Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

stAre skrev (Akkurat nå):

😐Så utrolig trist og kjipt med den testen. synes også jeg skimtet noe svakt. Håper selvfølgelig det bare er litt sen festing av egg og du er gravid, ellers håper jeg mensen kommer raskt slik at du kan gå inn i neste syklus! 

Er jo mange som produserer HCG seint så en vet jo aldri før mensen kommer eller testen er positiv  ^.^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 DPO og fortsatt ingen mensen, den er nå to dager over. Jeg tok ikke test i dag fordi da jeg stod opp kjentes det ut som om den kom men det var bare blankt slim (TMI), men da hadde jeg allerede gått på do siden jeg tenkte det var mensen som kom :bond:

 

Edit: Glem det  :ler:

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 timer siden):

Edit: Glem det  :ler:

Har mensen dukket opp? :( Håpet sånn at det var din tur nå. Er så vondt med slike lure-streker hvor man virkelig får håp. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (18 minutter siden):

Har mensen dukket opp? :( Håpet sånn at det var din tur nå. Er så vondt med slike lure-streker hvor man virkelig får håp. :troest:

Ye, begynte spotting i stad. Neste prøveperiode er nummer 12 så det suger hardt men sånn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (29 minutter siden):

Ye, begynte spotting i stad. Neste prøveperiode er nummer 12 så det suger hardt men sånn er det

Åå neei! :( Krysser alt jeg har for deg i neste prøveperiode! :klem: Nå må det være din tur! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (1 time siden):

Ye, begynte spotting i stad. Neste prøveperiode er nummer 12 så det suger hardt men sånn er det

Åå nei, hadde håpet det var deres tur nå 😢❤️ håper spiren sitter neste gang! 🙏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooooor jeg er 7,8 DPO i dag, men trodde jeg kanskje var 10, siden jeg hadde tegn til eggløsning før Flo antok at jeg skulle ha eggløsning. Noe er annerledes denne gangen, kjenner meg trøtt, kvalm av og til, fikk tidlig vondt i brystene 🤭 

mulig det bare er pga mensen som skal komme om 8 dager. Men, ahh, føler meg litt gravid. 
 

tok selvfølgelig en test også, ble ikke klokere akkurat. Skimtet en svak strek, men det kan like så greit være skygge. Så, smører meg med tålmodighet til lille julaften 🥰 

håper på tidlig julegave. 
PP 8. 

IKM 28 ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (2 timer siden):

Negativ test i går, ca 7/8 dpo, prøver på ny i morgen , er den negativ da gir jeg nok opp denne syklus 

Ikke gi opp! Mange får ikke positiv før 12-13 DPO også ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (På 15.12.2021 den 22.40):

Testet positivt i dag, var som egentlig litt forventet da jeg har vært mye dårlig. Men full panikk nå, litt i sjokk😅

Gratulerer så mye😍 for en julegave 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig for meg, er nok bare på 2 DPO idag🙈😄 Fint å følge med på andre her også i mellomtiden, og vite at jeg ikke er alene om å gå gjennom ventetid! Tok Ovitrelle på torsdag og gjorde inseminasjon på fredag. Har tempet også og Flo mente eggløsningen burde vært på lørdag (CD 15). Det stemmer godt, follikelen var ikke sprukket enda på fredag - men var på vei til det. Det er en god uke til jeg kan teste. Kjenner på murring/press i livmoren som jeg vanligvis ikke har, + er litt uvel/småkvalm innimellom. Men er jo umulig å vite om dette betyr noe eller om det er bivirkninger av Ovitrelle!?🧐 (Har også fått craving på pinnekjøtt, haha😅 Men det er nok tilfeldig!)  Har skjønt at jeg kan få «gravid-symptomer» pga Ovitrelle i hele 10 dager etterpå.. så her gjelder det å ignorere symptomer mest mulig fram til 28.12. 😳

Erfaringer med Ovitrelle tas i mot med takk!😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvermammaen skrev (1 time siden):

Trooooor jeg er 7,8 DPO i dag, men trodde jeg kanskje var 10, siden jeg hadde tegn til eggløsning før Flo antok at jeg skulle ha eggløsning. Noe er annerledes denne gangen, kjenner meg trøtt, kvalm av og til, fikk tidlig vondt i brystene 🤭 

mulig det bare er pga mensen som skal komme om 8 dager. Men, ahh, føler meg litt gravid. 
 

tok selvfølgelig en test også, ble ikke klokere akkurat. Skimtet en svak strek, men det kan like så greit være skygge. Så, smører meg med tålmodighet til lille julaften 🥰 

håper på tidlig julegave. 
PP 8. 

IKM 28 ❤️ 

Hei!
Oj! Så spennende, håper du får sterkere strek snart!🤞🏻☺️ Jeg et ganske ny her - hvilke PP er du i? 
Din IKM er få dager dager før min - mensen kommer nok ila. nyttårshelgen her, hvis jeg ikke blir gravid 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (32 minutter siden):

Hei!
Oj! Så spennende, håper du får sterkere strek snart!🤞🏻☺️ Jeg et ganske ny her - hvilke PP er du i? 
Din IKM er få dager dager før min - mensen kommer nok ila. nyttårshelgen her, hvis jeg ikke blir gravid 🙃 

