Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker said:

De liker å ha det vått 😄 sånn til info 😄

Anonymkode: 9525f...ea4

Ja, men nå er det da forskjell på fukt og innsjø 😅

Anonymkode: 53224...997

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et anstrengt forhold til holdbarhet på mat...må lukte på alt. Studerer melka før jeg drikker i tilfelle klumper. Skjærer alltid bort de første skivene på osten. 

Anonymkode: d7d4b...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (16 timer siden):

Du la en rull hundeposes i kantina?  Javel, hvorfor det, og då måtte løpe til KIwi å kjøpe det med en gang?   Og rottegift inne i et bygg hvor folk oppholder seg?  Rottegift kan drepe mennesker. 

Hehe.

Jeg syntes at de derre burgerpølsene ser ut som slikt hunder trykker ut av seg. Ikke alle tar poenget, men folk med hund gjør garantert det. Derfor plasserte jeg en rull med slike sorte bæsjeposer ved siden av serveringsfatet. Kiwi ligger nesten vegg i vegg, så det tok ett minutt å fikse det.

Ikke rottegift, da. Bare den metallboksen, sånn med rundt hull i. Ikke farlig. Det ble ganske moro når folk begynte å se, tenke, diskutere, lure på om dette faktisk var et reellt tiltak fra huseier - at det liksom kanskje var behov for....

Anonymkode: aabcb...a68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (15 timer siden):

Er du veganer?

Kanskje kannibal. 

Anonymkode: c600c...5ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe.

Jeg syntes at de derre burgerpølsene ser ut som slikt hunder trykker ut av seg. Ikke alle tar poenget, men folk med hund gjør garantert det. Derfor plasserte jeg en rull med slike sorte bæsjeposer ved siden av serveringsfatet. Kiwi ligger nesten vegg i vegg, så det tok ett minutt å fikse det.

Ikke rottegift, da. Bare den metallboksen, sånn med rundt hull i. Ikke farlig. Det ble ganske moro når folk begynte å se, tenke, diskutere, lure på om dette faktisk var et reellt tiltak fra huseier - at det liksom kanskje var behov for....

Anonymkode: aabcb...a68

Ja, skjønte jo det. Men hva har det med ekle uvaner? Dette er jo pranks! Dårlige pranks, men dog...

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt merkelig uvane som jeg ikke kan fortelle andre, rett og slett for det er skikkelig flaut og teit er at;

jeg roter med vilje for å ha noe å rydde. Feks. at jeg åpner en ny pakke med noe før jeg har brukt opp det andre, for da kan jeg rydde og flytte over så blir det så fint etterpå😂 (Gjelder aldri med matvarer vel og merke, må bruke det eldste der først)

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... uvane og uvane, men jeg reiser meg alltid når jeg hører nasjonalsangen vår. Jeg snakker med katten vår, og snakker som om jeg snakker for ham også. Type "Er du den nuskeste lille puseskatten som finnes? Ja, klart du er! Er du bestisen til mams?"   "Mams, skjerp deg, dette maser du om hver dag" :P 

Snakker med dyr jeg treffer på, spesielt katter, men også rådyr eller ekorn i hagen til foreldrene mine  og dyr i dyrepark.

Jeg må ha på TV-en om jeg skal legge meg før mannen min, og da må jeg stille lyden på et tall som "passer" inni hodet mitt - f.eks. 47, 38, 25 😂

 I tillegg til enkelte av de uvanene som er nevnt her i tråden fra før. Kommer ikke på noen uvane som er så ille at jeg ikke kunne sagt det til noen eller skrevet det på et forum. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/25/2021 at 6:55 PM, MortenMinstelønn said:

Når det er stjerneklart om vinteren, pleier jeg å sjekke at alle de sterkeste stjernene er der de skal være og ikke har falt ned. Det er egentlig såpass nerdete, at jeg holder det for meg selv.

 

Noe SÅ herlig :hjerte: Et bilde som kan overføres på mange måter. Nusselig. Det nicket der er forøvrig legendarisk :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anki- said:

 Jeg snakker med katten vår, og snakker som om jeg snakker for ham også. Type "Er du den nuskeste lille puseskatten som finnes? Ja, klart du er! Er du bestisen til mams?"   "Mams, skjerp deg, dette maser du om hver dag" :P 

Snakker med dyr jeg treffer på, spesielt katter, men også rådyr eller ekorn i hagen til foreldrene mine  og dyr i dyrepark.

