Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh så gøy med gode nyheter! 🥳 gratulerer så mye🥰

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå fin økning:nordvesta: gratulerer så mye! Nyt å kos deg med hemmeligheten❤️

• Liker 1
Skrevet

4+2

Blodprøver i dag viste normale verdier :)

Siden klinikken er sommerstengt fikk jeg ikke ultralyd før 10+5. Jeg føler egentlig at jeg har behov for å se et bankende hjerte i uke 7 og ha en ultralyd i uke 12 for å se på organer osv. Har sendt melding til fastlege og hørt om h*n kan henvise meg til en tidlig ultralyd. Det blir kanskje for mye med 3 tidlige ultralyder? :)

• Liker 2
Skrevet

Gratulera 😄

• Liker 1
Skrevet

Hurra for normale blodprøveverdier!! Endelig er det din tur! :klemmer:

Min "oppskrift" på UL er jo at det er best rundt uke 8 for å se en tydelig bønne med blinkende hjerte, og i uke 13 for å se på organer. Så hvis du klarer å få legen til å henvise til dette, så hadde det vært fint (eller bestille privat et sted). Hvis ikke så blir det vel å ta den man får :) Uke 10 er bedre enn ingenting.

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Hurra for normale blodprøveverdier!! Endelig er det din tur! :klemmer:

Min "oppskrift" på UL er jo at det er best rundt uke 8 for å se en tydelig bønne med blinkende hjerte, og i uke 13 for å se på organer. Så hvis du klarer å få legen til å henvise til dette, så hadde det vært fint (eller bestille privat et sted). Hvis ikke så blir det vel å ta den man får :) Uke 10 er bedre enn ingenting.

Fikk fastlegen til å henvise til tidlig ultralyd så får se hvilken dag det blir. Mtp ferie passer 7+5 best :) Må uansett ta den 10+5 gjennom fertilitestklinikken da de bestemmer om jeg kan slutte med Cyclogest. Ultralyden i uke 12 passer egentlig best med 12+2 for da skal vi møte masse familie rett etterpå og det hadde passet veldig bra å kunne fortelle om graviditeten da :)

• Liker 1
Skrevet

godt å få 3+ på testen 🥰

• Liker 1
Skrevet

Hurra🥳Så glad på dine vegne!🥰

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk å maxe ut testene! Gratulerer sååå mye! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer sååå mye🎉☺️ Det blir en spennende tid fremover😀

• Liker 1
Skrevet

Ååh, gratulerer såå mye!😍 Så koselig å planlegge å fortelle til familie, det syntes vi var veldig stas og trivelig også🥰 håper vi får gjøre det igjen iløpet av sommeren/høsten🤞🏻

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk @89jenta, @Annabel, @Amatariel, @Pillowtalk og @Kristina00 :)

Prøver å ikke planlegge for mye enda før vi har sett et bankende hjerte. Gått på den smellen før og det var ikke noe morsomt.. Men etter første ultralyd har jeg tenkt å se etter morsomme/hyggelige måter å fortelle det til besteforeldre og tanter/onkler. Blir første barnebarnet på begge sider :) 55 dager til ultralyd 12+6. Har planer om å fortelle det til familie etter det :)

Men fortsatt kjempe redd for å miste så må vente 55 dager til før jeg kan begynne å glede meg ordentlig :)

Skrevet

Forstår akkurat hva du mener :hug: Å reversere en gravidnyhet er bare såå kjipt! Så her går vi for ca samme plan som deg. Forteller ikke om svangerskapet før vi har fått en viss sikkerhet. 

• Liker 1
Skrevet

Det forstår jeg godt, vi fortalte heller ikke før vi fikk se et bankende hjerte. Turte heller ikke kjøpe noe før vi hadde vært på oul uke 18 - da ble alt plutselig mye mer virkelig! var første barnebarn på begge sider her også, de er så stolte over han.🥰 krysser alt jeg har for deg og at du får sett et bankende hjerte❤️

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med å makse ut testene ❤️ Forstår det med å vente, ikke kjekt å fortelle familien og så må du dele den dårlige nyheten med dem, kjenner meg igjen i det 😔

• Liker 1
Skrevet

5+3

For 4-5 dager siden var jeg plaget med uggenhet, ømhet nederst i magen, stikninger, ømme pupper, oppblåst og hyppig vannlating. 

De siste 3 dagene har jeg kun ømme pupper og noe hyppig vannlating. Føler meg egentlig ikke gravid. Hvor fort er det vanlig å begynne å blø vis hcg er synkende? 

Tenker kun på at jeg tror dette går dårlig. Ville dere få målt hcg hos fastlege på mandag? 

Skrevet

Symptomene pleier å gå litt opp og ned. Jeg kunne ha flere dager der jeg knapt kjente på noe, annet enn at brystene gjorde vondt når jeg tok av Bhen, så kom d elitt tilbake. Gikk litt i bølgedaler, kun dårligere matlyst og ømme pupper som var konstanten på den tiden. 

Satser på at dette går fint! 🤞🤞🤞❤️

Skrevet

Jeg er enig med Niny, symptomer kommer og går, noen ganger er de der mens andre ganger er de helt vekke. Nyt tiden uten å ha en masse symptomer for du kommer til å savne det når de kommer tilbake 😅 Så lenge du ikke blør, så hadde jeg ikke gått til legen for å sjekke hcg nivået for å vær ærlig 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...