Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fame skrev (14 timer siden):

Enda en venninne som melder seg gravid I dag  😄 ....

Jeg har faktisk ingen 😅 I hvert fall ingen nære. Vi er litt sånn midt i mellom med å prøve å få barn. Etter de som fikk "tidlig"/har jobbet en stund, men før en del studievenner. Fikk nettopp vite at et vennepar "prøvde" (jeg trodde de kom til å vente litt), så håper det kan klaffe nogenlunde likt :) Men ser for meg at det ikke er så veeldig morsomt å få sånne nyheter hele tiden.. Er du/dere åpne om prøvingen med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beautyblender skrev (Akkurat nå):

Jeg har faktisk ingen 😅 I hvert fall ingen nære. Vi er litt sånn midt i mellom med å prøve å få barn. Etter de som fikk "tidlig"/har jobbet en stund, men før en del studievenner. Fikk nettopp vite at et vennepar "prøvde" (jeg trodde de kom til å vente litt), så håper det kan klaffe nogenlunde likt :) Men ser for meg at det ikke er så veeldig morsomt å få sånne nyheter hele tiden.. Er du/dere åpne om prøvingen med noen?

Allei den gamle jobben vet vi prøver, men ingen i den nye. Jeg har bare jobba der i to uker så vil helst ikke nevne det    :ler: og familie og venner. Så ja, de fleste vet om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Hvilken dag er du på?

7 DPO i følge app, men litt mer ifølge meg selv. Så er jo forsåvidt mulig med en såkalt festeblødning. Vi er bare i 3PP så vanskelig å tolke alle tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig i dpo-land igjen, 1dpo i dag 😄 Og det over en uke tidligere enn vanlig. Enkel dose letrozol har hjulpet mot lange sykluser, hurra! 🙌

Eneste jeg er litt redd for er at vi ikke har lagt inn nok aksjer, mannen var ikke i form tirsdag når jeg fikk positiv test. Men vi la inn på mandag kveld (2 dager før EL) + en noe halvhjertet runde i går som jeg nesten ikke vil telle med 😂  Vi får se når jeg begynner å teste, skal prøve å vente til 10dpo. 

 

edit: skriveleif

Endret av font
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 6 - 6 DPO

Ikke mange dager til jeg kan teste .
Gruer meg veldig . Tanken på enda en negativ test rett før juleferie/ jul …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok heller ikke truffet sånn voldsomt godt. Bedre enn forventa faktisk pga en legetime som dukka opp (da fikk vi sett hverandre en dag vi ikke pleier pga jobb). Men hvis appen har rett mtp. EL (CD15) så fikk vi lagt inn 4 og 3 dager før EL og dagen etter. Forhåpentligvis var EL liitt før 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her la vi inn aksjer 5 dager før EL, 2 dager før EL og dagen før EL. Aner ikke om det holder  :ler: kanskje vi burde hatt på EL dagen også,  men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (2 minutter siden):

Vi har nok heller ikke truffet sånn voldsomt godt. Bedre enn forventa faktisk pga en legetime som dukka opp (da fikk vi sett hverandre en dag vi ikke pleier pga jobb). Men hvis appen har rett mtp. EL (CD15) så fikk vi lagt inn 4 og 3 dager før EL og dagen etter. Forhåpentligvis var EL liitt før 😁

Du kan jo prøve å EL teste? Appen min tar som regel feil. Pleier å ha eggløsning sånn 3-4 dager før appen  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1995 skrev (1 minutt siden):

PP 6 - 6 DPO

Ikke mange dager til jeg kan teste .
Gruer meg veldig . Tanken på enda en negativ test rett før juleferie/ jul …

Jeg er også mer spent på denne enn de tidligere. De tidligere PP har jeg tatt meg i å være "glad" for at det ikke har klaffet, da det har vært travelt med diverse. Forhåpentligvis har syklus stabilisert seg, vi fikk lagt inn aksjer FØR EL (men ikke sånn superbra som skrevet over), det passer kanskje bedre og det hadde vært helt sinnsykt med en spire i jula. Tror garantert ikke på at det blir en positiv test men, vi har jo ikke prøvd så lenge. Lykke til uansett til deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 minutter siden):

Du kan jo prøve å EL teste? Appen min tar som regel feil. Pleier å ha eggløsning sånn 3-4 dager før appen  :nigo:

Mulig jeg gjør det videre (når desperasjonen kicker inn), men for vår del så hadde ikke det hatt noe å si da en av oss pendler i ukedagene og vi uansett ikke hadde fått lagt inn aksjer 🤪 Dette endrer seg heldigvis etter jul :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (1 time siden):

Jeg er også mer spent på denne enn de tidligere. De tidligere PP har jeg tatt meg i å være "glad" for at det ikke har klaffet, da det har vært travelt med diverse. Forhåpentligvis har syklus stabilisert seg, vi fikk lagt inn aksjer FØR EL (men ikke sånn superbra som skrevet over), det passer kanskje bedre og det hadde vært helt sinnsykt med en spire i jula. Tror garantert ikke på at det blir en positiv test men, vi har jo ikke prøvd så lenge. Lykke til uansett til deg 🥰

Ja håper det klaffer denne gangen 

Hadde positiv digital test 2 desember . La inn aksjer 30 november , 2 des og 4 des . 
Har for noen mnd siden hver på sjekk hos gynekolog + blodprøver . Alt ser heldigvis normalt ut . 
Har fått mannen til å ta en hjemmetest og den var heldigvis bra . 
Begynner å bli ganske lei etter 6 mnd med prøving . Føler det aldri kommer til å gå :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ tidligstest i dag, 10dpo. Satser på at det var for tidlig å teste

Anonymkode: 37b50...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Negativ tidligstest i dag, 10dpo. Satser på at det var for tidlig å teste

Anonymkode: 37b50...7d4

Samme her! Bedre lykke i morgen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (På 8.12.2021 den 12.17):

Det er enda blenda på 12dpo, så jeg tar utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. Kan hvertfall drikke litt til helga og spise rødt kjøtt da 😊 

Pleier også å ha masse pms, murring er og reaksjoner på progesteronøkning. Denne gangen har jeg kun acne. så litt rart/uvant.

Bra å fokusere på det positive med å få negativ test! Når ca. er IKM?

10 dpo her og blenda,  fortsetter å håpe så lenge TR ikke dukker opp.. 🤞

Endret av gladlaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (3 timer siden):

Mye svakere positiv graviditetstest i dag enn i går 😬 Mulig det ikke går veien.

Åh nei! Håper det bare var tilfeldig og at den blir sterkere i morgen🥰

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gladlaksen skrev (3 minutter siden):

Åh nei! Håper det bare var tilfeldig og at den blir sterkere i morgen🥰

 

Tusen takk ♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (8 timer siden):

Bra å fokusere på det positive med å få negativ test! Når ca. er IKM?

10 dpo her og blenda,  fortsetter å håpe så lenge TR ikke dukker opp.. 🤞

Håper du får positiv 🤞

Testet igår også på 12dpo 😅 Enda blenda. venter mensen i morgen.

Edit:TR kom nå på kvelden. Mistenkte at jeg hadde topp tidlig morgen og EL på kvelden (Dermed El en dag før enn mine beregninger), Har alltid fått TR akkurat 14 dager etter El, a det stemte nok. 

 

Endret av stAre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...