Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke på vegne av meg selv, men på vegne av mitt barn. Ble møtt av en veldig hyggelig politimann, som forklarte hvordan etterforskningen ville foregå, hva sjangsen for å oppklare var osv, tips til hva vi burde gjøre selv, hva han ville gjort..saken gjaldt en gammel gris som prøvde å få barnet vårt til å sende nudes, samt møte barnet for sexmøte. Han var klar over hvor gammelt barnet var, og fant det ekstra pirrende. Barnet var vettskremt og fortalte oss heldigvis hva som foregikk. Politiet oppfordret oss faktisk til å løse saken selv ved å arrangere et møte (hvor gjerningsmannen trodde han skulle møte barnet), men sa samtidig at slike møter fort kunne resultere i vold. Saken ble henlagt fra politiets side, fordi det er umulig å søke opp disse pedofile idiotene. Jeg løste saken ved å fortelle gjerningsmannen at vi hadde anmeldt han (etter at politiet var ferdige med etterforskningen selvsagt) Hørte ikke et ord etter det. 

Anonymkode: 0336d...5c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva snakker du om? Bistand?
La nå folk fortelle sine historier og hvordan det har gått. Er du lei, kan du la være å lese da. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Bistand - som i støtte og hjelp. Du har fått mange råd om hva du kan gjøre.

Jeg var kanskje litt krass. Kan forstå det hvis det er vanskelig å ta steget videre mtp risikoen du føler du tar. Samtidig er det mange som bare trenger en liten dytt bak for å komme over en kneik som hindrer dem videre. Du løper fint liten risiko ved å bare rådføre deg med enten politiet eller Landsforeningen for voldsofre. Hvordan kan du ha noe å tape på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter Støttesenter for kriminalitetsutsatte. Det finnes i alle politidistrikt og de gir råd og veiledning i hele prosessen fra anmeldelse til rettssak. Se på politiet.no , der finnes det informasjon. 

Du kan også kontakte en bistandsadvokat før du tar kontakt med politiet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri.

Har blitt frastjålet ting, men så aldri vitsen i å anmelde, da det er omtrent null sjanse for at politiet ville etterforsket det.

Anonymkode: 5d4ad...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (44 minutter siden):

Problemet er ikke folk sine fortellinger og folk sine erfaringer. Problemet er at du spør igjen om det samme.

Hvorfor bryr du deg? 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Fordi vi blir lei av at du maser om det. Vi kan ikke hjelpe deg mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klossmajor skrev (35 minutter siden):

Bistand - som i støtte og hjelp. Du har fått mange råd om hva du kan gjøre.

Jeg var kanskje litt krass. Kan forstå det hvis det er vanskelig å ta steget videre mtp risikoen du føler du tar. Samtidig er det mange som bare trenger en liten dytt bak for å komme over en kneik som hindrer dem videre. Du løper fint liten risiko ved å bare rådføre deg med enten politiet eller Landsforeningen for voldsofre. Hvordan kan du ha noe å tape på det?

Det ikke er bare meg...Det er så mye vold der ute og ofte tør ikke jenter stå frem og fortelle. Jeg håper at denne tråden kan hjelpe dem også. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (1 minutt siden):

Fordi vi blir lei av at du maser om det. Vi kan ikke hjelpe deg mer.

«Vi»? Du er en av dem som snakker om seg selv i flertallet? OK...

Hva gjør du fortsatt her hvis du «ikke kan hjelpe»? 
Ha det fint. 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melonas skrev (21 minutter siden):

Det er noe som heter Støttesenter for kriminalitetsutsatte. Det finnes i alle politidistrikt og de gir råd og veiledning i hele prosessen fra anmeldelse til rettssak. Se på politiet.no , der finnes det informasjon. 

Du kan også kontakte en bistandsadvokat før du tar kontakt med politiet. 

