Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror egentlig ikke på halvparten av det som skrives her. Må jo være tull, ingen gjør så heslige ting.

Jeg leser dødsannonser daglig. 

Kan stå opp om natta om jeg har glemt å bruke tanntråd, verste jeg vet er folk med dårlig ånde fra matrester som har satt seg mellom tennene. 


Renser nesen med Qtips og ørene med Qtips minst en gang daglig. Bruker storexmwngdee munnskyll iløpet av dagen. Må ha ingen «rester» i noen form i noen hulrom, da føles det for skittent.

 

Anonymkode: 9bfa7...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker lukten av min egen fis og prøver å lukte inn så mye jeg kan av duften når jeg promper. Innimellom lukter jeg også på dopapiret etter jeg har tørket meg etter å ha bæsja.

Anonymkode: 67a2f...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snyter meg også i hånda hvis jeg har litt snørr når jeg ligger i senga og tørker meg på brystet eller armen. Gnir det litt inn hvis det er veldig mye eller veldig vått. Det meste trekker inn i huden.

Anonymkode: ad360...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det hvite belegget som ligger mellom leppene... Er det smegma? 

Anonymkode: 39d5e...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spiser det hvite belegget som ligger mellom leppene... Er det smegma? 

Anonymkode: 39d5e...1f8

Nei, smegma er kukost. Skjønner ikke hva du mener med hvitt belegg mellom leppene? Jeg er kvinne og har ikke dette.

Anonymkode: 67a2f...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, smegma er kukost. Skjønner ikke hva du mener med hvitt belegg mellom leppene? Jeg er kvinne og har ikke dette.

Anonymkode: 67a2f...38d

Kvinner kan også ha smegma. Trodde dette var allennkunnskap i 2021.

 

smegma m1 (gresk 'såpe, salve') sekret fra talgkjertel, særlig på de ytterste kjønnsdelene

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Smegma+&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Anonymkode: 9d6d4...22d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 18.01):

Pisser over hele toalettet på offentlige toaletter. Minst halvparten av alt går utenfor. Vet ikke hvorfor, bare føler jeg må gjøre det siden jeg "alltid" har gjort det.

Anonymkode: 9c1cd...160

Du tenker ikke på renholderen?! 😡 

Anonymkode: ccbdf...f39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

tisser i dusjen innimellom. 

Anonymkode: 260c2...9ea

Jeg også, stort sett hver dag. Tror det er normalt. 

Anonymkode: ccbdf...f39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Snyter meg også i hånda hvis jeg har litt snørr når jeg ligger i senga og tørker meg på brystet eller armen. Gnir det litt inn hvis det er veldig mye eller veldig vått. Det meste trekker inn i huden.

Anonymkode: ad360...3aa

🤢🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fokus :Knegg:

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, smegma er kukost. Skjønner ikke hva du mener med hvitt belegg mellom leppene? Jeg er kvinne og har ikke dette.

Anonymkode: 67a2f...38d

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner kan også ha smegma. Trodde dette var allennkunnskap i 2021.

 

smegma m1 (gresk 'såpe, salve') sekret fra talgkjertel, særlig på de ytterste kjønnsdelene

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Smegma+&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Anonymkode: 9d6d4...22d

 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser buser / snørr, og elsker egen prumpelukt. Promper noen ganger i glass, bare for å kjenne dunsten ekstra godt mmm.

Anonymkode: 3cff7...70c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg på tissen og lukter , mange ganger daglig, vasker ikke hånden før jeg skal spise 

Anonymkode: 62c04...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt festrøyker og da sigarer :) Har vært i kjæresteforhold med kvinner som har sagt det er er et absolutt krav at man ikke skal røyke. Så har jeg gjort det i smug av og til når de ikke er til stede. Har aldri blitt oppdaget :)  Sikkert fordi det ikke er så ofte, og aldri inne i huset. Fra nå av gir jeg pokker i hva de mener om det. Vil de dumpe på grunn av det?  Dump meg :) 

Anonymkode: b018c...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tisser i dusjen, kjenner etter nesehår og napper dem med neglene, tar meg  ofte i skrittet innenfor truse og nyter den milde deilige lukta av kjønn, tar meg selv på tærne hele tiden.

Dette er ting jeg gjør når jeg er alene, problemet er at jeg gjør det så mye at det er blitt en vane, må konsentrere meg for å ikke gjøre det blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, smegma er kukost. Skjønner ikke hva du mener med hvitt belegg mellom leppene? Jeg er kvinne og har ikke dette.

Anonymkode: 67a2f...38d

Vi har også smegma

Anonymkode: 0f627...00a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå rundt med ståkuk på matbutikken. Altså med klær på.. Men buksa står jo rett ut da.. Bare for å se om noen legger merke til det.

Anonymkode: acb80...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...