Veldig spennende! Håper på det selv ☺️
 

velkommen🤩 jeg er i prøveperiode 8 nå, hatt 1 SA, og 2 MA da. Er ganske ny her inne selv. Virker som mange «kjenner» hverandre. Hehe 

så spennende at vi er så nær. Men hvem vet, ikke alle som får symptomer før uke 6 heller, så håpet er ikke ute ☺️ Du kan jo skrive deg på IKM desember 🤩 der følger vi med på alle man, som skal ha mensen i desember, og på hvem som blir gravid og ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvermammaen skrev (2 timer siden):

Trooooor jeg er 7,8 DPO i dag, men trodde jeg kanskje var 10, siden jeg hadde tegn til eggløsning før Flo antok at jeg skulle ha eggløsning. Noe er annerledes denne gangen, kjenner meg trøtt, kvalm av og til, fikk tidlig vondt i brystene 🤭 

mulig det bare er pga mensen som skal komme om 8 dager. Men, ahh, føler meg litt gravid. 
 

tok selvfølgelig en test også, ble ikke klokere akkurat. Skimtet en svak strek, men det kan like så greit være skygge. Så, smører meg med tålmodighet til lille julaften 🥰 

håper på tidlig julegave. 
PP 8. 

IKM 28 ❤️ 

Vi er ca likt i løypa 🤩 jeg har ikm 29 trooor jeg. Ca 5/6 dpo idag. Hadde en SA for 2 måneder siden så kjenner at jeg håper det klaffer igjen snart. Merker ikke så mye her, men gleder meg til jeg kan begynne å teste ordentlig 🤭 er så god følelse når man ser to streker! Men er også veldig forberedt på at det kan ta litt tid etter SA. Har tatt Ovitrelle så jeg må vente 10 dager før jeg får et reelt svar på testene, da de viser positive i 10 dager etter.. Blir spennende å se om noen dager, lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (56 minutter siden):

Vi er ca likt i løypa 🤩 jeg har ikm 29 trooor jeg. Ca 5/6 dpo idag. Hadde en SA for 2 måneder siden så kjenner at jeg håper det klaffer igjen snart. Merker ikke så mye her, men gleder meg til jeg kan begynne å teste ordentlig 🤭 er så god følelse når man ser to streker! Men er også veldig forberedt på at det kan ta litt tid etter SA. Har tatt Ovitrelle så jeg må vente 10 dager før jeg får et reelt svar på testene, da de viser positive i 10 dager etter.. Blir spennende å se om noen dager, lykke til! 😊

Så spennende! Du må oppdatere her når du har tatt test 😍 SA er så fælt, og når testen viser to streker er man selvfølgelig redd det skal skje igjen, men man må bare krysse fingre og tær❤️ 
gøy at du er likt i løypa som meg.  Håper du bære rop en spire, kjedelig å vente så lenge med å teste 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvermammaen skrev (1 time siden):

Veldig spennende! Håper på det selv ☺️
 

velkommen🤩 jeg er i prøveperiode 8 nå, hatt 1 SA, og 2 MA da. Er ganske ny her inne selv. Virker som mange «kjenner» hverandre. Hehe 

så spennende at vi er så nær. Men hvem vet, ikke alle som får symptomer før uke 6 heller, så håpet er ikke ute ☺️ Du kan jo skrive deg på IKM desember 🤩 der følger vi med på alle man, som skal ha mensen i desember, og på hvem som blir gravid og ikke! 

Tusen takk! :)

Ja, jeg skal bli med på den IKM desember-tråden, takk for tipset! Tror mensen kommer 31.12 om jeg ikke blir gravid, men den kan også komme 01.-02.01. Har sykluser på 28-30 dager. Og så bruker jeg også Crinone nå, som forsinker mensen. Vet ikke hvor raskt mensen vanligvis kommer når man stopper (hvis negative tester). Vet du?🤔 Jaja... jeg får evt. bli med på januar-tråden om det går over til det :) For en spennende tid! Her er det bare å fylle dagene med hyggelige ting og ikke tenke, google og lese for mye på forum , selv om det siste nok blir vanskelig..hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Vi er ca likt i løypa 🤩 jeg har ikm 29 trooor jeg. Ca 5/6 dpo idag. Hadde en SA for 2 måneder siden så kjenner at jeg håper det klaffer igjen snart. Merker ikke så mye her, men gleder meg til jeg kan begynne å teste ordentlig 🤭 er så god følelse når man ser to streker! Men er også veldig forberedt på at det kan ta litt tid etter SA. Har tatt Ovitrelle så jeg må vente 10 dager før jeg får et reelt svar på testene, da de viser positive i 10 dager etter.. Blir spennende å se om noen dager, lykke til! 😊

Spennende :) Jeg har også tatt Ovitrelle...er på DPO 3 nå, tror jeg. Og bør vente i 8 dager til før jeg kan teste og få et reelt svar. Føles lenge til! 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 6. Klør i fingrene etter å teste. Ømme nipler, masse kviser (har sjeldent det til vanlig), hodepine, stikk nederst i magen ish.. Ja en masse symptomer som er for tidlig å kjenne på. Blir jo gal av det her 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvermammaen skrev (1 time siden):

Så spennende! Du må oppdatere her når du har tatt test 😍 SA er så fælt, og når testen viser to streker er man selvfølgelig redd det skal skje igjen, men man må bare krysse fingre og tær❤️ 
gøy at du er likt i løypa som meg.  Håper du bære rop en spire, kjedelig å vente så lenge med å teste 😕

Det må du også 😍 leste at du har hatt 1 SA og 2 MA, så fælt 😔 får håpe det går bra neste gang! ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...