Tusen takk, skal sjekke det nå 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd vi har delt samme mannen. Det er ekkelt at det finnes så mange av dem der ute. Jeg husker jeg følte meg så spesiell som ble så overøst av komplimenter og oppmerksomhet fra han. Etter hvert glapp det mer og mer og hans ekte person kom gjennom med alle de tingene det brang med seg. Han var en eiesyk kontrollfreak som gjor alt for at jeg skulle gjøre han til lags. Trusler om selvmord var ikke ukjent her heller, sammen med volden og etter hvert voldtekt. 

Anonymkode: f2e58...bb6

Kanskje vi har det? Hvor gammel er han? Han har drevet på og vært sammen med mange. Hvor bor han?

Anonymkode: 27603...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke på vegne av meg selv, men på vegne av mitt barn. Ble møtt av en veldig hyggelig politimann, som forklarte hvordan etterforskningen ville foregå, hva sjangsen for å oppklare var osv, tips til hva vi burde gjøre selv, hva han ville gjort..saken gjaldt en gammel gris som prøvde å få barnet vårt til å sende nudes, samt møte barnet for sexmøte. Han var klar over hvor gammelt barnet var, og fant det ekstra pirrende. Barnet var vettskremt og fortalte oss heldigvis hva som foregikk. Politiet oppfordret oss faktisk til å løse saken selv ved å arrangere et møte (hvor gjerningsmannen trodde han skulle møte barnet), men sa samtidig at slike møter fort kunne resultere i vold. Saken ble henlagt fra politiets side, fordi det er umulig å søke opp disse pedofile idiotene. Jeg løste saken ved å fortelle gjerningsmannen at vi hadde anmeldt han (etter at politiet var ferdige med etterforskningen selvsagt) Hørte ikke et ord etter det. 

Anonymkode: 0336d...5c0

❤️

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

❤️

Anonymkode: 2c9fb...388

Du er naiv hvis du tror politiet ber folk «løse saken selv ved å møte gjerningsmannen.»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kitten skrev (8 minutter siden):

Du er naiv hvis du tror politiet ber folk «løse saken selv ved å møte gjerningsmannen.»

Det er nok ikke meg du svarer 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok ikke meg du svarer 

Anonymkode: 2c9fb...388

Jo, jeg svarte deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (1 minutt siden):

Jo, jeg svarte deg. 

Da skjønte jeg ikke poenget ditt. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da skjønte jeg ikke poenget ditt. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Det var jo dumt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke på vegne av meg selv, men på vegne av mitt barn. Ble møtt av en veldig hyggelig politimann, som forklarte hvordan etterforskningen ville foregå, hva sjangsen for å oppklare var osv, tips til hva vi burde gjøre selv, hva han ville gjort..saken gjaldt en gammel gris som prøvde å få barnet vårt til å sende nudes, samt møte barnet for sexmøte. Han var klar over hvor gammelt barnet var, og fant det ekstra pirrende. Barnet var vettskremt og fortalte oss heldigvis hva som foregikk. Politiet oppfordret oss faktisk til å løse saken selv ved å arrangere et møte (hvor gjerningsmannen trodde han skulle møte barnet), men sa samtidig at slike møter fort kunne resultere i vold. Saken ble henlagt fra politiets side, fordi det er umulig å søke opp disse pedofile idiotene. Jeg løste saken ved å fortelle gjerningsmannen at vi hadde anmeldt han (etter at politiet var ferdige med etterforskningen selvsagt) Hørte ikke et ord etter det. 

Anonymkode: 0336d...5c0

Dette tror jeg ikke på, aldri i verden at politiet oppfordrer til sånt. 

Anonymkode: b6519...dbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette tror jeg ikke på, aldri i verden at politiet oppfordrer til sånt. 

Anonymkode: b6519...dbd

Nei, det er bare tull og tøys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (18 timer siden):

Politiet prioriterer saker som innebærer penger. Voldsofre gir de blaffen i.

Nei, det er feil, selv om det også er viktig å etterforske økonomisk kriminalitet, den type kriminalitet har mange ofre.

Det er lange soningskøer og stappfulle fengsler. Det synliggjør at din påstand bare er tøv.

 

Anonymkode: f62d6...232

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...