Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

I kveld har jeg tisset i dusjen med selvtillit :ler:  

En annen ting: tvinne hår rundt fingeren og stappe inn i øret..stikker så det nesten gjør vondt.

Så kan jeg i noen perioder dusje litt sjeldnere. Da kan jeg få en litt sånn distinkt lukt som lukter godt. Går ikke noe steder uten å dusje, så kun når jeg er hjemme over tid. 

Må si jeg synes det er snålt at flere litt på auto kobler ansikt og dyr. Jeg har vært så sur på meg selv innimellom. Føler meg litt mindre alene, men håper jeg greier å stoppe tankene, da det føles ugreit.. 

Gleder meg til flere uvaner utleveres av dere!:hoppe:

Anonymkode: 260c2...9ea

Kan ikke skjønne at du syns du selv lukter godt når du dusjer sjeldent.  Men det må være avslappende da.  Jeg syns selv jeg lukter høgg nedentil 24 timer etter sist dusj. 

Anonymkode: 0f627...00a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsåvidt ingen uvane, men noe som jeg gjør litt på automatikk er å reise meg opp å synge nasjonalsangen foran tv når det er ulike mesterskap :ler: :flagg:  I fjor tok jeg meg i å reise meg opp når kronprinsparet åpnet bildøra på 17.mai :fnise: Er også raus med applausen når det er ulike sangnumre på TV :Knegg:

Men klapper ikke når Mette-Marit klapper, for hun klapper altså så i utakt at jeg blir sprø! Om du ikke har lagt merke til det, ikke start med det! :klappe:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke skjønne at du syns du selv lukter godt når du dusjer sjeldent.  Men det må være avslappende da.  Jeg syns selv jeg lukter høgg nedentil 24 timer etter sist dusj. 

Anonymkode: 

Det er mye ved denne tråden som jeg ikke skjønner òg, hehe :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg lukter på min egen truse så blir jeg kåt... I have no idea why 🤷🏾‍♀️

Anonymkode: b8c59...6e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overanalyserer forholdet med kjæresten min og poster masse om det på kg. Jeg er en usikker person som ikke alltid vet hva jeg skal tro om ting, jeg trenger feedback fra folk og tør ikke å spørre venner. 

Jeg hadde dødd av skam om det kom ut hvor mye jeg poster om enkelthendelser. 

Anonymkode: 54bdb...ecb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg overanalyserer forholdet med kjæresten min og poster masse om det på kg. Jeg er en usikker person som ikke alltid vet hva jeg skal tro om ting, jeg trenger feedback fra folk og tør ikke å spørre venner. 

Jeg hadde dødd av skam om det kom ut hvor mye jeg poster om enkelthendelser. 

Anonymkode: 54bdb...ecb

Føler med deg, jeg er litt sånn selv. Husk at du har like mye verdi som alle andre ❤️

Anonymkode: 8fcc8...c59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg overanalyserer forholdet med kjæresten min og poster masse om det på kg. Jeg er en usikker person som ikke alltid vet hva jeg skal tro om ting, jeg trenger feedback fra folk og tør ikke å spørre venner. 

Jeg hadde dødd av skam om det kom ut hvor mye jeg poster om enkelthendelser. 

Anonymkode: 54bdb...ecb

God vane å finne en plattform hvor man tør å dele ting, i det minste :klem1: 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 21.08):

Jeg elsker serien 7th Heaven, og griner stadig til den.

Voksen mann.

Anonymkode: 7b070...ca0

Søtt!🥰 Fins det virkelig menn som liker familielivet og har følelser rundt det?😮

Anonymkode: f2fe8...4f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 timer siden):

Men klapper ikke når Mette-Marit klapper, for hun klapper altså så i utakt at jeg blir sprø! Om du ikke har lagt merke til det, ikke start med det! :klappe:

Måtte bare si at jeg har lagt merke til det! Også klapper hun så rart, som om hun er 3 år og ikke egentlig har lært det ennå, eller som en sel på show🙈 

Jeg biter tånegler når jeg har dusjet. Da er de så myke og lette å få tak på...

Anonymkode: a2172...490

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samtaler med meg selv, og later som jeg krangler og diskuterer med andre, dette er stort sett folk jeg en gang har vært uvenner med.

Må spise for eksempel 12 biter hvis jeg spiser smågodt. Har også dette som en grense,etter 12 biter kan jeg ikke spise flere.

Anonymkode: def8c...737

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rar uvane jeg ikke klarer å forklare. Jeg "teller" bokstavene og tegnene i setninger med fingrene mine. Altså: i setningen "hva heter du?" blir h-en "telt" med tommelen, v-en med pekefingeren, a-en med langefingeren, h-en med ringefingeren, e-en med lillefingeren, t-en med tommelen osv osv. Det føles godt når alle bokstavene/tegnene i setningen ender på lillefingeren, altså at det er fem, ti, 15, 20 osv bokstaver. Hvis det for eksempel mangler tre bokstaver for å ende opp på lillefingeren, legger jeg til "..." på slutten av setningen.

Herregud, høres jo helt fjern ut 😩

Anonymkode: a2c50...baa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Måtte bare si at jeg har lagt merke til det! Også klapper hun så rart, som om hun er 3 år og ikke egentlig har lært det ennå, eller som en sel på show🙈 

Jeg biter tånegler når jeg har dusjet. Da er de så myke og lette å få tak på...

