Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gøy tråd! Hadde aldri trodd det var så mange som spiser buser! Det er nok min største hemmelighet ja. Ellers kan jeg nevne at jeg aldri i mitt liv (som jeg kan huske i det minste) hadde tisset i dusjen før jeg var rundt 28 år (et par år siden). Syntes egentlig det var helt grusomt, men så var det en gang jeg bare måtte (lang, ikke viktig historie) og det var jo så greit! Helt genialt! Nå gjør jeg det kanskje 2-3 ganger hver uke (om jeg kjenner jeg må når jeg er i dusjen). Lukter på egen promp innimellom, men det tror jeg ærlig talt 90% av mennesker gjør så føler ikke det er så spesielt. 

Anonymkode: 822a4...d07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må lukte på fingrene mine etter jeg har tatt på ting.. Etter jeg har pirka meg i navlen, klødd meg på tissen, fylt bensin ++ Tvangshandling. 

Anonymkode: 30eb2...c87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hehe. Kan relatere til det med mobilen! Så fint at du ellers driter i om du blir observert eller ikke da. Men det er ikke det sanne som å ikke føle det slik. Det er ikke så ille her heller, periodevis. Som ofest bare aksepterer jeg risikoen og gjør det som er nødvendig: har sex, går på do, osv. Men det er slitsomt å være på vakt hele tiden 🙄

Må også lukke laptopen om den er i rommet. Vil av en eller annen grunn dekke for TVn også men klarer la være. Da kommer jeg på en annen uvane: jeg sjekker etter kameraer når jeg er hos andre. TVn er ofte prime suspect. Er det hold i det?? Kan TVer ha kamera?? 

Anonymkode: 9525f...ea4

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ofte synes mennesker minner meg om dyr. Se en bestemt hunderase eller annet. Hèlt uskyldig og ikke noe jeg tenker over. Men har fått stikk av dårlig samvittighet, hvis jeg kobler linjene til et dyr og personen har annen hudfarge. Er ikke greit overhode :trist: Føles hèlt jævlig. Det er over på et knips , men får likevel dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg kan ofte synes mennesker minner meg om dyr. Se en bestemt hunderase eller annet. Hèlt uskyldig og ikke noe jeg tenker over. Men har fått stikk av dårlig samvittighet, hvis jeg kobler linjene til et dyr og personen har annen hudfarge. Er ikke greit overhode :trist: Føles hèlt jævlig. Det er over på et knips , men får likevel dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 260c2...9ea

Haha det gjør jeg også! Om jeg ser en litt kraftig mann som ser litt «brutal» ut så kan jeg synes han minner om en okse eller pitbull hund feks.. føler meg syk som tenker sånn men aner ikke hvorfor jeg gjør det. Så en jente en gang som jeg syns minnet litt om et ekorn eller kanin🤣 tankene popper liksom bare opp i hodet mitt.

Anonymkode: 0762b...182

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha det gjør jeg også! Om jeg ser en litt kraftig mann som ser litt «brutal» ut så kan jeg synes han minner om en okse eller pitbull hund feks.. føler meg syk som tenker sånn men aner ikke hvorfor jeg gjør det. Så en jente en gang som jeg syns minnet litt om et ekorn eller kanin🤣 tankene popper liksom bare opp i hodet mitt.

Anonymkode: 0762b...182

Jeg ooorker ikke at det er flere av oss... :daane::rolleyes: Her er et eksempel. Hver gang hun dukker opp på skjermen, får jeg denne hunderasen på netthinnen.. 

