Gå til innhold

Mistet kontrollen på bilen og frontkolliderte med en politibil


knulleGuden666

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Merkelig tankegang folk har her. 

Hvis man krasjer i trafikken er det OK. 

Hvis man gjør sitt for å unngå å krasje i trafikken er det fali. 

Hmmmmmm! 

For et UTSØKT NØTT! 

Anonymkode: 8549b...33f

Ja det er helt utrolig, tankegangen til de fleste her skjønner jeg lite av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis man gjør sitt for å unngå å krasje i trafikken er det fali. 

Hmmmmmm! 

For et UTSØKT NØTT! 

Anonymkode: 8549b...33f

 

Galdhøpiggen skrev (20 timer siden):

å betale 3k for 1 time er uaktuelt 

 

Han er jo ikke villig til å betale noen få tusenlapper for å leie bane. Da er det tydelig at han ikke ønsker å lære, en å leke. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

 

 

Han er jo ikke villig til å betale noen få tusenlapper for å leie bane. Da er det tydelig at han ikke ønsker å lære, en å leke. 

Anonymkode: b3726...87c

Lære på en gratis og tryggere måte enn å betale 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å sladde på parkeringsplasser og man kan miste lappen. Det gjorde du jo. Hvorfor sutrer du til stadighet her inne når det er din egen feil at lappen røk?

Anonymkode: 1d7a7...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er ikke lov å sladde på parkeringsplasser og man kan miste lappen. Det gjorde du jo. Hvorfor sutrer du til stadighet her inne når det er din egen feil at lappen røk?

Anonymkode: 1d7a7...55b

Sutrer ikke, jeg diskuterer idiotiet med det. Alt skal være så jævla sikkert her i landet, men å trene seg på uønskede hendelser på veien er fyfy, la det heller skje alvorlige og tragiske ulykker så mennesker omkommer istedenfor å trene så man vet hvordan bilen oppfører seg og hvordan man får kontroll på den igjen. 

Kan såklart ikke leke på parkeringen til kiwi midt på dagen med masse folk, men øde parkeringen uten folk burde ikke vært noe problem.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Galdhøpiggen said:

Sutrer ikke, jeg diskuterer idiotiet med det. Alt skal være så jævla sikkert her i landet, men å trene seg på uønskede hendelser på veien er fyfy, la det heller skje alvorlige og tragiske ulykker så mennesker omkommer istedenfor å trene så man vet hvordan bilen oppfører seg og hvordan man får kontroll på den igjen. 

Kan såklart ikke leke på parkeringen til kiwi midt på dagen med masse folk, men øde parkeringen uten folk burde ikke vært noe problem.... 

Så alle andre er idioter mens du har rett? 😂😂😂

Anonymkode: ebc5a...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så alle andre er idioter mens du har rett? 😂😂😂

Anonymkode: ebc5a...301

Ja, det stemmer 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Galdhøpiggen said:

Sutrer ikke, jeg diskuterer idiotiet med det. Alt skal være så jævla sikkert her i landet, men å trene seg på uønskede hendelser på veien er fyfy, la det heller skje alvorlige og tragiske ulykker så mennesker omkommer istedenfor å trene så man vet hvordan bilen oppfører seg og hvordan man får kontroll på den igjen. 

Kan såklart ikke leke på parkeringen til kiwi midt på dagen med masse folk, men øde parkeringen uten folk burde ikke vært noe problem.... 

Du trener ikke. Du leker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (9 minutter siden):

Du trener ikke. Du leker.

Nei, isåfall begge deler 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Galdhøpiggen said:

Nei, isåfall begge deler 

Du mener at sladdingen din på parkeringsplasser er såpass altruistisk at det utelukkende er for å holde andre trafikanter trygg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (35 minutter siden):

Du mener at sladdingen din på parkeringsplasser er såpass altruistisk at det utelukkende er for å holde andre trafikanter trygg? 

Ja det stemmer, både det og min sikkerhet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Galdhøpiggen said:

Ja det stemmer, både det og min sikkerhet 

I call bullshit:

On 1/21/2021 at 2:42 PM, Galdhøpiggen said:

En kvinne fra sør Odal frontkolliderte med en politibil, virker som ho beholder sertifikatet men ho får et forelegg. Kom ikke frem om ho mistet det, men står kun et forelegg, om ho ikke mistet lappen for en frontkollisjon når ho kom over i motgående kjørefelt, mens jeg som lekte litt på en øde parkeringsplass mistet lappen. Om så tilfelle, så er Norge blitt veldig urettferdig... 

Legger ved link selv om det er en pluss sak, usikker på om jeg har lov å legge ved skjermdump her, om det er lov kan jeg legge ved senere. 

https://www.ostlendingen.no/politi/sorfylket/ulykker/kvinne-krasjet-med-politibil-na-har-politiet-et-rad-har-man-ikke-det-kan-konsekvensene-bli-store/s/5-69-1077248

Håper egentlig du er et troll, for jeg liker å ha høyere tiltro til mine mennesker enn det du fortjener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

I call bullshit:

Håper egentlig du er et troll, for jeg liker å ha høyere tiltro til mine mennesker enn det du fortjener. 

Skal svare helt dønn ærlig på om jeg er et troll eller ikke hvis du sier hva du tror jeg er 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Skal svare helt dønn ærlig på om jeg er et troll eller ikke hvis du sier hva du tror jeg er 😉

Endrer uansett ikke premisset: Leking på parkeringsplassen både er og bør være noe man mister lappen for. 

