Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om årets sesong? Hadde egentlig bestemt meg for å ikke se på sånn trash TV mer, meeen.. Ender vel opp med å følge med, regner jeg med 😜 Nå har casten blitt sluppet, og det er jo kun kjente fjes (for oss som har sett vår dose reality de siste årene) ! Håper noen av exene er litt ukjente, litt lei av de samme trynene overalt 🙈

Anonymkode: d8e24...396

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir jo konge! Manglet bare Melina, egentlig. He he. Gleder meg til å se disse folka på skjermen etterhvert.
Blir nesten en sånn kjendis-versjon av Ex on the beach, dette her😄😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes. De har klart å samle topp 7 mest irritetende individer i reality-Norge + Marius, han er enda grei.

Men ender vel å se denne runden også, bare for å se Helene dumme seg ut og de andre kræsje 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (5 minutter siden):

Å hjelpes. De har klart å samle topp 7 mest irritetende individer i reality-Norge + Marius, han er enda grei.

Men ender vel å se denne runden også, bare for å se Helene dumme seg ut og de andre kræsje 😅

Tror han Marius kan finne på litt av hvert 😁 Tipper minst en av de han var med i Singletown (eksen eller daten) kommer inn! 

Anonymkode: d8e24...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par stykker der gjør at jeg ikke orker å se på. Har de virkelig ikke noen nye fjes å ta av? 🤷‍♀️ enkelte dukker jo opp overalt, og vi burde slippe 🤯

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er bare smashing ! Håper mocca "babe" holder klørne borte 

Anonymkode: 9c2c9...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i helvete heter det ex on the beach afterski når de ikke engang skal være på stranda. Høres ho himla dumt ut, beach og afterski i samme tittel gir virkelig ikke mening.

Viser bare hvor hjernedødt hele konseptet er.

Anonymkode: bf1a9...97c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor i helvete heter det ex on the beach afterski når de ikke engang skal være på stranda. Høres ho himla dumt ut, beach og afterski i samme tittel gir virkelig ikke mening.

Viser bare hvor hjernedødt hele konseptet er.

Anonymkode: bf1a9...97c

Nettopp fordi tittelen er så ekstremt hjernedød så passer den også veldig godt til serien. :)

 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de bruker så mange tidligere deltagere. Spesielt lei Mario.

Anonymkode: c62c8...1cf

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig skuffa over castingen, håper det kommer ekser inn som krydrer det litt. Skulle ønske de hadde valgt ut originalcast som ikke har vært med i en eller annen reality før, at det var helt ukjente mennesker, i stedet for å kjøre de samme trynene om og om igjen 🙄

Anonymkode: 8ccde...867

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synd de bruker så mange tidligere deltagere. Spesielt lei Mario.

Anonymkode: c62c8...1cf

Enig. Ingen av de gjenbrukte liker jeg, men han der kan jeg virkelig spare meg for

Anonymkode: 0250c...c84

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke så mange mennesker her i landet som vil delta på slik reality. Bare å se på PH, halvparten er jo svensk. 

Anonymkode: c5355...842

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om de har kommet med en ca dato for premiere? Spør for en venn. 

Endret av Snop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når kommer det på TV og hvilken kanal?

Anonymkode: 0d3ac...020

Og er det på betal- eller gratiskanal?

 

Litt nysgjerrig er man jo 😛

Anonymkode: 0d3ac...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt dårlig start cast. Tviler på at de klarer å toppe de forrige sesongene med DETTE utgangspunktet. 

Anonymkode: a5b9a...6eb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ekstremt dårlig start cast. Tviler på at de klarer å toppe de forrige sesongene med DETTE utgangspunktet. 

Anonymkode: a5b9a...6eb

Synes den ser bra og passe trashy ut, men nå har ikke jeg sett alt av reality før, så de er ikke så oppbrukt for meg som for andre.

 

Det er vel begrenset hvor mange aktuelle pg villige kandidater som finnes i vårt lille land 😄

Anonymkode: 0d3ac...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel begrenset hvor mange aktuelle pg villige kandidater som finnes i vårt lille land 😄

 

Tjah, tidligere har slike produksjoner skrytt av hvor mange som har meldt seg på. Mener det har vært 4-sifret antall påmeldinger til PH tidligere. Uansett tror jeg de begår en feil ved å ta med nesten BARE gamle kjente. Seerne vet allerede hva disse er "gode" for. Er mye mer spennende når det er stort sett bare nye fjes.  Men kan hende det har vært annerledes i år pga corona. Ikke like stuerent med fest og fyll i disse dager, og heller ikke like lett å melke kjendisstatusen når man kommer hjem. Da kan det være at det kun er de som allerede er i "gamet" som blir med, for å holde seg relevant...🙈

Anonymkode: a5b9a...6eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...