Gå til innhold

Jeg hater menn som bruker kvinner til sex og selskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hr. Aktiv skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke interessert i noen mann eller noe som ligner. Jeg er interessert i ei dame som liker og er villig til å møte mine premisser på samme måte som jeg møter hennes uten bruk av fasademaske. 

Allerede ved slipp av den fasademaska tror jeg mange vil oppleve at ting blir ufattelig mye lettere og ikke minst lite anstrengende å finne den de faktisk leter etter. 

Men du har veldig rar erfaring med damer. Etter mitt inntrykk virker det som om du går etter «harry» damer eller IG babes. Det er flere oppegående og tverigjennom gode damer enn det er menn. Når man søker etter nye relasjoner på en plattform, så er det sjeldent damer tar kontakt, fordi vi er mest opptatt av dype, langvarige, varme og seriøse relasjoner som gir oss noe. Og ikke denne fasaden du mener mange damer har. Mens menn har lavere terskel for å ta kontakt med begge kjønn nettopp fordi de ikke tar folk seriøst, er umodne, tidsfordriv, de kjeder seg og trenger alltid noen å bare prate med. Jeg er selv lei av menn som ikke gidder å date seriøst og ikke gidder å gjøre en innsats for meg, er bare jeg som må gjøre innsatsen. Prøv å lev med menn og date menn så skal jeg love deg at de er hakket verre. Ikke alle, men en del. Jeg har en haug av dårlige erfaringer i sekken og sliter med å bearbeide de. Det vonde bruddet med eksen som jeg var i med 4 år, så masse kaotiske dårlige dater med diverse menn som har store problemer. Var på en date med en hyggelig og oppegående mann(om flere var som han hadde dating vært gøy), menn klikker når man avviser de, menn klikker når de avviser oss og vi stiller krav. Mange menn er ikke tålmodige og forståelsesfulle og latterliggjør kvinner som sliter. Listen fortsetter. Mange menn liker drama, er falske og pusher grenser og driver med mindgames. 
 

I en relasjon så må begge ta og gi. Hvis den ene bare tar så må man fjerne de fra livet sitt og lete helt til man finner en som vil spille på lag.

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hr. Aktiv skrev (9 timer siden):

Jeg er ikke interessert i noen mann eller noe som ligner. Jeg er interessert i ei dame som liker og er villig til å møte mine premisser på samme måte som jeg møter hennes uten bruk av fasademaske. 

Allerede ved slipp av den fasademaska tror jeg mange vil oppleve at ting blir ufattelig mye lettere og ikke minst lite anstrengende å finne den de faktisk leter etter. 

Asperger much? 

Mine premisser, samt at den andre ikke skal være fasademennesker? Være sååååå ekte, holde oppsyn med andre og sjekke at dem er korrekt nok... Du vil jo at den andre parten skal være en taper. Er du så digg ????? (Nei, det var ikke et spm, da ingen menn er digge uanZ)

Anonymkode: aa324...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU ER FAKE

 

 

DU HOLDER PÅ Å KLAGE
 





DU ER FAKE

 

 

OG MOT HVEM?














MOT HVEM?

































MOT HVEM?





































-Jo det er mot deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan er din sosiale kompetanse ellers? Har du mange venninner? Blir det ofte konflikter? Spør fordi du høres litt hissig og dramatisk ut og det er jo mange som ikke vil ha noe med å gjøre... 

Anonymkode: b449a...3f5

Tvert om. De flest tiltrekkes av de som lager drama og er hissige. Fordi de er spennende sikkert. Da spesielt menn som er hissige, de drar damer som bare det og er alltid i samboerskap. Men det er jo langt fra akseptert at en dame kan være sint av GODE grunner uten å bli stemplet som det ene og andre og at hun skal straffes.