 

Haha! :hjerte: Du kommer til å elske fb siden til Nrk Super om "Oteren Svenn" :ler: 

Tipper du har en finere stemme enn de har valgt å legge på der :Knegg: 

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 9.55):

Det har hendt at jeg har bakt boller med helt feil ting inni, sånt som ikke hører hjemme i boller og som sikkert ikke smaker godt engang. Og så setter jeg dem fra meg på skoleavslutning og sånn uten at noen ser at det er jeg som har dem. Etterpå ser jeg på de som spiser dem, hvordan de reagerer når de kjenner smaken.

Anonymkode: aabcb...a68

Dette skal jeg å gjøre 🤣

Anonymkode: 329f8...a2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 18.01):

Pisser over hele toalettet på offentlige toaletter. Minst halvparten av alt går utenfor. Vet ikke hvorfor, bare føler jeg må gjøre det siden jeg "alltid" har gjort det.

Anonymkode: 9c1cd...160

Har så lite respekt for dere som gjør sånn, fordi dere har ingen respekt for de som trenger toalettet etter dere og de som må vaske opp.

Anonymkode: 0c793...ea1

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noe SÅ herlig :hjerte: Et bilde som kan overføres på mange måter. Nusselig. Det nicket der er forøvrig legendarisk :ler:

❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser buser hver eneste dag. Noe av det første jeg graver etter. De tørre litt klumpete er best, men hvis jeg er forkjølet eller noe og snørret renner, så stikker jeg lett ut tunga og slurper det i meg 🙈 Kan ikke noe for det, har gjort det i hele mitt liv og syns det smaker salt og godt. Livredd for at noen skal se meg da... noen ganger går det litt på autopilot.

Jeg river også av tånegler, og får jeg av "en fin en" så går den rett i munnen så jeg kan tygge litt på den.

Men den verste uvanen er kanskje at jeg ikke (så ofte) vasker hendene etter dobesøk. Jeg haater å bli kald og våt på hendene, så er så deilig å gå rett ut fra toalettbesøk. Vet det er skikkelig uhygienisk, men det har aldri plaget meg. Uvanen har jo virkelig fått kjørt seg da korona kom, for da måtte jeg jo vaske hendene. Men det har sklidd ut i mange perioder, og jeg er tilbake til at det er sjeldent jeg vasker dem. Har kommet dit at det går på autopilot at jeg skrur på vasken mens jeg kler på meg buksa slik at evnt. andre (på jobb, på besøk e.l) hører at vasken går og tror jeg vasker hendene.

Anonymkode: 4fe59...08e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 28.1.2021 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Jeg spiser buser hver eneste dag. Noe av det første jeg graver etter. De tørre litt klumpete er best, men hvis jeg er forkjølet eller noe og snørret renner, så stikker jeg lett ut tunga og slurper det i meg 🙈 Kan ikke noe for det, har gjort det i hele mitt liv og syns det smaker salt og godt. Livredd for at noen skal se meg da... noen ganger går det litt på autopilot.

Jeg river også av tånegler, og får jeg av "en fin en" så går den rett i munnen så jeg kan tygge litt på den.

Men den verste uvanen er kanskje at jeg ikke (så ofte) vasker hendene etter dobesøk. Jeg haater å bli kald og våt på hendene, så er så deilig å gå rett ut fra toalettbesøk. Vet det er skikkelig uhygienisk, men det har aldri plaget meg. Uvanen har jo virkelig fått kjørt seg da korona kom, for da måtte jeg jo vaske hendene. Men det har sklidd ut i mange perioder, og jeg er tilbake til at det er sjeldent jeg vasker dem. Har kommet dit at det går på autopilot at jeg skrur på vasken mens jeg kler på meg buksa slik at evnt. andre (på jobb, på besøk e.l) hører at vasken går og tror jeg vasker hendene.

Anonymkode: 4fe59...08e

Godt du vasker henda i pandemitider :klappe: Legg deg til gode vaner og prøv å hold på dem :Nikke: 

Helgen er her og nye uvaner avsløres! Come on.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Ikke så merkelig kanskje, men synes spekemat er bedre snacks enn chips/sjokolade/godteri. Så kan spise store mengder av det til tider. Sikkert ikke så sykt bra med tanke på saltinnholdet 😅

Ellers så får jeg hver gang jeg går over en bro eller er oppå et fjell eller lignende en vanvittig trang til å bare pælme mobilen og alt annet som er i lomma over kanten. Har kostet meg et par telefoner det der. Har dog blitt bedre på impulskontroll 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 14.48):

Hehe.

Jeg syntes at de derre burgerpølsene ser ut som slikt hunder trykker ut av seg. Ikke alle tar poenget, men folk med hund gjør garantert det. Derfor plasserte jeg en rull med slike sorte bæsjeposer ved siden av serveringsfatet. Kiwi ligger nesten vegg i vegg, så det tok ett minutt å fikse det.

