Gå til innhold

Prøverør 2021


hjema

Anbefalte innlegg

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg merket bare at jeg ble litt øm i magen etterhvert 😊 Sist gang merket jeg ingenting, og da hadde jeg respondert lite på medisinene 

Anonymkode: f004b...ab9

Hei ! 
 

Takk for svar 😊 Har du hatt mange runder ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billiegirl skrev (28 minutter siden):

Hei ! 
 

Takk for svar 😊 Har du hatt mange runder ? 

2 uttak med ivf, ble faktisk gravid nå for første gang, tross veldig få egg som ble til noe. Jeg har ikke hatt så mange bivirkninger av gonal f. Men skal du ha synarela så svetta jeg noe voldsomt på den sprayen. 

Anonymkode: f004b...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiegirl skrev (33 minutter siden):

Hei ! 
 

Takk for svar 😊 Har du hatt mange runder ? 

Nei unnskyld ser du har hatt kort protokoll da bruker du jo ikke den sprayen! 😊

Anonymkode: f004b...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

2 uttak med ivf, ble faktisk gravid nå for første gang, tross veldig få egg som ble til noe. Jeg har ikke hatt så mange bivirkninger av gonal f. Men skal du ha synarela så svetta jeg noe voldsomt på den sprayen. 

Anonymkode: f004b...ab9

 

Å gratulerer så mye ! 😍Så kjekt å høre !  Det må være så innmari deilig  å få den positive testen ! 😍
Har du hatt lang protokoll hver gang ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiegirl skrev (17 minutter siden):
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

2 uttak med ivf, ble faktisk gravid nå for første gang, tross veldig få egg som ble til noe. Jeg har ikke hatt så mange bivirkninger av gonal f. Men skal du ha synarela så svetta jeg noe voldsomt på den sprayen. 

Anonymkode: f004b...ab9

 

Å gratulerer så mye ! 😍Så kjekt å høre !  Det må være så innmari deilig  å få den positive testen ! 😍
Har du hatt lang protokoll hver gang ? 

 

Hadde kort protokoll første gangen og lang denne gangen 😊

Er så glad at jeg tenker ikke på annet om dagen! 
 Du må ha kjempe masse lykke til! ❤️

Anonymkode: f004b...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hadde kort protokoll første gangen og lang denne gangen 😊

Er så glad at jeg tenker ikke på annet om dagen! 
 Du må ha kjempe masse lykke til! ❤️

Anonymkode: f004b...ab9

det forstår jeg så innmari godt ! Så glad på dine vegne ! Solskinnshistorier er gode å ta med seg ♥️
Tusen takk skal du ha 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!
Jeg skal ha forsamtale med Hausken på fredag, og er så spent!!! Alle blodprøver, undersøkelser osv er tatt i forkant - så håper veldig på rask oppstart. Jeg har sjelden mensen, og har gått på hormontabletter denne mnd. Derfor vet jeg ca når mensen kommer i mars. Men, jeg er usikker på om Hausken ønsker å starte et forsøk når man har gått på hormoner? Dersom de ikke vil det må jeg vente ganske lenge hvis de ønsker at mensen skal komme naturlig, eller antagelig bruke Provera el.ligende for å skape en falsk mens. Men håpet er så klart at vi kan begynne når neste mens kommer 🤞Noen med erfaringer her?
Er også utrolig spent på om de anbefaler kort eller lang protokoll også 😬 

Dette blir første IVF forsøk for oss. Vi er ferdig utredet og søkt til offentlig behandling på Riksen. Mens vi venter der, skal vi gjøre et forsøk privat hos Hausken. 
Hvis det har noe å si er mine verdier slik: AMH 34, FSH 5,53 (tatt syklusdag 4). 
Mannens sædanalyse viser normal og fin kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fjasa skrev (2 timer siden):

Hei dere!
Jeg skal ha forsamtale med Hausken på fredag, og er så spent!!! Alle blodprøver, undersøkelser osv er tatt i forkant - så håper veldig på rask oppstart. Jeg har sjelden mensen, og har gått på hormontabletter denne mnd. Derfor vet jeg ca når mensen kommer i mars. Men, jeg er usikker på om Hausken ønsker å starte et forsøk når man har gått på hormoner? Dersom de ikke vil det må jeg vente ganske lenge hvis de ønsker at mensen skal komme naturlig, eller antagelig bruke Provera el.ligende for å skape en falsk mens. Men håpet er så klart at vi kan begynne når neste mens kommer 🤞Noen med erfaringer her?
Er også utrolig spent på om de anbefaler kort eller lang protokoll også 😬 

Dette blir første IVF forsøk for oss. Vi er ferdig utredet og søkt til offentlig behandling på Riksen. Mens vi venter der, skal vi gjøre et forsøk privat hos Hausken. 
Hvis det har noe å si er mine verdier slik: AMH 34, FSH 5,53 (tatt syklusdag 4). 
Mannens sædanalyse viser normal og fin kvalitet. 

