Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må skvise ut hver eneste hudorm jeg finner. Når jeg får de ut så samler jeg alle på et papir og studerer de lenge før jeg kaster de 

Anonymkode: 023f9...e50

Diggeste er jo å sette på en "nosestrip" på nesa, la den virke lenge for så studere.. 😂

Anonymkode: ec92b...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg, vi mennesker er ekle, er vi ikke 🙈😂 Rart at vi har en "tradisjon" å håndhilse, burde vært for alltid forbudt. 😳

Jeg tenkte gjennom dette og skjønte først etter at jeg fikk barn, hvor ekle mennesker er, sånn egentlig. Barna er jo mye mindre flinke å skjule sine dårlige vaner. 

Okey, hva med meg da. Jeg peller meg i nesen (spiser ikke). Elsker hudormer, både mine egne men også samboeren sine. Ja, de der nesestripser, de er så tilfredsstillende. Jeg brukte å bite meg på knoklene (på hender)  sånn at huden der var hele tiden rød og tørr og sår, jeg sluttet med det men vet ikke helt hvordan og hvorfor, har bare ikke behovet lengre. 🤷 Jeg snurrer på håret og kan også ta det i munn for å kjenne på med leppene, er også noe taktilt uvanne, tydeligvis. Er 40 år. 

Anonymkode: be2f9...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surrer hår mellom fingrene og stikker inn i øret. Hender det stikker til det gjør vondt, men er så avslappende 🙈

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

:velkommen: med flere uvaner! 

Anonymkode: 260c2...9ea

Du er veldig ivrig på å prøve å holde i gang denne tråden som egentlig døde for mange måneder siden😅😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/3/2021 at 4:41 AM, AnonymBruker said:

Du er veldig ivrig på å prøve å holde i gang denne tråden som egentlig døde for mange måneder siden😅😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

Ja, visst! 🤭 Hadde glemt den fantes, men det er noe befriende med uvaner :Knegg: 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg graver etter "gull" i ørene hver dag. Ørevoks og hudflak. Spiser det ikke da!

Anonymkode: 769a0...755

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å halvstå når jeg tisser. Syntes dosetet er kaldt og ekkelt. Søler aldri, trent på dette siden jeg var barn. Men vil helst ikke avsløres. 

Anonymkode: ca2a9...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til å fjerne hudormer på kjæresten så elsker jeg å fjerne hår på meg selv. Spesielt kjønnshår. Bruker pinsett og vokse strips, gjør det gjerne når jeg sitter i solstol ute ( men skjult for naboer selvfølgelig ), alt hår kommer jo frem i sola. 
Sitter også i sofaen ( men på teppe ) uten truse og fjerner hår. Har gjort det flere ganger foran kjæresten, så han vet godt om uvanen min. Jeg syntes det er moro å fjerne hår. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier egentlig ikke å vaske meg på fingrene, etter at jeg har vært på dass.   

Med mindre jeg for eksempel er på besøk hos noen da (eller får besøk hjemme) og det ville blitt lagt merke til hvis jeg ikke hadde vasket meg etterpå.       

:danser: 

Anonymkode: 31eb2...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg piller buser og spiser de. En gammel vane jeg har hatt siden barneskolen

Anonymkode: 6a691...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 19.42):

En ting til! Jeg starter hèlt automatisk en samtale om jeg møter en katt langs veien. "Hei, hvordan går det?" som om jeg forventer svar :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

Det gjør jeg og "Nemen er du helt alene du da, stakkars liten", godt og høre det ikke bare er meg.

Anonymkode: 6b2c2...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 18.01):

Pisser over hele toalettet på offentlige toaletter. Minst halvparten av alt går utenfor. Vet ikke hvorfor, bare føler jeg må gjøre det siden jeg "alltid" har gjort det.

Anonymkode: 9c1cd...160

Ja desverre er du ikke alene om det. Hilsen ei som har måtte vaske opp sånt griseri. Veldig kjipt å finne piss på vasken dobørste koppen osv..... 

Anonymkode: 83272...0b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt så godt som kronisk forstoppelse i 10 år, og klarer ikke gjøre nr 2 uten å sitte på huk med føttene på dolokket (litt som en katt) mens jeg må hjelpe til å klemme på sidene av anus for å få skvist jævelskapet ut. Evt tommelen inn i vagina og bøye den som krok fra innsidenog bakover.

Grøss, og nei det er ikke tull. Rene fødselen.. 

Anonymkode: c33be...5a4

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg pleier egentlig ikke å vaske meg på fingrene, etter at jeg har vært på dass.   

Med mindre jeg for eksempel er på besøk hos noen da (eller får besøk hjemme) og det ville blitt lagt merke til hvis jeg ikke hadde vasket meg etterpå.       

:danser: 

Anonymkode: 31eb2...3a8

Merker folk om du har vasket deg? 

Anonymkode: 5aaf8...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...