Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bens skrev (4 timer siden):

Må bare si at Bettina er egentlig et fantastisk menneske. MAsse energi, men utrolig positiv og oppløftende og avslappende. 

 

 

Helt enig! Var ikke så veldig positiv akkurat når hun kom inn, men dæven, jeg svelger min egen forhåndsdømming! Har så sansen for henne, rett og slett et fantastisk menneske😊 Programmet hadde vært dødt uten henne, god energi og selvironi😊

Anonymkode: a8205...457

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettina har overasket meg veldig. Jeg har ikke fulgt med tidligere, på verken PH, EOB eller noen av dem andre programmene hun har vært med på. Jeg her bare sett noen klipp her og der, fått i trykk av at hun er stokk dum. Men har endret mening nå. Følger foresten både Johannes og Bettina på Insta, er dem sammen? 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (På 25.3.2021 den 3.12):

Jeg taaaaaakler ikke Caroline Nitter. For en sutreunge!

Jeg har ikke sett dette programmet en gang, men av en eller annen grunn skal denne dama presses ned i halsen på folk av media. Hvorfor er hun stadig omtalt?

Spiller hun en rolle, eller er hun så blåst som hun fremstår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lære ungdommene mine at man MÅ IKKE ligge med alle nye man møter, da etter dag 1. Synes særlig hun Caroline Nitter er et dårlig eksempel til etterfølgelse der. Fascinerende å se hvilke av guttene som tiltrekkes av det åpenbart plastiske utseendet hennes. Selv synes jeg hun Yasmin var den søteste jenta, fremsto mest naturlig. 

Og unnskyld meg, men de homoene er fæle. Selvfølgelig ikke fordi de er homoer, men den oppførselen er grusom. Han Jonas virker rett og slett iskald og slem. Håper de bare spiller, for sin egen del...

Anonymkode: bf8ac...ae8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Prøver å lære ungdommene mine at man MÅ IKKE ligge med alle nye man møter, da etter dag 1. Synes særlig hun Caroline Nitter er et dårlig eksempel til etterfølgelse der. Fascinerende å se hvilke av guttene som tiltrekkes av det åpenbart plastiske utseendet hennes. Selv synes jeg hun Yasmin var den søteste jenta, fremsto mest naturlig. 

Og unnskyld meg, men de homoene er fæle. Selvfølgelig ikke fordi de er homoer, men den oppførselen er grusom. Han Jonas virker rett og slett iskald og slem. Håper de bare spiller, for sin egen del...

Anonymkode: bf8ac...ae8

 

Tror jeg ikke. Det er noen miljøer der folk er ganske kunstige og påtatte, og det gjelder å overgå de andre... Så antagelig vanker disse i et sånt slags miljø og får ingen korrekser på unaturlig atferd.

Anonymkode: a6749...773

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prøver å lære ungdommene mine at man MÅ IKKE ligge med alle nye man møter, da etter dag 1. Synes særlig hun Caroline Nitter er et dårlig eksempel til etterfølgelse der. Fascinerende å se hvilke av guttene som tiltrekkes av det åpenbart plastiske utseendet hennes. Selv synes jeg hun Yasmin var den søteste jenta, fremsto mest naturlig. 

Og unnskyld meg, men de homoene er fæle. Selvfølgelig ikke fordi de er homoer, men den oppførselen er grusom. Han Jonas virker rett og slett iskald og slem. Håper de bare spiller, for sin egen del...

Anonymkode: bf8ac...ae8

De er ute etter faaenskap hele tiden,spesielt Jonas. Ufordragelige folk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Prøver å lære ungdommene mine at man MÅ IKKE ligge med alle nye man møter, da etter dag 1. Synes særlig hun Caroline Nitter er et dårlig eksempel til etterfølgelse der. Fascinerende å se hvilke av guttene som tiltrekkes av det åpenbart plastiske utseendet hennes. Selv synes jeg hun Yasmin var den søteste jenta, fremsto mest naturlig. 

Og unnskyld meg, men de homoene er fæle. Selvfølgelig ikke fordi de er homoer, men den oppførselen er grusom. Han Jonas virker rett og slett iskald og slem. Håper de bare spiller, for sin egen del...

Anonymkode: bf8ac...ae8

Yasmin er definitivt den peneste som har vært der. Liker også at dem har tatt med seg Mariell, rett å slett for å vise at kropper er forskjellige. Desverre virker det ikke som hun helt finner sin plass der inne.. 

Jonas er grusom, samme er Caroline Nitter. 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (På 30.3.2021 den 9.48):

Jeg har ikke sett dette programmet en gang, men av en eller annen grunn skal denne dama presses ned i halsen på folk av media. Hvorfor er hun stadig omtalt?

Spiller hun en rolle, eller er hun så blåst som hun fremstår?