Jeg har satt i gang mens med primolut og startet stimulering på den hos Hausken. Både for ferskforsøk og frys. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (På 11.2.2021 den 17.18):

Så spennende! Jeg var også på UL i går, hadde da 6 eggposer som trolig alle blir store nok. Hvor mange eggposer hadde du for å få 6 egg? Livredd for at flere av posene er tomme:( 

 

8 egg på uttak i dag!!! 🙌🏼 Sååsi totalt smertefritt uttak også🙌🏼 Fikk DUO-STIM så begynner med sprøyter igjen om 5 dager i håp om å få ut enda litt flere egg. Krysser fingre for at det blir vår tur snart  Er det noen her som har erfaring med DUO-STIM forresten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (2 timer siden):

8 egg på uttak i dag!!! 🙌🏼 Sååsi totalt smertefritt uttak også🙌🏼 Fikk DUO-STIM så begynner med sprøyter igjen om 5 dager i håp om å få ut enda litt flere egg. Krysser fingre for at det blir vår tur snart  Er det noen her som har erfaring med DUO-STIM forresten?

Herlig! Håper det går veien 🥰😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en har tatt blodprøve, hos fastlegekontoret, ringer Riksen når de har gått svaret eller må jeg ringe selv? 

Anonymkode: c9990...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når en har tatt blodprøve, hos fastlegekontoret, ringer Riksen når de har gått svaret eller må jeg ringe selv? 

Anonymkode: c9990...930

De sender blodprøven til Rikshospitalet 😊

Anonymkode: c9990...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (4 timer siden):

8 egg på uttak i dag!!! 🙌🏼 Sååsi totalt smertefritt uttak også🙌🏼 Fikk DUO-STIM så begynner med sprøyter igjen om 5 dager i håp om å få ut enda litt flere egg. Krysser fingre for at det blir vår tur snart  Er det noen her som har erfaring med DUO-STIM forresten?

Fantastisk at du fikk ut så mange når du var så stresset i forkant! 🌟

Her kan morgendagen ikke komme fort nok, trenger å vite om noen har overlevd eller ikke. Siden det aldri har skjedd før klarer jeg liksom ikke ha troen på at det kan skje nå. Herregud for en Berg og dalbane dette er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly_ skrev (51 minutter siden):

Fantastisk at du fikk ut så mange når du var så stresset i forkant! 🌟

Her kan morgendagen ikke komme fort nok, trenger å vite om noen har overlevd eller ikke. Siden det aldri har skjedd før klarer jeg liksom ikke ha troen på at det kan skje nå. Herregud for en Berg og dalbane dette er. 

Krysser fingrene for dere! Berg og dalbane ja, mer som tidenes heftigste karusell med tonnevis av looper, opp og nedturer. Det må jo bli vår tur snart; det å gi opp blir aldri er alternativ❤️ Fikk telefon i 3-tiden selv, av 8 egg var 7 modne og tydeligvis fine - så nå er alle injesert med forhåpentligvis tidenes beste svømmere, så krysser vi fingre for at neste telefon fra St.Olavs kommer neste mandag med gode nyheter🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly_ skrev (17 timer siden):

Fantastisk at du fikk ut så mange når du var så stresset i forkant! 🌟

Her kan morgendagen ikke komme fort nok, trenger å vite om noen har overlevd eller ikke. Siden det aldri har skjedd før klarer jeg liksom ikke ha troen på at det kan skje nå. Herregud for en Berg og dalbane dette er. 

Har dere hørt noe?❤️🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (1 time siden):

Har dere hørt noe?❤️🤞🏼🤞🏼

Jeg har fått satt inn mitt første egg ❤️ og et på frys. Er så i sjokk at jeg er litt satt ut 

Krysser fingrene for deg og en bra telefon 🤞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Molly_ skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått satt inn mitt første egg ❤️ og et på frys. Er så i sjokk at jeg er litt satt ut 

Krysser fingrene for deg og en bra telefon 🤞

Ååå, herregud❤️ blir så følsom at tårene presser😂 Gratulerer så mye, håper du får en gigantisk mage og en nydelig gave om 9 mnd❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly_ skrev (1 time siden):

Jeg har fått satt inn mitt første egg ❤️ og et på frys. Er så i sjokk at jeg er litt satt ut 

Krysser fingrene for deg og en bra telefon 🤞

Fantastisk. Håper det er gode tider for flere av oss nå 🙃😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fortvilet... Har nettopp vært gjennom ivf-forsøk nummer 2 og innsett nummer 4. Ble negativt denne gangen også.. Alt fint med meg, har vært gjennom alle sjekker som fins omtrent, men mannen har nedsatt kvalitet. Alle fire innsettene har det blitt satt inn blasto med veldig god kvalitet, men jeg blir ikke gravid! Hva kan være årsaken? Jeg har aldri fått en positiv test. Jeg er i ferd med å gi opp, føler at kroppen min ikke vil bli gravid :(

Anonymkode: 0bfcc...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billiegirl
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så fortvilet... Har nettopp vært gjennom ivf-forsøk nummer 2 og innsett nummer 4. Ble negativt denne gangen også.. Alt fint med meg, har vært gjennom alle sjekker som fins omtrent, men mannen har nedsatt kvalitet. Alle fire innsettene har det blitt satt inn blasto med veldig god kvalitet, men jeg blir ikke gravid! Hva kan være årsaken? Jeg har aldri fått en positiv test. Jeg er i ferd med å gi opp, føler at kroppen min ikke vil bli gravid :(

Anonymkode: 0bfcc...4cc

Hei ! 
 

jeg er nesten helt ny både på Kvinneguiden og i IVF land, går på sprøyter nå. 
Aner ikke hva som er årsaken til at dere ikke lykkes, men ville bare si at jeg føler meg deg og at det høres tøft ut å gå igjennom det som du går igjennom. 
Har behandlingsstedet en ny plan for neste runde ? 
Ønsker deg massevis av lykke til og håper det snart vil ordne seg for deg. 

Stor klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...