Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Niek79 skrev (15 timer siden):

Det beste er vel å gå i seg selv og tenke over hva slags menn du tiltrekkes av.

For noe jævlig bullshit dette er. Noen kvinner blir ikke respektert av menn uansett. Menn er kyniske rævhøl som tar alt som en selvfølge. De vil ta med seg rasket hjem fra byen klokka tre natt til søndag fordi de har prøvd seg på fine damer hele kvelden som de ikke har fått napp hos. Da har de så ballespreng at de bare må finne noen å tømme seg i. Æsj. Og dagen etterpå nermest jager de dama ut. 

Anonymkode: 41ded...361

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Det er jo tydelig at du tiltrekkes av drittsekker. Blir som damene som elsker en badboy, og så er de sure fordi han ikke er en rolig familiemann etterpå. Man høster som man sår.

Kjøp av sex er forøvrig ulovlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg er helt enig. Det å fare rundt fører lite godt med seg annet enn mange partnere. 

Men jeg tenker også på at en del damer ofte har litt høye tanker om seg selv og ikke minst fremstår som veldig egoistiske og med null interesse for partneren. Mulig jeg har blitt rammet av damer som har blitt såret før og derfor opptrer som noen skikkelige drittunger, men en ny partner bør få starte med blanke ark.

Min erfaring er at de stiller slike krav til meg som mann at jeg ikke på noen måte kan nå opp mens de selv bare kan gi faen. Om det ikke blir meg så går de bare til neste for han blir sikkert fornøyd. Damer har så mange å ta av de trenger ikke anstrenge seg for å få en partner. De trenger heller ikke fremstå som noen god elsker for de vil få menn uansett. 

Det er langt imellom det å finne ei som faktisk gir av seg selv og prøver å være den beste partneren. Ei som da både kan lytte og justere litt etter det også partneren ønsker. Tar vi med at hun i tillegg gjør det for at hun selv liker det og ikke bare for partnerens skyld er det ennda mye lenger. Her er det snakk om den berømmte nåla i høystakken. 

Vi må nok se på det som et faktum at mange damer er mere interessert i fasaden og det rundt mere enn nærhet som innebærer noe annet enn det de selv tjener på. Lite vitner om at de liker å gi ihvertfall. Må de det tar de minste motstands vei og bytter partner. 

Synes du har et elendig kvinnesyn. Har jo lest mye av meningene dine her inne. Jeg har en oppfatning av deg at du er en typisk bitterpikk som viser lite varme og ømhet overfor datene dine og klager over ekser med de nye datene dine? At de må være søppelbøtte og psykolog for dine problemer? Da er det kanskje ikke så rart de blir avvisende eller gir lite som du mener. Jeg kjenner få damer som stiller slike krav som du mener, hva slags krav det liksom? Min erfaring er at det er bittre menn der ute, som sutrer og latterliggjør dama si, og er konstante negative og ikke skjønner at de må tilpasse seg andre mennesker, men bare høvler over med sitt og ikke gidder å skjønne at de opptrer barnslig, umodent og lite hensiktsmessig overfor andre. Jeg synes heller de aller fleste damer må ofre og tilpasse seg mannen. Lenge leve likestilling! NOT. 
 

Du tar også feil når du mener at alle damer gir lite av seg selv og bare er opptatt av fasade. Jeg er i hvert fall ikke en av de, men sånne som meg vil dere ikke ha som kjærester og finner ikke interessante. Dere løper bare etter damer som er utilgjengelige og opptatt av fasade, hvorfor?? Jeg skjønner ikke hva dere ser etter i ei dame.

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Jeg skjønner deg godt ts. Men nå har jeg ikke hatt sex med disse mennene som også har oppført seg dårlig. Bare fordi man ikke liker dama og ikke ønsker en framtid allikevel så fritar ikke det retten til å oppføre seg skikkelig mot damene!🙂 man har ingen rett til å kalle en dame for søppel, lavkvalitet, ustabil og masse dritt og latterliggjøre henne bare fordi han ikke har følelser. Jeg er selv lei av å få dritt, dårlig behandling og stygge ord slengt etter meg av menn som mistet interessen og som aldri var interesserte. Synd at alle tror menn er så snille og logiske, de er ofte verre enn sånn damer kan oppføre seg.

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Fordi du er veldig pen? Og det er typisk at psykopater mangler sosiale antenner og redsel og er flinke til å ta kontakt og få det som de vil. Hvis du ønsker en bra mann, så prøv å ignorere de som tar kontakt med deg og heller ta kontakt selv med de du kunne tenke deg å bli kjent med. Det er ikke feil at damer tar initiativ også!

 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva er galt med litt kos av og til? Hvorfor skal alt på død og liv ende med forhold? Tror kvinner har en del å lære av menn på dette området.

Anonymkode: 91b3d...40c

Haha så jævla patetisk! Når skal menn lære noe av oss kvinner da? For de oppfører seg aldri vanskelig og umulig nei!

 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva som feiler han? Ingenting? Han vil ha sex...

Ditt mål er et forhold (?) og hans er sex. Dere har bare ikke samme mål.

Anonymkode: 35340...d00

Men da er man ærlig og åpen om det🤦‍♀️Hva er det du og de hjernedøde og feige 10 liksene dine verken er empatisk, menneskelig eller riktig kobla i hodet til å forstå?

 

Niek79 skrev (16 timer siden):

Du får tenke over hva du signaliserer. 

Du er en stor skam for dine medsøstre. Hele tiden «tenk på hva du signaliserer» «det er din feil at menn er slemme» «må være noe med væremåten din» jeg er så LEI!! Hvorfor så mye krav og rettelser på åssen vi damer skal være og oppføre oss!! Vi er jo bare skapt for å stå der og se deilige ut, ikke ha personlighet, og vi får ikke vise følelser. Vi er jo bare søppel, gale, oppfører oss dårlig, er svake og all den dritten! Ikke snakk om at menn har det vanskelig og det er så synd på de! For menn kan oppføre seg og være akkurat som de vil uten at folk snur ryggen til de og forkaster de. 

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er din sosiale kompetanse ellers? Har du mange venninner? Blir det ofte konflikter? Spør fordi du høres litt hissig og dramatisk ut og det er jo mange som ikke vil ha noe med å gjøre... 

Anonymkode: b449a...3f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes du har et elendig kvinnesyn. Har jo lest mye av meningene dine her inne. Jeg har en oppfatning av deg at du er en typisk bitterpikk som viser lite varme og ømhet overfor datene dine og klager over ekser med de nye datene dine? At de må være søppelbøtte og psykolog for dine problemer? Da er det kanskje ikke så rart de blir avvisende eller gir lite som du mener. Jeg kjenner få damer som stiller slike krav som du mener, hva slags krav det liksom? Min erfaring er at det er bittre menn der ute, som sutrer og latterliggjør dama si, og er konstante negative og ikke skjønner at de må tilpasse seg andre mennesker, men bare høvler over med sitt og ikke gidder å skjønne at de opptrer barnslig, umodent og lite hensiktsmessig overfor andre. Jeg synes heller de aller fleste damer må ofre og tilpasse seg mannen. Lenge leve likestilling! NOT. 
 

Du tar også feil når du mener at alle damer gir lite av seg selv og bare er opptatt av fasade. Jeg er i hvert fall ikke en av de, men sånne som meg vil dere ikke ha som kjærester og finner ikke interessante. Dere løper bare etter damer som er utilgjengelige og opptatt av fasade, hvorfor?? Jeg skjønner ikke hva dere ser etter i ei dame.

Anonymkode: a1378...0a5

Har nok ikke et elendig kvinnesyn noe de som faktisk gir av seg selv har funnet ut.

Herfra gies det masse varme og omtanke til partneren, men det motsatt blir sett på som en selvfølge. Jeg ser at en del tar bare utdrag av det jeg skriver og lager seg ei oppfatning utav det uten at det trenger å ha noen tilhøringhet med virkeligheten.

Jeg gir av meg selv i et forhold og håper dama gjør det samme. Jeg for min del forventer ikke det, men tenker at hvis hun er sammen med meg så er det naturlig å gjengi den kjærligheten man får av lyst og ikke fordi at du må. Her er det mange som da faller inn i gruppa må. Det blir da på sikt sett på som et mere nødvendig onde istedet for å glede begge. Jo for vi er to stykker om dette. 

Hvis hun i tilfelle ikke er så fornøyd med meg hvorfor klorer hun seg da så fast med både nebb og klør? Jeg dumper etter relativt kort tid om de viser en side jeg ikke liker. Ofte bunner det ut i mangel av interesse og deltagelse. Jeg gir mye av meg selv og får nesten ingenting tilbake da f.eks. ref. handel. "Nå har jeg gjort to ting til deg så nå får du betale tilbake to ting". 

Det er også lett å skille disse etter en tid da den skuespilleren og fasadebyggere/handelsreisende skjelden orker å være noe til glede for partneren og ihvertfall ikke på det premisser som de inngikk ved forholdets start. Noen står sikkert litt opp, men utførelse og tilstedeværelse er helt eller delvis fraværende. Selvsagt blir dette ikke godt mottatt hvis de så blir konfrontert om dette og da er sirkelen sluttet. 

Jeg vet ikke hvilke menn du skisserer her egentlig, men ingen jeg kjenner til er der. 

Et annet problem er damers evne til å ta en viss kontroll. De er sub og med det synker de bare ennda lenger inn i subrollen at de ikke lenger hverken viser at de vil eller tar noen kontakt. De damer som er smarte og har funnet ut av dette de har en mann for livet som gjør hva som helst for sine damer, men da må man selv gi litt og ikke bare ta. Derfor er det så mye lettere å løpe over hekken til naboen og skape nye problemer istedet for å fikse de du allerede har. 

 

Du har rett i at noen damer ikke er opptatte av fasaden. Min erfaring er at disse damene kan være helt fantastiske både som lagspiller og partner. De samarbeider godt og ikke minst de gir av seg selv ikke bare fordi partneren liker det, men også for at de selv liker det. Men desverre er dette en skjelden vare. Ofte er de også ikke ledig på markedet fordi det er så fryktelig mange menn som kjemper deres gunst. 

 

Du skriver at du savner likestilling. Hvorfor blir du i et forthold hvis du ikke blir likestillt?

Jeg tenker at i tidligere alder når du er ung og uerfaren så kan man finne på å undertrykke enkelte ting, men i voksen alder, hvorfor ikke da bare gå videre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, du er ikke den eneste som opplever dette. Jeg er selv en dame som søker et seriøst forhold, men møter ofte disse "narre mennene". De sier de søker et seriøst forhold, fordi de vet det er dette jeg vil høre, og videre gir dem anledning til sex. Jeg ligger ikke med dem første date, men kanskje etter 1-2 måneders dating / ca 8 dater.

Jeg synes mang her har kommet med gode tips, og takker deg for innlegget. Det jeg vil gjøre annerledes er å spille på flere hester samtidig og se hvordan de forskjellige oppfører seg. Dessuten vil jeg holde igjen med sexen enda lengre. 
 

Anonymkode: 29ac3...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (21 minutter siden):

Har nok ikke et elendig kvinnesyn noe de som faktisk gir av seg selv har funnet ut.

Herfra gies det masse varme og omtanke til partneren, men det motsatt blir sett på som en selvfølge. Jeg ser at en del tar bare utdrag av det jeg skriver og lager seg ei oppfatning utav det uten at det trenger å ha noen tilhøringhet med virkeligheten.

Jeg gir av meg selv i et forhold og håper dama gjør det samme. Jeg for min del forventer ikke det, men tenker at hvis hun er sammen med meg så er det naturlig å gjengi den kjærligheten man får av lyst og ikke fordi at du må. Her er det mange som da faller inn i gruppa må. Det blir da på sikt sett på som et mere nødvendig onde istedet for å glede begge. Jo for vi er to stykker om dette. 

Hvis hun i tilfelle ikke er så fornøyd med meg hvorfor klorer hun seg da så fast med både nebb og klør? Jeg dumper etter relativt kort tid om de viser en side jeg ikke liker. Ofte bunner det ut i mangel av interesse og deltagelse. Jeg gir mye av meg selv og får nesten ingenting tilbake da f.eks. ref. handel. "Nå har jeg gjort to ting til deg så nå får du betale tilbake to ting". 

Det er også lett å skille disse etter en tid da den skuespilleren og fasadebyggere/handelsreisende skjelden orker å være noe til glede for partneren og ihvertfall ikke på det premisser som de inngikk ved forholdets start. Noen står sikkert litt opp, men utførelse og tilstedeværelse er helt eller delvis fraværende. Selvsagt blir dette ikke godt mottatt hvis de så blir konfrontert om dette og da er sirkelen sluttet. 

Jeg vet ikke hvilke menn du skisserer her egentlig, men ingen jeg kjenner til er der. 

Et annet problem er damers evne til å ta en viss kontroll. De er sub og med det synker de bare ennda lenger inn i subrollen at de ikke lenger hverken viser at de vil eller tar noen kontakt. De damer som er smarte og har funnet ut av dette de har en mann for livet som gjør hva som helst for sine damer, men da må man selv gi litt og ikke bare ta. Derfor er det så mye lettere å løpe over hekken til naboen og skape nye problemer istedet for å fikse de du allerede har. 

 

Du har rett i at noen damer ikke er opptatte av fasaden. Min erfaring er at disse damene kan være helt fantastiske både som lagspiller og partner. De samarbeider godt og ikke minst de gir av seg selv ikke bare fordi partneren liker det, men også for at de selv liker det. Men desverre er dette en skjelden vare. Ofte er de også ikke ledig på markedet fordi det er så fryktelig mange menn som kjemper deres gunst. 

 

Du skriver at du savner likestilling. Hvorfor blir du i et forthold hvis du ikke blir likestillt?

Jeg tenker at i tidligere alder når du er ung og uerfaren så kan man finne på å undertrykke enkelte ting, men i voksen alder, hvorfor ikke da bare gå videre?

Prøv å lev som homo en stund, så kan du komme tilbake og si hvem som er verst av menn og kvinner. Du kommer ikke til å påstå at det fortsatt er kvinner som er verst. 

Anonymkode: 41ded...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prøv å lev som homo en stund, så kan du komme tilbake og si hvem som er verst av menn og kvinner. Du kommer ikke til å påstå at det fortsatt er kvinner som er verst. 

Anonymkode: 41ded...361

Jeg er ikke interessert i noen mann eller noe som ligner. Jeg er interessert i ei dame som liker og er villig til å møte mine premisser på samme måte som jeg møter hennes uten bruk av fasademaske. 

Allerede ved slipp av den fasademaska tror jeg mange vil oppleve at ting blir ufattelig mye lettere og ikke minst lite anstrengende å finne den de faktisk leter etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (21 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i noen mann eller noe som ligner. Jeg er interessert i ei dame som liker og er villig til å møte mine premisser på samme måte som jeg møter hennes uten bruk av fasademaske. 

Allerede ved slipp av den fasademaska tror jeg mange vil oppleve at ting blir ufattelig mye lettere og ikke minst lite anstrengende å finne den de faktisk leter etter. 

Poenget mitt var at menn overhodet ikke er noe bedre. Heller værre. 

Anonymkode: 41ded...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Har nok ikke et elendig kvinnesyn noe de som faktisk gir av seg selv har funnet ut.

Herfra gies det masse varme og omtanke til partneren, men det motsatt blir sett på som en selvfølge. Jeg ser at en del tar bare utdrag av det jeg skriver og lager seg ei oppfatning utav det uten at det trenger å ha noen tilhøringhet med virkeligheten.

Jeg gir av meg selv i et forhold og håper dama gjør det samme. Jeg for min del forventer ikke det, men tenker at hvis hun er sammen med meg så er det naturlig å gjengi den kjærligheten man får av lyst og ikke fordi at du må. Her er det mange som da faller inn i gruppa må. Det blir da på sikt sett på som et mere nødvendig onde istedet for å glede begge. Jo for vi er to stykker om dette. 

