AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #201 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 15.52): Meg over⬆️ Av 8 egg, ble ett befruktet...😔De 7 andre var for umodne. Da håper jeg at det fortsetter utviklingen og at jeg kan ha innsett på mandag🤞. Anonymkode: 72e91...6a5 Det blir dessverre ikke noe innsett i dag😭. Anonymkode: 72e91...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #202 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir dessverre ikke noe innsett i dag😭. Anonymkode: 72e91...6a5 Uff! 😫 💛 Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #203 Del Skrevet 1. februar 2021 Er det noen som har noen tips til hvordan man håndterer langtidsplanlegging på jobb når man står i en IVF-prosess? Jeg har ikke fortalt noe på jobb og det kommer jeg heller ikke til å gjøre før jeg eventuelt er gravid og et stykke på vei. Har stadig møter som planlegger ting som skal skje for eksempel i desember. Da håper jeg jo å ikke være på jobb, men kan ikke si noe om det... Anonymkode: bae78...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #204 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som har noen tips til hvordan man håndterer langtidsplanlegging på jobb når man står i en IVF-prosess? Jeg har ikke fortalt noe på jobb og det kommer jeg heller ikke til å gjøre før jeg eventuelt er gravid og et stykke på vei. Har stadig møter som planlegger ting som skal skje for eksempel i desember. Da håper jeg jo å ikke være på jobb, men kan ikke si noe om det... Anonymkode: bae78...628 Planlegg som om du skal være på jobb, det gjør hvertfall jeg. Om man prøver på egen hånd eller ved IVF så kan jo ikke arbeidsgiver forvente at man skal ta høyde for en graviditet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #205 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som har noen tips til hvordan man håndterer langtidsplanlegging på jobb når man står i en IVF-prosess? Jeg har ikke fortalt noe på jobb og det kommer jeg heller ikke til å gjøre før jeg eventuelt er gravid og et stykke på vei. Har stadig møter som planlegger ting som skal skje for eksempel i desember. Da håper jeg jo å ikke være på jobb, men kan ikke si noe om det... Anonymkode: bae78...628 Man planlegger å være på jobb fram til man er gravid 😊 Anonymkode: f004b...ab9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #206 Del Skrevet 1. februar 2021 Hei, Damer! Henger meg på her - skal i gang med forsøk nr 1 nå (andre runde, egentlig) da første forsøk ble avbrutt. Kjennes ut som mens er like rundt hjørnet, så blir nok ny sprøytestart i morgen, eller Onsdag. På fredag skal vi ha kick-off på jobb, dvs. alkohol i mengder, god mat, og underholdning. Pga. Corona blir vi delt opp i mindre grupper, og jeg har veldig lyst til å ta meg et glass vin eller to. Kan jeg gjøre dette? Har lest å hørt så mye forskjellig, og vil så absolutt ikke gjøre noe som kan påvirke hele greia i negativ retning. Drikker sjeldent alkohol til vanlig, kanskje 3-4 ganger pr år.. Anonymkode: 2e7e3...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #207 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det blir dessverre ikke noe innsett i dag😭. Anonymkode: 72e91...6a5 Føler med deg.. utrolig kjipt. Men, det går neste gang!!!❤️ Og, heldigvis har du ikke brukt et forsøk nå😊 Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #208 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, Damer! Henger meg på her - skal i gang med forsøk nr 1 nå (andre runde, egentlig) da første forsøk ble avbrutt. Kjennes ut som mens er like rundt hjørnet, så blir nok ny sprøytestart i morgen, eller Onsdag. På fredag skal vi ha kick-off på jobb, dvs. alkohol i mengder, god mat, og underholdning. Pga. Corona blir vi delt opp i mindre grupper, og jeg har veldig lyst til å ta meg et glass vin eller to. Kan jeg gjøre dette? Har lest å hørt så mye forskjellig, og vil så absolutt ikke gjøre noe som kan påvirke hele greia i negativ retning. Drikker sjeldent alkohol til vanlig, kanskje 3-4 ganger pr år.. Anonymkode: 2e7e3...01b Du kan fint drikke litt når du ikke har startet på sprøyter enda. Jeg holder meg helt unna etter innsett. Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #209 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, Damer! Henger meg på her - skal i gang med forsøk nr 1 nå (andre runde, egentlig) da første forsøk ble avbrutt. Kjennes ut som mens er like rundt hjørnet, så blir nok ny sprøytestart i morgen, eller Onsdag. På fredag skal vi ha kick-off på jobb, dvs. alkohol i mengder, god mat, og underholdning. Pga. Corona blir vi delt opp i mindre grupper, og jeg har veldig lyst til å ta meg et glass vin eller to. Kan jeg gjøre dette? Har lest å hørt så mye forskjellig, og vil så absolutt ikke gjøre noe som kan påvirke hele greia i negativ retning. Drikker sjeldent alkohol til vanlig, kanskje 3-4 ganger pr år.. Anonymkode: 2e7e3...01b Spurte legen om hvor tett opptil uttak jeg kunne ta naproxen(det er jo faktisk bevist å påvirke fertilitet) og fikk til svar å unngå det dagene før uttak. Så jeg tenker det samme ang alkohol, ok så lenge det ikke blir snakk om store mengder og tett opptil uttaket Anonymkode: 639d1...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #210 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Føler med deg.. utrolig kjipt. Men, det går neste gang!!!❤️ Og, heldigvis har du ikke brukt et forsøk nå😊 Anonymkode: 2e7e3...01b Dessverre har jeg brukt det opp. Jeg går privat, og da regnes det som et forsøk ved egguttak, selv om det ikke er noe egginnsett eller frys. Anonymkode: 72e91...