2021-01-11_18.19.26.jpg

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik sitter jeg i sofaen når jeg er hjemme alene. Er dame. Er ett eller annet tilfredsstillende med å la handa presse mot nedre del av magen :)

26085507_1.jpg

Anonymkode: a5fcc...f46

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en morsom tråd! Jeg spiser ikke buser og slikt, men jeg har en uvane absolutt ingen vet om, som jeg syns er både rar og pinlig. Jeg må sitte helt for meg selv og høre på musikk ca. en time for dagen. Hvis jeg ikke gjør det, blir jeg stresset og får nesten abstinenser. Det som et rart, er at mens jeg hører på musikk, må jeg vifte med armene, det er som om jeg «soner ut» og inn i musikken, og ser for meg ting nesten som i en film, eller en dagdrøm. Vanskelig å forklare. Har gjort dette siden jeg var rundt 6-7 år, nå er jeg 32. Når jeg har hatt samboer har jeg låst meg inn på badet for å høre på musikk i fred, hadde dødd hvis han hadde sett meg vifte med armene som et barn 😂 Jeg vet ikke hva den trangen til å vifte med armene kommer av. Når jeg var liten kunne jeg ofte vifte med armene hvis jeg ble veldig ivrig, eller klappe for meg selv, f.eks hvis jeg hadde fått til noe jeg var fornøyd med. Jeg skjønte etter hvert at dette ikke var normalt, så jeg klarte å sluttet med det. Men å høre på musikk og vifte med armene klarer jeg tydeligvis ikke å slutte med 😅 

Anonymkode: 92be6...21a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

For en morsom tråd! Jeg spiser ikke buser og slikt, men jeg har en uvane absolutt ingen vet om, som jeg syns er både rar og pinlig. Jeg må sitte helt for meg selv og høre på musikk ca. en time for dagen. Hvis jeg ikke gjør det, blir jeg stresset og får nesten abstinenser. Det som et rart, er at mens jeg hører på musikk, må jeg vifte med armene, det er som om jeg «soner ut» og inn i musikken, og ser for meg ting nesten som i en film, eller en dagdrøm. Vanskelig å forklare. Har gjort dette siden jeg var rundt 6-7 år, nå er jeg 32. Når jeg har hatt samboer har jeg låst meg inn på badet for å høre på musikk i fred, hadde dødd hvis han hadde sett meg vifte med armene som et barn 😂 Jeg vet ikke hva den trangen til å vifte med armene kommer av. Når jeg var liten kunne jeg ofte vifte med armene hvis jeg ble veldig ivrig, eller klappe for meg selv, f.eks hvis jeg hadde fått til noe jeg var fornøyd med. Jeg skjønte etter hvert at dette ikke var normalt, så jeg klarte å sluttet med det. Men å høre på musikk og vifte med armene klarer jeg tydeligvis ikke å slutte med 😅 

Anonymkode: 

Altså, noe så herlig!  :danse: 🎙️:danser:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.13):

Tråd om uvaner :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

jeg spider buser, synes det er kjempegodt og sluttet aldri med det heller.  Har gjort det siden jeg er liten.

Anonymkode: cbc93...9f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg spider buser, synes det er kjempegodt og sluttet aldri med det heller.  Har gjort det siden jeg er liten.

Anonymkode: cbc93...9f4

+ at jeg spiser candy og spytter det ut, jeg digger det for da blir jeg ikke feit på snacks ;) Ingen som vet om noen av tingene.

Anonymkode: cbc93...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.13):

Tråd om uvaner :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

Jeg hiver snus overalt i leiligheten min ...gidder ikke å kaste i søpla så har sånn egen tekning hvor jeg plop ut av munnen.

Jeg spiste også min egen bæsj når jeg var yngre. Jeg stappa fingrene i ræva og fikk ut litt, deretter gnisset jeg det i hendene. 

Vil legge til at jeg har meget spesielle uvaner og jeg er nok veldig merkelig og gjør mye rart i leillgheten min. 

Jeg bruker også  pille ut skitt fra tåneglene mine og lukte på et, den lukta er unik.

Jeg elsker å dra dopapir langt inn i ræva, den følelsen er så deilig og jeg drømmer når jeg sitter på do. Kan legge til at jeg er veldig glad i analsex så er vel derfor, en form for å leke med seg selv på. 

Anonymkode: cbc93...9f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha det gjør jeg også! Om jeg ser en litt kraftig mann som ser litt «brutal» ut så kan jeg synes han minner om en okse eller pitbull hund feks.. føler meg syk som tenker sånn men aner ikke hvorfor jeg gjør det. Så en jente en gang som jeg syns minnet litt om et ekorn eller kanin🤣 tankene popper liksom bare opp i hodet mitt.

