Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg røyker selv om jeg er gravid.

Anonymkode: 43cf1...891

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg liker å runke til bestemødre-material fra nett

Anonymkode: 95900...6f3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt voksen, oppegående på alle måter og godt likt. Men ingen vet at jeg er tommelsuger. Skjulte det for kjæresten i 15år. Når jeg skal sove eller se en serie. Føler meg naturligvis hèlt for jævlig grunnet dette. En tung skam. :kvalm:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Tuller ikke. Men vil gjerne at denne tråden skal holde fokus ang uvaner ingen må få vite om, finnes tusen andre plasser du kan moralisere på røykende gravide. Nå har jeg nevnt min uvane ingen må få vite om.

Anonymkode: 43cf1...891

Håper du forteller jordmor eller lege i det minste. Dette er info de må vite :klem:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg peller buser og spiser de. Synes ikke det er ekkelt selv, men vet de fleste synes det.

Anonymkode: 67a2f...38d

Det gjorde faktisk jeg før og. Nå har jeg begynt å si til meg selv at det er ekkelt å spise de, og har sluttet. Nå peller jeg bare buser.

Anonymkode: 57ce9...51e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan finne på gjemme meg bak en busk like før mensen og sjekke ned i trusa. Livredd for at jeg skal blø gjennom

Anonymkode: 4b18b...86e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker en joint hver dag på vei til jobb. Er ansett som en av de beste på arbeidsplassen, så jeg ser ikke problemet, men det hadde nok skapt litt problemer for meg om folk fant ut av det.

Anonymkode: ade9e...cd0

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan finne på gjemme meg bak en busk like før mensen og sjekke ned i trusa. Livredd for at jeg skal blø gjennom

Anonymkode: 4b18b...86e

Bruker du menskalender? Den kan være overraskende presis på å forutse når mensen kommer. Da er du forberedt og kan ha med deg menskopp eller hva du enn bruker. Kan anbefale appen Flo

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ærligheten deres :klappe: Kom med mer :velkommen:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygger på håret når jeg er konsentrert eller stresset, liker å tygge på skjerfet når jeg jogger eller kjører bil. 

Anonymkode: 3faf9...fe1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg piller meg i nesa, men spiser ikke.

Jeg piller av huden ved neglene, den spiser jeg😅

Anonymkode: 35370...03f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise snørr er noe av det ekleste jeg vet om, fatter ikke folk som gjør det.

Jeg har en intents kløe sopp i lysken som ingen må få vite om. Har hatt det i 6 år uten hell å få fjernet

Anonymkode: c9783...46f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er godt voksen, oppegående på alle måter og godt likt. Men ingen vet at jeg er tommelsuger. Skjulte det for kjæresten i 15år. Når jeg skal sove eller se en serie. Føler meg naturligvis hèlt for jævlig grunnet dette. En tung skam. :kvalm:

Anonymkode: 260c2...9ea

Jeg og! Jeg gjør det for å slappe av liksom. Eller når jeg slapper av. Har adhd så føler det henger sammens. Det er jo egentlig en fin ting. Andre røyker. Aldri røyka jeg!

Anonymkode: 10486...52b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisser over hele toalettet på offentlige toaletter. Minst halvparten av alt går utenfor. Vet ikke hvorfor, bare føler jeg må gjøre det siden jeg "alltid" har gjort det.

Anonymkode: 9c1cd...160

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...