Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

gladlaksen skrev (11 timer siden):

5dpo her også 😊  har i mine siste prøveperioder prøvd å legge lokk på håpet for å beskytte meg selv mot skuffelsen.. men det funker jo ikke, blir like skuffa uansett. Derfor tillater jeg meg selv å føle meg håpefull denne pp! 🥰

Tenkte å prøve å holde meg med å teste til 9-10 dpo, men troor kanskje det ryker en test allerede i morgen 😬 har ikke helt trua på at jeg kommer til å kunne skimte noe helt enda, ikke sikkert egget har festa seg, men vi får se! skal du teste i morgen også eller venter du? 

Røk på en i dag også, ja😭🙈 Selvfølgelig kritthvit den og, hehe. Er egentlig ikke så stressa - mest spent, og håpefull som deg 😊🥰 

Er jo som du sier, egget har jo ikke festa seg en gang, haha. Blir spennende dager fremover for oss alle 🥰

Anonymkode: 77b50...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.avawomen.com/avaworld/9-dpo/

Sitat

You’re 9 days past ovulation (9 DPO), which happens to be the most likely day for implantation to occur. You may think that means that it’s time to take a pregnancy test, but the reality for most women is that this is too early to get a positive.

 

Jeg testet meg ikke idag. Prøver å vente litt til 😊

Endret av stAre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med her, og venter på EL selv ... har fått prøve enkel dose letrozol for første gang, med håp om at jeg skulle få litt tidligere EL (har hatt på dag 23-29 før). Men har aldri hatt så negative tester som nå, knapt nok synlig strek 🤷‍♀️ Dag 15 nå, håper det plutselig skjer noe veldig snart 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Røk på en i dag også, ja😭🙈 Selvfølgelig kritthvit den og, hehe. Er egentlig ikke så stressa - mest spent, og håpefull som deg 😊🥰 

Er jo som du sier, egget har jo ikke festa seg en gang, haha. Blir spennende dager fremover for oss alle 🥰

Anonymkode: 77b50...979

Samme her, kritthvit både i går og i dag (selvfølgelig).. 😅 Men tenk, i løpet av denne uka får vi mest sannsynlig svar på om det er noe på gang eller ikke 😬🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo  🐌 dette er kjedelig.. vi traff hvertfall godt på aksjelegging, men ikke på selve EL dagen. Nå leser jeg overalt at de beste dagene er 1 og 2 dager før da, så håper det stemmer  ^.^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fame said:

1 dpo  🐌 dette er kjedelig.. vi traff hvertfall godt på aksjelegging, men ikke på selve EL dagen. Nå leser jeg overalt at de beste dagene er 1 og 2 dager før da, så håper det stemmer  ^.^

Spennende dager i vente! Så fint at dere traff bra med aksjer, da er det bare å vente og håpe på verdens beste juleoverraskelse ❤️

Vi er ganske likt på syklus igjen denne måneden! EL i dag her :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (2 minutter siden):

Spennende dager i vente! Så fint at dere traff bra med aksjer, da er det bare å vente og håpe på verdens beste juleoverraskelse ❤️

Vi er ganske likt på syklus igjen denne måneden! EL i dag her :nori:

Så artig  :klem: da er det vel bare å kjøre på da :lur: Har omtrent alltid EL i helgene, så der passer supert

Jeg har IKM på bursdagen min så satser på verdens beste bursdagsgave  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fame said:

Så artig  :klem: da er det vel bare å kjøre på da :lur: Har omtrent alltid EL i helgene, så der passer supert

Jeg har IKM på bursdagen min så satser på verdens beste bursdagsgave  :nigo:

Veldig kjekt at EL plasserer seg sånn betimelig for aksjelegging rundt helg ja! :lur:

Det kan jo ikke bli bedre! 😍 Fingre og tær krysset, desember er en bra måned! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (27 minutter siden):

Veldig kjekt at EL plasserer seg sånn betimelig for aksjelegging rundt helg ja! :lur:

Det kan jo ikke bli bedre! 😍 Fingre og tær krysset, desember er en bra måned! 

Så spennende! ❤️ Lykke til alle sammen.!! 
 

jeg holder fortsatt på med disse tidligtestene… hehe. Akkurat midtveis mellom EL og IKM nå.. IKM 13 desember (1uke fra i dag). Fortsatt hvite tester, men skal vel ikke kunne se noe før tiiiidligst 6dager før IKM med tidligtestene uansett.🙈👶🏻

Anonymkode: 77b50...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så spennende! ❤️ Lykke til alle sammen.!! 
 

jeg holder fortsatt på med disse tidligtestene… hehe. Akkurat midtveis mellom EL og IKM nå.. IKM 13 desember (1uke fra i dag). Fortsatt hvite tester, men skal vel ikke kunne se noe før tiiiidligst 6dager før IKM med tidligtestene uansett.🙈👶🏻

Anonymkode: 77b50...979

Nærmer seg nå  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så spennende! ❤️ Lykke til alle sammen.!! 
 

jeg holder fortsatt på med disse tidligtestene… hehe. Akkurat midtveis mellom EL og IKM nå.. IKM 13 desember (1uke fra i dag). Fortsatt hvite tester, men skal vel ikke kunne se noe før tiiiidligst 6dager før IKM med tidligtestene uansett.🙈👶🏻

Anonymkode: 77b50...979

Jeg har også IKM 13. desember 🤩 Håper det treffer for oss begge

Anonymkode: 37b50...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har opplevd litt ømhet i eggstokken dagen etter eggløsning? Tok EL test nå for sikkerhetsskyld som heldigvis var negativ, så EL var i går ^.^ men er litt øm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

Flere som har opplevd litt ømhet i eggstokken dagen etter eggløsning? Tok EL test nå for sikkerhetsskyld som heldigvis var negativ, så EL var i går ^.^ men er litt øm

Jeg hadde litt kramper etter denne eggløsnigen i hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nidoran skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde litt kramper etter denne eggløsnigen i hvertfall :)

Kanskje det er et godt tegn  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (Akkurat nå):

Kanskje det er et godt tegn  :nigo:

Satser på det🥰  hadde vert koselig med en positiv test til Jul🎄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 timer siden):

Flere som har opplevd litt ømhet i eggstokken dagen etter eggløsning? Tok EL test nå for sikkerhetsskyld som heldigvis var negativ, så EL var i går ^.^ men er litt øm

Ja, det har jeg kjent de to siste syklusene her (siste ble jeg gravid!) :laugh: Krysser fingrene!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkefrø skrev (13 minutter siden):

Ja, det har jeg kjent de to siste syklusene her (siste ble jeg gravid!) :laugh: Krysser fingrene!

Har (uheldigvis) en skikkelig god følelse denne gangen. Kjedelig å bli skuffa da  :ler:  har jeg sagt det før og? Husker ikke lenger 

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Har (uheldigvis) en skikkelig god følelse denne gangen. Kjedelig å bli skuffa da  :ler:  har jeg sagt det før og? Husker ikke lenger 

Jeg skal krysse fingrene for deg! 🤞 Unner deg å få positiv test nå! 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (3 minutter siden):

Jeg skal krysse fingrene for deg! 🤞 Unner deg å få positiv test nå! 🥰

Tusen takk  :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...