Gå til innhold

Ex on the beach 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene skjønner jeg bare ingenting av. Hun behandler Ulrik som om de skulle vært gift i 10 år og han har ligget med noen andre. Når de egentlig har kjent hverandre i 1 dag, hun har ikke gjort annet enn å avvise han, og det ikke var hans valg å bli plassert på den daten. Hun har nok helt rett i at han er en "fuckboy", men drit i han da. Så eiesyk og sjalusi går det da ikke an å være :bond:

Anonymkode: defce...2a6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun Helene er jo helt på bærtur... Hun må bestemme seg hva hun vil og ikke vil

Anonymkode: 0808a...7be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skuffet over startcasten i år. Virker ikke som om de har det noe morsomt heller, bare masse mas om puling.

Anonymkode: c62c8...1cf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Fotballmamma skrev (På 25.2.2021 den 15.22):

Er jo de samme folkene som er med i omtrent alle realityprogram i Norge, iallfall i denne sjangeren. Tyder på at det er en liten gjeng som stadig ønsker å drite seg ut på TV (all PR er god PR), og at heldigvis de aller fleste norske unge voksne tar bedre valg. 

Det er jo likt som Sverige og Danmark i år, med EOTB allstars i hjemlandet pga covid - samme konseptet i hele Skandinavia. Ikke tilfeldig :) 
Ja jeg ser på det, jeg synes det er gøy med søppelTV. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dialekt har Victoria? 

Anonymkode: 1e49f...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilken dialekt har Victoria? 

Anonymkode: 1e49f...b60

Årdalsdialekt. Frå ei bittelita bygd i Sogn. 

Anonymkode: ccb3f...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mario gjorde en kjempeinnsats i 71 og mange likte han og fikk et godt inntrykk, hva gjør han her?

Anonymkode: b0eb5...ff5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 8.31):

Hørt rykter om at noen middelaldrende menn ser på dette for å runke etter unge jenter (pauser altså og spoler litt frem og tilbake). Var en middelaldrende venn som faktisk fortalte meg dette. Det er de som også sikler etter unge jenter på byen, og tror de har draget.

Anonymkode: 98741...67c

Det er ingenting galt med dette, det er helt naturlig!

Anonymkode: 97690...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn som runker har ingenting å skamme seg over!

Anonymkode: 97690...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 21.36):

Går denne kun på Discovery pluss? Ikke vanlig tv?

Anonymkode: 8b6a6...e28

Går på FEM 

  

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mario gjorde en kjempeinnsats i 71 og mange likte han og fikk et godt inntrykk, hva gjør han her?

Anonymkode: b0eb5...ff5

For å ikke snakke om Johannes..! Stakkars lille! Han var jo hyggelig og morsom på Paradise, men her tror jeg bare han kan gjøre en dårligere figur 🙈

Enig i at det var herlig å se deltakerne mer påkledd! Kjenner nesten ikke noen av dem igjen Men de presentasjonene de har var utrooolig kleine!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ingenting galt med dette, det er helt naturlig!

Anonymkode: 97690...0c0

 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eldre menn som runker har ingenting å skamme seg over!

Anonymkode: 97690...0c0

Hilsen M50. 🤣 Å runke og å sitte å spole på EOTB for å runke er ikke det samme. 

Anonymkode: 1e49f...b60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene leker prinsesse, og blir sur når Ulril kliner med andre, så går hun selv og puler Marius første kvelden hans? Er det vanlig at jenter som leker prinsesser gjør slikt?

Anonymkode: 97690...0c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 13.37):

Det ville jo vært fryktelig kjedelig om det var trauste, kjedelige, intelligente og fornuftige  mennesker med.  🤣

Anonymkode: d8c45...ca6

Så hvis man ikke er som disse, så er man traust, kjedelig, fornuftig og intelligent? 😂 Gå an å være intelligent, fornuftig OG gøy, skjønner du ;)  Men dette er jo ytterpunkt.

