Gå til innhold

Mistet kontrollen på bilen og frontkolliderte med en politibil


knulleGuden666

Anbefalte innlegg

knulleGuden666 skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke løgn men løgn hvordan de kan ha skrevet den, er stor forskjell på sladding og sladding. 

De aller aller fleste er uenig med fartsgrensene i Norge, de er latterlig lave, hvertfall de fra 60-110, 50 og lavere som er i tettbebyggelse osv er noe annet, mange 60 soner er landevei i skog som er typisk 80, dette gjør de kun for å stå der med laseren og ta førerkort etter førerkort... 

Det er løgn men ikke løgn? Enten sladdet du eller ikke. 

Nei, de aller fleste er ikke det. Og uavhengig av det betyr ikke uenighet = tillatelse til å kjøre i den hastigheten man vil. 

Enkleste måte å ikke miste førerkortet på er å 1. ikke sladde

2. holde fartsgrensen 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er løgn men ikke løgn? Enten sladdet du eller ikke. 

Nei, de aller fleste er ikke det. Og uavhengig av det betyr ikke uenighet = tillatelse til å kjøre i den hastigheten man vil. 

Enkleste måte å ikke miste førerkortet på er å 1. ikke sladde

2. holde fartsgrensen 

Anonymkode: b3726...87c

Sladdet ja, men forskjell på å gjøre dette på en øde parkeringsplass enn på en trfikert vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (2 timer siden):

Nei det er ikke løgn men løgn hvordan de kan ha skrevet den, er stor forskjell på sladding og sladding. 

De aller aller fleste er uenig med fartsgrensene i Norge, de er latterlig lave, hvertfall de fra 60-110, 50 og lavere som er i tettbebyggelse osv er noe annet, mange 60 soner er landevei i skog som er typisk 80, dette gjør de kun for å stå der med laseren og ta førerkort etter førerkort... 

Det er jo bare å følge fartsgrensene det. Alle vi andre klarer det, så da klarer nok du det også. At du er uenig i lover og regler betyr ikke at du kan gjøre som du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Det er jo bare å følge fartsgrensene det. Alle vi andre klarer det, så da klarer nok du det også. At du er uenig i lover og regler betyr ikke at du kan gjøre som du vil.

Jeg holder meg til fartsgrensen jeg, men det hender såklart at jeg noen ganger er litt over, og det gjelder absolutt hver bilist i Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister man kontroll på bilen, så skal man miste lappen minst 6 mnd. Uhell skjer ikke på veien, uaktsomhet skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (5 timer siden):

Sladdet ja, men forskjell på å gjøre dette på en øde parkeringsplass enn på en trfikert vei. 

Ja. Men det betyr ikke at det er greit å gjøre dette på parkeringsplasser heller. Og den var ikke øde, dere var alene. 

Bare la det gå. Du mistet lappen og har lært. Eventuelt ikke lært, i så fall mister du den igjen en dag. Opp til deg. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Men det betyr ikke at det er greit å gjøre dette på parkeringsplasser heller. Og den var ikke øde, dere var alene. 

Bare la det gå. Du mistet lappen og har lært. Eventuelt ikke lært, i så fall mister du den igjen en dag. Opp til deg. 

Anonymkode: b3726...87c

Dere var *ikke* alene. 

Anonymkode: b3726...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Den var øde og "vi" var alene

Lært hva da? Jeg har lært at vi må ha vaktposter til snuten så de ikke får tatt lappen vår en gang til.... Eller forresten, kan aldri vite på snuten, så mye de er etter oss så kommer de vel gjennom skauen neste gang og lister seg frem kun for å ødelegge for oss en gang til..... Slutte å trene gjør jeg aldri

Høres slitsomt ut å leve på denne måten. 

Til info har NAF en glattkjøringsbane på Valdres, 50 minutter unna Beitostølen.

Ring Lars Nordhagen på telefon 910 00 302. 

Her kan du trene på ferdigheter og reflektere over faremomenter på ulike føre. Er du NAF medlem går du en time gratis. Pris utover dette er helt overkommelig for deg som etter eget utsagn tjener over 600k i året og har betalt ned hus og bil. 

Dette Google søket tok meg 2 minutter, maks. Hadde du vært interessert i å "trene" hadde du vært på fornavn med Lars for lenge siden. 

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres slitsomt ut å leve på denne måten. 

Til info har NAF en glattkjøringsbane på Valdres, 50 minutter unna Beitostølen.

Ring Lars Nordhagen på telefon 910 00 302. 

Her kan du trene på ferdigheter og reflektere over faremomenter på ulike føre. Er du NAF medlem går du en time gratis. Pris utover dette er helt overkommelig for deg som etter eget utsagn tjener over 600k i året og har betalt ned hus og bil. 

Dette Google søket tok meg 2 minutter, maks. Hadde du vært interessert i å "trene" hadde du vært på fornavn med Lars for lenge siden. 

Anonymkode: b3726...87c

Politiet hadde sikkert kommet dit også... 

Spiller ingen roll hvor mye penger jeg har eller hvor mye jeg tjener, slik trening skulle vært gratis. Jeg hadde heller tent på 10 tusenlapper i peisen enn å betalt 4 tusenlapper på en bane.... 

Vi vil trene på egen måte, være på samme plass lenge og kose oss

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, knulleGuden666 said:

Politiet hadde sikkert kommet dit også... 