Anonymkode: a2172...490

You and me! :ler: Det er akkurat dèt MM ligger så bakpå, at det føles som du sier at hun er et barn som bommer, nesten :klaske:

6 hours ago, AnonymBruker said:

Har samtaler med meg selv, og later som jeg krangler og diskuterer med andre, dette er stort sett folk jeg en gang har vært uvenner med.

Må spise for eksempel 12 biter hvis jeg spiser smågodt. Har også dette som en grense,etter 12 biter kan jeg ikke spise flere.

Anonymkode: def8c...737

Så fasinerende :Nikke: Sikkert sunt for  å styrke mental forberedelse ubevisst. Kanskje det fører med en slags trygghet om du havner i en diskusjon, fordi hodet husker at du har "gjort det før?" Fint fortalt!  

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en rar uvane jeg ikke klarer å forklare. Jeg "teller" bokstavene og tegnene i setninger med fingrene mine. Altså: i setningen "hva heter du?" blir h-en "telt" med tommelen, v-en med pekefingeren, a-en med langefingeren, h-en med ringefingeren, e-en med lillefingeren, t-en med tommelen osv osv. Det føles godt når alle bokstavene/tegnene i setningen ender på lillefingeren, altså at det er fem, ti, 15, 20 osv bokstaver. Hvis det for eksempel mangler tre bokstaver for å ende opp på lillefingeren, legger jeg til "..." på slutten av setningen.

Herregud, høres jo helt fjern ut 😩

Anonymkode: a2c50...baa

Høres slitsomt ut, men vil ikke si du er fjern :klem: Vil heller si du er unik :tommelopp:

 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har en rar uvane jeg ikke klarer å forklare. Jeg "teller" bokstavene og tegnene i setninger med fingrene mine. Altså: i setningen "hva heter du?" blir h-en "telt" med tommelen, v-en med pekefingeren, a-en med langefingeren, h-en med ringefingeren, e-en med lillefingeren, t-en med tommelen osv osv. Det føles godt når alle bokstavene/tegnene i setningen ender på lillefingeren, altså at det er fem, ti, 15, 20 osv bokstaver. Hvis det for eksempel mangler tre bokstaver for å ende opp på lillefingeren, legger jeg til "..." på slutten av setningen.

Herregud, høres jo helt fjern ut 😩

Anonymkode: a2c50...baa

De aller fleste har nok tvangstanker i større eller mindre grad, meg selv inkludert. Jeg må ofte telle tallerkener etc i skapet slik at de står i partall. Men prøver å slutte med det for faren er jo at det bare blir mer og mer av disse tankene. Håper du ikke må telle setninger så altfor ofte, for det høres slitsomt ut. 

Anonymkode: fb30d...5ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biter negler til de grader at jeg så og si bare har en halv negl igjen på enkelte fingre. En dårlig uvane og noe jeg gjør ved stress (blir lett stressa). Skammer meg over hvordan de ser ut men ingenting hjelper annet enn falske negler, noe jeg da sjeldent tar meg råd til. 

Peller meg i nesa ganske ofte, kan hende seg at jeg tar en bit uten at det slår meg at jeg nettopp spiste en buse. 

Piller på fjeset mitt hver kveld før legging. Må pille på kviser og store porer. Hater det, og noen gang fersker jeg meg selv i å ha stått i noen minutter å pilket i huden. Det skjer bare automatisk uten en tanke engang. Hjernen min syns likksom det er bedre med et rødt hjelklemt fjes enn den lille kvisa??? Gir ingen mening og tenker ikke sånn om andre men jaja. 

Klør meg relativt ofte på musa når jeg hjemme.

Lukter på trusa noen ganger. Vet ikke hvorfor. Samme med fingrene etter onani. Utflod lukter likksom spesielt. Ikke vondt, ikke deilig heller men?? Bare en rar vane.

Har en skikkelig dårlig uvane med å "glemme" gammel melk i kjøleskapet og når jeg ser det kan det falle meg inn å bare "fortsette å glemme et par dager til" 😅😅😅 gjelder kun drikker på kartong for en eller annen rar grunn. 

Anonymkode: 13a7e...eff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lukter kanskje litt for ofte på trusa når jeg sitter på do. Blir stresset viss jeg ikke rekker å bæsje før jeg skal på jobb. 🙈

Anonymkode: dd1fa...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 18.48):

Piller meg i nesa og spiser. 

Smaker på utflod 

Klør meg i rompa utenfor klærne og lukter på fingrene 

Spiser det som er i øyekroken om morgenen

 

Uff jeg er ekkel

Anonymkode: fc7da...02b

Uff, denne ble jeg kvalm av!

Anonymkode: 0ac2a...a06

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger når jeg ser folk med brukernavn i nettsteder som for eksempel "navn1234" eller noe sånt, så må jeg prøve å få meg logget inn med passord som "navn", "1234", "123456" osv. Jeg har faktisk gjentatt riktig mange ganger...

Anonymkode: 48592...6f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Føler med deg, jeg er litt sånn selv. Husk at du har like mye verdi som alle andre ❤️

Anonymkode: 8fcc8...c59

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

God vane å finne en plattform hvor man tør å dele ting, i det minste :klem1: 

Anonymkode: 260c2...9ea

Tusen takk! ❤

Anonymkode: 54bdb...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...