Ikke rottegift, da. Bare den metallboksen, sånn med rundt hull i. Ikke farlig. Det ble ganske moro når folk begynte å se, tenke, diskutere, lure på om dette faktisk var et reellt tiltak fra huseier - at det liksom kanskje var behov for....

Anonymkode: aabcb...a68

Veldig spesielt og hverken uvane eller ....Vanskelig for å finne ord. Bare spesielt og rart. Men bra at du har det gøy da. Det minner meg om noe typisk mr.bean kunne gjort  

Anonymkode: 9f79e...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Jeg er dame og har forskjellige parykker og sminker meg, hvor jeg utgir meg for å være det motsatte kjønn på nett. (jeg har alltid hatt en fascinasjon ved det. En nysgjerrighet på hvordan det er å være det motsatte kjønn) 

- Jeg kikker i alle type speil eller refleksjoner jeg går forbi. Jeg MÅ liksom. 

- Konstant knekking i håndledd og fingre. Spesielt hvis jeg er rastløs eller stressa

- Når jeg legger meg så slenger jeg alt av klær rundt meg i mørket. Mange ganger sliter jeg med å finne dem om morgenen

- For å kunne sove så må jeg onanere 

- Jeg kaster truser som jeg blør igjennom. 

- Jeg kan ha en haug av brukte bind fulle av blod pakket inn i toalettpapir stappet i en pose, la de råtne der i flere dager før jeg gidder å kaste dem

- Står alltid naken foran speilet i flere minutter før jeg dusjer, hvor jeg driver å oppfører meg som jeg er modell

- Bli stuck på badet i flere minutter fordi jeg står å snakker med meg selv i speilet og later som jeg blir intervjuet 

 

Anonymkode: 60ee4...13e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg har en Google uvane. Hver gang jeg finner ut at noen jeg ikke viste var homofil er det, så må jeg Google de og kjæresten, litt for å se hvordan de ser ut sammen, og i hodet sammenligner om jeg og min ser like normale ut. Er vel en liten selvbekreftelse. Denne er ikke ekkel da, bare holder for meg selv.

Og så hører jeg mye på true crime. Og må jo Google etterpå. Og det er jo ikke bra. Ser utrolig mye fælt som gjør meg fysisk kvalm og uvel. Og det setter seg på netthinnen og plager meg lenge etterpå. Men blir så nysgjerrig! Og engasjert. Og synes selv dette er fælt og skammelig, så holder det for meg selv, og håper ikke søkehistorikken min blir kjent for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg har en Google uvane. Hver gang jeg finner ut at noen jeg ikke viste var homofil er det, så må jeg Google de og kjæresten, litt for å se hvordan de ser ut sammen, og i hodet sammenligner om jeg og min ser like normale ut. Er vel en liten selvbekreftelse. Denne er ikke ekkel da, bare holder for meg selv.

Og så hører jeg mye på true crime. Og må jo Google etterpå. Og det er jo ikke bra. Ser utrolig mye fælt som gjør meg fysisk kvalm og uvel. Og det setter seg på netthinnen og plager meg lenge etterpå. Men blir så nysgjerrig! Og engasjert. Og synes selv dette er fælt og skammelig, så holder det for meg selv, og håper ikke søkehistorikken min blir kjent for noen.

Sistnevnte kjenner jeg meg igjen i. Jeg får itillegg oppheng på å google groteske ting av og til om natta om jeg ikke får sove. Forrige måned gikk det i middelalderske torturredskaper, if måneden før det groteske bilder ab folk som er døde og revet i filler av hai. I desember så jeg mye på disse gamle portrettbildene av foreldre som poserer foran kamera med sine døde barn. Hvor barna er oppstilt og sjal se levende ut. 

Det er nok noe galt med meg 😅

Anonymkode: 4d348...dde

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sistnevnte kjenner jeg meg igjen i. Jeg får itillegg oppheng på å google groteske ting av og til om natta om jeg ikke får sove. Forrige måned gikk det i middelalderske torturredskaper, if måneden før det groteske bilder ab folk som er døde og revet i filler av hai. I desember så jeg mye på disse gamle portrettbildene av foreldre som poserer foran kamera med sine døde barn. Hvor barna er oppstilt og sjal se levende ut. 

Det er nok noe galt med meg 😅

Anonymkode: 4d348...dde

Torturredskaper har jeg og fått en del kunnskaper om, via Google...🙄 Kan litt for mye om seriemorder og andre mordere. Og så har jeg sett disse portrettene du nevner ja. Ofte lurt på om det er en form for selvskading å sitte å se på sånn. :ninja: Vi er nok like gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...