Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 22.37):

Hva skjedde med saken etterpå? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Jeg har anmeldt min x minst 40 ganger, men ingen ting skjer. Jeg har besøksforbud og voldsalarm, men anmeldelsene får ingen følger for han.. 

Anonymkode: cb883...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 22.37):

Hva skjedde med saken etterpå? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Har ikke anmeldt personlig, men arbeidsgiver har Anmeldt  «på mine vegne».

henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 22.37):

Hva skjedde med saken etterpå? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Ja, anmeldte eksen min for vold. Fikk erstatning og han 6 mnd inne, han har enda ikke sonet dommen han fikk for over 2 år siden.

Anonymkode: b88c0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Pluss en jævlig rettsak som er en forferdelig påkjenning, så ikke noe artig sak. Fikk hets fra hans familie og venner. Måtte gå fra jobb pga rykter og faenskap.

Anonymkode: b88c0...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 7.45):

Kjenner til dette. Jeg er den gale, paranoide,sinnssyke eksen som gjorde at han fikk sitt første besøksforbud på seg. Merkelig at det er 4 gale ekser nå etter hvert. Alikevell klarer han å finne ny kjæreste gang på gang.

Anonymkode: f2e58...bb6

Kan si at denne eksen til slutt fikk over 4 år i fengsel. Det nyttet å anmelde til syvende og sist. 

Anonymkode: f2e58...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cestlavie66 skrev (På 13.9.2021 den 21.54):

Ja. Anmeldte eks for gaslighting/psykisk vold og fysisk vold og en rekke andre ting. Ble en langvarig prosess på 1,5 år men tiltalt og dømt ble han og jeg har aldri følt meg så lettet i mitt liv. Satt i flere år og ønsket å gjøre noe med det, og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Å stå opp for seg selv er viktig. 

👏👏👏

Ja, det er også viktig av hensyn til andre som blir/kan bli utsatt for samme dritten.

Anonymkode: ec162...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 23.31):

👏👏👏

Ja, det er også viktig av hensyn til andre som blir/kan bli utsatt for samme dritten.

Anonymkode: ec162...6b7

Ja så absolutt!!! Nå var han i et langvarig forhold med ny familie og det hele men er viktig å tenke på seg selv i dette. Fikk mye hets fra mange kanter, både han og min side. At det var dårlig av meg som gjorde dette når han hadde fått barn. Men mener ikke man skal bli frikjent for alt dritt en har foråsaket andre mennesker av den grunn? 
 

og for alt jeg vet kan det være hun nåværende og har litt å stri med sammen med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble voldtatt av en jente på fest. (Jeg var helt sinnsykt beruset og klarte ikke å kontrollere meg selv). Saken ble henlagt. 
En gutt kan jo ikke bli voldtatt i dagens samfunn..

Anonymkode: 6e9d8...416

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ble voldtatt av en jente på fest. (Jeg var helt sinnsykt beruset og klarte ikke å kontrollere meg selv). Saken ble henlagt. 
En gutt kan jo ikke bli voldtatt i dagens samfunn..

Anonymkode: 6e9d8...416

Handler ikke om kjønn. De fleste blir ikke tatt på alvor, selv med sterke bevis.

Anonymkode: 8e07c...118

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ei venninne av meg ønsker å anmelde naboen, men hun bor rett ved siden av...Nærmeste nabo, altså. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cestlavie66 skrev (På 13.9.2021 den 21.54):

Ja. Anmeldte eks for gaslighting/psykisk vold og fysisk vold og en rekke andre ting. Ble en langvarig prosess på 1,5 år men tiltalt og dømt ble han og jeg har aldri følt meg så lettet i mitt liv. Satt i flere år og ønsket å gjøre noe med det, og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv. Å stå opp for seg selv er viktig. 

 

AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 0.27):

Det har jeg og gjort. Stolt over meg selv!

hva straff fikk din eks og hvilken paragraf ble han tiltalt for? 

Anonymkode: db44f...9f5

Til dere begge: hvilke beviser satt dere med? Jeg trodde ikke at man ble trodd i slike saker. 

Anonymkode: 7cea6...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arbeidsgiveren min har politianmeldt «på mine vegne» et par ganger.

Henlagt som antatt, men uansett viktig av flere årsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politianmeldte min x for vold med bevis. 5 år siden, hørte ingenting mer. Sikkert glemt😅 de har nok mye å gjøre.

Anonymkode: e3df0...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 22.44):

Hjelper det å anmelde? Jeg ble truet av eksen min men var redd for han, så jeg turde ikke...

Anonymkode: 2c9fb...388

Det kommer an på saken. Hvis du har bevis i form av f.eks. tekstmeldinger eller opptak så stiller saken sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 23.11):

Men hvis den blir henlagt, er det bare å pakke sammen. Han kommer til å gjøre livet mitt til et helvete. Jeg kan da ikke gå ut hjemmefra 

Anonymkode: 2c9fb...388

Du kan be om besøksforbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ei venninne av meg ønsker å anmelde naboen, men hun bor rett ved siden av...Nærmeste nabo, altså. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Anmelde for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 7.45):

Kjenner til dette. Jeg er den gale, paranoide,sinnssyke eksen som gjorde at han fikk sitt første besøksforbud på seg. Merkelig at det er 4 gale ekser nå etter hvert. Alikevell klarer han å finne ny kjæreste gang på gang.

Anonymkode: f2e58...bb6

Siterer meg selv siden jeg nå vet hvor anmeldelsen bar hen. Etter noe som for meg har vært en lang retsprosess så fikk han endelig sin dom på 2 år. Han fikk 4 år først, anket og endte på 2 år og erstatning for 2 av sine 4 offer. Om ikke det hadde vært få mange som anmeldte han, så hadde han aldri blitt straffet. 

Anonymkode: f2e58...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte en gang til politiet/ barnevernvakta etter en kort men veldig oppsiktsvekkende episode mellom mor og barn på lokalbussen. Jeg trodde først mor leste eventyr for barnet mens hun satt tett inntil det, inntil jeg hørte at hun snakket gjentatte ganger om drap og trusler med en veldig varm og hyggelig stemme.... 

Anonymkode: 928b6...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...