Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Wææææ!! Hcg jo!! Du må jo være gravid! crazy.gif.bea3bf9c04e2aaf3fb28016ecc6dd800.gifhappy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif

Ser streken kjempegodt!! Nydelig sterk til 10 dpo! All forståelse for at det høres helt fjernt ut, men du ville ikke vært den første som slet med nr.1 for å så få nr.2 enkelt for å si det sånn. Ikke uvanlig det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 dpo

Babyplan testene er noe økende. 

Øverst 10 dpo kveld og nederst 11 dpo morgen.

 

Men syne ikke at Clearbluetestene har økt noe særlig. Se neste innlegg. 

20230526_183205.jpg

20230527_102005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst Clearblue 9 dpo

Og nederst clearblue 11 dpo. 

Synes at stigninger er for svak. Liker ikke dette og har begynt å miste troen :(

20230525_125021.jpg

20230527_102019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er kjeeempefine tester!! Virkelig tydelig og klare. Tester før 14dpo kan man ikke tolke stigning på, egentlig. Rett og slett fordi urinkonsentrasjonen er så marginal. Det er derfor man egentlig ikke bør teste så mye nå, men holde seg til digitial. Men vi som er testetøster vet jo at det er vanskelig... men da må man i alle fall holde håpet oppe ;)
Jeg fikk en svak strek på 10 dpo sist, mens på 11 var den nesten usynlig. Kom tilbake på 12 dpo. Men først fra 14 kunne man se "åja det er en ordentlig strek".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

Øverst 11 dpo morning

Nederst 12 dpo morning

Ganske like tester. Men husker det var slik sist også. Lett å begynne å tvile. Jeg liker ikke disse dagene da jeg føler at jeg er i limbo. 

 

 

Screenshot_20230528_102925_Gallery.jpg

20230528_102418.jpg

Endret av Dame1989
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forståelig! Dagene mellom 10-14dpo syns jeg nesten er de vanskeligste/tøffeste igjennom hele svangerskapet! Men man må bare igjennom dem for å komme til slutten :klem:

Ingen tvil om at du er gravid i alle fall :danse2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (23 minutter siden):

Veldig forståelig! Dagene mellom 10-14dpo syns jeg nesten er de vanskeligste/tøffeste igjennom hele svangerskapet! Men man må bare igjennom dem for å komme til slutten :klem:

Ingen tvil om at du er gravid i alle fall :danse2:

Enig. Leste gjennom dagboken fra denne tiden sist jeg var gravid og følte det samme da. Gleder meg til noen dager da jeg enten får Clearblue gravid 2-3 eller ikke. Da skal jeg iallefall slutte å teste videre. Venter med å fortelle mannen det også, til jeg får 2-3 på den digitale testen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo

Nå puster jeg lettet ut for nå :) Neste test om 1 uke for å se om jeg får 3+ :)

20230529_102354.jpg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse2: Nydelig test! Dette går veien skal du se ❤️ Du må fortelle hvordan mannens reaksjon er!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17/18 dpo og 4+4 

Tiden snegler seg videre. Synes det er vanskelig å nyte det da redselen for å miste er stor. Fortsatt over 20 % ifølge en spontanabortkalkulator. Prøver å finne måter å klare å nyte sommeren og ikke bare telle ned til en ultralyd i uke 13. 

20230602_094104.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 og 4 +6 

Lurer på når jeg skal ta den siste digitale testen for å se om jeg får 3+. Ser jo at stixen har blitt sterkere på 2 dager 🙂

20230602_094104.thumb.jpg.58b6ca531f68eb86c7535df029a34738.jpg20230604_092120.thumb.jpg.54a06ead16490528102f69196cff15e7.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (10 timer siden):

Lurer på når jeg skal ta den siste digitale testen for å se om jeg får 3+

Beste regelen er å ta den nøyaktig 1 uke etter du tok den digitale med 2-3 på :nikke:
Jeg var ivrig sist og tenkte at det sikkert gikk bra å ta den litt tidlig, så tok den 6 dager etter, men ble ekstremt skuffet (og bekymret) da den fortsatt viste 2-3. Men dagen etter da det faktisk var gått 1 uke så sto det 3+ :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

9+0

Nå er det 3 dager til enda en tidlig ultralyd. Hadde en tidlig ultralyd 7+1 hvor alt så bra ut. Jeg synes at det er så synd at jeg ikke klarer å nyte 1 trimester fordi jeg er så redd for å miste. Vært trøtt/sliten, en del uggen og må tisse hyppigere enn vanlig. Men likevel sitter jeg med en følelse at fosteret har sluttet å utvikle seg. Formen er fin i dag. Var dum som prøvde å finne hjertelyd med doppler i går selv om jeg vet at det er tidlig. Føler jeg har peiling på doppler og sjekket veldig nøye, men fant kun min egen puls flere steder.  Burde nok ikke brukt doppleren så lenge heller, lest at det ikke er bra. 

Ikke meningen at det skal være så mye negativitet her og er selvfølgelig veldig glad og taknemlig for at jeg er gravid til det motsatte er bevist. 

Nå ser jeg bare frem til torsdag og et svar. Vis alt er bra så er vel sjansene ganske store for at det vil gå bra tilslutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt! Jeg nøt vel svært lite av svangerskapet med min nr. 3 og 4. Trodde nesten ikke på det før jeg hadde babyen i armene. Og det kjenner jeg jo litt på at er kjipt. Men samtidig vet jeg at det ikke var noe vei utenom. Etter alt jeg hadde opplevd så var det bare sånn det var. Jeg måtte enten igjennom et angstfullt svangerskap, eller ikke et svangerskap. Så da ble jo valget lett.

Lykke til på neste UL :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Uke 13 og gjennomførte toul forrige uke. Alt bra så langt så ser ut som ny baby på nyåret :)

Til dere som måtte bruke ivf ved første barn så er det faktisk mulig å bli gravid på første pp neste graviditet :)

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her hadde det skjedd mye siden sist jeg leste! Gratulerer så mye med nr. to på vei😍 Og wow, så fantastisk at det klaffet i første pp, spesielt etter å ha vært gjennom IVF med nr. en!🌸

Hvordan føler du deg nå sammenlignet med forrige graviditet? Selv føler jeg meg dårligere, men mistenker det har å gjøre med mindre søvn og mye mindre tid til hvile enn første gang🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...