Gå til innhold

Prosjekt baby


Melie

Anbefalte innlegg

Melie skrev (4 timer siden):

8+0 og ny milepæl❤️ 
har en del bekymringstanker om dagen. Tenk om barnet blir sykt? At noe ikke er som det skal? Eller om det ikke er liv lenger? Var på nippet til å bestille enda en ul ila denne uka for å roe nervene, men samtidig er det jo litt tull når jeg skal inn om to uker. Eller? 

Hurra for 8+0!🤩

Jeg forstår veldig godt bekymringene dine. Da jeg ble gravid etter min 3. abort hadde jeg de tankene hele første trimester og tenkte det skulle gå over etter ul 13+0, men jeg har egentlig hatt bekymringer for at det skal være noe galt eller skje noe galt helt til nå (er 37+0)😅🙈 Roer meg litt etter ul, men så kommer det tilbake😆Har totalt vært på 5 ultralyder hittil og alt har jo vært fint, men alt sitter i hodet!😅

Masse lykke til videre, krysser fingrene for at alt er bra og at du klarer å legge bort bekymringene litt innimellom☺️🤞🏼Hold ut!☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hopptimisten skrev (2 timer siden):

Hurra for 8+0!🤩

Jeg forstår veldig godt bekymringene dine. Da jeg ble gravid etter min 3. abort hadde jeg de tankene hele første trimester og tenkte det skulle gå over etter ul 13+0, men jeg har egentlig hatt bekymringer for at det skal være noe galt eller skje noe galt helt til nå (er 37+0)😅🙈 Roer meg litt etter ul, men så kommer det tilbake😆Har totalt vært på 5 ultralyder hittil og alt har jo vært fint, men alt sitter i hodet!😅

Masse lykke til videre, krysser fingrene for at alt er bra og at du klarer å legge bort bekymringene litt innimellom☺️🤞🏼Hold ut!☺️❤️

Tusen takk🥰 bare å forberede seg på måneder med bekymringer forstår jeg😂👌🏻  her blir det jo 3 ul bare ila første trimester, så det blir nok en stor utgiftspost gjennom dette svangerskapet 😅 men tenker det er verdt det om det gjør at hodet slapper litt mer av..😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2

..og virkeligheten river meg ned på jorda igjen. Blødning. Friskt blod. Såpass mye at bind er nødvendig, og verden raser. Vet det er normalt at noen opplever blødninger, men jeg hater virkelig det her. Om det går bra vet jeg ikke om jeg noen gang kan klare å nyte dette svangerskapet videre. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig trasig. Jeg har hatt et svangerskap med friskt blod i første trimester som ikke gikk bra, og et svangerskap med magesmerter og friskt blod i første trimester som endte med baby. Føler så utrolig med deg, jeg var livredd for blødninger og bekymret for blødninger i hele svangerskap nr2, selv om jeg aldri så noe blod igjen etter uke 10.  Sjekket alltid for blød ved toalettbesøk og hadde masse ultralyder hele veien for å roe meg ned et hakk eller to. 

Håper virkelig det går over raskt hos deg ❤️ Blødninger er aldri velkomne når man er gravid... 😢

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå føler med deg :troest: slike dager er utrolig vanskelige. Jeg har opplevd begge deler - både at en slik blødning går bra og ikke. Håper alt er fint for din del..! Får du kommet på UL for å sjekke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (22 minutter siden):

Åå føler med deg :troest: slike dager er utrolig vanskelige. Jeg har opplevd begge deler - både at en slik blødning går bra og ikke. Håper alt er fint for din del..! Får du kommet på UL for å sjekke? 

Får først vente og se om det går over ila natten, om det er bedre i morgen må jeg komme meg til en ul. Om det fortsetter sånn her vet jeg jo hvordan det ender, og da er det jo ikke noe å gjøre uansett 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melie skrev (1 time siden):

Får først vente og se om det går over ila natten, om det er bedre i morgen må jeg komme meg til en ul. Om det fortsetter sånn her vet jeg jo hvordan det ender, og da er det jo ikke noe å gjøre uansett 😔 

Uff, så kjedelig.