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men du har veldig rar erfaring med damer. Etter mitt inntrykk virker det som om du går etter «harry» damer eller IG babes. Det er flere oppegående og tverigjennom gode damer enn det er menn. Når man søker etter nye relasjoner på en plattform, så er det sjeldent damer tar kontakt, fordi vi er mest opptatt av dype, langvarige, varme og seriøse relasjoner som gir oss noe. Og ikke denne fasaden du mener mange damer har. Mens menn har lavere terskel for å ta kontakt med begge kjønn nettopp fordi de ikke tar folk seriøst, er umodne, tidsfordriv, de kjeder seg og trenger alltid noen å bare prate med. Jeg er selv lei av menn som ikke gidder å date seriøst og ikke gidder å gjøre en innsats for meg, er bare jeg som må gjøre innsatsen. Prøv å lev med menn og date menn så skal jeg love deg at de er hakket verre. Ikke alle, men en del. Jeg har en haug av dårlige erfaringer i sekken og sliter med å bearbeide de. Det vonde bruddet med eksen som jeg var i med 4 år, så masse kaotiske dårlige dater med diverse menn som har store problemer. Var på en date med en hyggelig og oppegående mann(om flere var som han hadde dating vært gøy), menn klikker når man avviser de, menn klikker når de avviser oss og vi stiller krav. Mange menn er ikke tålmodige og forståelsesfulle og latterliggjør kvinner som sliter. Listen fortsetter. Mange menn liker drama, er falske og pusher grenser og driver med mindgames. 
 

I en relasjon så må begge ta og gi. Hvis den ene bare tar så må man fjerne de fra livet sitt og lete helt til man finner en som vil spille på lag.

Anonymkode: a1378...0a5

Da har du vært uheldig også for de fleste menn er ikke slik.

Men det er riktig at damer ofte er ute etter fast relasjon, men hva har de å tilby?

Mange av de jeg dater har ingen andre drømmer enn en mann. Ikke noe om hvordan de ser for seg et forhold til denne mannen. Om mannen har noen tanker er ikke det tema til dama. Mannens tanker er da ofte et problem og ikke noe hun enten kan akseptere eller bare akseptere og gå videre. Hun har bestemt seg og drar heller på maska si den berømte fasademaske og fremstår som hun liker dette. Dette går en stund og hun forteller villig vekk hvor fornøyd til venner og familie hun er av dette varpet. Har hun barn er de inne i bildet relativt raskt. Selvfølgelig skal de inn i livet til denne fantastiske mannen gjerne i uke 4 eller 5. 

Jeg tenker at jeg ikke ønsker å gå inn i en relasjon med noen som ikke passer. Drar ihvertfall ikke på et kostyme for å fremstå som jeg passer selv om dama er hot som faen. Så her fremstår jeg som mere forståelsesfull enn det hun gjør.

De damer jeg går etter er helt vanlige damer egentlig. Ingen spesielle trekk som gjør de hverken det ene eller det andre. De er påfallende ofte helt uten visjon og fantasier og som skissert ovenfor har ingen retning om hvilken mann og hvilken retning de ønsker et forhold kun bare et forhold. 

I noen av mine relasjoner er det mye jeg driver med som er ekkelt og æsj. Jeg har ingen spesielle ting som gjør meg mere ekkel enn andre menn. Jeg er helt normal bare at jeg ikke maser eller stiller krav til andre enn meg selv. Det får være hennes bør å tenke det samme om meg. Jeg forventer at den dama som er sammen med meg er det pga. at hun selv ønsker det og ikke er det pga. hun ser på det som en nødvendighet. Jeg ønsker å ha et sexliv der ting kommer av seg selv fordi vi ønsker og liker det og ikke som en delbetaling av noe annet.

Hvor mange ganger leser vi ikke her inne at hun f.eks. suger mannen fordi han ønsker det? Det opplyses ikke at dette er noe hun selv gjør fordi hun liker det, men fordi han liker det. Hun liker det egentlig ikke og hadde helst sett å unngått det. Jo da for etter en tid hvis du som mann ikke maser, men bare ønsker så blir dette bare et etter hvert svakt ønske som aldri vil skje. For etter som ukene går blir det skjeldnere og skjeldnere nettopp fordi hun får ingenting utav dette. Hun ønsker heller ikke å slikkes. Den sitter lenger inn for egentlig liker hun det, men ved å bli slikket så forstår hun at hun må suge i retur. Nå er handelsvaresirkelen sluttet. Da opphører slikkingen også. Vil ikke, har ikke tid, vondt i hodet osv. 

