Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror meg, det er ikke noe av det første som skjer..

Hvem liker å dumpe noen? jeez..

ts.

Anonymkode: 7b2d7...691

Ja, hvem liker å dumpe noen? Eneste jeg har turt å dumpe er rik og med usedvanlig god moral. Resten blir rabiate. Hehe. 

Anonymkode: aa324...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er kjernen i problemet ditt. Du er passiv og tar de som sjekker deg opp. Det er nesten bare pulemenn som sjekker opp og er skikkelig pågående ovenfor damer som selv ikke er aktivt kontaktsøkende.

Du må innta en mer aktiv rolle. Kom i kontakt med mindre pågående menn. Hvor dere er likestilte med tanke på å vise initiativ. 

Jeg kan nesten garantere positivt resultat om du endrer på dette

Anonymkode: 2f86e...6fa

Jammen jeg orker jo ikke å løpe etter menn å trygle om kjærlighet når jeg blir behandlet som et ludder uten å engang be om oppmerksomhet? 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Har du tenkt tanken at de kansje så for seg en relasjon, men de ble ikke fornøyd med det fysiske altså sexen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden):

Har du tenkt tanken at de kansje så for seg en relasjon, men de ble ikke fornøyd med det fysiske altså sexen?

Nei. Hvis sexen har vært dårlig har det ikke vært meg som er problemet. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jammen jeg orker jo ikke å løpe etter menn å trygle om kjærlighet når jeg blir behandlet som et ludder uten å engang be om oppmerksomhet? 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Så å gjøre en innsats selv er å løpe etter menn og trygle om kjærlighet? Alle må gjøre en innsats, alle må vise initiativ.

Jeg tror ikke du kommer til å gjøre noen endringer. Så da får du nesten bare fortsette i samme spor. Lykke til. 

Anonymkode: 2f86e...6fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (9 timer siden):

Så ikke ha sex med dem før du har blitt ordentlig kjent med dem. Ha mange dates ute og observer hvordan han faktisk behandler deg, ikke bare hva han sier og skriver. Hva snakker dere om? Er han snill mot seg i handlinger, eller bare ord? Er han oppriktige opptatt av å bli kjent med deg? Hvordan responderer han når det ikke er aktuelt med hjemmedate? 

Jeg tror nok dette er den eneste løsningen om en opplever å gjentatte ganger havne til sengs med det en oppfatter som "drittsekker". Som på andre arenaer i livet kan det være en fordel å bli skikkelig kjent med personen før en stoler på vedkommende, og i alle fall før en går til sengs om en ønsker en mer forpliktende relasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan bli en selvoppfyllende profeti om dette er noe du forventer at skjer etter sex. Kanskje du selv forandrer deg etter sex - slik at daten blir skeptisk? De fleste menn er like redd for å bli såret og "brukt". 

Du bør slutte å se på det som at du blir "brukt". Du er jo med på det selv og nyter sexen. Om du har sex bare for å få en kjæreste bør du slutte med å hoppe til sengs med dater - inntil du er trygg på at det er noe mer - du må også være mer kresen og tålmodig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Og det er jo noe du må gå i deg selv å se på..  

Heller enn å være sint. 

Anonymkode: d102f...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Utelukke said:

Det kan bli en selvoppfyllende profeti om dette er noe du forventer at skjer etter sex. Kanskje du selv forandrer deg etter sex - slik at daten blir skeptisk? De fleste menn er like redd for å bli såret og "brukt". 

Du bør slutte å se på det som at du blir "brukt". Du er jo med på det selv og nyter sexen. Om du har sex bare for å få en kjæreste bør du slutte med å hoppe til sengs med dater - inntil du er trygg på at det er noe mer - du må også være mer kresen og tålmodig. 

Mange menn som er redde for å bli såret naturligvis, men redde for å bli brukt for sex må du lenger ut på landet med 😄 

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei. Hvis sexen har vært dårlig har det ikke vært meg som er problemet. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Er du så fantastisk god?

Slik du legger det frem her så er mennene dårlig på sex og da skjønner jeg ihvertfall ikke greia med å henge seg opp i at de bare forsvinner. Da slipper ihvertfall du å ta grep om et evt. brudd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Men HELVETE HELLER: alt er galt med "litt kos av og til". Det er overfladisk fjas som ikke har noen betydning i en større sammenheng som når man f.eks oppsummerer livet sitt. Hva tror det gir meg å ligge med en eller annen idiot som driter i meg? Det gir meg INGENTING. Og jeg skjønner ikke hvorfor menn ikke bare kan respektere at jeg har det helt strålende med sølibat om jeg ikke kan få kjærlighet!

ts 

Anonymkode: 7b2d7...691

Det er nok en del som mener dating er overfladisk fjas, men de gjør det fordi de ønsker litt kos av og til.

Anonymkode: fc012...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er synd du har gjentatte ganger har opplevd dette. Når man involverer seg med andre er der alltid en risiko for at man blir avvist og såret. Selv om man har sex har jo ingen relasjon noen garanti for noen av partene. Det gjelder jo deg også. Det kan jo likegodt være du som finner ut at det ikke var så god match som du først tenkte og håpet på? 

Jeg tror eneste løsningen er å gå i seg selv eventuelt få hjelp til å se på hvorfor man fortsetter i de samme mønstrene og faller for de samme utilgjengelige idiotene. 

Å kjøpe sex er forkastelig og ulovlig. 

Anonymkode: 7c7d4...27f

Tenker det samme.

Jeg har opplevd mye oppmerksomhet fra menn. Noen interessante, noen mindre interessante.  Det at de ikke er så interesserte lenger, er vel ikke deres skyld. Man føler det man føler. Sannsynligvis var de veldig interessert i starten. Er ikke alltid at interessen fortsetter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er galt med litt kos av og til? Hvorfor skal alt på død og liv ende med forhold? Tror kvinner har en del å lære av menn på dette området.

Anonymkode: 91b3d...40c

Vet ikke om jeg er helt enig. Det å fare rundt fører lite godt med seg annet enn mange partnere. 

Men jeg tenker også på at en del damer ofte har litt høye tanker om seg selv og ikke minst fremstår som veldig egoistiske og med null interesse for partneren. Mulig jeg har blitt rammet av damer som har blitt såret før og derfor opptrer som noen skikkelige drittunger, men en ny partner bør få starte med blanke ark.

Min erfaring er at de stiller slike krav til meg som mann at jeg ikke på noen måte kan nå opp mens de selv bare kan gi faen. Om det ikke blir meg så går de bare til neste for han blir sikkert fornøyd. Damer har så mange å ta av de trenger ikke anstrenge seg for å få en partner. De trenger heller ikke fremstå som noen god elsker for de vil få menn uansett. 

Det er langt imellom det å finne ei som faktisk gir av seg selv og prøver å være den beste partneren. Ei som da både kan lytte og justere litt etter det også partneren ønsker. Tar vi med at hun i tillegg gjør det for at hun selv liker det og ikke bare for partnerens skyld er det ennda mye lenger. Her er det snakk om den berømmte nåla i høystakken. 

Vi må nok se på det som et faktum at mange damer er mere interessert i fasaden og det rundt mere enn nærhet som innebærer noe annet enn det de selv tjener på. Lite vitner om at de liker å gi ihvertfall. Må de det tar de minste motstands vei og bytter partner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som opplever dette gjentatte ganger fra menn, dere mener at dere ikke gjør noe feil, det er bare mennene. Men hvordan har det seg da at vi er mange kvinner som slettes ikke opplever dette? Om vi prøver å si hva vi gjør, i håp om å hjelpe dere, så blir det avblåst? Hva vil du da TS? Ha bekreftelse på at alle menn er drittsekker? Det er de ikke.

Jada, det hender ganske ofte at dating stopper opp etter noen uker eller månder. Man finner ut at man ikke passer så godt sammen likevel. Interessen avtar. Og ja, noen ganger kan det være sex som ikke funker også. Noen ganger avslutter jeg det, noen ganger de. Men jeg har aldri opplevd å føle at menn bare har vært ute etter å få meg til sengs for så å stikke av. Eller jo, det har jeg vel følt, men da har jeg skjønt det før jeg har møtt dem, ut fra tidlig fokus på det fysiske og lite interesse av meg som person.

Jeg tenker at når man stadig opplever å befinne seg i samme situasjon, så er det et mønster der. Og da må man se på om det kanskje er noe man selv kan gjøre for å snu det mønsteret. Eller se på om man kanskje feiltolker situasjonen også? Men som sagt har jeg ikke opplevd dette, så det er vanskelig å gi noe mer råd.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (9 minutter siden):

Dere som opplever dette gjentatte ganger fra menn, dere mener at dere ikke gjør noe feil, det er bare mennene. Men hvordan har det seg da at vi er mange kvinner som slettes ikke opplever dette? Om vi prøver å si hva vi gjør, i håp om å hjelpe dere, så blir det avblåst? Hva vil du da TS? Ha bekreftelse på at alle menn er drittsekker? Det er de ikke.

Jada, det hender ganske ofte at dating stopper opp etter noen uker eller månder. Man finner ut at man ikke passer så godt sammen likevel. Interessen avtar. Og ja, noen ganger kan det være sex som ikke funker også. Noen ganger avslutter jeg det, noen ganger de. Men jeg har aldri opplevd å føle at menn bare har vært ute etter å få meg til sengs for så å stikke av. Eller jo, det har jeg vel følt, men da har jeg skjønt det før jeg har møtt dem, ut fra tidlig fokus på det fysiske og lite interesse av meg som person.

Jeg tenker at når man stadig opplever å befinne seg i samme situasjon, så er det et mønster der. Og da må man se på om det kanskje er noe man selv kan gjøre for å snu det mønsteret. Eller se på om man kanskje feiltolker situasjonen også? Men som sagt har jeg ikke opplevd dette, så det er vanskelig å gi noe mer råd.

Støtter 100 %! Jeg datet i tre år før jeg fant mannen og jeg opplevde aldri å bli brukt for sex. Derimot var jeg på mange dates med kjekke, oppegående menn med samme hensikt som meg; finne seg en partner for livet. Så jo, det kan være lurt å gå i deg selv. 

Anonymkode: b449a...3f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er meget tydelig på at jeg ikke er interessert i random sex. Så tydelig at det kul umulig at evt bruk og kast skyldes en misforståelse om målsetninger. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Da kan du si at sex er ok på en betingelse, at han ikke får orgasme. Da vil han være en lydig hund så lenge du vil. 

Anonymkode: fc780...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (15 timer siden):

Det beste er vel å gå i seg selv og tenke over hva slags menn du tiltrekkes av.

Du og de mange liksene dine kan gå å se seg sjæl i speilet, for der er det sikkert mange og uattraktive feil....

Anonymkode: a1378...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Støtter 100 %! Jeg datet i tre år før jeg fant mannen og jeg opplevde aldri å bli brukt for sex. Derimot var jeg på mange dates med kjekke, oppegående menn med samme hensikt som meg; finne seg en partner for livet. Så jo, det kan være lurt å gå i deg selv. 

Anonymkode: b449a...3f5

Hjelper jo ikke å gå i seg selv når markedet bare tilbyr feite, stygge og slemme menn. Hvor finner du alle disse kjekke og snille mennene ? Og slutt med personagrep og be alle kvinnfolk om å gå inn i seg sjæl hver gang en mann er slem og bruker henne for sex! 

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (1 time siden):

Dere som opplever dette gjentatte ganger fra menn, dere mener at dere ikke gjør noe feil, det er bare mennene. Men hvordan har det seg da at vi er mange kvinner som slettes ikke opplever dette? Om vi prøver å si hva vi gjør, i håp om å hjelpe dere, så blir det avblåst? Hva vil du da TS? Ha bekreftelse på at alle menn er drittsekker? Det er de ikke.

Jada, det hender ganske ofte at dating stopper opp etter noen uker eller månder. Man finner ut at man ikke passer så godt sammen likevel. Interessen avtar. Og ja, noen ganger kan det være sex som ikke funker også. Noen ganger avslutter jeg det, noen ganger de. Men jeg har aldri opplevd å føle at menn bare har vært ute etter å få meg til sengs for så å stikke av. Eller jo, det har jeg vel følt, men da har jeg skjønt det før jeg har møtt dem, ut fra tidlig fokus på det fysiske og lite interesse av meg som person.

Jeg tenker at når man stadig opplever å befinne seg i samme situasjon, så er det et mønster der. Og da må man se på om det kanskje er noe man selv kan gjøre for å snu det mønsteret. Eller se på om man kanskje feiltolker situasjonen også? Men som sagt har jeg ikke opplevd dette, så det er vanskelig å gi noe mer råd.

Det er jo nettopp mange kvinner som opplever dette🤷‍♀️🤷‍♀️ Hvordan kan du påsta at de fleste kvinner feier gjennom datinglivet uten å bli brukt?
 

Jeg har lest dine dagbokinnlegg tidligere på forumet og der står det også etter det jeg tolket at flere menn har avfeiet deg, dumpet deg og brukt deg over lengre periode der du trodde dere var kjærester. Flaut!! Og ikke sitt her å angrip dine medsøstre når du er i samme båt selv🤪

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...