Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så ikke ha sex med dem før du har blitt ordentlig kjent med dem. Ha mange dates ute og observer hvordan han faktisk behandler deg, ikke bare hva han sier og skriver. Hva snakker dere om? Er han snill mot seg i handlinger, eller bare ord? Er han oppriktige opptatt av å bli kjent med deg? Hvordan responderer han når det ikke er aktuelt med hjemmedate? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

HAHAHHAHAHAHA. HERREGUD. JEG ER SÅ ENIG. 

De oppfører seg som om de er selveste GULAGARKIPELET rent kvalitetsmessig, og alt du får er en bok om promp for 2-åringer. 

 

Anonymkode: aa324...db8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er galt med litt kos av og til? Hvorfor skal alt på død og liv ende med forhold? Tror kvinner har en del å lære av menn på dette området.

Anonymkode: 91b3d...40c

Nå misforstår du med vilje. Ts har klart og tydelig sagt hun ikke har tilfeldig kos og sex. Jeg er nå i en fase hvor jeg har det innimellom når jeg føler meg kåt og ensom, da føler jeg meg ikke brukt eller såret så klart når det ikke ender med forhold, når jeg ikke ønsker det selv. Men når menn på kalkulert vis har utgitt seg for å være en drømmemann som er seriøs med meg og har blitt iskald og ghostet etter sex har jeg blitt ekstremt såret. Så har de dukket opp igjen etter en tid etter vel vitende om hvordan de oppførte seg med ekle, «kjærlige» meldinger. Fysj og skam!

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er meget tydelig på at jeg ikke er interessert i random sex. Så tydelig at det kul umulig at evt bruk og kast skyldes en misforståelse om målsetninger. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Det er bare at om en kun vil ha sex, kan ikke dine interesser tas hensyn til.

Anonymkode: 2e26d...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er galt med litt kos av og til? Hvorfor skal alt på død og liv ende med forhold? Tror kvinner har en del å lære av menn på dette området.

Anonymkode: 91b3d...40c

Men HELVETE HELLER: alt er galt med "litt kos av og til". Det er overfladisk fjas som ikke har noen betydning i en større sammenheng som når man f.eks oppsummerer livet sitt. Hva tror det gir meg å ligge med en eller annen idiot som driter i meg? Det gir meg INGENTING. Og jeg skjønner ikke hvorfor menn ikke bare kan respektere at jeg har det helt strålende med sølibat om jeg ikke kan få kjærlighet!

ts 

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niek79
12 minutter siden, AnonymBruker said:

ja hva gjorde du for å endre deg da? Hvordan endret du personlighet? Er det du ber folk om når de skal gå i seg selv og korrigere hvordan de fremstår.. man er den man er.. 

Anonymkode: 37602...aa2

Hvorfor i all verden skulle man ikke kunne utvikle seg som person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niek79
8 minutter siden, Mona123 said:

Så ikke ha sex med dem før du har blitt ordentlig kjent med dem. Ha mange dates ute og observer hvordan han faktisk behandler deg, ikke bare hva han sier og skriver. Hva snakker dere om? Er han snill mot seg i handlinger, eller bare ord? Er han oppriktige opptatt av å bli kjent med deg? Hvordan responderer han når det ikke er aktuelt med hjemmedate? 

Verre er det faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er meget tydelig på at jeg ikke er interessert i random sex. Så tydelig at det kul umulig at evt bruk og kast skyldes en misforståelse om målsetninger. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Hallo, når du sier slikt til menn ser de det bare som en 'utfordring' ... Akkurat som at hvis du sier til en person: ikke stjel bilen min, så blir det nettopp supermotivasjonen deres. Da MÅ de stjele bilen din. Liksom. Dette er superlogisk for mange menn. Det er sånn de tenker når det kommer til sex. 

Boring. 

Anonymkode: aa324...db8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Hva mener du er hensikten med å treffe mennesker, da, Ts? 
Er din eneste hensikt som kvinne å finne en mann som vil ha deg lenge nok til at du kan føde 2-3 barn? Er en hyggelig helg helt poengløs for deg om den ikke resulterer i unger? Hva er det du mener de «snyter» deg for? :klo: 

Hele poenget med å være sammen med andre mennesker er å ha det hyggelig i deres selskap. Så en får tro mennene har det hyggelig i ditt selskap. Men det at en mann eller kvinne hygger seg en kveld betyr ikke at de MÅ bli hele helgen. Og det at en mann eller kvinne velger å kose seg sammen en helg, en uke, måned eller år (eller et tiår) av livet betyr ikke at de «bruker og kaster» hverandre når de sier «beklager, nå gir du ikke hygge mere, så da finne jeg meg en annen». Det betyr bare at de er rasjonelle mennesker, Ts. 