Dette er hva vi menn møter. Damer som egentlig ikke vil noe annet enn det som gir dem selv noe. Vi er et uttrykk som svinner ganske raskt bort i kålen. Det er hun. Så lenge hun får fyllt sin instaprofil med potteplanter, pene barn og pent hus så er hun fornøyd. 

Jeg synes det er rart du skriver at damer er så mye bedre. Hva er bedre med å faktisk ikke ha en eneste tanke om hva du ser for deg og ha et voksent og oppegående sinn og tanker om hva du tilbyr til en evt. partner. 

Unnskyld jeg blir nesten lattermild innimellom når voksne damer faktisk er så lite reflektert og ikke minst interessert i en ny partner som de viser til. Hvorfor gidder de i det store og hele å prøve en relasjon når de ikke er mere interesserte. 

Jeg forteller hvordan jeg ser for meg ting, hvordan jeg ønsker vår relasjon skal være og ikke minst hva jeg ønsker av en partner. Da kan du faktisk ikke komme basert på ei løgn å si at du vil ha meg og at du elsker meg når du på ingen måte har noe å tilby av det jeg etterspør. Akkurat det er både barnslig og stygt gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Og det er jo noe du må gå i deg selv å se på..  

Heller enn å være sint. 

Anonymkode: d102f...c7b

Herrgud noe så patetisk. Jeg skjønner ikke hvorfor en person må gå inn i seg selv og ta all skyld for at det kryr av psykoer der ute som plukker ut hvermansen. Det er jo heller disse psykoene som må få i seg selv og det er jo bare deres skyld. Jeg ønsker oppriktig et samfunn der forstyrra mennesker får høyere straff og blir utestengt fra folk når de oppfører seg avvikende. Da hadde ikke dette vært et problem i dag, men folk elsker å elte i problemer heller enn å løse de har jeg skjønt! Vi hadde et bra samfunn, helt til folk ikke var fornøyd med det lenger og egoismen og misunnelsen begynte å spise de opp innvendig. 

 

Hr. Aktiv skrev (På 3.1.2021 den 23.20):

Har du tenkt tanken at de kansje så for seg en relasjon, men de ble ikke fornøyd med det fysiske altså sexen?

Du kommer alltid med denne teite kommentaren i alle sånne tråder. Tror alle skjønner at du er en skikkelig kvinnehater. Hvor vanskelig er det å forstå at det er damer som er både pene, snille, oppegående, smarte, stabile og gode i senga som også blir avvist og brukt av menn/folk?

Anonymkode: a1378...0a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

 

 

Du kommer alltid med denne teite kommentaren i alle sånne tråder. Tror alle skjønner at du er en skikkelig kvinnehater. Hvor vanskelig er det å forstå at det er damer som er både pene, snille, oppegående, smarte, stabile og gode i senga som også blir avvist og brukt av menn/folk?

Anonymkode: a1378...0a5

En ting kan jeg si er at damer som har alle disse kvalitetene ikke blir brukt og de blir definitivt ikke avvist. De er som en drøm å regne selv for en som tilsynelatende er kvinnehater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, så vondt å lese. Kan ikke forestille meg hvor smertefullt dette må være engang. Du har vært veldig uheldig med de mennene du har møtt, og det ligger på dem, ikke på deg. Det er ikke din skyld at de har behandlet deg dårlig. Du er verdt mer enn som så, og du fortjener en som verdsetter deg og ikke bare bruker deg. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg håper du får det bedre snart. Fryktelig dårlig gjort av mennene å bruke deg for sex. :klemmer:

 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo nettopp mange kvinner som opplever dette🤷‍♀️🤷‍♀️ Hvordan kan du påsta at de fleste kvinner feier gjennom datinglivet uten å bli brukt?
 

Jeg har lest dine dagbokinnlegg tidligere på forumet og der står det også etter det jeg tolket at flere menn har avfeiet deg, dumpet deg og brukt deg over lengre periode der du trodde dere var kjærester. Flaut!! Og ikke sitt her å angrip dine medsøstre når du er i samme båt selv🤪

Anonymkode: a1378...0a5

😂 Ok, nå må jeg le altså. Jada, selvfølgelig har jeg opplevd å bli dumpet og såret, hvem har ikke det? Men jeg har nok dumpet flere menn selv i løpet av livet enn de har dumpet meg. Sånn sett er jeg kanskje heldig? Selv om jeg har vært gjennom et tungt samlivsbrudd der jeg absolutt følte meg veldig dumpet når det pågikk (i ettertid ser jeg at sannheten der har nyanser).  Jada, mange oppfører seg  dårlig i den dumpingsituasjonen, det føles i alle fall slik for den andre når man står midt oppi det. Jeg er helt enig i at menn gjerne kunne lært seg å avslutte forhold på en penere måte. Men vet du, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har blitt brukt. At et kjæresteforhold eller et ekteskap går over betyr ikke automatisk at en person har brukt den andre. Det betyr bare at man ikke passer sammen (lengre). Og jeg har absolutt min del av ansvaret for at ekteskapet mitt tok slutt feks. Det kan være knalltøft å stå i et brudd. Men i ettertid kan jeg si at samme hvor tøft det var så var det riktig at det ble slutt. For i ettertid ser jeg det som ikke fungerte, jeg skjønner hvorfor det ble slutt selv om jeg selv kanskje ikke var helt der akkurat når den andre avsluttet det. Og et par tøffe brudd har ikke fått meg til å tro at menn generelt er drittsekker. Og det har ikke tatt fra meg troen på å finne en ny mann der ute som er en god match for meg. For jevnt over har jeg absolutt flest positive opplevelser. Men det er kanskje fordi jeg klarer å la være å ta alt så personlig?

Kanskje jeg bør oppdatere den dagboka, jeg ser den.🤔 Den har nok vært stedet der jeg har skrevet av meg gruff og frustrasjoner. Jeg burde kaskje skrive litt om det perspektivet man får når man har kommet seg videre og klart å løfte blikket og se på forholdene mer objektivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 22.24):

Hun signaliserer nok at hun har gode kvaliteter som kan utnyttes. Så da er spørsmålet hva ts kan gjøre med det, bli en kald og utilnærmelig person og i prosessen miste seg selv? 

Anonymkode: e3ba5...917

Ja, hun skrev at hun var tydelig på at hun ikke bare ønsker sex.

Kun kvinner som er et lett bytte og lar seg lure, er tydelig på sånt. 

Anonymkode: 81f42...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (20 timer siden):

Dere som opplever dette gjentatte ganger fra menn, dere mener at dere ikke gjør noe feil, det er bare mennene. Men hvordan har det seg da at vi er mange kvinner som slettes ikke opplever dette? Om vi prøver å si hva vi gjør, i håp om å hjelpe dere, så blir det avblåst? Hva vil du da TS? Ha bekreftelse på at alle menn er drittsekker? Det er de ikke.

Amen.

Anonymkode: 81f42...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 22.06):

Jeg er meget tydelig på at jeg ikke er interessert i random sex. Så tydelig at det kul umulig at evt bruk og kast skyldes en misforståelse om målsetninger. 

ts

Anonymkode: 7b2d7...691

Beklager, men det er det dummeste du gjør. Her signaliserer du at du er en dame som INGEN menn vil gifte seg med eller konkurrere om.

Anonymkode: 81f42...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor tar du utgangspunkt i at det handler om seksuell kjemi? Jeg har opplevd det samme som ts gang på gang, og mennene har vært ville etter mer sex med meg selv om de ved et trylleslag mistet alle de såkalte «følelsene» de hadde for meg første gang vi lå sammen. Mistenkelig at det akkurat er samme dag man har hatt sex at de ikke vil ha forhold likevel, men vil fortsette å ha sex. Med andre ord var det aldri noe ekte følelser der, bare kåtskap og lureri. 

Anonymkode: e3ba5...917

Dere vet jo åpenbart ikke hvordan man går frem overfor menn. Dere utstråler at dere lar dere pule av mange menn og at ingen menn vil gifte seg med dere. Hadde dere utstrålt det motsatte, så hadde menn blitt interessert. Det gjør dere ved å si at dere KUN vil ha sex, ikke forhold. 

