Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker said:

 så jeg putta fingern i munn etterpå så den ikke skulle være full av blod.

Fy faen nå følte jeg meg kvalm.

Anonymkode: 442ed...a43

Oi! Usj, men vi gjør mye rart om vi (føler vi) må :klem:

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for tips. Er på en måte klar over det selv allerede. Hvilke uvaner har du i dag som du ikke hadde før? Vil du si at du ikke føler deg observert lenger eller bare har du lært å akseptere at du muligens blir observert men velger å ikke la det påvirke deg? 

 

Denne tråden var gøy 🤣 men må si jeg ikke har som noen målsetning å begynne å spise diverse gugge fra kroppen uansett . Æsj! 😱🤣 Men kult at dere alle er så frie. 

Anonymkode: 9525f...ea4

Har egentlig alltid hatt uvanene mine, men før følte jeg ubehag når jeg utførte dem. Alt fra å gå på do, til å onanere ble ubehagelig etterhvert. 

Nå kan jeg få tanker om å være observert, men ler det bare bort og om jeg faktisk blir observert gir jeg faen. 

Jeg spiser snørr, sårskorper, piller av huden rundt neglene. Jeg bet negler før, også i offentlighet. Tror jeg skammet meg mye, nå har jeg ikke gjort det på 10 år. 

En greie henger igjen ang å føle seg observert da. Jeg kan ikke ha mobilen med om jeg onanere, livredd for at jeg skal komme borti story eller noe og live sende hele greia 🤣 Iblant utfordrer jeg megselv og lar telefon ligge på nattbordet, det funker fint. 

Anonymkode: 4d348...dde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har egentlig alltid hatt uvanene mine, men før følte jeg ubehag når jeg utførte dem. Alt fra å gå på do, til å onanere ble ubehagelig etterhvert. 

Nå kan jeg få tanker om å være observert, men ler det bare bort og om jeg faktisk blir observert gir jeg faen. 

Jeg spiser snørr, sårskorper, piller av huden rundt neglene. Jeg bet negler før, også i offentlighet. Tror jeg skammet meg mye, nå har jeg ikke gjort det på 10 år. 

En greie henger igjen ang å føle seg observert da. Jeg kan ikke ha mobilen med om jeg onanere, livredd for at jeg skal komme borti story eller noe og live sende hele greia 🤣 Iblant utfordrer jeg megselv og lar telefon ligge på nattbordet, det funker fint. 

Anonymkode: 4d348...dde

Hehe. Kan relatere til det med mobilen! Så fint at du ellers driter i om du blir observert eller ikke da. Men det er ikke det sanne som å ikke føle det slik. Det er ikke så ille her heller, periodevis. Som ofest bare aksepterer jeg risikoen og gjør det som er nødvendig: har sex, går på do, osv. Men det er slitsomt å være på vakt hele tiden 🙄

Må også lukke laptopen om den er i rommet. Vil av en eller annen grunn dekke for TVn også men klarer la være. Da kommer jeg på en annen uvane: jeg sjekker etter kameraer når jeg er hos andre. TVn er ofte prime suspect. Er det hold i det?? Kan TVer ha kamera?? 

Anonymkode: 9525f...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.46):

Jeg er godt voksen, oppegående på alle måter og godt likt. Men ingen vet at jeg er tommelsuger. Skjulte det for kjæresten i 15år. Når jeg skal sove eller se en serie. Føler meg naturligvis hèlt for jævlig grunnet dette. En tung skam. :kvalm:

Anonymkode: 260c2...9ea

Det gjør jeg og. Skammer meg ikke det grann. 

Anonymkode: 3c591...ce4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye interessant og fascinerende på denne tråden ja 😂 

Jeg har en slags uvane; jeg som kvinne må ta på min mannlige samboers nipler når vi koser og klemmer. Det betyr flere ganger om dagen. Det er en sånn tulleting som begynte for kanskje 1 år siden, og nå må jeg bare gjøre det hele tiden 😂 han synes det er litt irriterende men mest gøy, ds vi tuller og herjer mye. 

Kommer ikke på flere uvaner nå. 

Hilsen kvinne, 26.💓

Anonymkode: e4835...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 14 år oppdaget jeg at jeg hadde fått nesehår og fjernet dem med pinsett. Siden den gang har jeg gjort det hver eneste kveld når jeg legger meg. Jeg er 33 år nå. Jeg har også begynt å fjerne rumpehår med pinsett og napper alt håret på underlivet regelmessig. 

Jeg ser alltid nedi do etter å ha vært ordentlig på do. 

Tisser i dusjen.

Onanerer med gulrot. Gjort det i flere år.

 

Anonymkode: cc005...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det gjør jeg og. Skammer meg ikke det grann. 

Anonymkode: 3c591...ce4

Høres hèlt herlig ut :Nikke: 

Synes dere er knallkule, folkens! :blomst: 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.50):

Det gjorde faktisk jeg før og. Nå har jeg begynt å si til meg selv at det er ekkelt å spise de, og har sluttet. Nå peller jeg bare buser.

Anonymkode: 57ce9...51e

Har hørt at det faktisk styrker immunforsvaret... 😂

Anonymkode: 54404...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peller buser, koser med de mellom fingrene og på kinnet mitt. Og fester de under bord og over alt. 

Anonymkode: 32557...47e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater høyt med meg selv når jeg er alene, og det har jeg gjort siden jeg var liten. Det er en måte for meg å sortere tanker på og "få det ut". Hvis jeg er helt alene i huset, setter jeg på høy musikk og danser som en gal 💃

 

 

Anonymkode: ade74...0b7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 19.02):

Kjempesmart. Å observere sin egen avføring og urin for å se om det er endringer er helsefremmende.