Hvis hun i tilfelle ikke er så fornøyd med meg hvorfor klorer hun seg da så fast med både nebb og klør? Jeg dumper etter relativt kort tid om de viser en side jeg ikke liker. Ofte bunner det ut i mangel av interesse og deltagelse. Jeg gir mye av meg selv og får nesten ingenting tilbake da f.eks. ref. handel. "Nå har jeg gjort to ting til deg så nå får du betale tilbake to ting". 

Det er også lett å skille disse etter en tid da den skuespilleren og fasadebyggere/handelsreisende skjelden orker å være noe til glede for partneren og ihvertfall ikke på det premisser som de inngikk ved forholdets start. Noen står sikkert litt opp, men utførelse og tilstedeværelse er helt eller delvis fraværende. Selvsagt blir dette ikke godt mottatt hvis de så blir konfrontert om dette og da er sirkelen sluttet. 

Jeg vet ikke hvilke menn du skisserer her egentlig, men ingen jeg kjenner til er der. 

Et annet problem er damers evne til å ta en viss kontroll. De er sub og med det synker de bare ennda lenger inn i subrollen at de ikke lenger hverken viser at de vil eller tar noen kontakt. De damer som er smarte og har funnet ut av dette de har en mann for livet som gjør hva som helst for sine damer, men da må man selv gi litt og ikke bare ta. Derfor er det så mye lettere å løpe over hekken til naboen og skape nye problemer istedet for å fikse de du allerede har. 

 

Du har rett i at noen damer ikke er opptatte av fasaden. Min erfaring er at disse damene kan være helt fantastiske både som lagspiller og partner. De samarbeider godt og ikke minst de gir av seg selv ikke bare fordi partneren liker det, men også for at de selv liker det. Men desverre er dette en skjelden vare. Ofte er de også ikke ledig på markedet fordi det er så fryktelig mange menn som kjemper deres gunst. 

 

Du skriver at du savner likestilling. Hvorfor blir du i et forthold hvis du ikke blir likestillt?

Jeg tenker at i tidligere alder når du er ung og uerfaren så kan man finne på å undertrykke enkelte ting, men i voksen alder, hvorfor ikke da bare gå videre?

Dette er likt for begge kjønn, handler vel mest om at man må være ordentlig betatt/forselsket for å ville gi noe. Er du ilagmed noen fordi du ikke vil være alene/du vil ha sex/penger osv går det ofte en vei fordi den som gjør det ikke egentlig bryr seg, de bare later som. Det er jo derfor ikke alle menn/kvinner er sånn mot alle de møter, bare noen

 

Anonymkode: 22811...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Hva gjør man hvis man ikke får seksuell kjemi?  skal man bare late som ingenting å fortsette forholdet? Kjærlighet er en ting men den manglende brikken i totalopplevelsen fører ofte til brudd...

Menn vil ofte ha bekreftelse på den seksuelle kjemien før de inngår forhold. Kvinner som forstår dette lykkes som regel, fordi kjemien er viktig for dem også...

Hva gjør du den dagen du finner kjærligheten og inngår forhold, og senere oppdager at den seksuelle kjemien ikke fungerer?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Hva gjør man hvis man ikke får seksuell kjemi?  skal man bare late som ingenting å fortsette forholdet? Kjærlighet er en ting men den manglende brikken i totalopplevelsen fører ofte til brudd...

Menn vil ofte ha bekreftelse på den seksuelle kjemien før de inngår forhold. Kvinner som forstår dette lykkes som regel, fordi kjemien er viktig for dem også...

Hva gjør du den dagen du finner kjærligheten og inngår forhold, og senere oppdager at den seksuelle kjemien ikke fungerer?