Ikke har programmet noe handling heller. Har gitt det en sjanse for første gang, men det er jo ufattelig kjedelig, handler bare om sex, sex og atter sex. Hva er greia?  Det virker som at de nettopp har funnet ut av sex er en ting, og oppfører seg som en gjeng pubertale tenåringer. 

Anonymkode: 3191d...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Ikke har programmet noe handling heller. Har gitt det en sjanse for første gang, men det er jo ufattelig kjedelig, handler bare om sex, sex og atter sex. Hva er greia?  Det virker som at de nettopp har funnet ut av sex er en ting, og oppfører seg som en gjeng pubertale tenåringer. 

Anonymkode: 3191d...663

Jeg ser på det som en form for sosialantropologi, -får et lite innblikk i en kultur og et miljø som er helt fremmed for meg. Det at det ikke er noen handling er dermed selve greia for meg, hadde de konkurrert i noe eller kunnet vinne noe hadde jeg jo forstått motivasjonen deres. - Mens slik det er (altså premieløst) blir jeg regelrett forbløffet. Rett og slett fascinert :popcorn: 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krakilsk skrev (49 minutter siden):

Jeg ser på det som en form for sosialantropologi, -får et lite innblikk i en kultur og et miljø som er helt fremmed for meg. Det at det ikke er noen handling er dermed selve greia for meg, hadde de konkurrert i noe eller kunnet vinne noe hadde jeg jo forstått motivasjonen deres. - Mens slik det er (altså premieløst) blir jeg regelrett forbløffet. Rett og slett fascinert :popcorn: 

Men den "kulturen og miljøet" er jo veldig ensformig. Hva er det du fascineres av? 

Jeg klarer ikke la vær å tenke på at det er trist at barn ser på dette, (for det gjør de garantert selv om det er 16-års grense), og at de kan tro at det er vanlig at voksne mennesker holder på sånn. Helt greit hvis de menneskene vil holde på sånn i livet sitt, men dette er på tv. Forstår ikke at det er lov.

Anonymkode: 3191d...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å begynne å se på dette men lurer på hvor det er enklest og billigst å streame dette?
Digger trashtv og kjente Moccababe for 100 år siden, så hadde vært artig å se om hun er slik hun var før.

Anonymkode: b1737...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men den "kulturen og miljøet" er jo veldig ensformig. Hva er det du fascineres av? 

Jeg klarer ikke la vær å tenke på at det er trist at barn ser på dette, (for det gjør de garantert selv om det er 16-års grense), og at de kan tro at det er vanlig at voksne mennesker holder på sånn. Helt greit hvis de menneskene vil holde på sånn i livet sitt, men dette er på tv. Forstår ikke at det er lov.

Anonymkode: 3191d...663

Det har jeg ikke noe godt svar på, rett og slett bare annerledesheten (Godt hjulpet av morsom redigering). 

På generelt grunnlag synes jeg det er fint at TV kan vise et bredt utvalg av forskjellige livsstilsvalg fremstilt gjennom samtykkekompetente voksne.  Ang hvorvidt barn ser det, (Jeg tror også det), og hvilken påvirkning det evt kan ha på dem er ikke noe jeg vil spekulere i. Overlater den biten til foreldre og andre med oppdrageransvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte å begynne å se på dette men lurer på hvor det er enklest og billigst å streame dette?
Digger trashtv og kjente Moccababe for 100 år siden, så hadde vært artig å se om hun er slik hun var før.

Anonymkode: b1737...f9e

Discovery +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 17.38):

Middelaldrende menn (og menn generelt) sitter å runker til håndballjentene og damene som leser opp været. De runker til ALT, men mange av de runker nok også til EOTB og Paradise Hotel og slike ting også, ja. Er sikkert menn som har runka til trynet ditt også... Så dette må du bare leve med. 

Anonymkode: 1e49f...b60

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Moccababe virker som ei veldig kul og alright dame. Ikke noe dramaqueen, bare chill.

Men jeg ble nysgjerrig på, hvor ble hun først et kjent fjes? Var det EOTB tidligere sesong eller noe annet?

Anonymkode: dcc80...f1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...