Selv spiser jeg buser. Jo større jo bedre, de med litt skorpe er best. Salte og gode ;)

Piller også rur fra sår og spiser... Det beste er når man har klemt en stor kvise, og den lyse væsken som kommer ut størkner. Og så pille av og spise. 

 

Anonymkode: 9530c...e6f

Ja hva i alle dager er greia med dette?!!🤣🤣🤣🤣Samma her, må liksom tette ethvert sår, om det blør eller renner er samma faen😂uughhh

Anonymkode: 2a468...df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å lese den tråden her🤣Noen uvaner fra meg:

Sjekker alltid hva som har foregått oppi doen, glemmer som regel hva jeg har gjort på do!

Har en sær uvane med å alltid måtte lukte på bindet mitt, for å «lukte på om alt er i skjønneste orden» for å si’re sånn. Skjønner ikke hvorfor men får nesten en trang til å sitte å lukte på det. Mulig det skyldes min konstante mangel på jern🤣🤣🤣🤣

Har dessverre.. også smakt på den kremete utfloden man får under sex, altså har lært meg hvordan underlivet skal lukte og smake ihvertfall🤣😝

Biter ikke bare negler, neida her biter vi alt av neglbånd og hud rundt negla. Bites det som bites kan.

Hvis jeg må nedimellom kjønnsleppene må jeg alltid lukte etter å ha «vært der nede».

Noen plastposer har sånn skikkelig digg lukt, merkelig å beskrive men det er gjerne når den er helt ny, lukter skikkelig fresht. Den lukta er jeg avhengig av, kan lukte oppi plastposen i 10 minutter straight.

Snakker alltid med meg selv, lager meg skuespill av situasjoner 24/7 når jeg er i eget selskap, på godt og vondt. Jeg er alt fra heartbroken av utroskapet til mannen, til å gå catwalk eller komme inn på en fest med alle øyer retta mot meg. Alt mellom himmel å jord. Har fått meg selv til å gråte sikkert 500 ganger i livet kun av skuespill jeg har forestilt meg og spilt ut. Herlighet🤣

Anonymkode: 2a468...df0

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 21.09):

Når jeg er i det rette humøret, setter jeg på de verste emo/kliss-sangene og synger med som bare det.

I dag er jeg i det humøret, og nå får jeg sikkert snart kjeft fra naboen fordi jeg skråler til Meat Loafs "I'd do anything for love".

Og ja, jeg er mann, jeg er pappa, jeg er partner, og jeg er 40. Uffamei!

Anonymkode: bc389...c65

😄❤❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså denne tråden må holdes i livet i hele 2021 :hjerte:. Dette er bare hèlt konge :Knegg:

Tråden oppsummert så langt: 

:fnise: :flau: :Knegg: :danse: :kvalm: :ler:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå er vel ikke dette akkurat noe jeg skjuler for andre, så ikke helt i samsvar med overskriften, men bare for å bumpe tråden litt oppover: Jeg er kronisk tørst, eller noe sånt, og kan ikke gå noe sted uten å ha med meg minst 1/2 liter med drikke, helst flere liter. Vann, sukkerfri saft eller lettbrus, altså.

Kan ikke dra på overnattingsturer i skogen om sommeren, f.eks, har ikke rygg til å bære med meg de 6-10 literne med vann jeg drikker i døgnet. 

Er også superproblematisk på restaurantbesøk der man må spørre etter vann, jeg bestiller som regel et stort glass lettbrus og en karaffel med vann og glass. Dette holder ikke til hele måltidet, og det er flaut å spørre om mer.

Det store problemet er at jeg glemmer at ikke alle andre drikker like mye som meg, og jeg maser høl i hodet på venner og familie om at de ikke må glemme å drikke når det er varmt ute. Kan ikke skjønne hvordan noen kan klare seg på bare 1-2 liter i døgnet.

Anonymkode: 1725d...094

Det er livsfarlig å drikke 6-10L vann i døgnet!!

 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 18.33):

Jeg rengjør ørene med q-tips mange gang for dagen. Typ over 10 ganger om dagen, hver dag. Bruker opp en eske q-tips på under en uke. Jeg gjør det såpass mye, at jeg har ødelagt trommehinnen i ene øret og den måtte rekonstrueres. Øregangen i det andre øret måtte også rekonstrueres to ganger etter mange sår og problemer, og jeg har kronisk blåmerker i ørene. 

Jeg har blitt utredet for OCD, men jeg har ikke det. Det er bare en uvane.

Anonymkode: d6298...615

Hva skjer om du ikke gjør det da? 

Det er fullt mulig å ha enkelte tvangshandlinger selv om man ikke klassifiseres som OCD etter diagnosemanualen. Samme behandlingsmåte kan brukes som med OCD. Det er mulig å få hjelp! :) 

Anonymkode: 8cada...c98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googler og facebook-søker og 1881-søker absolutt ALLE. Fra folk som nevnes i nyhetene eller dokumentarer, særlig om det har vært ulykker eller kriminalitet 😔, venner av venner av venner, fjerne slektninger, folk jeg gikk på skole med (både de jeg kjente og ikke kjente), eks-kjæresters nye kjærester og kjæresters eks-kjærester og venners eks-kjærester og deres nye kjærester and so on.... Prøver liksom å finne ut så mye jeg kan om de. Tror (og håper) det bare bunner i en genuin nysgjerrighet på andre mennesker.. Som stemmer godt med hvordan jeg er ellers (nysgjerrig på andre mennesker, spør ofte mye).

Anonymkode: 8fcc8...c59

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter meg ofte ned og leser Resett.no og Document.no for å få meg en god latter. 
 

Jeg synes det er litt morro at de er så vanvittig forbanna på elbiler feks. 😂😂 

 

Anonymkode: 5ec24...939

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...