Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hvor nav kommer inn i bilde? 

Anonymkode: 136dc...415

Åja, hvordan kan jeg beholde jobben da jeg ikke kommer dit uten bil? Må også ha bil i jobben, så hvordan skal jeg slippe nav? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Nei, kjedelig på bane, og hvor i all verden er det bane her i området??? 

Bil er som mangt, alle selv politiet har lekt med bil en eller annen gang i livet, selv Jesus Kristus sønn av Gud har det... 

I Aurdal.

Anonymkode: 136dc...415

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Åja, hvordan kan jeg beholde jobben da jeg ikke kommer dit uten bil? Må også ha bil i jobben, så hvordan skal jeg slippe nav? 

Sykkel.

Anonymkode: 136dc...415

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får nok tolv ukers forlenget ventetid på dagpenger. Da er det isåfall sosialhjelp som må søkes om i mellomtiden. Tipper TS er ung, så håper aktivitetsplikten tas i bruk. Hadde vært passende.

Anonymkode: 50c61...0a0

Er i slutten av 20 årene, å jobbe for sosialpenger er uaktuelt, det skjer ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du ikke at det var noe som kunn eføre til at du mistet lappen? Hvis du visste det på forhånd så kan du ikke akkurat klage over at det skjedde. Du bestemte selv at billek var viktigere enn førerkort. 

Anonymkode: 36360...cea

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Nei, kjedelig på bane, og hvor i all verden er det bane her i området??? 

Bil er som mangt, alle selv politiet har lekt med bil en eller annen gang i livet, selv Jesus Kristus sønn av Gud har det... 

Du har mange gode poeng, men på dette forumet får du neppe noe forståelse av mennesker "som er såååå lovlydige"

Anonymkode: d80ae...da1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du helt konkret med å "leke litt" på en parkeringsplass, på en måte du sier "ikke er helt lov"?

Var du på fest i natt? I så fall, når i dag sluttet du å feste?

Anonymkode: 78160...b71

Tja, hva betyr det tro? Bakhjulsdrift og bra motor sier nok sitt kanskje? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, da var det særdeles smart å "leke" seg med bil.

Anonymkode: 136dc...415

Hadde lappen for 2 timer siden, ikke nå.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I Aurdal.

Anonymkode: 136dc...415

Nedlagt og vi får ikke brukt den.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (9 minutter siden):

Blir digg å slippe å jobbe egentlig, møkk lei hele jobben og sjefen, er på en måte befriende, men å være uten bil blir et rent helvete 

NAV er nok ikke så greie som du tror. Tror du gjør rett i å ta fengselsstraffen fremfor bot, fordi du kommer til å få det trangt økonomisk. 

 

Anonymkode: dc9e4...3d8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sykkel.

Anonymkode: 136dc...415

Sykkel er slit 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galdhøpiggen said:

Tja, hva betyr det tro? Bakhjulsdrift og bra motor sier nok sitt kanskje?

Grisekjøring altså, muligens med noe restpromille. Du gjorde noe du visste ikke var lov, så fikk du konsekvenser for det, og nå synes du bare synd på deg selv. Lær av dine feilgrep og bli voksen.

Anonymkode: 78160...b71

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Er i slutten av 20 årene, å jobbe for sosialpenger er uaktuelt, det skjer ikke

Hehe. Hva slags ytelse fra Nav tror du at du får da? For det er som sagt forlenget ventetid på dagpenger om du selv har skyld i at du mistet jobben.

Anonymkode: 50c61...0a0

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i dag så er det blitt 18 ukers ventetid for å få dagpenger om man selv er skyld i å miste jobben eller sier opp selv. Så i de 18 ukene så må du leve på sosialstønad, det er særdeles lite penger.

Anonymkode: 56759...521

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Visste du ikke at det var noe som kunn eføre til at du mistet lappen? Hvis du visste det på forhånd så kan du ikke akkurat klage over at det skjedde. Du bestemte selv at billek var viktigere enn førerkort. 

Anonymkode: 36360...cea

Tja, jeg visste vel det, men kan jo late som jeg ikke visste det. Tar straffen jeg, men må si det er latterlig hele greia, har alltid ristet på hodet til slik uvettig politiarbeid.... 

Går greit for meg, jeg gir faen egentlig, verre for kameraten min som mistet lappen, han tok det utrolig tungt og ble knust 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har mange gode poeng, men på dette forumet får du neppe noe forståelse av mennesker "som er såååå lovlydige"

Anonymkode: d80ae...da1

Du sier noe der, 99% av kg brukerne er guder og aldri gjort noe galt 😂

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NAV er nok ikke så greie som du tror. Tror du gjør rett i å ta fengselsstraffen fremfor bot, fordi du kommer til å få det trangt økonomisk. 

 

Anonymkode: dc9e4...3d8

Nei nav er nok ikke det, men får bare sulte ihjel i såfall, jobbe for 3k i mnd er totalt uaktuelt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vist at idiotkjøring på parkeringsplass var ulovlig men gjorde det likevel. Var bil leken viktigere enn jobben din? Du høres veldig umoden. Hvor gammel er du ? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for deg om du hadde drukket. Høres ut som en overreaksjon om du var edru, oppførte deg greit og det var ingen mennesker i nærheten.

Anonymkode: 8a614...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grisekjøring altså, muligens med noe restpromille. Du gjorde noe du visste ikke var lov, så fikk du konsekvenser for det, og nå synes du bare synd på deg selv. Lær av dine feilgrep og bli voksen.

Anonymkode: 78160...b71

Nei, ikke grisekjøring, og ikke promille, måtte dok blåse i den driten, men det var totalt unødvendig, jeg rører ikke en bil i fylla. 

Synes ikke synd på meg selv, jeg har delte følelser, jeg kommer ikke til å savne jobben, men savne å kjøre bil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (18 minutter siden):

har alltid ristet på hodet til slik uvettig politiarbeid

Du mener det er uvettig av politiet å ikke reagere når de kommer over noen som gjør noe lovstridig? 

Endret av nordlending
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (10 minutter siden):

Nei, kjedelig på bane, og hvor i all verden er det bane her i området??? 

Bil er som mangt, alle selv politiet har lekt med bil en eller annen gang i livet, selv Jesus Kristus sønn av Gud har det... 

Gi deg! Alle har ikke lekt med bil en eller annen gang i livet! De fleste er heldigvis fornuftige og vet hvordan de skal oppføre seg bak rattet både på veien og parkeringsplasser! Jesus kjørte aldri bil, så du får finne på bedre unnskyldninger ovenfor deg selv altså! Hadde jeg vært din kjørelærer hadde jeg vært ekstremt flau om jeg visste at du mistet lappen pga «lek» på en parkeringsplass, for noe har tydeligvis feilet ekstremt i opplæringen du fikk...

Du skriver at du er i slutten av tyveårene, da burde du ha blitt voksen, noe du tydeligvis ikke er blitt, så kanskje dette kan være en oppvekker for deg!

Og du, det er mye å finne på når du er på Beitostølen, de har til og med kjelketrekk som kanskje kan tilfredsstille litt av fartsidioten i deg! Og så kan du jo ta turen innom BHSS og se om du treffer noen som har vært i en trafikkulykke, da kan du få se hva idioti bak rattet kan føre med seg, og det selvom føreren bare mener det er uskyldig «lek»!

Anonymkode: cf1d2...b54

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Nei nav er nok ikke det, men får bare sulte ihjel i såfall, jobbe for 3k i mnd er totalt uaktuelt 

Bor du hjemme hos foreldrene dine siden du regner med å kun få 3000,- i måneden?

Anonymkode: 50c61...0a0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...