Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hvor gamle er egentlig dere som sitter og ser på dette tullet her? 

Anonymkode: 6efc8...de5

22. Har en kollega på 28 som også ser på. For meg er det lett underholdning i en ellers grå hverdag :P Men jeg følger ikke deltakerne på sosiale medier...

Anonymkode: 1f955...d57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 17.59):

Hvem syns dere er kjekkest der inne damer? 

Anonymkode: e2850...11e

Jeg hadde ikke ligget med noen av dem. Den som har objektivt penest utseende må nok være Mario i mine øyne, men jeg hadde ikke tatt i han med en ildtang. 

Anonymkode: 1e49f...b60

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har vært interessant på Ex on the Beach er Henrik Borg  og Adrian Sellevold, og jeg likte ståpåviljen til Mario i 71 grader. Likte også Synnøve som nå er mor og har samboer. 

Hun Helene Hima... Null integritet og snakker kun om hvor prinsesse og pen hun er. Og lar seg nesten-knulle av en føkkboy første kvelden etter å ha utbasunert at føkkboys liker hun ikke. Spiller hun en rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det flere episoder? Hvor mange episoder er det i uka og hvilke dager? Aldri sett på dette før, men har lite å gjøre pga korona så tenkte å prøve 🙂

Anonymkode: 0b4e7...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når kommer det flere episoder? Hvor mange episoder er det i uka og hvilke dager? Aldri sett på dette før, men har lite å gjøre pga korona så tenkte å prøve 🙂

Anonymkode: 0b4e7...d8b

Tirsdag og torsdag  :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 14.56):

Rabiat og rabiat... Er jo deilig å bli knulla hardt? Ville ikke blitt knulla av han da... 

Hva syns dere? Jeg digger Moccababe, hun er så harry at hun blir kul. Og den eneste dama jeg har sett i EOTB som faktisk er selvsikker og stødig. 

Anonymkode: 1e49f...b60

Haha, er helt enig angående Moccababe. Klarer liksom ikke unngå å få sansen for henne, og syns hun er ganske kul, selv om jeg er en traurig, prippen og kjedelig typisk norsk A4-person (og godt fornøyd med å være kjedelig). Syns det er kult å se folk som henne av en eller annen grunn, på tross av at hun overgår Harry-barometeret. Alderen ser ut til å gi henne en slags trygghet i seg selv som de andre kvinnene i huset ikke har. 

Anonymkode: b6bd2...b35

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 16.34):

Aldri skjønt hvorfor folk skal gå inn på tråder til programmer for å proklamere at dette skal de ikke se på. Hva er vitsen? Det gir overhodet ingenting til tråden.

Det er litt som om jeg skulle vandret inn hos noen som fikk pianotimer og si til dem at jeg personlig er ikke interessert i å få pianotimer.

Anonymkode: 15e46...c63

Ikke sammenlignbart. Man går inn fordi man har et behov for å si sin mening om programmet som denne tråden handler om. Tråden sier ikke noe om hva man skal diskutere av programmet?

Jeg har sett den første episoden, og er sjokkert. Dummer deltagerne seg eller de rett og slett litt "tilbake"? Synes i så fall det er feil å velg ut deltagere som ikke er "ved sine fulle fem". 

Anonymkode: 3191d...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan ikke fordra Mario. Håper han ryker snart. 

Anonymkode: 72405...3e8

Synes han virker som den mest oppegående av de..

Anonymkode: 3191d...663

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes han virker som den mest oppegående av de..

Anonymkode: 3191d...663

For så være, jeg ser han ikke som noe annet en manipulerende og fæl

Anonymkode: 72405...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke sammenlignbart. Man går inn fordi man har et behov for å si sin mening om programmet som denne tråden handler om. Tråden sier ikke noe om hva man skal diskutere av programmet?

