøy med drama altså, mem så slem Andreas er som gjør ting i den hensikt med å såre andre for å lage drama. hadde aldri ville hatt en slik type "venn". 

Anonymkode: d8c45...ca6

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

gøy med drama altså, mem så slem Andreas er som gjør ting i den hensikt med å såre andre for å lage drama. hadde aldri ville hatt en slik type "venn". 

Anonymkode: d8c45...ca6

Ja, han er ekkel 🤢

Anonymkode: be692...eb7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, er Caroline litt hjerneskada...? 

Anonymkode: f9c2d...5b5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 14.56):

Er EOTB bra? Vil dere anbefale det til meg som ikke har sett det enda?

Anonymkode: 51a70...e76

Jeg ser på det nesten som ren studieverdi hvis du er interessert i sosialanthropologi og gruppedynamikk .
Det jeg finner mest fasinerende er hvordan i resten av samfunnet så gjør kvinner nesten alt for å opprettholde sin sosiale plass/verdi, og noe av det verste som kan skje er at de blir oppfattet som løse/slutty. Mens i EOB er det diametralt motsatt; Altså de blir uglesette og ustøtt om de IKKE er slutty. 
Hele konseptet med serien er jo bare drikke seg full, knulle, og starte drama med nye damer/menn som kommer inn. 

Jeg så en annen tråd hvor en mann beundret EOB mennene sin evne til å dra damer, men helt ærlig når man ser på denne serien så er det jo damene som drar mennene. Og i noen tilfeller så holder damene igjen på sex, og da blir mennene så kåte og desperate at de finner på dumme ting; som å legge seg etter en annen tilfeldig dame i huset. Underholdningsverdien i dette kan ikke undervurderes. 

Som høyt utdannet mann i 30-årene så er jeg ikke akkurat målgruppen for dette showet, men føler som sagt at studien av de sosiale dynamikkene her gjør det verdt det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Råååsa

For meg er programmet som å se på en eneste lang musikkvideo - særlig den svenske når de er i varme strøk. Og jeg husker ikke en skit av sesongen når den er over. 

Jeg liker Caroline jeg. Hun er rar, det er artig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

gøy med drama altså, mem så slem Andreas er som gjør ting i den hensikt med å såre andre for å lage drama. hadde aldri ville hatt en slik type "venn". 

Anonymkode: d8c45...ca6

Er jo en grunn for at dem ville ha han med. Nettopp for å lage drama og intriger. 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 0.51):

Mario gjorde en kjempeinnsats i 71 og mange likte han og fikk et godt inntrykk, hva gjør han her?

Anonymkode: b0eb5...ff5

Før 71 så gjorde han først et relativt dårlig inntrykk i Paradise Hotel og deretter et enda dårligere inntrykk i Ex on The Beach og Ex and the City - derfor er han i denne Ex

Anonymkode: 40524...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Helt seriøst, er Caroline litt hjerneskada...? 

Anonymkode: f9c2d...5b5

Slemt sagt. Synes hun er litt sjarmerende og morsom 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 13.07):

Da Karoline gråt av at hun måtte ligge på sofaen 🤦‍♀️

Anonymkode: 17e4d...afd

 

Liten sjanse for at hun melder seg på 71 grader nord kjendis da 😁

Anonymkode: 6cdfb...83b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker nesten at jentene har fått beskjed om å være "ute etter kjærligheten" med unntak av bettina, for synes de oppfører seg annerledes denne sesongen enn tidligere. Helene er jo helt vill, tenker at hun kan jo umulig faktisk være sånn ellers?

Anonymkode: 01e22...849

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mistenker nesten at jentene har fått beskjed om å være "ute etter kjærligheten" med unntak av bettina, for synes de oppfører seg annerledes denne sesongen enn tidligere. Helene er jo helt vill, tenker at hun kan jo umulig faktisk være sånn ellers?

Anonymkode: 01e22...849

Er sånn på Ex in the city også

Anonymkode: 1e49f...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Ulrik er slik som han er på TV i virkeligheten? Eller er det tilgjort for kamera?

Anonymkode: a8459...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Yasmin og Johannes sex? Så på Harm og Hegseth at hun angret på «det å gi seg selv til noen veldig kjapt», så kom det klipp av da hun lå i senga med Johannes og kyssa.

Anonymkode: 1f955...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Mistenker nesten at jentene har fått beskjed om å være "ute etter kjærligheten" med unntak av bettina, for synes de oppfører seg annerledes denne sesongen enn tidligere. Helene er jo helt vill, tenker at hun kan jo umulig faktisk være sånn ellers?

Anonymkode: 01e22...849

Hver gang Helene er på TV så tenker jeg at hun er en  vakker jente, rart hun ikke har kjæreste, spesielt når hun har så lyst på en. Og så begynner hun å prate og jeg skjønner hva problemet er..

Anonymkode: f56fc...84e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde Yasmin og Johannes sex? Så på Harm og Hegseth at hun angret på «det å gi seg selv til noen veldig kjapt», så kom det klipp av da hun lå i senga med Johannes og kyssa.

Anonymkode: 1f955...d57

Det er et klipp fra paradise med Even. 

Anonymkode: 73fda...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Caroline nitter virker som et grusomt menneske, hun sier flere ganger at hun ikke får dårlig samvittighet når hun gjør noe galt.

Anonymkode: 05946...0bf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett igjennom nyeste sesongen. Synes flere av dem er direkte tafatte. 

Positivt overrasket over Moccababe. Virker genuin og snill med folk rundt seg. 

Caroline er virkelig en karakter. Hun er så lys i stemmen at Linni Meister høres dyp ut i forhold :fnise:

Ulrik og Marius (fra singletown) er typer jeg hadde blitt uvel å være i familie med :kvalm:. Ulrik kommer til å gå på en skikkelig smell som voksen, når denne oppførselen synker inn. 

Savner gamledager med Paradise Hotel, konkurranser og god stemning. Men dere som digger EOTB fra før, elsker kanskje denne sesongen og? :vetikke:

Sikkert jeg som er utdatert :Knegg:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tradegy said:

Har sett igjennom nyeste sesongen. Synes flere av dem er direkte tafatte. 

Positivt overrasket over Moccababe. Virker genuin og snill med folk rundt seg. 

Caroline er virkelig en karakter. Hun er så lys i stemmen at Linni Meister høres dyp ut i forhold :fnise:

Ulrik og Marius (fra singletown) er typer jeg hadde blitt uvel å være i familie med :kvalm:. Ulrik kommer til å gå på en skikkelig smell som voksen, når denne oppførselen synker inn. 

Savner gamledager med Paradise Hotel, konkurranser og god stemning. Men dere som digger EOTB fra før, elsker kanskje denne sesongen og? :vetikke:

Sikkert jeg som er utdatert :Knegg:

 

Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fiskegrateng said:

Hva mener du?

Det jeg skriver. At han kommer til å gå på en skikkelig smell. Hva som ligger i det, får være opp til den enkelte å bedømme :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...