Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar du fengsel vil det stå på rullebladet ditt for resten av livet, et forlegg blir slettet når det er betalt, du vil senere i livet kunne angre på det valget, det være jobb eller reise.Råder deg til å tenke deg om.

Anonymkode: 494ab...b0e

At det står på rullebladet mitt får bare være, betaler ikke for noe så meningsløst og elendig politiarbeid som dette 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette vitner og en som er skikkelig umoden og nok aldri burde hatt sertifikat i det hele tatt.. Du "leker" med et 2 tonns bil og skjønner ikke konsekvensen av det du gjør. Og bare som et lite tips, hvis man må sone får man ikke dagpenger bare så du vet det.  Hvis du og tror det er så lett å få dagpenger fordi du har mista lappen må du tro om igjen. Det vil bli satt krav til deg fra Nav sin side, nekter du får du absolutt ingenting. Så du kan jo tygge litt på den og kanskje bli litt voksen og ta ansvar for dine handlinger.

Anonymkode: 59a96...050

Aldri vært i ulykke og har kjørt bil i over 10 år, hvorfor skulle jeg ikke hatt lappen?? 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er bare tull. Å miste lappen for å leke litt på en tom parkeringsplass hører ikke hjemme noe sted.

 

Anonymkode: c7bdc...bba

Ja helt enig 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hint fra oven om at du ikke burde skryte om sånt, og i hvert fall ikke åpent med "navn"

Anonymkode: c5de2...40b

Jeg ser den, men er ikke så redd for det, hadde gjort det samme med et ekte navn også 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Da leier du bane som andre oppegående folk! Det finnes øvelsesbaner rundt i hele norge. De er nemlig skapt for akkurat dette formålet. Banene er ikke bare for de som holder på med førerkortet. Alle kan bruke banen for å bli kjent med bilen sin, oppfriskning etter at man har fått lappen osv. De hadde en åpen dag med gratis kjøring før, aner ikke om det er i dag. Så man må sikkert betale leie av bane, men du har fortsatt mulighet for det om du trenger å øve deg på glattkjøring. 

Anonymkode: 49daa...a80

Nei. En kommer langt med et sted uten folk tilstede.

Anonymkode: c7bdc...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I alder ja, men oppførselen og holdningene dine tyder på at du er en liten unge i hodet ditt!

Anonymkode: cf1d2...b54

Da er jeg vel det, trives med det jeg 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er bare tull. Å miste lappen for å leke litt på en tom parkeringsplass hører ikke hjemme noe sted.

 

Anonymkode: c7bdc...bba

Jo, det er på sin plass å miste lappen av å leke med bilen. 

Om du kjører på en tom parkeringsplass for å teste bremselengde, så er det greit og politiet vil ikke bry seg om det. Det er stor forskjell på å gjøre det, og det å leke med bilen. Biler er ikke leker. 

Anonymkode: 49daa...a80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her tok det litt verre enn kameraten min men ikke så mye. 

Mye idiotisk politiarbeid, men dette var på vei og er litt mer forståelig, men allikevel ikke førerkort beslag 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han mistet lappen etter kun 1 døgn

Endret av Galdhøpiggen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (9 minutter siden):

Da er jeg vel det, trives med det jeg 👍

Er du ikke litt for tøff til å henge på «kvinne»guiden? 😃😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 minutt siden):

Er du ikke litt for tøff til å henge på «kvinne»guiden? 😃😂

Er der kvinnene er jeg 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Ja, slikt som dette ja, men ordentlig kriminalitet gir de faen i

Ingen har kjørt i mange år uten å ha kjørt for fort, lekt, brutt vikeplikt eller annet som tilsvarer førerkortbeslag

Nei, men sosialt får man det, det gjorde hvertfall en kamerat som gikk på det for noen år siden

Jeg har vært ung og dum med nytt førerkort, men hadde jeg blitt tatt for det så hadde jeg ikke sittet og sutret. Hadde vært flau som faen, holdt godt kjeft og gjort opp for meg.

Nå er du 29 så da kan du ikke skylde på ung lenger. Hjernen din er ferdig utviklet for lenge siden og du burde vite bedre.

Anonymkode: 79949...126

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvor mange prikker hadde du fra før?
Du mister da ikke førerkortet av bare dette...

Anonymkode: 49daa...a80

Det var det jeg trodde og, førerkortet vil kunne bli beslaglagt til saken er etterforsket og mulig han vil miste det, men trodde ikke at endelig vedtak om tap av førerrett blir avsagt på stedet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (1 minutt siden):

Det var det jeg trodde og, førerkortet vil kunne bli beslaglagt til saken er etterforsket og mulig han vil miste det, men trodde ikke at endelig vedtak om tap av førerrett blir avsagt på stedet? 

Fikk førerkortet beslaglagt i 6 mnd, om det blir kortere aner jeg ikke, bare skrev under på driten da jeg rett og slett synes det var idiot skap av snuten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Galdhøpiggen said:

Fikk førerkortet beslaglagt i 6 mnd, om det blir kortere aner jeg ikke, bare skrev under på driten da jeg rett og slett synes det var idiot skap av snuten. 

Det å skrive under var nok ikke så lurt... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiuren skrev (2 minutter siden):

Det var det jeg trodde og, førerkortet vil kunne bli beslaglagt til saken er etterforsket og mulig han vil miste det, men trodde ikke at endelig vedtak om tap av førerrett blir avsagt på stedet? 

Slik som han på videoen og, de knuste jo livet hans.... Han taklet det ikke like godt som meg, håper han ikke ble ødelagt for livet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (Akkurat nå):

Det å skrive under var nok ikke så lurt... 

Det er jo politiet, lovlydige sådan, politiets ord er lov. Om de jukser meg får de selv stå for 👍 jeg kommer hvertfall ikke til å klage på det med mindre kameraten gjør det for seg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (53 minutter siden):

Sykle gidder jeg ikke uansett hva. Griner ikke, men å sykle er ting folk gjør i Oslo, ikke her oppe

Selger den for vrakpanten til en kamerat og kjøper den igjen når jeg har lappen, enkelt og greit i dette systemet... 

Sykle er uaktuelt 

Selger den for 3k "vrakpanten" til en kamerat isåfall, da er jeg kvitt bilen og jeg kjøper den tilbake 👍

Tviler på at kompisen din gidder det når omreg avgifta er skyhøy 😎

Anonymkode: 88bea...9df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tviler på at kompisen din gidder det når omreg avgifta er skyhøy 😎

Anonymkode: 88bea...9df

Jeg betaler han selvsakt det, begge veier 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Galdhøpiggen said:

Er i slutten av 20 årene, å jobbe for sosialpenger er uaktuelt, det skjer ikke

I slutten av 20 årene, men oppfører deg som en liten drittunge, både i virkeligheten og her.

Men hvis du ikke vil jobbe for sosialpenger får du heller sulte i hjel da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 30b01...adf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...