Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelper det å anmelde? Jeg ble truet av eksen min men var redd for han, så jeg turde ikke...

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg. Det tok veldig mange måneder også ringte politiet meg og sa at personen hadde blitt «dømt» for et forhold. 

Anonymkode: 47e7f...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det har jeg. Det tok veldig mange måneder også ringte politiet meg og sa at personen hadde blitt «dømt» for et forhold. 

Anonymkode: 47e7f...031

Fikk personen vite at det var deg? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg burde ha gjort det.

Anonymkode: 41815...fa5

Er du redd? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk personen vite at det var deg? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Ja han fikk vite det. Ba politiet ringe meg når han fikk vite det, men det gjorde de ikke. Det var veldig ubehagelig 

Anonymkode: 47e7f...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja han fikk vite det. Ba politiet ringe meg når han fikk vite det, men det gjorde de ikke. Det var veldig ubehagelig 

Anonymkode: 47e7f...031

Var du ikke redd? Jeg er veldig redd

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var du ikke redd? Jeg er veldig redd

Anonymkode: 2c9fb...388

Jo jeg var kjempe redd lenge, men det var bare eneste måten for å få alt til å slutte følte jeg

Anonymkode: 47e7f...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo jeg var kjempe redd lenge, men det var bare eneste måten for å få alt til å slutte følte jeg

Anonymkode: 47e7f...031

Når han drapstruet meg, hvordan kan jeg vite at han ikke gjør det hvis jeg anmelder han? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du få kontaktforbud fra politiet. Det fikk ikke jeg fordi det virket ikke som de tok truslene på alvor.. men ring og prat med de og hør hva de sier. Uff forferdelig situasjon for deg 😕 vet godt hvordan det er 

Anonymkode: 47e7f...031

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Saken ble henlagt. Voldtekt. Skulle ønske jeg ikke hadde anmeldt. Alt ble mye verre etterpå. Var en gutt som jeg måtte fortsette å gå på skolen med. Vennene hans ropte hore og ludder etter meg i flere år etterpå. 

Anonymkode: be07c...796

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeldte en fyr for voldtekt. Ble tatt veldig seriøst av politiet. Han fikk kontakt og besøksforbud, selv om han bodde i en annen by. Han ble siktet, tiltalt og dømt. 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da må du få kontaktforbud fra politiet. Det fikk ikke jeg fordi det virket ikke som de tok truslene på alvor.. men ring og prat med de og hør hva de sier. Uff forferdelig situasjon for deg 😕 vet godt hvordan det er 

Anonymkode: 47e7f...031

Hvis de ikke tar det på alvor, men samtidig informerer personen om at jeg har anmeldt han, da er jeg fucked 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeldt voldtekt av eksen min. Saken ble henlagt, per usual. 

Anonymkode: 984b2...05d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 3 ganger.  Seksuelt overgrep , ID tyveri og sykkeltyveri. Tre helt uavhengige saker med flere års mellomrom.  Alle sakene ble henlagt 

Anonymkode: dbffa...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Kitten skrev (3 minutter siden):

Anmeldte en fyr for voldtekt. Ble tatt veldig seriøst av politiet. Han fikk kontakt og besøksforbud, selv om han bodde i en annen by. Han ble siktet, tiltalt og dømt. 

Eksen min bor i nærheten. Han er psykisk ustabil og jeg er redd for at han kan gjøre noe dårlig mot meg hvis jeg anmelder 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annmeldte ein for vald og truslar, fekk valdsalarm og telefonen min vart tømt (kopi av SMS). Saka vart henlagt og han forsatte å plaga meg. Eg vart kvitt han til slutt ved å få tak i eit pressmiddel, han har latt meg væra i fred i 10 år nå.

Anonymkode: 279d2...04b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja. Saken ble henlagt. Voldtekt. Skulle ønske jeg ikke hadde anmeldt. Alt ble mye verre etterpå. Var en gutt som jeg måtte fortsette å gå på skolen med. Vennene hans ropte hore og ludder etter meg i flere år etterpå. 

Anonymkode: be07c...796

😩😩

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anmeldt for drapstrusler og voldsbruk. Saken ble henlagt.

Anonymkode: 14b3a...f34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...