Når man velger å bare kaste ut at man ikke skal se på dette, uten å gå noe dypere inn på hvorfor man ikke skal se på det, så er det bare bortkastet tid for alle parter. Bortkastet tid for personen som postet det og alle stakkarene som må lese det innlegget. Når man har en tråd som heter "Ex on the beach 2021" så impliserer det i stor grad at man skal diskutere programmet og dets innhold. Da er det fullstendig uinteressant for omtrent samtlige å få høre at en anonym bruker ikke har tenkt til å se på det. Du kan jo bare tenke deg hvor spennende denne tråden hadde blitt for de som er interesserte i å diskutere programmet hvis absolutt alle som ikke kommer til å se på dette hadde hoppet inn her og skrevet "Dette pisset skal ikke jeg se på nei!"

Og hvis man da har et så stort "behov " for å gå inn på tråder til programmer man ikke skal se på, for å si at man ikke skal se på det så bør man nesten se seg selv i speilet og vurdere om ens egne meninger egentlig er noe alle trenger å vite hele tiden. Så jo sammenligningen, som selvfølgelig er satt helt på spissen, funker greit.

Men for all del, det er ingen som stopper det. Jeg skjønner bare ikke poenget, og du hjalp meg heller ikke med å forstå det noe bedre.

Og før noen påpeker det, så er jeg selvfølgelig smertelig klar over ironien i at jeg er fullstendig off-topic nå. 

Anonymkode: 15e46...c63

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er enda mer harry at de er på fjellet for å feste der, av en eller annet grunn. 

Tror ikke jeg kommer til å se. Så den første sesongen bare. 

Anonymkode: ee164...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes egentlig det er enda mer harry at de er på fjellet for å feste der, av en eller annet grunn. 

Tror ikke jeg kommer til å se. Så den første sesongen bare. 

Anonymkode: ee164...a3e

Jeg synes det er mye koseligere, jeg. Hyggelig å se dem dasse rundt i koseklær istedenfor halvnakne ☺

Og grunnen til at de er der er seff pga pandemien og de nasjonale anbefalingene mot å reise utenlands.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om at noen middelaldrende menn ser på dette for å runke etter unge jenter (pauser altså og spoler litt frem og tilbake). Var en middelaldrende venn som faktisk fortalte meg dette. Det er de som også sikler etter unge jenter på byen, og tror de har draget.

Anonymkode: 98741...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har sett den første episoden, og er sjokkert. Dummer deltagerne seg eller de rett og slett litt "tilbake"? Synes i så fall det er feil å velg ut deltagere som ikke er "ved sine fulle fem". 

Anonymkode: 3191d...663

Det ville jo vært fryktelig kjedelig om det var trauste, kjedelige, intelligente og fornuftige  mennesker med.  🤣

Anonymkode: d8c45...ca6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hørt rykter om at noen middelaldrende menn ser på dette for å runke etter unge jenter (pauser altså og spoler litt frem og tilbake). Var en middelaldrende venn som faktisk fortalte meg dette. Det er de som også sikler etter unge jenter på byen, og tror de har draget.

Anonymkode: 98741...67c

Middelaldrende menn (og menn generelt) sitter å runker til håndballjentene og damene som leser opp været. De runker til ALT, men mange av de runker nok også til EOTB og Paradise Hotel og slike ting også, ja. Er sikkert menn som har runka til trynet ditt også... Så dette må du bare leve med. 

Anonymkode: 1e49f...b60

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hørt rykter om at noen middelaldrende menn ser på dette for å runke etter unge jenter (pauser altså og spoler litt frem og tilbake). Var en middelaldrende venn som faktisk fortalte meg dette. Det er de som også sikler etter unge jenter på byen, og tror de har draget.

Anonymkode: 98741...67c

Noe sier meg at dette ikke plager deltakerne i EotB i det hele tatt.

 

Jeg pleier vanligvis å se på, men akkurat i år synes jeg ikke de har fått med en eneste sjarmerende eller morsom deltaker, bare en gjeng irriterende, til dels oppbrukte og definitivt slitne realitydeltakere. Tror jeg klarer meg uten denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Ulrik nærmer seg 30 år og oppfører seg som en 17åring? Hjelpes...

Anonymkode: 5ac09...898

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenk at Ulrik nærmer seg 30 år og oppfører seg som en 17åring? Hjelpes...

Anonymkode: 5ac09...898

Og han er jo så pågående at det nesten må være ubehagelig

Anonymkode: 3dfc1...813

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...