Anonymkode: 81f42...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere vet jo åpenbart ikke hvordan man går frem overfor menn. Dere utstråler at dere lar dere pule av mange menn og at ingen menn vil gifte seg med dere. Hadde dere utstrålt det motsatte, så hadde menn blitt interessert. Det gjør dere ved å si at dere KUN vil ha sex, ikke forhold. 

Anonymkode: 81f42...c1f

Ja, men det er det jeg har gått over til nå. Og menn er mer interessert nå, ja, hvor noen blir helt ute av seg på hvorfor jeg ikke vil møtes igjen og bli bedre kjent. Så du har rett i det du skriver. Men det er jo litt kjipt, savner å føle meg hoppende glad når jeg får meldinger fra menn fremfor å føle meg kald, engstelig og mistenksom. 

Anonymkode: e3ba5...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

savner å føle meg hoppende glad når jeg får meldinger fra menn fremfor å føle meg kald, engstelig og mistenksom. 

Anonymkode: e3ba5...917

Veldig trist at det blir slik...  tror dessverre du ikke er alene om dette... 😞

Hvordan skal man kunne motvirke dette? Hvordan gjøre dating hyggelig og sommerfugl-i-magen-induserende igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å ikke ha sex med dem? Før evt forhold eller ekteskap.

Anonymkode: 6632e...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Tor P said:

Veldig trist at det blir slik...  tror dessverre du ikke er alene om dette... 😞

Hvordan skal man kunne motvirke dette? Hvordan gjøre dating hyggelig og sommerfugl-i-magen-induserende igjen?

Ikke sant. Husker rushet av glede, og behovet for å ringe venninner og «hyle ut» at han jeg liker har sendt melding. Er vel 2 år siden jeg følte sånn glede, siden har det gått over til å føles ut som en vond, vibrerende klump i magen, bare venter på å bli ghostet eller få en melding som svir. Det orker jeg ikke lenger, så har helgardert meg selv ved å ikke vise interesse eller ta initiativ lenger og er kald etter sex. 

Anonymkode: e3ba5...917

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 22.38):

Men HELVETE HELLER: alt er galt med "litt kos av og til". Det er overfladisk fjas som ikke har noen betydning i en større sammenheng som når man f.eks oppsummerer livet sitt. Hva tror det gir meg å ligge med en eller annen idiot som driter i meg? Det gir meg INGENTING. Og jeg skjønner ikke hvorfor menn ikke bare kan respektere at jeg har det helt strålende med sølibat om jeg ikke kan få kjærlighet!

ts 

Anonymkode: 7b2d7...691

Da får du velge sex eller sølibat da. Vanskelig å få begge deler iallefall. 

Menn flest går ikke inn i et forhold før de er 99% sikker. Ofte får man kalde føtter etter sex og hvis man ikke får de rette følelsene. Med ei dame jeg får god magefølelse går jeg videre, men som regel klaffer ikke alt. Kalles "part off life"..

Anonymkode: 5ea92...c9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke bare å ikke ha sex med dem? Før evt forhold eller ekteskap.

Anonymkode: 6632e...d39

Ja damene skulle jo bli så fri og kunne ligge med hvem de vil. Hadde ting vært som før, hadde man iallefall sluppet det problemet.

 

Anonymkode: 5ea92...c9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (13 timer siden):

TS, så vondt å lese. Kan ikke forestille meg hvor smertefullt dette må være engang. Du har vært veldig uheldig med de mennene du har møtt, og det ligger på dem, ikke på deg. Det er ikke din skyld at de har behandlet deg dårlig. Du er verdt mer enn som så, og du fortjener en som verdsetter deg og ikke bare bruker deg. Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg håper du får det bedre snart. Fryktelig dårlig gjort av mennene å bruke deg for sex. :klemmer:

 

Tenker at det er hennes feil når hun går etter samme mennene gang på gang. Kanskje en ide å ikke gå etter "fuck boys" og playere. 

Anonymkode: 5ea92...c9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...