Anonymkode: 0762b...182

Altså, sånn her tenker jeg også. Kanskje er det etter å ha lest Donald som liten? 😄

Anonymkode: 8fcc8...c59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha det gjør jeg også! Om jeg ser en litt kraftig mann som ser litt «brutal» ut så kan jeg synes han minner om en okse eller pitbull hund feks.. føler meg syk som tenker sånn men aner ikke hvorfor jeg gjør det. Så en jente en gang som jeg syns minnet litt om et ekorn eller kanin🤣 tankene popper liksom bare opp i hodet mitt.

Anonymkode: 0762b...182

Det gjør jeg også, har ei på jobb med alve ører og hun minner meg om en kenguro. ;) Tenker alltid dyr om utseende til folk, men har aldri sagt det til noen, trodde det bare var meg, for en artig tråd 😜 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker serien 7th Heaven, og griner stadig til den.

Voksen mann.

Anonymkode: 7b070...ca0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lukte på fingrene etter at jeg har klødd meg i hodebunnen. Liker litt at det lukter svett 

 

 

Anonymkode: b75e8...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 11.18):

Nå er vel ikke dette akkurat noe jeg skjuler for andre, så ikke helt i samsvar med overskriften, men bare for å bumpe tråden litt oppover: Jeg er kronisk tørst, eller noe sånt, og kan ikke gå noe sted uten å ha med meg minst 1/2 liter med drikke, helst flere liter. Vann, sukkerfri saft eller lettbrus, altså.

Kan ikke dra på overnattingsturer i skogen om sommeren, f.eks, har ikke rygg til å bære med meg de 6-10 literne med vann jeg drikker i døgnet. 

Er også superproblematisk på restaurantbesøk der man må spørre etter vann, jeg bestiller som regel et stort glass lettbrus og en karaffel med vann og glass. Dette holder ikke til hele måltidet, og det er flaut å spørre om mer.

Det store problemet er at jeg glemmer at ikke alle andre drikker like mye som meg, og jeg maser høl i hodet på venner og familie om at de ikke må glemme å drikke når det er varmt ute. Kan ikke skjønne hvordan noen kan klare seg på bare 1-2 liter i døgnet.

Anonymkode: 1725d...094

Det kan være tegn på diabetes.... 😕 Du burde sjekke det opp

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau over at jeg kjeder meg i hjel hele tiden, men må late som at det er spennende. Hater menn. 😭

Anonymkode: a7b88...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygger på håret 😬 Nå har jeg kjøpt ny shampo og den smaker mye mer så spørs om ikke det har en heldig effekt på tyggingen 😛

Anonymkode: dd135...2ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 11.18):

Nå er vel ikke dette akkurat noe jeg skjuler for andre, så ikke helt i samsvar med overskriften, men bare for å bumpe tråden litt oppover: Jeg er kronisk tørst, eller noe sånt, og kan ikke gå noe sted uten å ha med meg minst 1/2 liter med drikke, helst flere liter. Vann, sukkerfri saft eller lettbrus, altså.

Kan ikke dra på overnattingsturer i skogen om sommeren, f.eks, har ikke rygg til å bære med meg de 6-10 literne med vann jeg drikker i døgnet. 

Er også superproblematisk på restaurantbesøk der man må spørre etter vann, jeg bestiller som regel et stort glass lettbrus og en karaffel med vann og glass. Dette holder ikke til hele måltidet, og det er flaut å spørre om mer.

Det store problemet er at jeg glemmer at ikke alle andre drikker like mye som meg, og jeg maser høl i hodet på venner og familie om at de ikke må glemme å drikke når det er varmt ute. Kan ikke skjønne hvordan noen kan klare seg på bare 1-2 liter i døgnet.

Anonymkode: 1725d...094

Diabetes insipidus. Det er ikke «sukkersyke», men mangler på ADH (hormon). Google it. Behandling: Nesedråper minirin

Anonymkode: aece6...ffa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...