Bor et sted som er infisert av rånere, og det er livsfarlig å kjøre i området når det er nysnø. Er til og med noen nolduser som har vært og sladdet på min private vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Endrer uansett ikke premisset: Leking på parkeringsplassen både er og bør være noe man mister lappen for. 

Bor et sted som er infisert av rånere, og det er livsfarlig å kjøre i området når det er nysnø. Er til og med noen nolduser som har vært og sladdet på min private vei. 

Nei det burde det ikke. 

Hyggelig det vel? Er det ikke fint at ungdommen gjør noe annet fornuftig enn kun sitte på ræva foran datamaskinen å spille meningsløse spill? Vær glad de har det gøy og at de lærer av det, kan garantere deg at det er tryggere å møte de på såpeglatt vei enn en 80 åring uten reaksjoner, middelaldrende kvinner som får hjertet i halsen og gjør alt feil når bilen mister grepet. 

Gjode de skade på veien din?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Galdhøpiggen said:

Nei det burde det ikke. 

Hyggelig det vel? Er det ikke fint at ungdommen gjør noe annet fornuftig enn kun sitte på ræva foran datamaskinen å spille meningsløse spill? Vær glad de har det gøy og at de lærer av det, kan garantere deg at det er tryggere å møte de på såpeglatt vei enn en 80 åring uten reaksjoner, middelaldrende kvinner som får hjertet i halsen og gjør alt feil når bilen mister grepet. 

Gjode de skade på veien din?? 

Det er ikke lov til å kjøre på privat vei uten tillatelse fra grunneier. Det er ihvertfall ikke lov til å sladde rundt.

Det er heller ikke tryggere å møte idioter uten konsekvenstenkning som tar opp begge feltene når de sladder i svinger helt uten sikt. Fordelen med ungdommer som sitter på ræva og spiller meningsløse spill, er at de ikke er til fare for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Det er ikke lov til å kjøre på privat vei uten tillatelse fra grunneier. Det er ihvertfall ikke lov til å sladde rundt.

Det er heller ikke tryggere å møte idioter uten konsekvenstenkning som tar opp begge feltene når de sladder i svinger helt uten sikt. Fordelen med ungdommer som sitter på ræva og spiller meningsløse spill, er at de ikke er til fare for andre.

Jo det er fullt lovlig å kjøre på private veier, vet du ikke det må du nok lese litt mer i førerkortboka 😉 

De gjør heller ikke det i trafikken, er muligens et par i Norge som er så korka, men da burde førerkortet blitt tatt resten av livet uten mulighet for å søke om det om 5 år igjen. 

Rånere er ved 99 999% av gangene aldri til fare for noen, ikke en gang seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Galdhøpiggen said:

Jo det er fullt lovlig å kjøre på private veier, vet du ikke det må du nok lese litt mer i førerkortboka 😉 

De gjør heller ikke det i trafikken, er muligens et par i Norge som er så korka, men da burde førerkortet blitt tatt resten av livet uten mulighet for å søke om det om 5 år igjen. 

Rånere er ved 99 999% av gangene aldri til fare for noen, ikke en gang seg selv

Det er ikke lov til å kjøre på privat vei som utelukkende benyttes som ferdsel til hus. Da må du ha tillatelse fra grunneier, siden de ikke er åpen for allmenn ferdsel.

Og du må ha lite erfaring med rånere om du tror de kun leker seg på parkeringsplass. Heldigvis er du et levende bevis på at slike blir fratatt lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (18 minutter siden):

Det er ikke lov til å kjøre på privat vei som utelukkende benyttes som ferdsel til hus. Da må du ha tillatelse fra grunneier, siden de ikke er åpen for allmenn ferdsel.

Og du må ha lite erfaring med rånere om du tror de kun leker seg på parkeringsplass. Heldigvis er du et levende bevis på at slike blir fratatt lappen.

Jo det er lov, man blir ikke straffet i Norge for å kjøre inn til private hus, men er dog enig i det med privat vei på akkurat det, det er ikke åpent for alle. Trodde du mente større veier som er private, for de er det masser av her jeg bor. 

Har ikke så mye erfaring nei, men sannsynligvis mer enn deg. Jeg er ingen råner, så jeg kan ikke kategoriseres med de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (På 28.2.2021 den 18.32):

Sutrer ikke, jeg diskuterer idiotiet med det. Alt skal være så jævla sikkert her i landet, men å trene seg på uønskede hendelser på veien er fyfy, la det heller skje alvorlige og tragiske ulykker så mennesker omkommer istedenfor å trene så man vet hvordan bilen oppfører seg og hvordan man får kontroll på den igjen. 

Kan såklart ikke leke på parkeringen til kiwi midt på dagen med masse folk, men øde parkeringen uten folk burde ikke vært noe problem.... 

Dette innlegget er jo definisjonen på sutring. 

Det mest umodne er faktisk ikke at du lekte deg på en parkeringsplass. Men hvordan du håndterer det i ettertid. 

Du VET jo at man kan miste lappen på slik kjøring. Så gjør du det allikevel.. Og mister lappen. For å klage og klage og klage. 

Det er mange regler / konsekvenser i samfunnet man er uenig i. Men det å være uenig er ikke et argument for å gjøre det allikevel. For eksempel betale skatt. Mange mener de burde betale langt mindre. Men det at man mener det, betyr ikke at de kan betale halvparten av utregnet skatt. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...