Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Akkurat. Makt over meg. Det er sånn jeg føler det. 
Problemet er at jeg ikke har familie eller venner, stort sett alene hele tiden. Så jeg kommer til å være alene når jeg anmelder han :( 

Anonymkode: 2c9fb...388

Føler med deg og skulle gjerne hjulpet deg til å stå i dette. Vit at du fortjener ikke dette, ingen i vårt land skal bli trakassert eller truet på noen måte. 

Jeg kjenner litt til krisesenteret. Her arbeider det flotte mennesker. Du kan ta inn der en stund når han får greie på en evt anmeldelse. Kanskje du må få hemmelig adresse/ navn en periode. Husk, livet kan bli bedre enn det er nå, selv om det kan føles tungt. Allier deg med krisesenter, fastlege, politi..

Anonymkode: 95208...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler med deg og skulle gjerne hjulpet deg til å stå i dette. Vit at du fortjener ikke dette, ingen i vårt land skal bli trakassert eller truet på noen måte. 

Jeg kjenner litt til krisesenteret. Her arbeider det flotte mennesker. Du kan ta inn der en stund når han får greie på en evt anmeldelse. Kanskje du må få hemmelig adresse/ navn en periode. Husk, livet kan bli bedre enn det er nå, selv om det kan føles tungt. Allier deg med krisesenter, fastlege, politi..

Anonymkode: 95208...73c

Skal sjekke det. Han bor i naboblokka og hvis jeg forsvinner i noen uker eller et par måneder, blir jeg redd for leiligheten min. Redd uansett hva :( 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 0.04):

Hvordan reagerte han? Ble det verre? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Det har ikke blitt verre med at han har plaget meg. Jeg har ikke hørt noe fra han. Vi har en sønn på straks 4 år sammen og de har ikke sett hverandre på veldig lenge. Familien hans har tatt hans side og alle har blokkert meg ut av livene deres. Alle vet sannheten. Gleder meg til rettssaken er over.

 

Er du i samne situasjon?

Anonymkode: db44f...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det har ikke blitt verre med at han har plaget meg. Jeg har ikke hørt noe fra han. Vi har en sønn på straks 4 år sammen og de har ikke sett hverandre på veldig lenge. Familien hans har tatt hans side og alle har blokkert meg ut av livene deres. Alle vet sannheten. Gleder meg til rettssaken er over.

 

Er du i samne situasjon?

Anonymkode: db44f...9f5

Ikke helt. Fint at du har fått hjelp og de har tatt det på alvor 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 23.38):

Han er en ekte narsissist, alfahann og skal ha makt over alt og alle, helt motsatt av den jeg ble kjent med...

 

Nei, han er ikke en alfahann. En alfahann er ikke kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (1 time siden):

Nei, han er ikke en alfahann. En alfahann er ikke kontrollerende.

Ikke? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Hvorfor skal han være det hvis han er en alfahann?

Det finnes veldig få alfahanner. Veldig få. En alfahann ville aldri finne på å beskrive seg selv som en alfahann. Se opp for posører, de er gjerne veldig kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (12 timer siden):

Hvorfor skal han være det hvis han er en alfahann?

Det finnes veldig få alfahanner. Veldig få. En alfahann ville aldri finne på å beskrive seg selv som en alfahann. Se opp for posører, de er gjerne veldig kontrollerende.

Han er psykotisk...Ustabil. Derfor er jeg så redd. 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst har jeg det, jævlen sin bikkje glefset meg på høyre side flere ganger fordi den ville ta  valpen min som satt på armen min! Anmeldte fyren for å ikke ha kontroll på hunden eller ha den i bånd i parken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er psykotisk...Ustabil. Derfor er jeg så redd. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Det forstår jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er psykotisk...Ustabil. Derfor er jeg så redd. 

Anonymkode: 2c9fb...388

Det er også en grunn til å gjøre noe. Han trenger hjelp.

Anonymkode: 95208...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen enkeltpersoner. Har vært heldig og inngått vold og slikt. Bank i bordet!

Har vel anmeldt tyverier et par ganger. Uten at jeg har visst hvem som hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er også en grunn til å gjøre noe. Han trenger hjelp.

Anonymkode: 95208...73c

Det er da veldig rart at verken politi eller lege har gjort noe med saken ennå 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Ja. Eller jeg anmeldte en voldtekt hos Oslo politidistrikt. De henla saken etter at den lå der en god stund. Klagde til statsadvokaten, som tok ut tiltale. 

Han ble dømt to ganger med enstemmig dom. Ingen tekniske beviser. Men min stødige forklaring Vs hans fraværende og rotete forklaring. 

Det tok tre år av livet mitt og jeg er mer redd nå enn noen gang siden jeg ikke aner når han skal sone. Er skikkelig paranoid og angrer mye på at jeg anmeldte pga det. Likevel føles det veldig godt å ha vunnet... Men denne frykten for gm er omtrent uholdbar.. og ingen jeg kjenner forstår denne frykten..

Anonymkode: ac863...055

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har anmeldt en som knivtruet meg på jobb. Vet ikke hva som skjedde i saken, men politiet visste godt hvem jeg snakket om. Han var en av byens løse fugler.

Fikk time til å anmelde min eks for selvtekt. Da ble politimannen lite imponert, så han ringte min eks og ga han nøyaktig 1 time på å levere de tingene jeg skulle ha. Min eks var da på jobb og måtte forlate arbeidsplassen for å levere meg de tingene. Hadde han ikke gjort det så hadde politimannen anmeldt han tvert. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, har anmeldt trakassering. Min mann var politiker, og vi ble trakassert av en gruppe ny-nazister med Arne Myrdahl i spissen. Telefonterror hver dag/natt i månedsvis, husveggene ble tagget ned med hakekors og nazistiske ytringer, de sprayet gass gjennom lufteventilene i huset, og bestilte alt mulig rart i vårt navn for å ramme oss økonomisk. Jeg var høygravid, og hadde en 3-åring, og var mye hjemme alene. Fikk politibeskyttelse utenfor huset, og sporing på telefonen. 

De klarte å spore noen av telefonsamtalene til sjefen sjøl (Arne Myrdahl), men de andre oppringningene klarte de ikke spore. Det var alltid ulike nummer og personer som ringte. Budskapet var det samme hver gang; de skulle drepe oss. Jeg var selvfølgelig livredd, og fikk foreldrene mine til å bo hos meg da mannen var bortreist.

Trakasseringen stoppet opp like brått som den begynte, heldigvis, men det tok lang tid før jeg klarte å senke skuldrene og slappe helt av. Å leve i redsel unner jeg ingen!

Anonymkode: bfda5...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å anmelde for psykisk vold som har fått alvorlige konsekvenser for mitt voksenliv.

Mange år siden, tror dere det fører frem?

Anonymkode: a737f...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 0.24):

Jeg vurderer å anmelde for psykisk vold som har fått alvorlige konsekvenser for mitt voksenliv.

Mange år siden, tror dere det fører frem?

Anonymkode: a737f...e93

Har du gjort det? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...