Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet lappen på Beitostølen i dag da jeg "lekte" litt på en parkeringsplass totalt uten folk og biler bortsett fra oss som var sammen. Uheldigvis kom en politibil forbi og oppdaget oss, jeg og en kamerat mistet førerkortet av den grunn. 

Er det ikke lov å ha det litt gøy for seg selv?? Å gå på gata i Oslo og gjøre skadeverk og kriminalitet er tydeligvis mer lovlig enn litt uskyldig moro med kamerater på en øde parkering.... 

Hvorfor i helvete nekte folk dette når det på ingen måte er farlig for menneskeliv og ingen andre til stede enn de som er med??? Nei fy faen, politiet har litt for lite å gjøre for tiden virker det som...... 

Ja jeg vet det ikke er lov, men det må da faen være lov å gjøre noe i dette pusekattlandet Norge. 

Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager  på statens regning et par uker..... 

 

Looooool, bra start på 2021........ 

Anonymkode: 7f16c...61f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mistet lappen på Beitostølen i dag da jeg "lekte" litt på en parkeringsplass totalt uten folk og biler bortsett fra oss som var sammen. Uheldigvis kom en politibil forbi og oppdaget oss, jeg og en kamerat mistet førerkortet av den grunn. 

Er det ikke lov å ha det litt gøy for seg selv?? Å gå på gata i Oslo og gjøre skadeverk og kriminalitet er tydeligvis mer lovlig enn litt uskyldig moro med kamerater på en øde parkering.... 

Hvorfor i helvete nekte folk dette når det på ingen måte er farlig for menneskeliv og ingen andre til stede enn de som er med??? Nei fy faen, politiet har litt for lite å gjøre for tiden virker det som...... 

Ja jeg vet det ikke er lov, men det må da faen være lov å gjøre noe i dette pusekattlandet Norge. 

Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager  på statens regning et par uker..... 

 

Looooool, bra start på 2021........ 

Anonymkode: 7f16c...61f

Hvorfor er dette postet med AB?

Anonymkode: 679b8...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er dette postet med AB?

Anonymkode: 679b8...237

Vet ikke, jeg må ha kommet nær knappen i irritasjon eller noe.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nav er faktisk en passende straff 

Anonymkode: dc9e4...3d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal ts ikke poste som ab?

Men du, ts, om du har gjort noe ulovlig så er det rett og slett til pass for deg at du ble tatt på fersken og mistet lappen! Sjåfører som ikke kan oppføre seg, inkludert lek på parkeringsplasser, har ingenting bak rattet å gjøre!

Anonymkode: cf1d2...b54

Hvorfor er å "leke" litt på en øde parkering uten andre folk enn de som er med ulovlig?? Oppfører meg bra i trafikken, men å "leke" litt på en parkering uten folk bør være lovlig, pusekattnorge 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og vil du ha det gøyt bak rattet så får du gjøre det på en bane hvor det faktisk er lovlig å drive med idioti-kjøring!

Anonymkode: cf1d2...b54

Er ikke idiot kjøring, det er "lek" uskyldig lek 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med å gå på NAV? Jeg er slettes ikke så sikker på at du kvalifiserer til dagpenger når du er skyld i manglende arbeid. Har du sjekket dette?

Anonymkode: 00063...ad2

Om Norge vil sulte meg ihjel så får de gjerne gjøre det.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nav er faktisk en passende straff 

Anonymkode: dc9e4...3d8

Blir digg å slippe å jobbe egentlig, møkk lei hele jobben og sjefen, er på en måte befriende, men å være uten bil blir et rent helvete 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er å "leke" litt på en øde parkering uten andre folk enn de som er med ulovlig?? Oppfører meg bra i trafikken, men å "leke" litt på en parkering uten folk bør være lovlig, pusekattnorge 

Er ikke idiot kjøring, det er "lek" uskyldig lek 

Likevel er det «lek» noe som hører hjemme på en bane! 

Anonymkode: cf1d2...b54

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bil er ikke et leketøy- det er et transportmiddel. Bra at politiet endelig slår hårdt ned på de som "leker" med bilene sine. De skal bort fra trafikken. Du viste det ikke var lov så da får du ta staffen må som du ble fersket og ikke syt.

Anonymkode: ce75b...b45

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor nav kommer inn i bilde? 

Anonymkode: 136dc...415

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med å gå på NAV? Jeg er slettes ikke så sikker på at du kvalifiserer til dagpenger når du er skyld i manglende arbeid. Har du sjekket dette?

Anonymkode: 00063...ad2

Får nok tolv ukers forlenget ventetid på dagpenger. Da er det isåfall sosialhjelp som må søkes om i mellomtiden. Tipper TS er ung, så håper aktivitetsplikten tas i bruk. Hadde vært passende.

Anonymkode: 50c61...0a0

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvor nav kommer inn i bilde? 

Anonymkode: 136dc...415

Ts mister nok jobben når h•n ikke har sertifikat lengre!

Anonymkode: cf1d2...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du helt konkret med å "leke litt" på en parkeringsplass, på en måte du sier "ikke er helt lov"?

Var du på fest i natt? I så fall, når i dag sluttet du å feste?

Anonymkode: 78160...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Likevel er det «lek» noe som hører hjemme på en bane! 

Anonymkode: cf1d2...b54

Nei, kjedelig på bane, og hvor i all verden er det bane her i området??? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En bil er ikke et leketøy- det er et transportmiddel. Bra at politiet endelig slår hårdt ned på de som "leker" med bilene sine. De skal bort fra trafikken. Du viste det ikke var lov så da får du ta staffen må som du ble fersket og ikke syt.

Anonymkode: ce75b...b45

Bil er som mangt, alle selv politiet har lekt med bil en eller annen gang i livet, selv Jesus Kristus sønn av Gud har det... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts mister nok jobben når h•n ikke har sertifikat lengre!

Anonymkode: cf1d2...b54

Ok, da var det særdeles smart å "leke" seg med bil.

Anonymkode: 136dc...415

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...