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #211 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg fikk satt inn perfekt 2 dagers😊 Håper! Anonymkode: f004b...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 1. februar 2021 #212 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det blir dessverre ikke noe innsett i dag😭. Anonymkode: 72e91...6a5 Nei huffameg. Så vondt 😥 spesielt når dere mister forsøket. Fikk også beskjed om at det ikke ble innsett, men har i allefall ikke brukt opp noe i det offentlige 🙄 Endret 1. februar 2021 av Førstegangsprøvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. februar 2021 #213 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg fikk satt inn perfekt 2 dagers😊 Håper! Anonymkode: f004b...ab9 Så bra! Krysser fingrene for at det går bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #214 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan fint drikke litt når du ikke har startet på sprøyter enda. Jeg holder meg helt unna etter innsett. Anonymkode: f004b...ab9 Mens kom nå, som betyr at første sprøyte settes i morgen. På Fredag er jeg da på sprøytedag 3.. Anonymkode: 2e7e3...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. februar 2021 #215 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mens kom nå, som betyr at første sprøyte settes i morgen. På Fredag er jeg da på sprøytedag 3.. Anonymkode: 2e7e3...01b Det går helt fint, men greit å unngå flatfylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Billiegirl Skrevet 1. februar 2021 #216 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Hei ! Jeg skal også til med prøverør nå på neste mens. Har hatt 7 hystroskopier i løpet av de to siste årene for å få en god nok livmor så nå er jeg så spent på hvordan dette skal gå. Jeg skal ta prøverørsbehandlingen på st Olavs, men bor i en annen by ett godt stykke unna. De prøver kort protokoll. Lurte litt på hva som er årsaken til noen skal ha kort og noen lang ? Er bivirkningene av sprøytene sterke ? samtidig ønsker jeg alle prøver masse lykke til ♥️ Jeg er så glad for jeg fant dette forumet ♥️ Endret 1. februar 2021 av Billiegirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #217 Del Skrevet 1. februar 2021 Billiegirl skrev (7 minutter siden): Hei ! Jeg skal også til med prøverør nå på neste mens. Har hatt 7 hystroskopier i løpet av de to siste årene for å få en god nok livmor så nå er jeg så spent på hvordan dette skal gå. Jeg skal ta prøverørsbehandlingen på st Olavs, men bor i en annen by ett godt stykke unna. De prøver kort protokoll. Lurte litt på hva som er årsaken til noen skal ha kort og noen lang ? Er bivirkningene av sprøytene sterke ? samtidig ønsker jeg alle prøver masse lykke til ♥️ Jeg er så glad for jeg fant dette forumet ♥️ Forklaringen til riksen var at lang protokoll er det de pleier å bruke🤷♀️ Jeg har fått omtrent samme resultat med både lang og kort. Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #218 Del Skrevet 1. februar 2021 Syns ikke det har vært sterke bivirkninger av sprøytene. Men det er jo individuelt. Fikk hetetokter av synarela, men den brukes ved lang protokoll. sprøytene ble jeg litt stinn i magen av, svakt ubehag. Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 2. februar 2021 #219 Del Skrevet 2. februar 2021 Billiegirl skrev (9 timer siden): Hei ! Jeg skal også til med prøverør nå på neste mens. Har hatt 7 hystroskopier i løpet av de to siste årene for å få en god nok livmor så nå er jeg så spent på hvordan dette skal gå. Jeg skal ta prøverørsbehandlingen på st Olavs, men bor i en annen by ett godt stykke unna. De prøver kort protokoll. Lurte litt på hva som er årsaken til noen skal ha kort og noen lang ? Er bivirkningene av sprøytene sterke ? samtidig ønsker jeg alle prøver masse lykke til ♥️ Jeg er så glad for jeg fant dette forumet ♥️ Sprøytene gikk over all forventning. Litt vondt i muskler, armer og bein, og stinn i magen. Hadde også hodepine da jeg bare satt menopur, det hjalp da jeg kom i gang med fyremadel 😎. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. februar 2021 #220 Del Skrevet 2. februar 2021 Billiegirl skrev (10 timer siden): Hei ! Jeg skal også til med prøverør nå på neste mens. Har hatt 7 hystroskopier i løpet av de to siste årene for å få en god nok livmor så nå er jeg så spent på hvordan dette skal gå. Jeg skal ta prøverørsbehandlingen på st Olavs, men bor i en annen by ett godt stykke unna. De prøver kort protokoll. Lurte litt på hva som er årsaken til noen skal ha kort og noen lang ? Er bivirkningene av sprøytene sterke ? samtidig ønsker jeg alle prøver masse lykke til ♥️ Jeg er så glad for jeg fant dette forumet ♥️ Noen må/bør ha lang protokoll for å nullstille før eggene modnes. For eksempel ved endometriose er nedregulering en fordel. Men det er også en stor fordel for klinikken, fordi det gjør behandlingen lettere å planlegge. Man kan fint fortsette på nesespray for at anslått uttak skal passe inn med ledige timer på klinikken. Har aldri hatt lang protokoll. Det er nok hardere på kroppen fordi man tilfører hormoner over lengre tid, vil jeg tro. Jeg har blitt sykemeldt ved alle stimuleringer, etter første kontroll. Jeg blir litt hormonmonster, og som lærer er det viktig å kunne holde hodet kaldt. Så ingen fysiske reaksjoner, men psykiske. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå