Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må skvise ut hver eneste hudorm jeg finner. Når jeg får de ut så samler jeg alle på et papir og studerer de lenge før jeg kaster de 

Anonymkode: 023f9...e50

Diggeste er jo å sette på en "nosestrip" på nesa, la den virke lenge for så studere.. 😂

Anonymkode: ec92b...9c5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Omg, vi mennesker er ekle, er vi ikke 🙈😂 Rart at vi har en "tradisjon" å håndhilse, burde vært for alltid forbudt. 😳

Jeg tenkte gjennom dette og skjønte først etter at jeg fikk barn, hvor ekle mennesker er, sånn egentlig. Barna er jo mye mindre flinke å skjule sine dårlige vaner. 

Okey, hva med meg da. Jeg peller meg i nesen (spiser ikke). Elsker hudormer, både mine egne men også samboeren sine. Ja, de der nesestripser, de er så tilfredsstillende. Jeg brukte å bite meg på knoklene (på hender)  sånn at huden der var hele tiden rød og tørr og sår, jeg sluttet med det men vet ikke helt hvordan og hvorfor, har bare ikke behovet lengre. 🤷 Jeg snurrer på håret og kan også ta det i munn for å kjenne på med leppene, er også noe taktilt uvanne, tydeligvis. Er 40 år. 

Anonymkode: be2f9...fbf

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Surrer hår mellom fingrene og stikker inn i øret. Hender det stikker til det gjør vondt, men er så avslappende 🙈

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

:velkommen: med flere uvaner! 

Du er veldig ivrig på å prøve å holde i gang denne tråden som egentlig døde for mange måneder siden😅😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 12/3/2021 at 4:41 AM, AnonymBruker said:

Du er veldig ivrig på å prøve å holde i gang denne tråden som egentlig døde for mange måneder siden😅😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

Ja, visst! 🤭 Hadde glemt den fantes, men det er noe befriende med uvaner :Knegg: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...