Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle, forventet mens førstkommende tirsdag (11dpo idag) og fikk denne idag 😊 men begynte med rosa/brun utflod sent igår og samme idag. Har noen erfaring med det her? Håper alt er bra..

2AA562E8-E2C6-4573-B958-7DA284A83D1C.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Takk ❤️ Er bare på pp2 sånn offisielt, men har ikke brukt prevensjon siden april.. bare «hoppet av i svingen», så føler liksom vi har holdt på en stund sånn totalt. Eggstokkene skriiiker, haha. 

Er imidlertid ganske sikker på EL, kan omtrent stille klokka etter syklusen 🙈 tok også EL tester som var positive i 2dg for deretter bli negative. Blæh. 

Krampene kom selvfølgelig rett etter jeg postet i dag tidlig.. Så vanskelig å tro noe annet enn at TR melder sin ankomst om et par dager. Men det er håp i hengende snøre 😬😬😅

 

 

Anonymkode: 77b50...979

Skjønner den 😬 det føles lenge selv om det egentlig ikke er det 🥰 

jeg kunne også stille klokka etter syklus😆 men ikke denne runden gitt! Så håper det gjelder deg også! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (4 timer siden):

Hei alle, forventet mens førstkommende tirsdag (11dpo idag) og fikk denne idag 😊 men begynte med rosa/brun utflod sent igår og samme idag. Har noen erfaring med det her? Håper alt er bra..

2AA562E8-E2C6-4573-B958-7DA284A83D1C.jpeg

Gratulerer så mye. Ingen erfaring, men krysser fingrene 💓💓 Er selv veldig spent her, positiv test på dpo 11, men så ble testene svakere og svakere. Skulle hatt mensen i dag eller i morgen, så veldig spent på om den kommer. Ingen symptomer på noe som helst her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (7 minutter siden):

Gratulerer så mye. Ingen erfaring, men krysser fingrene 💓💓 Er selv veldig spent her, positiv test på dpo 11, men så ble testene svakere og svakere. Skulle hatt mensen i dag eller i morgen, så veldig spent på om den kommer. Ingen symptomer på noe som helst her nå.

Takk det samme ❤️ Håper det går veien for oss 💞🤞🏼 Klarer vekren å glede meg eller grue meg akk nå. Tenke å bestille time på mandag til blodprøve og evt høre om en tidlig ul. (Har pcos, så hadde en cyste på eggstokken i mai på kontroll) og har tatt metformin i ca 2mnd så må høre om jeg burde stoppe eller fortsette på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minime0 skrev (19 minutter siden):

Takk det samme ❤️ Håper det går veien for oss 💞🤞🏼 Klarer vekren å glede meg eller grue meg akk nå. Tenke å bestille time på mandag til blodprøve og evt høre om en tidlig ul. (Har pcos, så hadde en cyste på eggstokken i mai på kontroll) og har tatt metformin i ca 2mnd så må høre om jeg burde stoppe eller fortsette på de

Krysser fingrene for at det bare er spotting og at  alt går veien for deg 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full av PMS, men også veldig kvalm. Hvis (når) mensen kommer, så kommer jeg til å føle meg så dum som har "innbilt" meg svangerskapskvalme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (På 11.12.2021 den 11.30):

Skjønner den 😬 det føles lenge selv om det egentlig ikke er det 🥰 

jeg kunne også stille klokka etter syklus😆 men ikke denne runden gitt! Så håper det gjelder deg også! 😄

TR kom natt til i dag, dessverre 😭 

men, kanskje neste runde ❤️ 
 

takk uansett for oppmuntrende ord, det hjelper at vi er flere som har/har hatt det likt. Mannen skjønner jo ingenting av at jeg er så trist i dag, for «det kommer jo..» 😢🙈

Anonymkode: 77b50...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TR kom natt til i dag, dessverre 😭 

men, kanskje neste runde ❤️ 
 

takk uansett for oppmuntrende ord, det hjelper at vi er flere som har/har hatt det likt. Mannen skjønner jo ingenting av at jeg er så trist i dag, for «det kommer jo..» 😢🙈

Anonymkode: 77b50...979

Uff, så kjedelig 😔 ikke noe gøy når man håper og håper. ♥️
hadde litt samme opplevelse her, med at han var litt sånn «det skjer når det skjer», når vi prøvde på nytt etter MA. Syns også det var litt vanskelig at han var så avslappet, og jeg mer stressa med testing osv. skjønner poenget deres også, men følte det som at «det skjer fordi jeg tester el osv, og det er jeg som kjenner alt på kroppen etter MA, og er nervøs for om det skjer på nytt osv». 
Fikk pratet litt om det, og landet litt på at vi bare er litt ulike sånn. Han har rett i at det skjer når det skjer, og jeg fikk forståelse for at jeg var litt urolig 🤭

håper det klaffer for dere i neste runde♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (29 minutter siden):