Spiller ingen roll hvor mye penger jeg har eller hvor mye jeg tjener, slik trening skulle vært gratis. Jeg hadde heller tent på 10 tusenlapper i peisen enn å betalt 4 tusenlapper på en bane.... 

Vi vil trene på egen måte, være på samme plass lenge og kose oss

 

enkelt. Bane.

Anonymkode: d66f5...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Politiet hadde sikkert kommet dit også... 

Spiller ingen roll hvor mye penger jeg har eller hvor mye jeg tjener, slik trening skulle vært gratis. Jeg hadde heller tent på 10 tusenlapper i peisen enn å betalt 4 tusenlapper på en bane.... 

Vi vil trene på egen måte, være på samme plass lenge og kose oss

 

Det er gratis. En time til å begynne med. Det er trening, men det er tydelig at du vil leke. Så sjeldent har et førerkortbeslag truffet bedre ;)

Anonymkode: b3726...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, knulleGuden666 said:

Politiet hadde sikkert kommet dit også... 

Spiller ingen roll hvor mye penger jeg har eller hvor mye jeg tjener, slik trening skulle vært gratis. Jeg hadde heller tent på 10 tusenlapper i peisen enn å betalt 4 tusenlapper på en bane.... 

Vi vil trene på egen måte, være på samme plass lenge og kose oss

 

Vel lykke til med «treninga» når du ikke lenger har lappen da 😂

Anonymkode: ebc5a...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Å ta lappen til de som trener på trafikksikkerhet gjør de men de som ikke klarer å kjøre på vinterføre som forårsaker alvorlige trafikkulykker får beholde lappen....... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knulleGuden666 skrev (28 minutter siden):

Å ta lappen til de som trener på trafikksikkerhet gjør de men de som ikke klarer å kjøre på vinterføre som forårsaker alvorlige trafikkulykker får beholde lappen....... 

Slutt å sutre da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Alle har det. Og av og til blir man tatt og får bot. Eller mister førerkortet. Men de færreste sutrer om det i månedsvis i ettertid. Det kan nesten virke som du troller, jeg håper kanskje det. 

 

Anonymkode: b3726...87c

Jeg hadde ikke klaget om jeg hadde fortjent det hadde jeg ikke klaget, men når de tok lappen uten grunn blir jeg irritert og forbannet. 
 

jeg skulle virkelig håpet jeg trollet, da hadde jeg vært lykkelig, jeg er det stokk motsatte før jeg får tilbake lappen.... det er en bismak da også for nå får jeg prøvetid igjen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (32 minutter siden):

Jeg hadde ikke klaget om jeg hadde fortjent det hadde jeg ikke klaget, men når de tok lappen uten grunn blir jeg irritert og forbannet. 
 

jeg skulle virkelig håpet jeg trollet, da hadde jeg vært lykkelig, jeg er det stokk motsatte før jeg får tilbake lappen.... det er en bismak da også for nå får jeg prøvetid igjen....

De tok jo ikke lappen fra deg uten grunn for f…..! Du var en trussel for andre som måtte befinne seg i nærheten.

Anonymkode: 0ac23...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, knulleGuden666 said:

Så du har aldri brutt loven på noen som helst måte i trafikken?? 
du har aldri noen gang kjørt på en måte så du hadde mistet lappen om du ble tatt akkurat i verste øyeblikk??

Nei, faktisk. Jeg har alltid holdt meg innafor lappgrensen. Ikke blitt stoppet i kontroll, men fått en håndfull særs urettferdige parkeringsbøter.

De gangene jeg får konsekvenser for mine handlinger, så syter jeg ikke over dem i månedsvis etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde ikke klaget om jeg hadde fortjent det hadde jeg ikke klaget, men når de tok lappen uten grunn blir jeg irritert og forbannet. 
 

jeg skulle virkelig håpet jeg trollet, da hadde jeg vært lykkelig, jeg er det stokk motsatte før jeg får tilbake lappen.... det er en bismak da også for nå får jeg prøvetid igjen....

*Jeg hadde ikke klaget om jeg hadde forstått hva jeg gjorde galt. 

Prøvetid er jo null stress så lenge man ikke bryter loven. 

Anonymkode: b3726...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Nei, faktisk. Jeg har alltid holdt meg innafor lappgrensen. Ikke blitt stoppet i kontroll, men fått en håndfull særs urettferdige parkeringsbøter.

De gangene jeg får konsekvenser for mine handlinger, så syter jeg ikke over dem i månedsvis etterpå. 

Så flink du er da, da bør du kontakte guinnes rekordboka 😉 de parkeringsbøtene var nok neppe mer urettferdige enn for meg, du må passe tiden vettu og ikke parkere på ulovlige plasser, garantert fortjente bøter. Skulle gjerne byttet med deg jeg at du mistet lappen og jeg fikk de utrolig urettferdige bøtene, skulle betalt de med glede. 
 

hvis du hadde opplevd like mye urettferdighet som meg og min kamerat og alle de andre som mister lappen pga det skal jeg love deg du også hadde vært forbannet og klaget i lang tid etterpå 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert å bli voksen? Med måten du oppfører deg på her så er det åpenbart at du vil møte på ganske mange skuffelser fremover som kunne vært unngått om du bare hadde oppført deg oppegående.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...