Jeg er faktisk usikker. På en side så håper jeg det er en rolle, for det er vanskelig å tro at det er såå gjennomtrekk der. På en annen side klarer jeg ikke tro at noen klarer å holde en sånn rolle gående såpass lenge. Spesielt når det er mye alkohol og lite søvn i bildet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sansen for Caroline fra start men, etter sånn hun var i dagens episode? Hun er jo direkte ufyselig mot andre. Kroppskrenkelse er aldri greit.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke hatt sansen for Caroline fra start men, etter sånn hun var i dagens episode? Hun er jo direkte ufyselig mot andre. Kroppskrenkelse er aldri greit.

Hun og Jonas... Fysøren så forferdelige mennesker.

Man kan si sitt om Cristian og hva slags menneske han er, men han er hvertfall ikke slem eller frekk mot andre. Ser han virkelig bare et pent ansikt hos Caroline og driter i resten?..

Anonymkode: 5ac09...898

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager har de funnet alle disse menneskene? I rennesteinen? På glattcella? Jeg sitter i sjokk etter dagens episode.

Anonymkode: 1fa60...615

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, han Jonas er jo helt forferdelig, tenk å være så åpenlyst ond og slem? Og samtidig så sutrete og null selvinnsikt🤷‍♀️🙈

Anonymkode: 6e8e5...613

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De folkene gjør jo alt de kan for å ikke bli sendt hjem, med andre ord: å lage drama. Vil tro derfor Caroline og Jonas oppfører seg slik de gjør, selvom det ikke er en unnskyldning såklart 

Anonymkode: 5fdb5...9d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det som skjer er troverdig, for dette har flere av deltagerene vært igjennom før. Derfor blir det så tåpelig å se på det nå. Tror ikke en spøtt på at Victoria virkelig er så forbanna og overrasket over at Mario lå med noen andre de 5 dagene hun var borte - hun har vært gjennom det før på Ex. Alle vet hva som skjer, derfor blir det ikke interessant å se på lenger, det har vært utrolig kjedelig hele sesongen.

Man vet de spiller, og de spiller så dårlig at det blir for dumt å se på det. Jeg gidder ikke mer, sett alt dette før og man ser jo enda mindre kropp for saks skyld i denne vintersettingen enn før. Det virker som de prøver for hardt å ha det gøy, ser mest ut som de kjeder ræven av seg.

Anonymkode: 2cee8...6ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

..... Det virker som de prøver for hardt å ha det gøy, ser mest ut som de kjeder ræven av seg.

Anonymkode: 2cee8...6ef

Ja, det er jo for lite gutter der inne. Alle damen er opptatt og det blir damer til overs. Stakker, de får jo ingen å kose med...send inn flere folk nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingenting av det som skjer er troverdig, for dette har flere av deltagerene vært igjennom før. Derfor blir det så tåpelig å se på det nå. Tror ikke en spøtt på at Victoria virkelig er så forbanna og overrasket over at Mario lå med noen andre de 5 dagene hun var borte - hun har vært gjennom det før på Ex. Alle vet hva som skjer, derfor blir det ikke interessant å se på lenger, det har vært utrolig kjedelig hele sesongen.

Man vet de spiller, og de spiller så dårlig at det blir for dumt å se på det. Jeg gidder ikke mer, sett alt dette før og man ser jo enda mindre kropp for saks skyld i denne vintersettingen enn før. Det virker som de prøver for hardt å ha det gøy, ser mest ut som de kjeder ræven av seg.

Anonymkode: 2cee8...6ef

Interessant, men jeg tror ikke de spiller en rolle. Tror heller det er bare produksjonen som kjører de samme triksene. Ber et sterkt par skilles ved at en sjekker ut > lar en ny person sjekke inn for å "overta" plassen til de som datt ut > prøve å få personen til å ligge med gjenværende > om personen gjør det så kommer den utsendte inn om ikke så muligens ikke. 

men.. hva vet vel jeg, det er en interessant take du har der. Personlig tror jeg ikke det er skuespill, for da burde det i så fall vært enda mere action synes da jeg 😅

Anonymkode: bfb1d...d6c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naten, eller hva han heter.. Han er jo ikke flink å synge🙉

Anonymkode: f98fd...abb

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Naten, eller hva han heter.. Han er jo ikke flink å synge🙉

Anonymkode: f98fd...abb

Haha, enig. Var ikke litt flink en gang. 

Anonymkode: afb10...52f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Naten, eller hva han heter.. Han er jo ikke flink å synge🙉

Anonymkode: f98fd...abb

Det er helt forferdelig 😭 Men så klart tror han jo på det når folk bare sier «woow så fint», med mindre de er like tonedøve og ikke vet hva bra sangstemme er for noe. Det kan jo tenkes.

Anonymkode: f0477...c0d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...