Gå til innhold

Prosjekt baby


Melie

Anbefalte innlegg

Høres ut som en god fangst. Er det sånn at noen kommer på frys? Håper du får gullegget nå, og at det er en mening med at det er siste forsøket i pakken 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melie skrev (2 timer siden):

Heldig på en måte, men på en annen side ikke siden få (3 stk) har holdt til mål 🤷🏻‍♀️ Går privat, siste forsøket i pakken🤞🏻

Ja, det hjelper jo ikke da om det ikke holder til mål 🙄. Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (35 minutter siden):

Høres ut som en god fangst. Er det sånn at noen kommer på frys? Håper du får gullegget nå, og at det er en mening med at det er siste forsøket i pakken 🤞

De setter inn ett på fredag, og dyrker de andre videre til blasto før frys. Har fått to på frys  ved lang protokoll før, så håper virkelig det blir et par i frysern denne gangen også 😅🤞🏻 Håper selvfølgelig mest at jeg ikke vil trenge dem i denne runden, og at det klaffer med den de setter inn💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (34 minutter siden):

Ja, det hjelper jo ikke da om det ikke holder til mål 🙄. Masse lykke til ❤️

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klinikken sa i går at jeg ikke kom til å høre fra den før fredag, fikk derfor rimelig høy puls når de ringte i dag😳 de ville bare fortelle at det er noen som har falt fra, og at det nå er 7 igjen in the game. Blir spennende å høre igjen i morgen😅🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dose klexane satt👌🏻 Blir nesten litt deppa av å lese på pakka at det skal tas til 7 uker gravid. Måtte ta av lappen, orker ikke den påminnelsen😂 Med fare for å være sytete; den er altså så kjip og vond å ta sammenlignet med hormonpennene, hånda vegrer seg for å stikke🙈 men det er verdt det om det kommer noe godt ut av det. Innsett i dag (forhåpentligvis)😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (På 9.2.2021 den 15.21):

Kort protokoll. Mannlig faktor her, men jeg har visst høy AMH på 48 🙃, så de er redd jeg kan bli vanskelig å stimulere rett 😬

Bare et lite innspill, jeg hadde AMH på 87 når vi begynte og det ga ingen store utfordringer med stimuleringen. Eneste er at de må være litt obs på at veldig mange egg kan kaste seg med og økt risiko for ohss - men de har klart helt fint å stimulere til et fint antall modne egg :) 

 

Lykke til i dag Melie 🥰❤️🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (27 minutter siden):

Bare et lite innspill, jeg hadde AMH på 87 når vi begynte og det ga ingen store utfordringer med stimuleringen. Eneste er at de må være litt obs på at veldig mange egg kan kaste seg med og økt risiko for ohss - men de har klart helt fint å stimulere til et fint antall modne egg :) 

 

Lykke til i dag Melie 🥰❤️🤞🏻

Så godt å høre. De stimulere bare slik at det ble ett egg i de 4 eggposene mine. Så ble avbrutt forsøk sist. Håper jeg får høyere dose neste gang, så vi får flere egg og bedre sjangser 🤷‍♀️🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (40 minutter siden):

Bare et lite innspill, jeg hadde AMH på 87 når vi begynte og det ga ingen store utfordringer med stimuleringen. Eneste er at de må være litt obs på at veldig mange egg kan kaste seg med og økt risiko for ohss - men de har klart helt fint å stimulere til et fint antall modne egg :) 

 

Lykke til i dag Melie 🥰❤️🤞🏻

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangsprøvene skrev (12 minutter siden):

Så godt å høre. De stimulere bare slik at det ble ett egg i de 4 eggposene mine. Så ble avbrutt forsøk sist. Håper jeg får høyere dose neste gang, så vi får flere egg og bedre sjangser 🤷‍♀️🙃

Jeg har amh på 32, lett forhøyet sier legene. Første uttaket så det bra ut på UL med 13-14 eggposer. Ved uttaket fant de 6 egg🤷🏻‍♀️ Dette var kort protokoll med 150 menopur. Denne gangen, lang protokoll med 187 gonal-f= 17 egg. Så det er ikke alltid det skal så mye til for å bedre resultatet 😊 jeg har trua!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag, krysser fingrene for at du får gullegget inn og masse egg på frys hvis det ikke går med gullegget :duskedame:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (23 minutter siden):

Masse lykke til i dag, krysser fingrene for at du får gullegget inn og masse egg på frys hvis det ikke går med gullegget :duskedame:❤️

Tusen takk! Det håper jeg også🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en opptur! Et 3-dagers av god kvalitet satt inn, og 3 av like god kvalitet i frysern💕🙏🏻 Metformin har tydeligvis gjort noe bra selv om det har gitt meg masse magetrøbbel de siste ukene 🙈😅 nå starter ventetiden🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (3 minutter siden):

For en opptur! Et 3-dagers av god kvalitet satt inn, og 3 av like god kvalitet i frysern💕🙏🏻 Metformin har tydeligvis gjort noe bra selv om det har gitt meg masse magetrøbbel de siste ukene 🙈😅 nå starter ventetiden🤞🏻

Gratulerer med tiden som ruger 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melie skrev (2 timer siden):

For en opptur! Et 3-dagers av god kvalitet satt inn, og 3 av like god kvalitet i frysern💕🙏🏻 Metformin har tydeligvis gjort noe bra selv om det har gitt meg masse magetrøbbel de siste ukene 🙈😅 nå starter ventetiden🤞🏻

Så herlig! Lykke til. Håper dette er gullegget 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra så fantastisk!! Krysser for gullegget nå, men så fint med noen små eskimoer i fryseren også ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 4. Tankene om at det lille frøet allerede kan ha stoppet utviklingen melder seg, men jeg prøver å tvinge dem bort. Forsøker så godt jeg kan å ha en realistisk holdning til dette, men legene på klinikken er alltid så positive så jeg lar meg rive med 😅 Måtte den kommende uka gå fort! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...