Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 23.06):

Jeg spiser såpe og rengjøringsmidler, og er bare et par spesifikke jeg kan ha i hus som smaker for ille til at jeg klarer å spise dem.

Har slitt med dette siden jeg var barn, vet ikke hvorfor, men er litt for flau til å ta det opp med lege. Hadde samboer for noen år siden, som kom overraskende inn på badet imens jeg drakk balsam rett ut av en flaske. Fikk svelget det ned og sagt "Uhm.. Jeg kan forklare."

Må fremdeles le hver gang jeg tenker på det ansiktsuttrykket.

Anonymkode: 1725d...094

Tenker på denne opptil flere ganger i uka. Haha huff. Ta vare på deg selv så du ikke plutselig blir dødens sjuk

Anonymkode: c6895...0d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 23.06):

Jeg spiser såpe og rengjøringsmidler, og er bare et par spesifikke jeg kan ha i hus som smaker for ille til at jeg klarer å spise dem.

Har slitt med dette siden jeg var barn, vet ikke hvorfor, men er litt for flau til å ta det opp med lege. Hadde samboer for noen år siden, som kom overraskende inn på badet imens jeg drakk balsam rett ut av en flaske. Fikk svelget det ned og sagt "Uhm.. Jeg kan forklare."

Må fremdeles le hver gang jeg tenker på det ansiktsuttrykket.

Anonymkode: 1725d...094

Det kan hende du har noe som heter Pica 😅 søk det opp 😉

Anonymkode: a2172...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 21.35):

Ja, jeg spiser spaghetti ala capri. Det verste som er å få kjøpt i følge Helstrøm. Syns det er litt flaut å kjøpe det og 😒 Men jeg syns faktisk pølsene og kjøttbollene er gode 😄

Anonymkode: def8c...737

Søt uvane, da ❤️

Anonymkode: 1470f...a74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (På 15.3.2021 den 23.00):

Hvis jeg leser eller ser på film så skriver jeg enkelte ord i lufta. Som i at pekefingeren er en penn liksom. Gjort det siden jeg var lita, og kjenner det klør i fingeren etter å skrive noe noen ganger. 

Jeg også!

Anonymkode: 769a0...755

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.13):

Tråd om uvaner :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

Det var en tråd her om at medlemmer av KG skulle møtes i det virkelige liv... etter å ha lest svarene her, blir jeg hjemme, og inviterer ingen 😉😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkner av å få orgasmer på natta. Ingen vet om det. Onanerer ikke ellers, og finnes egentlig ikke kåt på dagtid. Får dekket alle mine seksuelle behov når jeg sover 😂 tror jeg har noen psykiske sperrer og slapper av når jeg sover, og da skjer det...

Anonymkode: 10fb8...0f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Våkner av å få orgasmer på natta. Ingen vet om det. Onanerer ikke ellers, og finnes egentlig ikke kåt på dagtid. Får dekket alle mine seksuelle behov når jeg sover 😂 tror jeg har noen psykiske sperrer og slapper av når jeg sover, og da skjer det...

Anonymkode: 10fb8...0f0

Oj, var ikke meningen at teksten skulle bli så stor... 😳 kopierte fra notater hvor jeg skrev ferdig teksten først... nå ser det bare ut som jeg var ute etter oppmerksomhet... flaut...

Anonymkode: 10fb8...0f0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk lengre periode uten å ha råd til mat, endte med at i flere år etterpå jeg ALLTID måtte ha med mat i vesken, for jeg var livredd for å gå sulten. Har lagt på meg masse etter den perioden, er virkelig redd for å være sulten. Fortsatt livredd for å være sulten 

Anonymkode: 10fb8...0f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 17.50):

Oj, var ikke meningen at teksten skulle bli så stor... 😳 kopierte fra notater hvor jeg skrev ferdig teksten først... nå ser det bare ut som jeg var ute etter oppmerksomhet... flaut...

Anonymkode: 10fb8...0f0

Jeg har det samme! Orgasme når jeg sover. Skikkelig rart, eller? Vet jo at gutter kan ha våte drømmer, men ikke at vi jenter kan det.

Anonymkode: 6d0b2...d5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 18.57):

Jeg står som en mann når jeg tisser. Har aldri tisset utenfor skålen derimot så skjønner ikke menn som har penis som ikke klarer å treffe skålen. 

Anonymkode: c03e8...ea9

Samboeren min er en av de som ikke klarer å treffe skålen. Når han begynner å tisse vet han aldri helt hvilken retning det tar, men han synes ikke det er like "gøy" å sitte på do. HELDIGVIS synes jeg faktisk ikke dette er ekkelt, men mest morsomt. Han er flink til å tørke opp etter seg, og vi vasker gulvet litt oftere. 

Min "uvane" er å leke med penisen til samboer når den er slapp. Funker best en liten stund etter han har kommet, for da blir han ikke hard av det og det er ikke ømt. Pleier å riste på den og leke med forhuden. 

