Gå til innhold

Mistet kontrollen på bilen og frontkolliderte med en politibil


knulleGuden666

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette innlegget er jo definisjonen på sutring. 

Det mest umodne er faktisk ikke at du lekte deg på en parkeringsplass. Men hvordan du håndterer det i ettertid. 

Du VET jo at man kan miste lappen på slik kjøring. Så gjør du det allikevel.. Og mister lappen. For å klage og klage og klage. 

Det er mange regler / konsekvenser i samfunnet man er uenig i. Men det å være uenig er ikke et argument for å gjøre det allikevel. For eksempel betale skatt. Mange mener de burde betale langt mindre. Men det at man mener det, betyr ikke at de kan betale halvparten av utregnet skatt. 

Anonymkode: b3726...87c

Umodent å si at politiet fokuserer på helt totalt feil ting?? 

Hadde vært jævla karma om du også mistet lappen på feil grunnlag... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galdhøpiggen skrev (30 minutter siden):

Umodent å si at politiet fokuserer på helt totalt feil ting?? 

Hadde vært jævla karma om du også mistet lappen på feil grunnlag... 

Du mistet lappen på helt korrekt grunnlag! Tak og pris at politiet huker inn slike.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (Akkurat nå):

Du mistet lappen på helt korrekt grunnlag! Tak og pris at politiet huker inn slike.

Nei jeg gjorde ikke det, jeg mistet den på helt feil grunnlag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (47 minutter siden):

Umodent å si at politiet fokuserer på helt totalt feil ting?? 

Hadde vært jævla karma om du også mistet lappen på feil grunnlag... 

Når jeg leser innlegget jeg siterte, høres det ut som en 5 - åring som har skrevet det. Så ja, du sutrer. 

Galdhøpiggen skrev (15 minutter siden):

Nei jeg gjorde ikke det, jeg mistet den på helt feil grunnlag

Du er uenig i at leking med bil slik du gjorde medfører beslag. Og det er greit å være uenig, men man må fortsatt forholde seg til at det er slik ting er. Så grunnlaget er helt korrekt, du synes bare det er kjipt å bli tatt. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg leser innlegget jeg siterte, høres det ut som en 5 - åring som har skrevet det. Så ja, du sutrer. 

Du er uenig i at leking med bil slik du gjorde medfører beslag. Og det er greit å være uenig, men man må fortsatt forholde seg til at det er slik ting er. Så grunnlaget er helt korrekt, du synes bare det er kjipt å bli tatt. 

Anonymkode: b3726...87c

Skulle gjerne vært 5 år jeg

Jeg er uenig i at man skal miste lappen av å trene ja, jeg har heller ikke godtatt dette som en feil, så kan fort gjøre det samme en gang til.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (10 minutter siden):

Skulle gjerne vært 5 år jeg

Jeg er uenig i at man skal miste lappen av å trene ja, jeg har heller ikke godtatt dette som en feil, så kan fort gjøre det samme en gang til.... 

Du trente ikke. Du lekte. Dette har du selv skrevet flere ganger så ikke vær så feig å tilpasse forklaringen din hele tiden. 

Gjør det gjerne igjen. Neste gang du blir tatt mister du lappen enda lenger. Fortsetter du blir det bruksforbud på bilen og i ytterste konsekvens blir den inndratt til fordel for statskassen. 

Det er nok billigere å leie en bane med noen kompiser. Tipper du ikke har undersøkt hva det koster engang. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trente ikke. Du lekte. Dette har du selv skrevet flere ganger så ikke vær så feig å tilpasse forklaringen din hele tiden. 

Gjør det gjerne igjen. Neste gang du blir tatt mister du lappen enda lenger. Fortsetter du blir det bruksforbud på bilen og i ytterste konsekvens blir den inndratt til fordel for statskassen. 

Det er nok billigere å leie en bane med noen kompiser. Tipper du ikke har undersøkt hva det koster engang. 

Anonymkode: b3726...87c

Har blandet inn trente/lekte hele tiden, tilpasser meg ikke forklaring, det er bare å lese alle trådene fra start til slutt 👍

Ja jeg ser ikke noe galt med dette, jeg står fast ved at de snutene som kom til oss var noen kranglefanter som var misunnelige på oss og ville ødelegge ødelegge for oss alle. 

Jeg betaler ikke 5 flate øre til bane, bruker ikke bane før det er gratis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (2 timer siden):

Har blandet inn trente/lekte hele tiden, tilpasser meg ikke forklaring, det er bare å lese alle trådene fra start til slutt 👍

Ja jeg ser ikke noe galt med dette, jeg står fast ved at de snutene som kom til oss var noen kranglefanter som var misunnelige på oss og ville ødelegge ødelegge for oss alle. 

Jeg betaler ikke 5 flate øre til bane, bruker ikke bane før det er gratis

Missunnelige? Husk at det ikke var politiet det som tok lappen din, det var en jurist som du aldri har møtt.

Neida, du trenger ikke betale. Men da blir det bare sørgelig å klage..

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Missunnelige? Husk at det ikke var politiet det som tok lappen din, det var en jurist som du aldri har møtt.

Neida, du trenger ikke betale. Men da blir det bare sørgelig å klage..

Anonymkode: b3726...87c

Jurist nei, det var polititullingene som gjorde... 

Hvorfor skal jeg betale for en time når forsikringen i tillegg ikke betaler ved skader?? Om det skulle vært aktuelt så skulle forsikring vært inkludert ved leie av banen.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (8 timer siden):

Jurist nei, det var polititullingene som gjorde... 

Hvorfor skal jeg betale for en time når forsikringen i tillegg ikke betaler ved skader?? Om det skulle vært aktuelt så skulle forsikring vært inkludert ved leie av banen.... 

Nei. Det er politiet som beskriver hendelsen for en jurist som tar beslutningen. Dette er ganske grunnleggende.. Men nå har du lært det. 

Om det er noe du synes er gøy å lærerikt kan du betale selv. Det er lærerikt å kjøre bil i trafikken og, uten at forsikringen betaler ved skader der heller. 

Og det er ikke dyrt. Hadde du vært 1% interessert i å kjøre på bane hadde du gjort det allerede. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt som selvtillit.

Hvis man trener på selvtillit er det galt og folk glor, da er det visst bedre å ha selvtillit over noe som fungerer dårlig, er logikken.

Det spiller ingen rolle hva du gjør, men hvordan du gjør det.

Anonymkode: 500f7...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2021 at 7:41 PM, Galdhøpiggen said:

Har blandet inn trente/lekte hele tiden, tilpasser meg ikke forklaring, det er bare å lese alle trådene fra start til slutt 👍

Ja jeg ser ikke noe galt med dette, jeg står fast ved at de snutene som kom til oss var noen kranglefanter som var misunnelige på oss og ville ødelegge ødelegge for oss alle. 

Jeg betaler ikke 5 flate øre til bane, bruker ikke bane før det er gratis

Herregud for en umoden drittunge du er. Kos deg uten lappen da 😄

Anonymkode: ebc5a...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2021 at 10:34 PM, Galdhøpiggen said:

Jurist nei, det var polititullingene som gjorde... 

Hvorfor skal jeg betale for en time når forsikringen i tillegg ikke betaler ved skader?? Om det skulle vært aktuelt så skulle forsikring vært inkludert ved leie av banen.... 

Du sier ikke hvordan parkeringsplass du sladdet på og leket deg på.

Og jeg ser egentlig for meg at du har drevet å leket deg flere plasser en parkeringsplassen.

Det er garantert noen som har sett deg drivet å leker på veien for og så dra til en parkeringsplass.

Anonymkode: d66f5...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 7.25):

Nei. Det er politiet som beskriver hendelsen for en jurist som tar beslutningen. Dette er ganske grunnleggende.. Men nå har du lært det. 

Om det er noe du synes er gøy å lærerikt kan du betale selv. Det er lærerikt å kjøre bil i trafikken og, uten at forsikringen betaler ved skader der heller. 

Og det er ikke dyrt. Hadde du vært 1% interessert i å kjøre på bane hadde du gjort det allerede. 

Anonymkode: b3726...87c

Kan ikke skylde på juristen når snutene skriver rapport med direkte løgn. 

Jeg er ikke interessert i å kjøre på bane, hvor har du lest jeg er det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud for en umoden drittunge du er. Kos deg uten lappen da 😄

Anonymkode: ebc5a...301

Ikke så umoden og beskriver andre på den måten 😉 får den snart tilbake 👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sier ikke hvordan parkeringsplass du sladdet på og leket deg på.

Og jeg ser egentlig for meg at du har drevet å leket deg flere plasser en parkeringsplassen.

Det er garantert noen som har sett deg drivet å leker på veien for og så dra til en parkeringsplass.

Anonymkode: d66f5...57e

En helt ordinær parkeringsplass ved Beitostølen. 

Nei, jeg sladder ikke på veien

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

knulleGuden666 skrev (6 minutter siden):

Kan ikke skylde på juristen når snutene skriver rapport med direkte løgn. 

Jeg er ikke interessert i å kjøre på bane, hvor har du lest jeg er det? 

Å si du sladdet er vel ikke løgn, du har jo skrevet det selv. Og konsekvensen av det er førerkortbeslag. Alle som kjører bil vet dette. 

Du vet det du og, du er bare uenig i at det bør være sånn. 

Jeg er uenig i at veien her hvor jeg bor har 60 km/t når den er dimensjonert for 80 km/t. Men jeg vet jo veldig godt at jeg får bot om jeg gjør som jeg vil bare fordi jeg er uenig. 

Dette er handling -> konsekvens for 5 - åringer. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (6 minutter siden):

En helt ordinær parkeringsplass ved Beitostølen. 

Nei, jeg sladder ikke på veien

Og hvor er denne plassen? Google maps har bilder. Så kan du vise frem hvor bortgjemt og lite offentlig denne plassen egentlig er. 

Anonymkode: b3726...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å si du sladdet er vel ikke løgn, du har jo skrevet det selv. Og konsekvensen av det er førerkortbeslag. Alle som kjører bil vet dette. 

Du vet det du og, du er bare uenig i at det bør være sånn. 

Jeg er uenig i at veien her hvor jeg bor har 60 km/t når den er dimensjonert for 80 km/t. Men jeg vet jo veldig godt at jeg får bot om jeg gjør som jeg vil bare fordi jeg er uenig. 

Dette er handling -> konsekvens for 5 - åringer. 

Anonymkode: b3726...87c

Nei det er ikke løgn men løgn hvordan de kan ha skrevet den, er stor forskjell på sladding og sladding. 

De aller aller fleste er uenig med fartsgrensene i Norge, de er latterlig lave, hvertfall de fra 60-110, 50 og lavere som er i tettbebyggelse osv er noe annet, mange 60 soner er landevei i skog som er typisk 80, dette gjør de kun for å stå der med laseren og ta førerkort etter førerkort... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hvor er denne plassen? Google maps har bilder. Så kan du vise frem hvor bortgjemt og lite offentlig denne plassen egentlig er. 

Anonymkode: b3726...87c

Maps har ikke kjørt der denne parkeringen er, denne plassen er for de lokalkjente 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...