Uff, så kjedelig 😔 ikke noe gøy når man håper og håper. ♥️
hadde litt samme opplevelse her, med at han var litt sånn «det skjer når det skjer», når vi prøvde på nytt etter MA. Syns også det var litt vanskelig at han var så avslappet, og jeg mer stressa med testing osv. skjønner poenget deres også, men følte det som at «det skjer fordi jeg tester el osv, og det er jeg som kjenner alt på kroppen etter MA, og er nervøs for om det skjer på nytt osv». 
Fikk pratet litt om det, og landet litt på at vi bare er litt ulike sånn. Han har rett i at det skjer når det skjer, og jeg fikk forståelse for at jeg var litt urolig 🤭

håper det klaffer for dere i neste runde♥️

Takk ❤️ 
 

er liksom det, er jo bare vi som kan kjenne etter symptomer, vår kropp som må ha EL, vite når og time sånn ca. Er jo fint han er rolig, for det roer meg også. Men kunne samtidig ønske at han viste at han ble LITT skuffa i alle fall.. hehe. 
 

Neste EL hos oss er midt i jula med huset fult av overnattende familiebesøk. For en ræva timing liksom🙈😂

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Takk ❤️ 
 

er liksom det, er jo bare vi som kan kjenne etter symptomer, vår kropp som må ha EL, vite når og time sånn ca. Er jo fint han er rolig, for det roer meg også. Men kunne samtidig ønske at han viste at han ble LITT skuffa i alle fall.. hehe. 
 

Neste EL hos oss er midt i jula med huset fult av overnattende familiebesøk. For en ræva timing liksom🙈😂

Anonymkode: 77b50...979

Haha ja, men tror kanskje de tenker på det innimellom likevel 😄 

Oii, midt i besøket😅 Får prøve i skjul si🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har håper på at EL var 3.des men vet ikke helt, første EL jakt etter SA. Traff ikke så godt heller på den tiden. Men i følge mine beregninger og håp om EL er jeg 10. DPO i dag og blenda test. Blir egentlig glad om mensen kommer også for da har jeg noe å gå etter ved neste PP.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5DPO her🙋‍♀️🐌 Kjenner absolutt ingenting, men prøver å ikke kjenne så mye etter heller. Blir bare skuffa hvis jeg tror at alle slags stikk og vondter betyr noe, også kommer mensen. Men krysser fingrene for tidenes julepresang 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå bare for å avkrefte hele greia (pga kvalme), MEN DEN VAR POSITIV! 😳😲 Er heelt skjelven og sjokkert, fikk nesten ikke puste. HVA GJØR JEG NÅ?! Forbereder meg hvertfall til en uggen juleferie..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går (7DPO) opplevde jeg et kraftig stikk i nedre del av magen som forsvant igjen med en gang.  Er dette noe som kan være spennende? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Beautyblender said:

Tok en test nå bare for å avkrefte hele greia (pga kvalme), MEN DEN VAR POSITIV! 😳😲 Er heelt skjelven og sjokkert, fikk nesten ikke puste. HVA GJØR JEG NÅ?! Forbereder meg hvertfall til en uggen juleferie..

Oi oi, så stas!! Gratulerer! 😄❤️
 

13 minutter siden, Fame said:

I går (7DPO) opplevde jeg et kraftig stikk i nedre del av magen som forsvant igjen med en gang.  Er dette noe som kan være spennende? :klo:

Det hørtes veldig spennende ut!! Er jo perfekt timing for en liten spire å feste seg! Håper virkelig det er din tur denne gangen! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (3 minutter siden):

Oi oi, så stas!! Gratulerer! 😄❤️
 

Det hørtes veldig spennende ut!! Er jo perfekt timing for en liten spire å feste seg! Håper virkelig det er din tur denne gangen! 😍

Hehe, ja, hadde vært noe. Akkurat vært hos legen og fått rekvisisjon til  blodprøver  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Fame said:

Hehe, ja, hadde vært noe. Akkurat vært hos legen og fått rekvisisjon til  blodprøver  :ler:

Da får vi håpe du ikke får bruk for det 😉

Her er alt som tidligere dpo-land, bortsett fra at menssmerter og ømme bryster begynte allerede 3 dpo… litt redd det ikke er spesielt lovende 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...