Gå til innhold

Prosjekt baby


Melie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melie skrev (3 timer siden):

Normale funn på endometrietesten👏🏻 Ingen plasmaceller, men noe forhøyet NK-celler som jeg forstod. Skal derfor ha prednisolon i tillegg til klexane etter innsett (om det blir noe da, hilsen pessimisten😅

Det blir nok et innsett 😉 Jeg kan ha troen for deg, jeg er evig optimist, så Jeg gir deg noe av optimismen min ❤️

Endret av Saschi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i dag, og med «villige eggstokker» som legen så fint sa er det nok å ta av denne gangen også 😅 kunne telle 17 eggposer, ikke rart jeg begynner å kjenne det. Uttak tirsdag, og potensielt innsett torsdag. Kjenner jeg synes det er kjipt å skulle sette inn 2-dagers med historikken vi har, men er jo ikke så mye å gjøre med det nå og må bare stole på klinikken. Får håpe vi får noen fine blastoer på frys i det minste🤞🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg visste, det gikk jo mye bedre enn du trodde! Nå skal jeg bare fortsette å sende deg optimismen min og krysse fingrene og alt annet som kan krysses for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (33 minutter siden):

Det var det jeg visste, det gikk jo mye bedre enn du trodde! Nå skal jeg bare fortsette å sende deg optimismen min og krysse fingrene og alt annet som kan krysses for deg ❤️

Tusen takk💕 trenger litt gode tanker når man er i en negativ spiral🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag på leeenge uten medisiner, sånn bortsett fra metformin da. Kjennes nydelig ut, samtidig som tankene begynner å kverne. Det positive blir raskt borte i tanken om at her har vi vært før. 3 ganger før faktisk. Og ikke noe godt har kommet ut av det, så hvorfor skulle det gjøre det denne gangen?🤷🏻‍♀️  Vet det ikke trenger å ende dårlig denne gangen også, men erfaringsmessig er det greit å vente med å slippe jubelen og iveren løs. Først av alt skal egguttaket i morgen overleves, første gang jeg gruer meg til uttak. Vet det går fint, men forrige gang var altså så vondt 😩 trøster meg med at det forhåpentligvis blir leeeenge til neste gang..🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til i morgen!! :hug: Håper virkelig dette blir siste egguttaket ditt. Er godt mulig det! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (18 timer siden):

Masse masse lykke til i morgen!! :hug: Håper virkelig dette blir siste egguttaket ditt. Er godt mulig det! 🤞

Takk det håper jeg og💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak utført (og overlevd 😅). Synes bare de blir verre og verre, men nå har jo jeg så mange eggposer, så er ikke så rart det blir ømt og vondt. 
 

Gikk tregt å finne egg i dag, og panikken meldte seg da de hadde tømt en haug poser uten å finne egg. Men plutselig kom de😅 heldigvis. Ble 17 ut. Bare å vente på tlf om befruktning i morgen, håper det blir like god uttelling som tidligere 🤞🏻🤞🏻🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (9 minutter siden):

Uttak utført (og overlevd 😅). Synes bare de blir verre og verre, men nå har jo jeg så mange eggposer, så er ikke så rart det blir ømt og vondt. 
 

Gikk tregt å finne egg i dag, og panikken meldte seg da de hadde tømt en haug poser uten å finne egg. Men plutselig kom de😅 heldigvis. Ble 17 ut. Bare å vente på tlf om befruktning i morgen, håper det blir like god uttelling som tidligere 🤞🏻🤞🏻🙏🏻

Wow! 17 ut er jo hekt fantastisk. Fikk et ut på mit uttak, og det ble befruktet, men delte seg ikke rett. Avbrutt forsøk. Forstår det at det er mange dom må ghennom noen runder før de får til rett stimulering og finner gullegget! Lykke til 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (Akkurat nå):

Wow! 17 ut er jo hekt fantastisk. Fikk et ut på mit uttak, og det ble befruktet, men delte seg ikke rett. Avbrutt forsøk. Forstår det at det er mange dom må ghennom noen runder før de får til rett stimulering og finner gullegget! Lykke til 🤗

Så leit med få ut.. 😕 har hatt et avbrutt forsøk selv, det første forsøket mitt. Fikk ut 6 egg og alle ble befruktet, men på dagen for innsett fikk jeg telefon om at det ikke var noen å sette inn.. verden raste den dagen husker jeg😕 men de neste forsøkene har gitt mange flere egg, selv om det ikke har gitt så mye positivt enda😅 hadde du kort eller lang protokoll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melie skrev (2 minutter siden):

Så leit med få ut.. 😕 har hatt et avbrutt forsøk selv, det første forsøket mitt. Fikk ut 6 egg og alle ble befruktet, men på dagen for innsett fikk jeg telefon om at det ikke var noen å sette inn.. verden raste den dagen husker jeg😕 men de neste forsøkene har gitt mange flere egg, selv om det ikke har gitt så mye positivt enda😅 hadde du kort eller lang protokoll? 

Kort protokoll. Mannlig faktor her, men jeg har visst høy AMH på 48 🙃, så de er redd jeg kan bli vanskelig å stimulere rett 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (20 minutter siden):

Kort protokoll. Mannlig faktor her, men jeg har visst høy AMH på 48 🙃, så de er redd jeg kan bli vanskelig å stimulere rett 😬

Mine dårlige forsøk har også vært kort protokoll, har hatt best erfaring med lang. Ulempen er at jeg lett blir overstimulert. Ble det forrige gang på lang, men kjennes mye bedre denne gangen på litt lavere dose hormoner 😊 håper de finner en god løsning for deg og at neste forsøk gir bedre uttelling!😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (12 timer siden):

Vel overstått uttak! :hug:

Takk! Nå håper jeg inderlig det er lenge til neste gang, kanskje aldri 😅🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går og venter på telefon om befruktning kommer katastrofetankene igjen. Enda det aldri har vært et problem for oss som alltid har hatt god andel befruktede i starten🙈 utrolig hvordan hjernen fungerer😅  11 stk med videre i dag, og det må man si seg fornøyd med 😊🙏🏻 men som sagt er det jo ikke disse dagene som er kritiske for oss. Vi har hatt til sammen 40 befruktede egg på disse fire forsøkene, og null baby. Blir spennende å se hva de har å si på fredag 😅🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (2 timer siden):

Når man går og venter på telefon om befruktning kommer katastrofetankene igjen. Enda det aldri har vært et problem for oss som alltid har hatt god andel befruktede i starten🙈 utrolig hvordan hjernen fungerer😅  11 stk med videre i dag, og det må man si seg fornøyd med 😊🙏🏻 men som sagt er det jo ikke disse dagene som er kritiske for oss. Vi har hatt til sammen 40 befruktede egg på disse fire forsøkene, og null baby. Blir spennende å se hva de har å si på fredag 😅🤞🏻 

Wow! Så heldig med eggene i allefall ❤️ går du privat eller offentlig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (33 minutter siden):

Wow! Så heldig med eggene i allefall ❤️ går du privat eller offentlig? 

 

Heldig på en måte, men på en annen side ikke siden få (3 stk) har holdt til mål 🤷🏻‍♀️ Går privat, siste forsøket i pakken🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...