Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må være det ekleste jeg har lest 😮 Æsj! Spyr 

Anonymkode: df2fd...dfb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det dere skriver virkelig sant? Kan ikke tro at noen faktisk er så ekle. Ble kvalm av mye som er skrevet her

Anonymkode: df2fd...dfb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min litt rare uvane er vel at jeg liker å gå inn på kirkegårder og lese på gravsteiner på hvilke datoer folk ble født og døde osv. Har alltid hatt en litt rar fascinasjon for datoer og kalenderen. Gjør jo egentlig ikke noe galt i å bare tusle rolig rundt, men er vel min sære ting 😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enkelte matvarer jeg kjøper uten intensjon om å spise dem.. rygger og spytter ut. Daglig. Sannsynligvis rester av spiseforstyrrelser som jeg har hatt i mange år, dog har jeg egentlig følt meg frisk de siste fem årene. Foruten denne ene (ekle!) Tingen spiser jeg normalt, har normalvekt og bruker lite tid og energi på å tenke på mat. Men denne greie her altså.... Sliter så med å bryte vanen og skjems noe så sinnssykt

Anonymkode: ba01c...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til er at hver gang jeg tenker på noe kleint jeg har gjort så sier jeg "Fredrik" høyt. Aner ikke hvorfor eller hvordan det startet, men det er vel en måte prøve å fortrenge det. Kjenner ingen som heter Fredrik heller. Glad jeg bor alene.

Anonymkode: 77d07...8ab

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det dere skriver virkelig sant? Kan ikke tro at noen faktisk er så ekle. Ble kvalm av mye som er skrevet her

Anonymkode: df2fd...dfb

Vil ikke si ekkel, heller menneskelig! Om man tenker over det er egentlig hele kroppen vår laget av ting vi syns er disgusting. Hvorfor syns vi egentlig det? Jeg dømmer ikke dere for at dere syns det er ekkelt, men jeg dømmer heller ikke folk som gjør ting som ikke er sosialt akseptabelt!

Anonymkode: 62693...aee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En ting til er at hver gang jeg tenker på noe kleint jeg har gjort så sier jeg "Fredrik" høyt. Aner ikke hvorfor eller hvordan det startet, men det er vel en måte prøve å fortrenge det. Kjenner ingen som heter Fredrik heller. Glad jeg bor alene.

Anonymkode: 77d07...8ab

Jeg sier navnet til katten min når jeg tenker på noe dumt jeg har sagt eller gjort for å få det ut av hodet liksom. Den stakkars katten har jo ikke noe med det å gjøre men.

Anonymkode: 69ded...73b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bedre å tørke meg med et håndkle når jeg har tisset. Prøver å holde meg til dopapir, men det hender jeg faller for fristelsen og bruker et håndkle isteden 😱 En gang var jeg full på fest, og tørket meg med håndkleet som sikkert var ment for hender. Helt jævlig, I know! 🤢

Anonymkode: e3e0c...d37

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rar vane med tidspunkt. Når klokka er 13 over hel time eller 13 minutt på hel time er ulykkestall, og klokka tre minutter over halv er lykketall. 

Jeg ringer aldri noen eller sender en sms klokka 12:13 eller 12:47, for da er det ulykke føler jeg. Aner ikke hvorfor men det er en rar uvane jeg har. 

Anonymkode: 69ded...73b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 0.41):

Fy faen nå ble jeg kvalm av å lese alt det ekle dere driver med 🤯😵😵 Angrer på at jeg leste... Håper dere får hjelp

Anonymkode: e0b8d...81a

Syns det aller meste her er helt normalt. 

Endret av vikilLJA
Angret meg
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene jeg hører på musikk for meg selv (utenom radioen i bilen) er når jeg låser døren til hybelen, setter meg på kontorstolen og snurrer rundt på den mens jeg hører på musikk. Kan gjøre det i timesvis, drømmer meg helt vekk i musikken. Greier ikke nyte musikk uten den snurringa på stolen. Ingen kan få vite, har ingen forklaring på dette. 

Jeg peller og spiser buser. 

Hvis jeg er stressa eller nervøs så kan jeg ubevisst begynne å klø meg til blods. Legger ikke merke til det før kjæresten kommenterer det eller til jeg kjenner det begynner å svi. 

Jeg dropper noen ganger tannpussen om kvelden fordi jeg er så trøtt. 

 

 

Anonymkode: 83938...e2f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser ofte i dusjen om morgenen 😅 så kan jeg finne på å nappe kjønnshår med pinsett, synes det er bedre enn å barbere. 
Så elsker jeg å poppe kvisene på ryggen til kjæresten min (later som at jeg synes det er ekkelt, men det er så tilfredsstillende). 

Anonymkode: f31ca...ba0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Novellemonster skrev (1 time siden):

Min litt rare uvane er vel at jeg liker å gå inn på kirkegårder og lese på gravsteiner på hvilke datoer folk ble født og døde osv. Har alltid hatt en litt rar fascinasjon for datoer og kalenderen. Gjør jo egentlig ikke noe galt i å bare tusle rolig rundt, men er vel min sære ting 😉

Det gjør jeg også, trodde jeg var den eneste 😁

Anonymkode: ee410...6c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :plystre:Så fint at denne er oppe igjen :Nikke: Kjør på med mer uvaner! 

 

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Liker bedre å tørke meg med et håndkle når jeg har tisset. Prøver å holde meg til dopapir, men det hender jeg faller for fristelsen og bruker et håndkle isteden 😱 En gang var jeg full på fest, og tørket meg med håndkleet som sikkert var ment for hender. Helt jævlig, I know! 🤢

Anonymkode: e3e0c...d37

Google family cloth! Er mer miljøvennlig og bra for kroppen. :)

Anonymkode: a3f89...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser på kvisepopping på YouTube. Blir kvalm, men veldig tilfredsstillende å se utbrudd fra skikkelige vulkan-kviser.

Får noia av å se folk gå med sprekkeferdige kviser og digre hudormer som ikke er poppet. Får lyst til å gå bort og knerte dem. 

Jeg er ikke alene. Det er en stor greie på YouTube. 

Anonymkode: fc822...d33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker hasj daglig.

Jeg har blitt helt GAL etter å lukte på zalo. Kjøper egen flaske som jeg sitter og lukter på. Det går alltid hull på de etter en stund, jeg gjemmer de og heller over på den vi har stående ved vasken. Ja, jeg har jernmangel. 

Jeg klør meg på tissen med en hette fra kulepenn. Den hetten har en skarp tagg som er bedre enn neglene mine. Må ha akkurat den typen kulepenner pga dette.

Anonymkode: 1aec7...d2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har imaginære samtaler med andre. Akkurat som en fantasi/dagdrøm/lek. 

Jeg pleide å suge på tommelen og kose på lakenet da jeg var liten, sluttet da jeg bar 12, men jeg driver fortsatt å koser på puten. Har en pute jeg drar med meg opp og ned, og faste putetrekk. 

Jeg er ganske nysgjerrig på facebook, og snoker på profilen til alle mulige folk.

Anonymkode: 1aec7...d2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiser spaghetti ala capri. Det verste som er å få kjøpt i følge Helstrøm. Syns det er litt flaut å kjøpe det og 😒 Men jeg syns faktisk pølsene og kjøttbollene er gode 😄

Anonymkode: def8c...737

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...