Gå til innhold

Prosjekt baby


Melie

Anbefalte innlegg

Annabel skrev (18 timer siden):

FOR en god nyhet!!😭 Det må ha vært en helt grusom natt/dag for deg dette her... Håper du klarer å slappe av og nyte påsken nå, når du vet at alt står bra til ❤️ 

Takk, det var definitivt et tøft døgn. Fikk virkelig kjenne ytterpunktene 😅 fortsatt litt lett blødning, men tar det med stor ro. Satser på en lat første dag i ferien med rolig tempo og bena høyt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9+0

..og hit trodde jeg virkelig ikke vi skulle komme om du hadde spurt meg før helgen. Formen er fin, fortsatt litt småblødninger, men ikke noe i nærheten av den jeg ble satt ut av. Ellers er det fortsatt null ømme pupper ( ikke har de vokst heller😂) og ingen kvalme. På de fleste steder jeg leser handler det mye om ømme pupper og kvalme når man leser om disse ukene, så kjenner meg ikke helt igjen der. Luktesansen er som før, og kaffe er fortsatt like godt. Kanskje like greit å ikke ha så mange plager 😊 Eneste tegnet på at den lille er i vekst er at jeg er trøtt stort sett hele tiden. Det er jo hvertfall noe🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+5

Jeg som gledet meg til å slutte med progesteron for å slippe truseinnlegg hver dag. Gikk omtrent en uke før styrtblødningen kom, og siden det har det vært småblødninger/brun/rosa utflod hver dag.. 🙄 kroppen gjør ikke akkurat hva den kan for å betrygge meg om at dette svangerskapet går bra. Forsøker å tenke på at på siste sjekk sa legen at «jeg kan jo ikke love noe, men jeg er rimelig sikker på at dette kommer til å gå bra.» Ny kontroll tirsdag, og den er veldig velkommen kjenner jeg..😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så vanskelig når kroppen din gjør det vanskelig for deg å tro at det går bra. Skal absolutt ikke være lett dette... Men bra du får en kontroll i morgen slik at du forhåpentligvis kan bli beroliget igjen 🤞 :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg så fælt til kontroll i dag at jeg får helt vondt🙄 har dessverre en lei tendens (som sikkert så mange andre her inne) til å Google... og det er jo enten eller med blødningene/utfloden jeg har. Livredd for MA, selv om det sikkert ikke er så vanlig som det kommer frem på diverse forum. Gleder meg sånn til å få det overstått 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så vanskelig, forstår du er bekymret for kontrollen senere i dag. Det er umulig ikke å google når man opplever noe som skaper bekymringer og usikkerhet, jeg er helt lik selv og aner ikke hvor mange ganger jeg liksom har hatt kreft...🙄 Vet det er lettere sagt enn gjort å la være å google, men det kommer sjeldent noe positivt ut av det - med mindre du faktisk klarer å bli beroliget av alle de positive historiene? Ønsker deg masse lykke til og krysser alt jeg har for at du år gode nyheter i dag ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir såå nervøs i forkant av undersøkelser, og googler meg jo til det ene og det andre i håp om å finne positive historier. Så om noen i fremtiden opplever det samme som meg så har de enda en positiv historie her..😊 den lille er fortsatt sprell levende, hjertet slår sterkt og vi fikk til og med noen bevegelser og et lite vink! ❤️ Blødningene kommer sannsynligvis fra et lite hematom, og er ikke farlig (bare irriterende).. fikk også sett at eggstokkene fremdeles er stoore, 7 og 8 cm, så ikke rart jeg har vært oppblåst og stor i magen.! Og ikke rart jeg fortsatt kjenner ubehag ved aktivitet 😅 ah jeg er så lettet🙏🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (1 minutt siden):

Så deilig at du fikk gode nyheter! 🤩

Ja det var helt nydelig 🤩🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+6

Når man endelig senker guarden litt, og kjenner at ja; dette kommer sannsynligvis til å gå bra! ..ja da kommer enda en stor blødning med både friskt blod og gufs, etterfulgt av magesmerter og vond korsrygg😣Assa.. det svangerskapet her kan så langt ta seg ei bolle. Jeg har gledet meg sånn til positiv test, til en hyggelig ventetid, og til å skape forventninger til hva som kommer. Nå er jeg så sliten og lei av å være bekymret for om det går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg hadde selv tre blødninger som kom med akutte smerter og friskt blod i første trimester, like ekkelt hver gang det skjedde. Jeg hadde over gjennomsnittet mange ultralyder for å prøve å senke skuldrene en smule. 
Håper det gir seg snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (1 time siden):

Føler med deg. Jeg hadde selv tre blødninger som kom med akutte smerter og friskt blod i første trimester, like ekkelt hver gang det skjedde. Jeg hadde over gjennomsnittet mange ultralyder for å prøve å senke skuldrene en smule. 
Håper det gir seg snart ❤️

Takk for gode ord❤️ Det håper virkelig jeg også.. trodde det ga seg litt istad, men så kommer det mye mørk, slimete moro.. heldigvis ikke vondt i magen lenger, men korsryggen brenner. Er jo dessverre bare å ligge flatt og vente og se🤷🏻‍♀️😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har det skjedd ting, jeg har ikke fått med meg alt som har skjedd 🙈Når er neste time? Kan det være hematomen som er en drittsekk? 
Alt står nok bra til med den lille, det er nok bare hematomen som ikke oppfører seg 😒 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (40 minutter siden):

Her har det skjedd ting, jeg har ikke fått med meg alt som har skjedd 🙈Når er neste time? Kan det være hematomen som er en drittsekk? 
Alt står nok bra til med den lille, det er nok bare hematomen som ikke oppfører seg 😒 

 

Ja det var min første tanke, men nå har det kommet så mye blodig slim og klumper at det må jo være noe annet..😔 har ikke noe vondt i magen som jeg har hatt ved SA tidligere, så enten går det bra eller så er dette bare starten. Har ikke UL før neste fredag, men må prøve å få en time i morgen🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (11 timer siden):

Ja det var min første tanke, men nå har det kommet så mye blodig slim og klumper at det må jo være noe annet..😔 har ikke noe vondt i magen som jeg har hatt ved SA tidligere, så enten går det bra eller så er dette bare starten. Har ikke UL før neste fredag, men må prøve å få en time i morgen🤞🏻

DET MÅ DU! Kjenner jeg ble litt urolig selv nå men det er typisk, du forventer det verste og så er det bare noe dritt som syns det er morsomt å skremme deg... Typisk å gå gjennom det når du har opplevd SA 😒

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette måtte ha tatt på. Synes det er vondt å høre at noen ikke skal få til dette. 5 år som prøvere er virkelig lang tid😱 Jeg brukte nesten 2 år på første, og det gikk med en gang på andre. Synes 2 år med prøving var lenge nok.
 

Jeg synes du skal få noen å snakke med❤️

Endret av SnartMammaLykke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...