 I mitt siste svangerskap hadde jeg mye blødninger 1.trimester. Med en MA friskt i minne var jeg sikker på det ikke gikk veien og var konstant bekymret nesten frem til oul. Blødde fra før testdag og til uke 8. Da som i vanlig mens og måtte bruke bind daglig. Etter dette hadde jeg 2 styrtblødninger i uke 9 og 12. Var på flere ul og alt var helt fint. De konkluderte med veldig skjøre slimhinner pga medisinene. 

Krysser fingrene for at det er helt uskyldige blødninger🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende ord❤️ Denne gangen går det nok ikke bra her.. ble positivt overrasket i morges over at det hadde kommet veldig lite i natt, til tross for 3 doturer og veldig vond korsrygg. Ble derimot kortvarig glede da det har tatt seg opp igjen nå, og kommer som mer enn bare tynt, friskt blod. Jeg er så lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære deg, dette var utrolig trist lesing... 😢 Ord blir så vanskelige å finne ❤️ Ikke gi opp håpet på den lille spiren helt enda, selv om jeg forstår at du stålsetter deg mentalt på det verst tenkelige. 

Jeg håper inderlig at dette viser seg å være en helt ufarlig blødning, til tross for din dårlige følelse ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte fra til klinikken, og de ville gjerne ha meg til en UL i dag. Gruer meg allerede til å stålsette meg for medfølende blikk, det pleier bare å åpne tårekrana😢😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (3 timer siden):

Takk for støttende ord❤️ Denne gangen går det nok ikke bra her.. ble positivt overrasket i morges over at det hadde kommet veldig lite i natt, til tross for 3 doturer og veldig vond korsrygg. Ble derimot kortvarig glede da det har tatt seg opp igjen nå, og kommer som mer enn bare tynt, friskt blod. Jeg er så lei meg

😞 Så fælt dette altså! Veldig bra at du får en sjekk i dag! Skulle egentlig bare mangle. Masse masse lykke til! Skal tenke på det - krysse alt jeg har for at det er en mirakelspire som klamrer seg fast 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (1 time siden):

Meldte fra til klinikken, og de ville gjerne ha meg til en UL i dag. Gruer meg allerede til å stålsette meg for medfølende blikk, det pleier bare å åpne tårekrana😢😔

Veldig bra at du får en ul i dag. Krysser fingre for at du får gode nyheter🙏🏻❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det bare er en uskyldig blødning 😢🤞🏻❤️ Håper på GODE nyheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag. Stålsatte meg for å ikke gråte, men var vanskelig å holde igjen når det var liv 😭 til tross for smerter i korsryggen, styrtblødning, og så mer mensaktig i dag morges, så er det jammen liv.. 😭❤️ jeg er så takknemlig! Alt så forøvrig så bra ut som det kan, og den lille hadde vokst over en cm siden sist. Beholder ul-timen min etter påske; betaler heller ekstra for tett oppfølging enn å gå og lure, og ha det fælt. For en følelsesmessig berg- og dalbane dette her.!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mynona: Hurra for en gladnyhet!! Skjønner godt du er følelsesmessig utslitt nå. NYT påsken og tenk at den lille har det bra ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en god nyhet!!😭 Det må ha vært en helt grusom natt/dag for deg dette her... Håper du klarer å slappe av og nyte påsken nå, når du vet at alt står bra til ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melie skrev (3 timer siden):

For en dag. Stålsatte meg for å ikke gråte, men var vanskelig å holde igjen når det var liv 😭 til tross for smerter i korsryggen, styrtblødning, og så mer mensaktig i dag morges, så er det jammen liv.. 😭❤️ jeg er så takknemlig! Alt så forøvrig så bra ut som det kan, og den lille hadde vokst over en cm siden sist. Beholder ul-timen min etter påske; betaler heller ekstra for tett oppfølging enn å gå og lure, og ha det fælt. For en følelsesmessig berg- og dalbane dette her.!

Jeg opplevde det samme i uke 8, blødde mye men alt gikk fint og har en 1,5 åring i dag❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!❤️ Skjønner godt at dagen har vært en følelsesmessig berg og dalbane, men så fantastiske nyheter!!🙌🏻🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...