Dersom du tenker at en hyggelig kveld eller helg MÅ resultere i et langt og ulykkelig ekteskap så finnes det sekter der sånt er normalen.  I andre foretrekker å bli bare så lenge det gir glede. 

Hilsen kvinne som hater gammaldagse kvinner som ser ned på sosial hygge de selv har valgt med åpne øyne og selv nyter men som ikke resulterer i ekteskap og unger. Dette er ikke 1920, Ts.  Ikke velg å leve der. 2021 er vesentlig bedre.

Anonymkode: 4abbb...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (2 minutter siden):

Verre er det faktisk ikke.

Nei, hehe. 

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva mener du er hensikten med å treffe mennesker, da, Ts? 
Er din eneste hensikt som kvinne å finne en mann som vil ha deg lenge nok til at du kan føde 2-3 barn? Er en hyggelig helg helt poengløs for deg om den ikke resulterer i unger? Hva er det du mener de «snyter» deg for? :klo: 

Hele poenget med å være sammen med andre mennesker er å ha det hyggelig i deres selskap. Så en får tro mennene har det hyggelig i ditt selskap. Men det at en mann eller kvinne hygger seg en kveld betyr ikke at de MÅ bli hele helgen. Og det at en mann eller kvinne velger å kose seg sammen en helg, en uke, måned eller år (eller et tiår) av livet betyr ikke at de «bruker og kaster» hverandre når de sier «beklager, nå gir du ikke hygge mere, så da finne jeg meg en annen». Det betyr bare at de er rasjonelle mennesker, Ts. 

Dersom du tenker at en hyggelig kveld eller helg MÅ resultere i et langt og ulykkelig ekteskap så finnes det sekter der sånt er normalen.  I andre foretrekker å bli bare så lenge det gir glede. 

Hilsen kvinne som hater gammaldagse kvinner som ser ned på sosial hygge de selv har valgt med åpne øyne og selv nyter men som ikke resulterer i ekteskap og unger. Dette er ikke 1920, Ts.  Ikke velg å leve der. 2021 er vesentlig bedre.

Anonymkode: 4abbb...9c9

Tldr

Anonymkode: aa324...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niek79 skrev (11 minutter siden):

Bruk&kast er sånn det fungerer i et fritt datingmarked uten insentiver til å oppføre seg bra. Jeg synes det var helt topp da jeg var singel! 🙂

Hva er topp med å ødelegge andre mennesker med å behandle dem dårlig? 

Dette er jo helt sykt?

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er topp med å ødelegge andre mennesker med å behandle dem dårlig? 

Dette er jo helt sykt?

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Hvor har du det fra at du absolutt må ligge med dem da? 

Jeg tror du liker dette, det irriterer deg bare at det ikke er du som får dumpet først...

Anonymkode: a61dd...81e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er topp med å ødelegge andre mennesker med å behandle dem dårlig? 

Dette er jo helt sykt?

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Ja. Også hvis de treffer en kvinne de ENDELIG forelsker seg i, er hun kanskje redd pga tankeløs oppførsel fra før av fra andre menn. Ergo straffer menn seg selv. Når det er bruk og kast er det ekstra viktig å behandle hverandre med respekt. Jeg har i alle fall tenkt det, i og med at alle ønsker å føle seg spesielle. Det er liksom ikke BARE DU. Alle ønsker det. 

Anonymkode: aa324...db8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjentatte ganger blitt utsatt for at menn bruker masse tid og energi på meg der eneste mål med å være grei og oppmerksom er for oppnå sex. De er ikke like grei etter at mål er oppnådd for å si det forsiktig..

Denne typen holdninger fra menn sin side gjør meg rasende og ikke minst hevngjerrig. 

Hva feiler det egentlig en mann som er villig til å bruke masse tid og energi for et jævla ligg? Og hvorfor kan ikke disse heller gå til prostituerte å betale for sex fremfor å bruke helt vanlige kvinner som ønsker kjærlighet?

Anonymkode: 7b2d7...691

Sex før ekteskap/samboerskap bør være forbudt. Slik løser vi problemet. Er du ikke enig?

Anonymkode: 5983b...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med dem på første eller andre date da, så slipper du å bli forelsket i eller bruke mye tid på dem som bare vil ha sex og ikke noe mer etter det.

En natt med moro for dere begge, og du finner ut hva hans hensikt er. Vinn-vinn.

Anonymkode: bd871...0e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva mener du er hensikten med å treffe mennesker, da, Ts? 
Er din eneste hensikt som kvinne å finne en mann som vil ha deg lenge nok til at du kan føde 2-3 barn? Er en hyggelig helg helt poengløs for deg om den ikke resulterer i unger? Hva er det du mener de «snyter» deg for? :klo: 

Hele poenget med å være sammen med andre mennesker er å ha det hyggelig i deres selskap. Så en får tro mennene har det hyggelig i ditt selskap. Men det at en mann eller kvinne hygger seg en kveld betyr ikke at de MÅ bli hele helgen. Og det at en mann eller kvinne velger å kose seg sammen en helg, en uke, måned eller år (eller et tiår) av livet betyr ikke at de «bruker og kaster» hverandre når de sier «beklager, nå gir du ikke hygge mere, så da finne jeg meg en annen». Det betyr bare at de er rasjonelle mennesker, Ts. 

Dersom du tenker at en hyggelig kveld eller helg MÅ resultere i et langt og ulykkelig ekteskap så finnes det sekter der sånt er normalen.  I andre foretrekker å bli bare så lenge det gir glede. 

Hilsen kvinne som hater gammaldagse kvinner som ser ned på sosial hygge de selv har valgt med åpne øyne og selv nyter men som ikke resulterer i ekteskap og unger. Dette er ikke 1920, Ts.  Ikke velg å leve der. 2021 er vesentlig bedre.

Anonymkode: 4abbb...9c9

Jeg vil ha varige relasjoner både familiært, i vennskap og i kjærliget. Jeg er helt uinteressert i slikte flyktige relasjoner som du beskriver da jeg mener at de i det lange løp ikke har noen som helst verdi. Det som er viktig i livet er de menneskene som faktisk er tilstede i ens liv. Ikke de som tittet innom en svipptur. Én hyggelig helg med noen har ingen verdi for meg. Jeg vil heller ha et helt liv med helger sammen med noen eller være alene i helgen. Dette har ingenting som helst med at jeg må ha barn eller ekteskap. Jeg vil ha kjærlighet, ikke bare sex og syns det burde være en selvfølge at et sånt ønske blir respektert. 

ts

 

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor har du det fra at du absolutt må ligge med dem da? 

Jeg tror du liker dette, det irriterer deg bare at det ikke er du som får dumpet først...

Anonymkode: a61dd...81e

Nei. Man blir bare jævlig irritert over at de bruker masse tid på å tilfredsstille reptilhjernen sin. Jeg skjønner ikke hvorfor de må fôre den. Det er så lite sofistikert. Kunne like gjerne skreket bæsj til folk på gata. Like givende. 

Anonymkode: aa324...db8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor har du det fra at du absolutt må ligge med dem da? 

Jeg tror du liker dette, det irriterer deg bare at det ikke er du som får dumpet først...

Anonymkode: a61dd...81e

Tror meg, det er ikke noe av det første som skjer..

Hvem liker å dumpe noen? jeez..

ts.

Anonymkode: 7b2d7...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går ikke rundt å jakter på menn da det ikke er en rolle jeg trivs i. Så spørsmålet er snarere hvorfor bare psykoer går etter meg. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Her er kjernen i problemet ditt. Du er passiv og tar de som sjekker deg opp. Det er nesten bare pulemenn som sjekker opp og er skikkelig pågående ovenfor damer som selv ikke er aktivt kontaktsøkende.

Du må innta en mer aktiv rolle. Kom i kontakt med mindre pågående menn. Hvor dere er likestilte med tanke på å vise initiativ. 

Jeg kan nesten garantere positivt resultat om du endrer på dette

Anonymkode: 2f86e...6fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...