 

Hvorfor tar du utgangspunkt i at det handler om seksuell kjemi? Jeg har opplevd det samme som ts gang på gang, og mennene har vært ville etter mer sex med meg selv om de ved et trylleslag mistet alle de såkalte «følelsene» de hadde for meg første gang vi lå sammen. Mistenkelig at det akkurat er samme dag man har hatt sex at de ikke vil ha forhold likevel, men vil fortsette å ha sex. Med andre ord var det aldri noe ekte følelser der, bare kåtskap og lureri. 

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tar du utgangspunkt i at det handler om seksuell kjemi? Jeg har opplevd det samme som ts gang på gang, og mennene har vært ville etter mer sex med meg selv om de ved et trylleslag mistet alle de såkalte «følelsene» de hadde for meg første gang vi lå sammen. Mistenkelig at det akkurat er samme dag man har hatt sex at de ikke vil ha forhold likevel, men vil fortsette å ha sex. Med andre ord var det aldri noe ekte følelser der, bare kåtskap og lureri. 

Anonymkode: e3ba5...917

Kanskje de syntes du er kjedelig i senga. Ikke så dårlig at det ikke er verdt et ligg, men for kjipt for et forhold.

Anonymkode: 22811...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje de syntes du er kjedelig i senga. Ikke så dårlig at det ikke er verdt et ligg, men for kjipt for et forhold.

Anonymkode: 22811...f58

Det har jeg nok selvtillit til å vite at ikke er sant, tvert imot :) også dømt på reaksjonen til menn. 

Anonymkode: e3ba5...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor tar du utgangspunkt i at det handler om seksuell kjemi? Jeg har opplevd det samme som ts gang på gang, og mennene har vært ville etter mer sex med meg selv om de ved et trylleslag mistet alle de såkalte «følelsene» de hadde for meg første gang vi lå sammen. Mistenkelig at det akkurat er samme dag man har hatt sex at de ikke vil ha forhold likevel, men vil fortsette å ha sex. Med andre ord var det aldri noe ekte følelser der, bare kåtskap og lureri. 

Anonymkode: e3ba5...917

Jeg synes seksuell kjemi er viktig for begge parter, likeså sexlyst og kjærlighet. Jeg har selv blitt lurt, så jeg går ikke i den samme fella to ganger... og jeg er en motpol av en player.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (15 timer siden):

Jeg tror nok dette er den eneste løsningen om en opplever å gjentatte ganger havne til sengs med det en oppfatter som "drittsekker". Som på andre arenaer i livet kan det være en fordel å bli skikkelig kjent med personen før en stoler på vedkommende, og i alle fall før en går til sengs om en ønsker en mer forpliktende relasjon. 

Jeg presser det lenger og lenger (måneder..) men syns ikke det hjelper så mye. Min erfaringer er at en del menn er tålmodige predatorer som kan bruke ÅR på å innynde seg, selv om det bare dreier seg om sex. 

Utelukke skrev (15 timer siden):

Det kan bli en selvoppfyllende profeti om dette er noe du forventer at skjer etter sex. Kanskje du selv forandrer deg etter sex - slik at daten blir skeptisk? De fleste menn er like redd for å bli såret og "brukt". 

Du bør slutte å se på det som at du blir "brukt". Du er jo med på det selv og nyter sexen. Om du har sex bare for å få en kjæreste bør du slutte med å hoppe til sengs med dater - inntil du er trygg på at det er noe mer - du må også være mer kresen og tålmodig. 

Jeg vet ikke. Jeg har ikke lenger glede av sex da jeg aldri blir gitt anledning til å føle meg trygg med noen. Jeg gråter som regel når jeg er alene igjen og føler meg stresset. Jeg regner med det er pga forventning om at jeg blir avvist. Men jeg tror ikke menn merker dette. Jeg er en "pleaser".

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan er din sosiale kompetanse ellers? Har du mange venninner? Blir det ofte konflikter? Spør fordi du høres litt hissig og dramatisk ut og det er jo mange som ikke vil ha noe med å gjøre... 

Anonymkode: b449a...3f5

Helt grei. Jeg er ikke noe sosialt dyr, men heller ikke det motsatte. Men jeg syns det er vanskelig å møte menn med samme tillit som kvinner nå.

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...