Ellers pleier jeg ikke å vaske hendene etter å ha vært på do hjemme. Vasker de om de er skitne eller om jeg skal ut av huset, eller har vært utav huset. Liker ikke skitne hender, men føler ikke de blir skitne av at jeg går på do hjemme.

Anonymkode: 0b553...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har det samme! Orgasme når jeg sover. Skikkelig rart, eller? Vet jo at gutter kan ha våte drømmer, men ikke at vi jenter kan det.

Anonymkode: 6d0b2...d5d

Samme her! Onanerer sjeldent, og er aldri kåt utenom når jeg holder på. Men våkner innimellom av skikkelig deilige orgasmer, og de fortsetter utover selv når jeg våkner. Utrolig lettvint, haha.

Anonymkode: c6895...0d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

peller buser (er syyykt mye størkna buser i de jævla nesebora vær eneste dag, flere ganger om dagen faktisk!! 😫) men tar de på papir og kaster selvfølgelig. er så dritt lei av at det blir så mye snørr hele tia, må være noe galt med nesa mi 😒

biter huden rundt neglene ved mye stress og tankekjør

stikker neglen det hardeste jeg kan i nakken  helt til det blir sår når jeg har mye stress og tankekjør

biter innsiden av munnen ekstremt mye

Anonymkode: 1274b...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker fortsatt Totten🙈 spesielt om jeg er mye urolig/engstelig eller ikke får sove

Anonymkode: 12b7f...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med meg selv. Jeg spør spørsmål høyt også svarer jeg på spørsmålene 🙈

Jeg snakker med hunden og synger bursdagssangen når de har bursdag.

Endret av Othea
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme her! Onanerer sjeldent, og er aldri kåt utenom når jeg holder på. Men våkner innimellom av skikkelig deilige orgasmer, og de fortsetter utover selv når jeg våkner. Utrolig lettvint, haha.

Anonymkode: c6895...0d9

Når dere våkner av orgasme, er det bare en kroppslig reaksjon, eller har dere seksuelle drømmer også? Altså, husker dere hva dere drømte når dere fikk orgasme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klemmer kviser og spiser det inni

Kan ikke se meg i speilet uten å smile til meg selv konstant, føler jeg ser så rar ut da og har gjort det så lenge jeg kan huske

Bruker å synge til katten min

Tisser i dusjen

Leser dødsanonser hver dag og googler/ser på facebooken til alle som tar selvmord

Hvis jeg tenker på en samtale jeg har hatt med noen andre må jeg gå gjennom den i hodet etterpå mens jeg mimer den med munnen

Liker å lukte på ånden til hunden og katten min

Hvis jeg tenker på noen kjipe personer må jeg blåse på telefonen/hendene mine for å "nulle" det ut

Anonymkode: 7be8b...563

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 21.28):

Gikk lengre periode uten å ha råd til mat, endte med at i flere år etterpå jeg ALLTID måtte ha med mat i vesken, for jeg var livredd for å gå sulten. Har lagt på meg masse etter den perioden, er virkelig redd for å være sulten. Fortsatt livredd for å være sulten 

Anonymkode: 10fb8...0f0

:klem: Samme her.

Anonymkode: 4eb6e...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min uvane er at jeg elsker å spise med hendene. Maten smaker liksom bedre.

Så når jeg er alene hjemme, trekker jeg sammen gardinene for å hindre innsyn. Og virkelig koser meg med maten. 
 

Jeg er en typisk vestkantfrue og skal liksom oppføre meg så dannet, men naboer og venner hadde nok fått sjokk om de hadde sett og hørt meg spise. Jeg ble fersket av min kjære én gang, for han hørte noe rare lyder fra spisestuen. Det hørtes ut som en zombie/villdyr og så fikk han se meg spise. Dessverre for han var jeg ekstra sulten den gangen.

 

 

 

Anonymkode: aaead...e7b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min uvane er at jeg elsker å spise med hendene. Maten smaker liksom bedre.

Så når jeg er alene hjemme, trekker jeg sammen gardinene for å hindre innsyn. Og virkelig koser meg med maten. 
 

Jeg er en typisk vestkantfrue og skal liksom oppføre meg så dannet, men naboer og venner hadde nok fått sjokk om de hadde sett og hørt meg spise. Jeg ble fersket av min kjære én gang, for han hørte noe rare lyder fra spisestuen. Det hørtes ut som en zombie/villdyr og så fikk han se meg spise. Dessverre for han var jeg ekstra sulten den gangen.

 

 

 

Anonymkode: aaead...e7b

Det samme føler jeg!

Mat smaker så mye bedre når man spiser med hendene! Hele opplevelsen av måltidet føles bedre egentlig. Samboeren min synes bare jeg er søt når jeg spiser sånn han. Vi ler av det sammen.

Men jeg spiser veldig sjeldent på den måten sammen med han altså, og aldri sammen med andre. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...