Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker enormt mye tid her på Kvinneguiden.

Anonymkode: 5aaf8...30f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker med meg selv innimellom, men for det meste bare tenker jeg det, men merker ofte at jeg slår til med en del ansiktsutrykk eller bevegeleser, gjerne glipper et ord for jeg lever meg sånn inn. Tenker HELE tiden og lager samtaler med andre. Veldig ofte krangler jeg med folk, lager flere scenarioer, og ofte drømmer jeg meg vekk med fantasier. Jeg har en konstant indre dialog med meg selv og fataserer flere ganger for dagen.
 

Har og en del lyder jeg lager gjennom dagen, kan plutselig få et par «lydutrbudd», samme med bevegelser, kan minne litt om tourettes og ticks bare at jeg ikke har det, jeg kan bestemme over de men jeg vet ikke hva det er, en slags utblåsning? Slipp av energi? 
Hadde folk satt opp kamera her hadde de trodd jeg var gal, plutselig snakker jeg med meg selv før jeg skriker tjooooo, mimer med ansiktet og plutselig synger en forferdelig sang….

Har et par vaner som er veldig rare men ikke farlige at andre vet, som at jeg kniper sammen kjeven hele dagen uten at jeg tenker over det og at jeg holder pusten mye, for eksempel hvis jeg tenker hardt eller skal finne noe, så holder jeg automatisk pusten og legger ikke merke til det før jeg puster igjen, på en måte…

Jeg gjør egentlig det meste av de ekle uvanene i tråden her, lurer på hva det sier om meg, den aller værste er at jeg plukker og spiser buser, gjort det hele livet og det håper jeg ingen noensinne finner ut.

Anonymkode: 04c2f...77c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Merker folk om du har vasket deg? 

Anonymkode: 5aaf8...30f

De hører vel om vannet renner i kranen. Jobbet et sted en gang der vi kunne høre om folk vasket hendene etter å ha vært på do. Skremmende mange som ikke gjorde det, selv om de skulle spise etterpå.

Anonymkode: 66495...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

 Merker folk om du har vasket deg? 

 Anonymkode: 5aaf8...30f

hvis det ikke er noen vask inne på selve toalettet, så må man selvfølgelig gå inn på badet etterpå - hvor det er en vask.

men ikke alltid jeg gidder å gjøre dette, med mindre det er andre folk i nærheten som ville ha lagt merke til det hvis noen "sluntrer unna" med hånd-vaskingen.    

Anonymkode: 31eb2...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 0.40):

Har hatt så godt som kronisk forstoppelse i 10 år, og klarer ikke gjøre nr 2 uten å sitte på huk med føttene på dolokket (litt som en katt) mens jeg må hjelpe til å klemme på sidene av anus for å få skvist jævelskapet ut. Evt tommelen inn i vagina og bøye den som krok fra innsidenog bakover.

Grøss, og nei det er ikke tull. Rene fødselen.. 

Anonymkode: c33be...5a4

Det gjør jeg også! Var på sykkeltur med en venninne i fjor og oppdaget hvor mye bedre det gikk når jeg satt på huk enn når jeg satt på vanlig måte på do. 

Anonymkode: 487e7...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 2.23):

Jeg bruker ananas på pizza

Anonymkode: 2e4bd...02b

Du er en skam for alle pizzaelskere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (10 timer siden):

Du er en skam for alle pizzaelskere!

Jeg elsker pizza, og er ikke skamfull over meg selv.

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dagdrømmer som en tenåring selv om jeg er over 40.

Gidder som regel ikke finne papir når jeg har buser, og fester dem til sokkene eller innsiden av buksa. (Den tviler jeg på har forbigått kjæresten.) 

Anonymkode: b2c48...92f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 3.23):

Jeg bruker ananas på pizza

Anonymkode: 2e4bd...02b

Godt med ananas på pizza når det er pepperoni eller Chorizo på, yummi 🥰🥰 

Anonymkode: 4246b...ec5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 3.09):

Jeg elsker pizza, og er ikke skamfull over meg selv.

Anonymkode: 2e4bd...02b

 

got2go skrev (På 27.4.2022 den 16.50):

Du er en skam for alle pizzaelskere!

Åååå ananas på pizza , så deilig!
🍍🍍🍕🍕:strix:

Anonymkode: 4246b...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.14):

Jeg røyker selv om jeg er gravid.

Anonymkode: 43cf1...891

Dette er noe av det mest skremmende jeg har lest de 10 siste årene!!

Anonymkode: 65532...474

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg snakker til meg selv, dvs jeg tenker høyt. Har gjort det siden barneskolen. Er jeg feks i et rom alene kan jeg begynne å tenke høyt og flere ganger har noen (venninne, venn, bekjent, familiemedlem osv) spurt om jeg snakker med noen eller syntes de hørte stemmer😅 Jeg nikker bare nei, eller åja nei det er ingen andre her sier jeg bare 😆

Anonymkode: 53a1a...9f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette er noe av det mest skremmende jeg har lest de 10 siste årene!!

Anonymkode: 65532...474

Røykte når jeg var gravid også, det er 17 år siden nå. Jeg hadde ikke gjort det igjen! På 60,70,80-tallet var det veldig vanlig mødre røykte når de gikk svanger. 😯

Anonymkode: 4246b...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...