Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jabx skrev (8 timer siden):

Det kommer an på saken. Hvis du har bevis i form av f.eks. tekstmeldinger eller opptak så stiller saken sterkere.

Sterkere? Blir henlagt uansett. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jabx skrev (8 timer siden):

Anmelde for hva?

Trusler 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner opplevde å få bank-kort og PIN-koden sin stjålet fra postkassen sin. Å sende slike ting i separate konvolutter spiller aldri noen rolle. Folk som stjeler fra postkassen forstår at det kommer ett nytt brev (med PIN-koden) noen få dager seinere. Utrolig enkelt å holde øye med de samme postkassene da, og så få tak i begge brevene. 

deretter kan man ta ut en viss sum i kontanter fra minibanken, og gå bananas i forskjellige butikker. Men politiet gir selvfølgelig blanke pokker. Selv om dem hadde fotografier av den skyldige, både fra minibanken og fa forskjellige butikker / kjøpesenter. Fyren gikk til og med med arbeidsklær med synlige merker fra bedriften man arbeider for. Likevel skjedde det aldri noe som helst.     

Anonymkode: 8ca00...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

en jeg kjenner opplevde å få bank-kort og PIN-koden sin stjålet fra postkassen sin. Å sende slike ting i separate konvolutter spiller aldri noen rolle. Folk som stjeler fra postkassen forstår at det kommer ett nytt brev (med PIN-koden) noen få dager seinere. Utrolig enkelt å holde øye med de samme postkassene da, og så få tak i begge brevene. 

deretter kan man ta ut en viss sum i kontanter fra minibanken, og gå bananas i forskjellige butikker. Men politiet gir selvfølgelig blanke pokker. Selv om dem hadde fotografier av den skyldige, både fra minibanken og fa forskjellige butikker / kjøpesenter. Fyren gikk til og med med arbeidsklær med synlige merker fra bedriften man arbeider for. Likevel skjedde det aldri noe som helst.     

Anonymkode: 8ca00...0f7

Var ikke postkassen låst? 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 Var ikke postkassen låst? 

 Anonymkode: 2c9fb...388

er vel temmelig mange postkasser som ikke har det nå heller. 

og i alle fall ikke for flere år siden... 

Anonymkode: 8ca00...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 20.42):

 

Til dere begge: hvilke beviser satt dere med? Jeg trodde ikke at man ble trodd i slike saker. 

Anonymkode: 7cea6...2b3

Jeg hadde absolutt alt av tekstmeldinger oss i mellom hvor han skrev hva han hadde gjort osv(dårlig tenkt trekk av han) og 2-3 vitner og veldig spesifikk og detaljert ‘historie’ hvor jeg husket alt like godt hver gang(mye pga PTSD’en min antar de) 

Anonymkode: f699e...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.4.2022 den 10.08):

en jeg kjenner opplevde å få bank-kort og PIN-koden sin stjålet fra postkassen sin. Å sende slike ting i separate konvolutter spiller aldri noen rolle. Folk som stjeler fra postkassen forstår at det kommer ett nytt brev (med PIN-koden) noen få dager seinere. Utrolig enkelt å holde øye med de samme postkassene da, og så få tak i begge brevene. 

deretter kan man ta ut en viss sum i kontanter fra minibanken, og gå bananas i forskjellige butikker. Men politiet gir selvfølgelig blanke pokker. Selv om dem hadde fotografier av den skyldige, både fra minibanken og fa forskjellige butikker / kjøpesenter. Fyren gikk til og med med arbeidsklær med synlige merker fra bedriften man arbeider for. Likevel skjedde det aldri noe som helst.     

Anonymkode: 8ca00...0f7

Dette må være veldig lenge siden. Da jeg byttet bank for snart 20 år siden fikk jeg kortet i posten og måtte logge inn i nettbanken for å hente koden der. Har ikke opplevd å få koder i posten de siste 20 årene.

Anonymkode: cfe7a...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...