Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Lilletrille79 skrev (56 minutter siden):

Jeg skal teste i morgen😅6 dager etter EL . Klarer ikke vente mer 😂

det er jo ganske liten sjanse. Egget har sannsynligvis ikke festet seg enda, det tar 8-10 dager. Men lykke til 😊 og lykke til med videre testing ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stAre skrev (7 minutter siden):

det er jo ganske liten sjanse. Egget har sannsynligvis ikke festet seg enda, det tar 8-10 dager. Men lykke til 😊 og lykke til med videre testing ☺️

Hehe takk😀jeg tenkte kanskje det kunne hende at EL var litt tidligere enn jeg har regnet med. Har ingen tro på positiv test. Klarer bare ikke å la være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (Akkurat nå):

Hehe takk😀jeg tenkte kanskje det kunne hende at EL var litt tidligere enn jeg har regnet med. Har ingen tro på positiv test. Klarer bare ikke å la være. 

Er jo ikke noe galt å sjekke da 😊 lykke til 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (Akkurat nå):

Er jo ikke noe galt å sjekke da 😊 lykke til 😊 

Takk😀elsker å teste. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det hele tiden😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo idag. Negativt test. Var egentlig som forventet, selv om vi la inn aksjer begge peak dagene. Får se igjen på torsdag om det er noe, men ikke store håp. Er ikke skuffa - er jo enda tidlig i Prøvingen.

Skal på julebord på fredag. Så det som er positivt er at jeg da kan drikke og spise den medium - røde okse indrefileten som jeg har bestilt 😁😁

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (På 7.12.2021 den 7.45):

11 dpo idag. Negativt test. Var egentlig som forventet, selv om vi la inn aksjer begge peak dagene. Får se igjen på torsdag om det er noe, men ikke store håp. Er ikke skuffa - er jo enda tidlig i Prøvingen.

Skal på julebord på fredag. Så det som er positivt er at jeg da kan drikke og spise den medium - røde okse indrefileten som jeg har bestilt 😁😁

Hvordan går det, har du tatt test i dag også? eller venter du til torsdag med neste test? 😊

Jeg er 9 dpo idag, 100% blenda test i morges..

Endret av gladlaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gladlaksen skrev (50 minutter siden):

Hvordan går det med dere andre? 😊

Jeg er også 9dpo i dag, har såå lyst til å ta test, men skal prøve å holde meg til jeg er 12dpo 🙊 

Anonymkode: 37b50...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dpo 6 i dag mener jeg på, skal prøve å la vær å teste og heller vente på om noe skjer eller ikke skjer 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste dagene vært veldig følsom og nå kjenner jeg på kvalme. Har også hatt mye murringer (men det hadde jeg også forrige syklus). Er bare 6-8 DPO så er garantert innbilning😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo, blenda tidligtest i dag tidlig.. men, ingen kramper/migrene enda som jeg bruker få litt før mens.. vi får se 🙈

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (1 time siden):

Hvordan går det med dere andre? 😊

11 dpo og svak strek 🥳 Fikk ingen strek i går så spent på om den er sterkere i morgen. Krysser fingrene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (15 minutter siden):

11 dpo og svak strek 🥳 Fikk ingen strek i går så spent på om den er sterkere i morgen. Krysser fingrene.

Wow så gøy!! Gratulerer 🥰

Anonymkode: 37b50...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Wow så gøy!! Gratulerer 🥰

Anonymkode: 37b50...7d4

Tusen takk 💗 Veldig spent på om den sitter, er jo så tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (2 timer siden):

Hvordan går det, har du tatt test i dag også? eller venter du til torsdag med neste test? 😊

Jeg er 9 dpo idag, 100% blenda test i morges..

Det er enda blenda på 12dpo, så jeg tar utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. Kan hvertfall drikke litt til helga og spise rødt kjøtt da 😊 

Pleier også å ha masse pms, murring er og reaksjoner på progesteronøkning. Denne gangen har jeg kun acne. så litt rart/uvant.

Endret av stAre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekk tråd! 
Er 1dpo idag 😇 er første syklusen jeg har fått positiv eggløsningstest, så føler meg mer trygg på min egen syklus nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

adermiss skrev (3 minutter siden):

Så kjekk tråd! 
Er 1dpo idag 😇 er første syklusen jeg har fått positiv eggløsningstest, så føler meg mer trygg på min egen syklus nå. 

:velkommen:

Trivelig plass dette

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda test i dag (selvfølgelig)🤣. Flere som liker å teste for tidlig hehe? Ser for meg at det er verre å starte 12 DPO og DA få en blenda test?! MEN, rett etter testing tørket jeg noe blod?! Jeg ORKER ikke å få mensen enda, men så for meg at festeblødning var enda mer rosa?? I går var jeg veldig oppblåst, og nå har jeg litt vondt som vanlig. Denne kroppen ass 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (2 minutter siden):

Blenda test i dag (selvfølgelig)🤣. Flere som liker å teste for tidlig hehe? Ser for meg at det er verre å starte 12 DPO og DA få en blenda test?! MEN, rett etter testing tørket jeg noe blod?! Jeg ORKER ikke å få mensen enda, men så for meg at festeblødning var enda mer rosa?? I går var jeg veldig oppblåst, og nå har jeg litt vondt som vanlig. Denne kroppen ass 🙄

Hvilken dag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...