Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gud bedre, Christian! For en søt fyr! Men han er stokk du, helt papp i topplokket! Godt at han er blid i alle fall!

Anonymkode: a6749...773

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gud bedre, Christian! For en søt fyr! Men han er stokk du, helt papp i topplokket! Godt at han er blid i alle fall!

Anonymkode: a6749...773

 

Stokk dum! (skulle det stå)

Anonymkode: a6749...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre har visst blitt seriøs likevel 

Anonymkode: 12ac4...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian måå gjøre noe med håret sitt, han har jo Karen-sveis 🙈

Anonymkode: f0477...c0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gud bedre, Christian! For en søt fyr! Men han er stokk du, helt papp i topplokket! Godt at han er blid i alle fall!

Anonymkode: a6749...773

Ja, han er alltid så blid og egentlig alltid positiv. Legg merke til han har aldri dårlig eller negativ steming rundt seg, eller i det han sier. Han virker som er blid og glad gutt som vil de rundt seg vel. 

Endret av bens
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Christian måå gjøre noe med håret sitt, han har jo Karen-sveis 🙈

Anonymkode: f0477...c0d

Karen? Hvem er det? En dame ved det navnet er ikke å ser i programmet(!)

Anonymkode: 32c9a...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Karen? Hvem er det? En dame ved det navnet er ikke å ser i programmet(!)

Anonymkode: 32c9a...577

Det er ikke en spesifikk Karen, det er bare et uttrykk, det kalles bare Karen-sveis. «Karen» er liksom den sure, high- maintenance dama som krever å snakke med sjefen.

 

 

13F4B918-A601-4015-87F8-44F4E96CBF1B.jpeg

Anonymkode: f0477...c0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå lei pierre. Er det bare jeg som ikke synes han er dødskjekk? Han er i hver eneste ex on the beach sesong.. 

Hvorfor tar de alltid inn gamle kjente? Hver gang nesten det har komt en ex inn så har det vært en tidligere deltaker? 

Karoline, marius, jonas og nathan var vel de eneste som faktisk var exer som ikke var kjente fjes fra før, men alle er jo kasta ut 😅

De andre er jokere? eller.. henger snart ikke med mer. Føles som det alltid bare er 15 påmeldte deltakere hver gang. Skulle trodd det var veldig lite påmeldte å velge i..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (1 time siden):

Jeg er sååå lei pierre. Er det bare jeg som ikke synes han er dødskjekk? Han er i hver eneste ex on the beach sesong.. 

Hvorfor tar de alltid inn gamle kjente? Hver gang nesten det har komt en ex inn så har det vært en tidligere deltaker? 

Karoline, marius, jonas og nathan var vel de eneste som faktisk var exer som ikke var kjente fjes fra før, men alle er jo kasta ut 😅

De andre er jokere? eller.. henger snart ikke med mer. Føles som det alltid bare er 15 påmeldte deltakere hver gang. Skulle trodd det var veldig lite påmeldte å velge i..

Har  heller aldri forstått hvorfor «alle» syntes han (og broren) er så kjekk. Ikke min type i det hele tatt. 

Når det gjelder resirkulering av deltagere tror jeg faktisk at norske EOTB har relativt få søkere. Eller så kan det være at de som søker er for A4 og på den måten ikke passer inn, derfor må de ta inn gamle som de vet lager drama. Skjønner f.eks ikke hvorfor de tok inn Marielle. 
 

For øvrig håper jeg Jonas spilte, for en ufattelig ubehagelig og forstyrrende type! Jonas håndterte det veldig bra syntes jeg. Jeg hadde vært barnslig nok til å ta igjen med samme mynt.

Anonymkode: b28fe...d4c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For øvrig håper jeg Jonas spilte, for en ufattelig ubehagelig og forstyrrende type! Jonas håndterte det veldig bra syntes jeg. Jeg hadde vært barnslig nok til å ta igjen med samme mynt.

 

?

Anonymkode: 41987...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For øvrig håper jeg Jonas spilte, for en ufattelig ubehagelig og forstyrrende type! Jonas håndterte det veldig bra syntes jeg. Jeg hadde vært barnslig nok til å ta igjen med samme mynt.

 

Om du har ambisjoner om en vellykket KG-karriere så må du formulere deg mer forståelig

Anonymkode: 41987...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du har ambisjoner om en vellykket KG-karriere så må du formulere deg mer forståelig

Anonymkode: 41987...876

Legger du godviljen til skjønner du sikkert at jeg mente Andreas. Du trenger ikke sitere meg to ganger heller. 

Anonymkode: b28fe...d4c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gal av de altfor lange neglene til Victoria!!

Anonymkode: ed5e9...863

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (På 9.4.2021 den 23.38):

For å "arrestere" deg litt. Homofile menn er akkurat like forskjellige fra person til person som heterofile eller andre mennesker generelt... 

Så det er ikke lov å si at jeg har kun positive opplevelser med homofile? Skjønner. 

Anonymkode: 15066...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er ikke lov å si at jeg har kun positive opplevelser med homofile? Skjønner. 

Anonymkode: 15066...b0d

Dum ting å arrestere deg på.

Hvis jeg hadde sagt at jeg stort sett har gode erfaring med svenske menn, og synes at de er søte og hyggelige, er det ingen som hadde kommet og sagt HaLo, dU vEt aT iKke aLLE sVenSker eR liKe? 

No shit, sherlock. Du trenger ikke å lete med lupe etter diskriminering, det finnes mer enn nok å ta av andre steder.

Anonymkode: f56fc...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dum ting å arrestere deg på.

Hvis jeg hadde sagt at jeg stort sett har gode erfaring med svenske menn, og synes at de er søte og hyggelige, er det ingen som hadde kommet og sagt HaLo, dU vEt aT iKke aLLE sVenSker eR liKe? 

No shit, sherlock. Du trenger ikke å lete med lupe etter diskriminering, det finnes mer enn nok å ta av andre steder.

Anonymkode: f56fc...84e

Å omtale alle homofile som en egen art er veldig dumt i seg selv🤦‍♀️

Handler ikke om å være diskriminert, får bare samme vibes av den setninga som de som sier "ønsker meg en homofil venn, de er så kule ❤️ ".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjaus said:

Å omtale alle homofile som en egen art er veldig dumt i seg selv🤦‍♀️

Handler ikke om å være diskriminert, får bare samme vibes av den setninga som de som sier "ønsker meg en homofil venn, de er så kule ❤️ ".

Er det noen som har omtalt homofile som en egen art? Hva er det egentlig du snakker om?

Anonymkode: f56fc...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen som har omtalt homofile som en egen art? Hva er det egentlig du snakker om?

Anonymkode: f56fc...84e

🤦‍♂️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, mjaus said:

🤦‍♂️

Nei, men ærlig talt, hvis du ikke kan svare ordentlig kan du heller la være. Jeg lurte oppriktig på hva du mente.

Anonymkode: f56fc...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...