Gå til innhold

Prosjekt baby


Melie

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid lett og ha de tankene om at utviklingen har stoppet der inne, jeg har de tankene selv hele tiden og føler at jeg må ta digital bare for å vær sikker på at jeg utviklingen ikke har stoppet opp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 dpo i dag. Kjenner en del murringer, men det trenger jo ikke ha noe å si. Bare å prøve å holde seg unna testing nå. Orker ikke å studere og granske tidlige tester lenger, er fed up med negative tester og vil ikke utsette meg selv for det mer enn jeg må🤷🏻‍♀️ vurderer likevel å teste fredag🙈, da er jeg 10 dpo og fikk positiv test da forrige gang. Håperhåper🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å teste i dag, men fortet meg på do så sjansen gikk fra meg. 🙈 har hatt ekstremt ømme pupper etter ovitrelle denne runden, og nå er ømheten helt borte. Det lover jo ikke så godt for en positiv test 🤷🏻‍♀️ Allerede forberedt på god mat og vin på hyttetur i ferien🍷🌤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi kommet et stykke lenger på veien, og lille frø har festet seg🙏🏻🥰svaak positiv i går, tydelig i dag 12dpo. Fin blanding av glede og bekymring. Veldig glad for at vi er et viktig steg videre på veien, men her har vi vært før så klarer ikke helt kjenne på den store lykken jeg gjorde første gang jeg testet positivt. Nå er det bare å holde pusten og krysse fingrene i et par uker..😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melie skrev (37 minutter siden):

Så har vi kommet et stykke lenger på veien, og lille frø har festet seg🙏🏻🥰svaak positiv i går, tydelig i dag 12dpo

Fantastisk, gratulerer!💜

Nå satser vi på at det holder hele veien inn🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (1 time siden):

Så har vi kommet et stykke lenger på veien, og lille frø har festet seg🙏🏻🥰svaak positiv i går, tydelig i dag 12dpo. Fin blanding av glede og bekymring. Veldig glad for at vi er et viktig steg videre på veien, men her har vi vært før så klarer ikke helt kjenne på den store lykken jeg gjorde første gang jeg testet positivt. Nå er det bare å holde pusten og krysse fingrene i et par uker..😊🤞🏻

Så herlig! Gratulerer så mye 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk med ett nytt hinder overkommet! Gratulerer!! :smilyblomst: Her får man ta en dag av gangen og nå er du gravid - hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom dagboken din nå og ville bare gi deg en klem:hug: så urettferdig med så mange utfordringer! Ble utrolig glad på dine vegne av å lese at du nå har fått positiv test🥰 gratulerer så masse!🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (På 21.2.2021 den 9.03):

Så fantastisk med svak positiv. Gratulerer 😁

Håper spiren klamrer seg fast 🤞 

Takk❤️ Det håper jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommerikkepånoebra skrev (På 21.2.2021 den 9.17):

Fantastisk, gratulerer!💜

Nå satser vi på at det holder hele veien inn🙏🏻

Takk❤️det krysser vi alt for at det skal gjøre 😅🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (22 timer siden):

Så fantastisk med ett nytt hinder overkommet! Gratulerer!! :smilyblomst: Her får man ta en dag av gangen og nå er du gravid - hurra!!

Ja det er virkelig deilig, men som du sier; en dag av gangen nå❤️😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuttifrutti90 skrev (17 timer siden):

Har lest gjennom dagboken din nå og ville bare gi deg en klem:hug: så urettferdig med så mange utfordringer! Ble utrolig glad på dine vegne av å lese at du nå har fått positiv test🥰 gratulerer så masse!🌱

Takk🥰 ja veien til barn ble lengre og tyngre enn vi hadde trodd.. hatt mye motgang siste årene, så nå håper jeg virkelig denne kan klamre seg fast🤞🏻🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så sjekk lesing, gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen, det fortjener du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag, bare for å dobbeltsjekke liksom. 😅 føler meg gærn som tok bilde av testen og titter på den flere ganger om dagen🙈 men det er så gøy. Og ganske uvirkelig. Har lovet meg selv å ikke bli heeelt revet med, har klart det enn så lenge. Men litt glede må jeg tillate meg å føle på likevel tenker jeg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...